ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ – Α Ε Κ

Στην άδεια Νέα Σμύρνη, η ΑΕΚ κατέβηκε με 4-2-3-1 και με όλους στην ουσία τους αναπληρωματικούς της εν όψει Τετάρτης. Μπήκε όμως με άκρως καρνιβαλιστική διάθεση. Στην αμυντική της συνοχή σε όλο το γήπεδο, αλλά και στην χαλαρότητα κι επιπολαιότητα με την οποίαν πέταγε κάποιες κλασσικές ευκαιρίες που δημιούργησε.

Το πρώτο αυτό μέρος που είδαμε, ήταν πολύ ευχάριστο στον ρυθμό του, χωρίς σκοπιμότητες και σκληρά μαρκαρίσματα, με την μπάλα να πηγαινοέρχεται στις δυό περιοχές. Μπορεί η ομάδα μας να είχε στατιστικά την κατοχή της μπάλας, όμως δεν είχε την ουσία. Το αποτέλεσμα ήταν να εφαρμοστεί ο νόμος της μπάλας : Όταν δεν σκοράρεις, θα φας γκολ. Το φάγαμε στο τελευταίο λεπτό και σε κόντρα επίθεση.

Το δικαιούτο βέβαια ο ψυχωμένος αντίπαλος, διότι είχε κι αυτός τις ευκαιρίες του προηγουμένως. Όμως θα μπορούσαν και οι δύο να σκοράρουν. Αν ο Αραούχο ήταν σε καλή μέρα, αν ο Αλμπάνης ολοκλήρωνε και δεν έμενε στα προκαταρκτικά, κι αν ο Σιμόες ή ο Σβάρνας μπορούσαν να αντιληφθούν την θέση από την οποίαν μπορούσαν να εκτελέσουν. Φυσικά δεν θα μιλήσω για τον Μάνταλο, που ήταν με διαφορά ο χειρότερος παίκτης μας. Και δεν θα μιλήσω διότι το μυαλό μου πηγαίνει πολύ πονηρά.

Ήταν μια εμφάνιση ντροπή. Σαφέστατα παρένθεση στις τελευταίες επί Καρέρα, και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. Όσα σέντερ μπακ και να λείπουν, παρά την ελπιδοφόρα εμφάνιση του Λάτσι, δεν θα παίξεις με την άμυνα σου. Με τον τελευταίο παίζεις κι άρα μπορούν να λείπουν κι άλλοι από το κέντρο και την επίθεση. Παίζεις με μια ομάδα που δεν έχει σκοράρει καιρό τώρα. Που δεν έχει τον αρχηγό της και τον κόσμο της. Και παίζεις μπας και κρατήσεις την διαφορά από τους πρώτους για τα μπαράζ.

Το δεύτερο μέρος δεν μου άλλαξε τα μυαλά. Η στατιστική έγραφε πράματα για την ΑΕΚ, όμως η ουσία ήταν οτι ο Πανιώνιος έχασε την ευκαιρία να συντρίψει την αποκριάτικη ομάδα μας. Αρκεί να σκεφθεί κανείς οτι είχαμε κορυφαίο τον Τσιντώτα και τον Λάτσι. Και φυσικά ματιασμένους τον Σιμόες, τον Χουλτ και τον Μάνταλο. Στα όρια της πρόκλησης δηλαδή. Όσο αναφορά την προπόνηση του αντίπαλου τερματοφύλακα, στις χαζές ενέργειες και στα παιδικά κατεβάσματα.

Εξακολούθησε ο αγώνας να έχει ενδιαφέρον, όμως σε αυτήν την ηλικία δεν είναι εύκολο να με δουλέψεις. Το σημερινό ήταν στα πλαίσια της συναλλαγής που γίνεται στο κωλοπρωτάθλημα μας. Με εγγυητή τον Μάνταλο. Και φυσικά το μυαλό δεν αλλάζει παρά την τυχαία ισοφάριση με τον Κλωναρίδη. Τον παίκτη αυτόν θα ειδοποιήσεις τώρα; Που βέβαια άουτ είχε σουτάρει, αλλά η μπάλα κοντράρισε κάπου και πήγε στο γάμα.

Ήταν εμφάνιση ντροπή και όνειδος για την φανέλα μας. Ήταν ντροπή για τον Καρέρα κι ήταν ντροπή για επαγγελματίες που διέσυραν την φανέλα. Μια ντροπή όμως που ήταν μόνο για εμάς. Διότι ο Πανιώνιος αγωνίστηκε όπως μπορούσε κι έστειλε τα δικά του μυνήματα. Δήθεν δείχνοντας οτι είναι άδικη η βαθμολογική του θέση κι οτι το άμεσο μέλλον του θα κριθεί στα μπαράζ. Οπότε δικαιούται τα συγχαρητήρια μας διότι μόχθησε, έτρεξε κι έχασε ιστορική ευκαιρία για ευρύτερη νίκη. Η ΑΕΚ όπως και η διοίκηση της, δικαίως δέχεται τις μούτζες μας.

Connect

Κατηγορία άρθρου Άρθρο. Βάλτε Bookmark το μόνιμο σύνδεσμο.

21 Responses to ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ – Α Ε Κ

  1. Ο/Η Γιάγκος λέει:

    Μήπως μπορούσες να διευκρνίσεις τη συγκεκριμένη συναλλαγή;Έστω περιφραστικα.Εγώ ξερω,στα τελευταία παιχνίδια ,νο -Λιβάγιας,Κρίστισιτς και ψυχώ στην άμυνα- ,νο πάρτυ.Περίμενες τ’ομορφόπαιδο να πάρει την ομάδα πάνω του;Τόχει κάνει ποτέ;

  2. Ο/Η ...Το φως του φεγγαριού... λέει:

    Προς Γιάγκος : όχι δεν μπορώ να την διευκρινίσω. Απλά ξέρω να βλέπω τα ματιασμένα παιχνίδια.

  3. Ο/Η conpater λέει:

    Ουτε διευκρινισεις χρειαζονται,ουτε αποδειξεις,ουτε ηξεις αφιξεις….
    Αμα τα βλεπεις ΜΠΡΟΣΤΑ σου και καταλαβαινεις τι ΒΛΕΠΕΙΣ ,ολα τα αλλα ειναι για τον κλειδωνα και για τον πουτσο καβαλα που πρεπει να πανε τον Μανταλο απο δω εως τον Εβρο…Ματιασμενο το παιχνιδι,μονο που επρεπε να το ειχες σαν επικεφαλιδα ,οπως υπηρξε καποτε πριν πολλα χρονια σε πρωτοσελιδο του Φιλαθλου.

  4. Ο/Η ...Το φως του φεγγαριού... λέει:

    Προς conpater : Δηλαδή αυτό το αίσχος έπρεπε να ξαναγίνει; Φάγαμε την τρίτη εθνική, θα κάνουμε συναλλαγή τώρα με την ομάδα της συνοικίας; Δηλαδή πόσο σε γαμάει ο μαρινάκης για να τελειώσεις το γήπεδο;

  5. Ο/Η AkisT21 λέει:

    Είδα την ΑΕΚ απόψε, αν και δεν ήθελα επειδή φοβόμουν ότι θα δω αυτό που είδα. Μετά είδα Ρεάλ-Μπάρτσα….Τί να σχολιάσεις παραπάνω???Ευτυχώς που μου αρέσει το handball και παρακολουθώ εκεί μια ομάδα που βγάζει υγεία και είναι ίσως η μοναδική στο σύλλογο που θυμίζει κανονική ΑΕΚ, διεκδικεί δηλαδή πρωτάθλημα και προχωράει και στην Ευρώπη. Κατά τα άλλα, η διαχείριση του πρωταθλήματος που πήραμε εμείς, όσο και αυτή που έκανε ο ΠΑΟΚ μετά το δικό του, δείχνει πολλά για τις δύο αυτές ομάδες…

  6. Ο/Η ...Το φως του φεγγαριού... λέει:

    Προς AkisT21 : Μιλάμε για χαμερπή συναλλαγή. Μιλάμε για αίσχος. Μιλάμε για τον τίποτα που φοράει το περιβραχιόνιο, κι έψαχνε να χαλάει φάσεις ή να καθυστερεί για να τον κοντράρουν ή να προπονεί έναν μαλάκα με τις σέντρες του.

  7. Ο/Η AkisT21 λέει:

    @Steven
    Ναι, ήταν τραγικό το όλο θέαμα….Τα άδεια καρεκλάκια έβλεπαν 22 άδειους παίκτες…Φάνηκαν πολλά με την ανακοίνωση της αποστολής…Τί να πεις παραπάνω…

  8. Ο/Η conpater λέει:

    Το`χουμε πει και το`χουμε τονισει εδω μεσα πολλες φορες. Να τελειωσει το γηπεδο να παμε παρακατω. Διοικητικα,αγωνιστικα,σαν ομαδα,σαν Ανωνυμη Εταιρεια,σαν φιλαθλοι. Δεν αντεχεται αυτο που γινεται . Δεν θα εκπλαγω αν φαει προστιμο ο Κλωναριδης για το γκολ. Μια δικαιολογια θα την βρουν ,κατι θα σκεφτει ο Δηματος. Και ελπιζω ο Καρρερα να καταλαβε καποια πραγματα,ξυπνιος φαινεται. Να δουμε και τα playoffs, τι λαγους θα βγαλουν …..

  9. Ο/Η nnektarios λέει:

    Προς Steven: περίεργο παιχνίδι. Θα εξέταζα δύο σενάρια. Α, καθαρό παιχνίδι και θα έγραφα αγωνιστικά. Β, το σενάριό σου.

    Συνεχίζουμε να συνδέουμε την κατασκευή του γηπέδου με τον εκάστοτε αγαπητικό της κυβέρνησης; Τι έμεινε πλέον; Η έναρξη της υπογειοποίησης ίσως. Θεωρείς λοιπόν ότι ο Μελισσανίδης είναι πλέον, υπάλληλος να πούμε, κολαούζος του Μαρινάκη; Τόσο πολύ τον έκαιγε το χθεσινό τον Μαρινάκη; Δεν σώζεται ο ιστορικός που πουλιέται φθηνά πλέον. Θα χάσει 1/4 παραρτήματα για του χρόνου. Και;

    Αν μιλήσουμε καθαρά αγωνιστικά, Μάνταλος, Σιμόες και Χουλτ, δεν πρέπει να βρίσκονται στο ρόστερ της ομάδας που πρόκειται να χτιστεί (;) το καλοκαίρι. Δεν τους θέλω ούτε για αλλαγή. Αν δεν έχουμε λεφτά, προτιμώ να βλέπω τον Μαχαίρα με τον Λάτσι. Αρκετά με τους πεθαμένους.

  10. Ο/Η ...Το φως του φεγγαριού... λέει:

    Προς nnektarios : Αυτό μου ήρθε την ώρα που έβλεπα τον αγώνα κι έγραφα. Δεν είμαι της συνωμοσίας γενικά, αυτό θα λέγαμε μεταξύ μας και στο γήπεδο. Κάποιες φορές κάνεις πράματα που ο αφέντης δεν τα έχει απόλυτη ανάγκη. Εσύ στέλνεις μηνύματα και βλέπεις τι αρέσει και τι όχι. Το ΠΟΚ προτιμά μια μετακίνηση λιγότερη.

  11. Ο/Η The Snitch λέει:

    Δεν ειδα φυσικα το ματς αλλα διαβασα μολις το σκορ και το κειμενο του Stevie.

    Που δοξα το Βουδα και γνωριζωντας τον ανθρωπο για να φτασει σε σημειο να γραφει για το θεμα φανταζωμαι ποσες‘ομορφιες του ποδοσφαιρου’ εγιναν. Γιατι να γινει 1-2 αντε 3 λες παει στο διαολο..

    Το παιδι προσπαθει να πουλησει ‘υπηρεσια’, δηλαδη καποιες ενωσεις, στο κανονικο αφεντικο. Αυτο που τον εχει σηκω κατσε.
    Που απο του χρονου ΘΑ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ αλλωστε.
    Ενα ταληρακι το χρονο ειναι σοβαρος λογος να μη χαλασουμε τις καρδιες μας. Αλλιως σε πεταω εξω και τραβα στην ΕΡΤ να παρεις, ΑΝ παρεις κανα διφραγκο.

    Θυμασαι τι εκανες τοτε με τη χορηγια του ΟΠΑΠ? Ολα δανεικα ειναι σε αυτη τη ζωη και προσεχε μη λαβεις την αναλογη ‘προσφορα’.
    Και αν τα ξεχασες ο ‘φουρω’ τα θυμαται μια χαρα.

    Οι διαφορες 2:

    1) Σε αντιθεση με τον ΟΠΑΠ η NOVA ειναι 100% δικια του. Δεν ειναι ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ο καπεταν βιτρινας δηλαδη
    2) Σε αντιθεση με σενα, ο Βαγγελας τα μαγαζια του τα φτιαχνει για να βγαζει λεφτα. Οχι για να δαγκωνει τους πελατες του.

    Οποτε κατσε εκει στα αυγα σου, δεν ειναι καιρος για ‘μαγκιες’.

    Και οταν λεμε εδω και μηνες -σχεδον χρονο- οτι η αεκ ειναι απλα κολαουζος να ακουτε. Το χθεσινο ηταν απλα το ζεσταμα που αργησε κιολας.
    Μια απλη υπενθυμιση οτι ‘εγω ειμαι εδω’.
    Στα Play-ωχ που θα χρησουμε πρωταθλητη να δεις γλεντι.
    Ειναι και τυχερος ο ‘απλας’, με το +7 δε χρειαζεται να καρφωθει και πολυ. Απλα να κοψει ΙΣΑΡΙΘΜΟΥΣ –στη χειροτερη-ποντους.

    Happy clean Monday

    ΥΓ Μπορουσαν να ειναι χειροτερα τα πραγματα: να σε ρεζιλεψει μια Watford!
    ΥΓ2 Τελικα αλλος εχει παραδωσει το διαβατηριο και κοβεi βολτες στο Emirates μεσα στο γηπεδο (μη τυχον και δεν με ειδατε) και αλλος δε τολμαει να πεταξει.

    Τι? Οχι?

  12. Ο/Η The Snitch λέει:

    Χρισουμε με ι φυσικα- τωρα το ειδα.

    Αντε να δεχτω το autocorrect του μηλου στα η/ι/ει/οι αλλα το κοβει που αλλαξε το γιωτα με i με ξεπερνα.

    Δημητρη πατε για Geely απο οσο ακουγεται

  13. Ο/Η koreas λέει:

    @steven

    καλά κάνεις και επισημαίνεις την “πιθανή καρναβαλική διάθεση” της διοίκησης μας. κρατάμε το περιστατικό ως κρατούμενο για το μέλλον, όπως κρατάμε και τη “συμμετοχή” του Μάξιμου σε όλο αυτό το καρναβάλι. ταυτόχρονα πιστεύω ότι ο εγγυητής έχει προσωπική ατζέντα κι υποχρεώσεις απέναντι στον πανιώνιο, όχι μόνο ο χοντρός.

    όπως σωστά έχεις πει σύντομα θα δούμε τις κινήσεις του εγγυητή όσον αφορά την ενίσχυση της ομάδας καθώς και το παρασκήνιο. προσωπικά πιστεύω ότι πέρα της καλής διάθεσης απέναντι στο χοντρό έχει και ο εγγυητής αρκετά χαρτιά στα χέρια του τα οποία είναι απαραίτητα στο χοντρό. Βέβαια ο χοντρός έχει δείξει ότι είναι αχόρταγος. όλα αυτά όμως ολίγον μας ενδιαφέρουν, το σίγουρο είναι οι καρναβαλικές επιλογές της ομάδας μας από την καρναβαλική διοίκηση μας.

    PS. εκείνος ο προηγούμενος πρωθυπουργός και νυν αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης άραγε που έχει εξαφανιστεί; θέλουμε να μας πει η χώρα έχει σύνορα; o καρνάβαλος κυρά τασία που βρίσκεται κι αυτή;

  14. Ο/Η ...Το φως του φεγγαριού... λέει:

    Προς Koreas : Δεν είναι δυνατόν να μπω σε αναλύσεις ποιός είναι καλύτερος και ποιός τα ειχε διαβάσει πιο καλά στο σχολείο. Θεωρώ τον εαυτό μου αρκούντως σοβαρό για να βλέπω μπάλα και να μην ασχολούμαι με ηλίθιους κρατικοδίαιτους. Ειδικά μάλιστα εκλεγμένους από έναν λαό της πλάκας. Αν τα μνημόνια δεν λύσανε κάτι σε αυτήν την χώρα, έχω μια ελπίδα οτι το θέμα Ερντογάν, μπορεί και να λύσει κάτι. Μπορεί να είμαι κι εγώ απώλεια, δεν θα χάσει η βενετιά κάτι. Όμως πρέπει να λυθεί το θέμα. Κι έχω βαρεθεί ειλικρινά με αυτήν την μαλακία των αριστερών και των δεξιών, που είναι ακριβώς τα ίδια σκατά. Σαν την γραβάτα που αν την φοράς είσαι πιο σοβαρός.

  15. Ο/Η Ο Παρατηρητής λέει:

    Δε νομίζω πως θα ήταν τόσο μεγάλη έκπληξη να γκελάρει με οποιονδήποτε αντίπαλο μια ΑΕΚ με βασικούς Σβάρνες Παουλίνιους Σαμπανάτζοβιτς Μάνταλους και Λάτσιδες.
    Χωρίς το δίδυμο που έχει καθιερωθεί στα χαφ γινόμαστε η ΑΕΚ/ανέκδοτο που ήμασταν πριν έρθει ο Καρέρα.
    Με εντελώς πειραματικό αμυντικό δίδυμο, χαφ ανύπαρκτα και άκρα για γέλια (λόγω εκτεταμένου ροτέισχιον) η γκέλα είναι στο πρόγραμμα, απο τη στιγμή που στην ομάδα ουσιαστικά δεν υπάρχει κίνητρο πέραν του κυπέλλου που παίζουμε την Τετάρτη.

  16. Ο/Η Δημήτρης Sweden λέει:

    @Snitch ούτως ή άλλως είμαστε αγορασμένοι απ τη Geely holdings όπου μεταξύ άλλων περιλαμβάνεται η Volvo Cars και η Geely automotive και ήδη με κοινή πλατφόρμα (Volvo XC40 και Lynk&Co).

    Η διαφορά πλέον είναι ότι θα δημιουργηθεί ένα νέο γκρουπ (βλέπε FCA, VW group κλπ) που για μένα θα επιφέρει μεγάλα προνόμια καθώς και τα volumes θα εκτοξευθούν που σημαίνει χαμηλότερες τιμές από προμηθευτές, χαμηλότερα κόστη για development, και τέλος (μιας και οι κινητήρες καύσεως είναι σε κάθοδο αλλά ακόμα σε υψηλά επίπεδα) η δημιουργία stand alone εταιρίας καθαρά για ανάπτυξη κινητήρων καύσεως με προοπτικές να πωληθούν και σε ανταγωνιστές.

    Γιατί να πληρώσει πχ η Α-Β εταιρία έναν σκασμό λεφτά για development ενός κομματιού που αργοσβήνει και να μην το πάρει έτοιμο.

    Ένας ακόμα λόγος με αυτήν την εταιρία κινητήρων είναι ότι το brand Volvo δε θα συνδέεται πλέον με κινητήρες καύσεως.

    Τέλος μια εισαγωγή στο χρηματηστήριο της Στοκχόλμης και του Χονγκ Κονγκ δε θα ήταν άσχημη για προσέλκυση επιπλέον επενδυτών.

    Υγ. Μια απ της εταιρίες της Geely είναι η LEVC. Απ το 16 και μετά όλα τα London Taxi είναι της Geely βασισμένα στην SPA πλατφόρμα της Volvo.

    iPhone iTypos iApologize

  17. Ο/Η koreas λέει:

    @steven

    μη με μπλέκεις με αριστερούς και δεξιούς, έχω ξαναπεί ότι τις θεωρώ πολιτικές χαβούζες. μη βάζουμε όμως όλες τις ηγεσίες στο ίδιο τσουβάλι…………..τι ελπίζεις από το θέμα ερντογάν;

  18. Ο/Η ...Το φως του φεγγαριού... λέει:

    Προς Koreas : Περιμένω να δω πού θα βρουν την τρύπα την αντιστοιχη του Καντάφι.

  19. Ο/Η The Snitch λέει:

    @Dimitris Sweden

    Παντα οι εξαγορες-συγχωνευσεις εχουν αυτο το σκοπο. Downsize σε κοστη και αυξηση market share ανοιγωντας το καταλογο αρα το target group.
    Ειτε ως προιοντα ειτε ως υπηρεσιες BTO οπως ειπες.
    Η Volvo ειχε επιχειρησει ανεπιτυχως να μπει στο Hong-Kong παλιοτερα- χωρις να σημαινει κατι αυτο πλεον μιας και ειναι αλλα τα δεδομενα.
    Η Geely εχει αρκετα σοβαρο θεμα ανω των 8δις αυτη τη στιγμη (στοιχεια 2019).
    Η κινηση φυσικα εχει τους σκοπους που αναφερεις, δε ξερω ομως αν η επιτευξη των στοχων ειναι εφικτη.
    Μου δειχνει αρκετα δυσκολο στοιχημα.

    Ως εξωτερικος παρατηρητης:

    Το Volvo ανεκαθεν ηταν ενα ποιοτικο brand, αυτο που παει να γινει δε ξερω ποσο καλο (και απο αποψης ποιοτητας αλλα και Brand image) θα ειναι.
    Οταν εχεις ενα Premium Brand αυτη η ‘μεταβαση’ ειναι δυσκολη γιατι το κοινο που απευθυνεσαι εχει και καποια standards (εισοδηματικα-prestige κλπ)
    Για να το πω απλα: ΠΟΤΕ δε θα αγορασω Geely προιον Half/Full made in China με αμφιβολου ποιοτητας parts και τεχνογνωσια κινεζικη (δηλαδη ανυπαρκτη στο τομεα) επειδη συγχωνευτηκε με τη Volvo ποσο μαλλον σε τιμες +30,000 ευρω. Οπως ποτε δεν ξανα-αγορασα IBM απο τοτε που περασε στη Lenovo και η ποιοτητα κατασκευης επεσε παρα πολυ. Τα ιδια που επαθε και η Toshiba οταν απο ενας καλος premium κατασκευαστης μπηκε στο mass market και τελικα εκλεισε (υπολειτουργει με πολυ μικρο κωδικολογιο).
    Οταν απο τα 100 ευρω MSRP πεφτεις στα 50-60 καποιος λογος υπαρχει: κακα υλικα, κακο software αλληλοεπιδρασης δεδομενων, κακες επιδοσεις, θεματα service κλπ

    Δε λεω οτι ετσι θα γινει, λεω οτι ειναι δυσκολο να πλασαρεις μια 100% κινεζια σε premium κοινο που απευθυνεσαι οταν το πιο φθηνο προιον σου ξεκινα απο τα 25,000 σημερα. Ακομη και με ενα 20-25% price dump παλι σου εχει ενα πανακριβο entry level καταλογου 18-20k. Ειδωμεν.

    Οι αναλογοι ΄δικοι μας’ JLR το πανε αναποδα (και αυτη Ινδικη ΤΑΤΑ ειναι ως κεφαλαια) και δεν παει να μπερδεψει το κοινο της.
    Σου λεει εγω ειμαι 100% Brit και βγαζω 2 Luxury Brands. Ισα ισα που τα νεα Ingenium φερνουν την ολικη απεξαρτηση ειδικα στα μεγαλα, απο τη παλια Ford.

    Οδηγησα το PHEV 400 σε LR-Sport εκδοση (μας το εδωσαν 3 μερες) και επαθα πλακα ειναι (sorry που θα σε στεναχωρησω) αλλο αμαξι απο το XC το οποιο εκτιμω παρα πολυ-ειδικα το 60. Πιο ακριβο μεν αλλα αλλο πραγμα, ειναι βεβαια και αλλη πλατφορμα πιο πολυ SUV παρα SUV-STATION.
    Δεν ειμαι και αντικειμενικος, με τα Range εχω χρονια παθηση. Απλα οταν εχεις μαθει να εισαι ο κολλητος του βενζινα, και ξαφνικα βλεπεις ειτε μηδεν σε EV, ειτε 4-4,5 σε μεικτο ενα σοκ το παθαινεις. Ειδικα μετα το 5λιτρο που ειναι στα 20-22λιτρα και σε μαγκιες εχω δει και 28! στα 100. Αν βαλεις το ετησιο Road Tax και το Congestion Charge £11.50 λιρες την ημερα για το κεντρο (σχεδον 70 ευρω την εβδομαδα) που δεν το πληρωνεις, φθανεις σε σοβαρο ποσο.

    Οι εσωτερικες καυσεις –κατα τη γνωμη μου- εχουν ευκολα μια +20ετια ακομη. Μη κοιτας τη Σουηδια και την Δ.Ευρωπη ως παραδειγματα, δεν ειναι αντιπροσωπευτικα. Ο υπολοιπος πλανητης, Κεντρικη-Ν.Αμερικη, Αφρικη, σχεδον ολη η Ασια αλλα η Νοτια Ευρωπη εχουν παρα πολυ δρομο για να παρουν 100% ηλεκτρικο.
    Χωρις δικτυο φορτισης κανεις δε το κοιταει. Στην Ελλαδα της Ε.Ε το 2020 αν θες να πας Αθηνα-Πατρα-Ιωαννινα η Αθηνα-Καβαλα κλπ ΔΕΝ μπορεις, μη πουμε για μια εκδρομη σε απομακρυσμενα απο εθνικη οδο αλλα σχετικα κοντινα μερη π.χ κεντρικη Πελλοπονησο η νοτια. Τα δικτυα ειναι ειτε εξαιρετικα μικρα ειτε -κυριως- ανυπαρκτα. Οσο δε οι αυτονομιες ειναι μικρες ο αλλος δε το σκεφτεται: γνωμη μου αν δε φτασεις τις αυτονομιες της εσω-καυσης +500χλμ ειναι πολυ δυσκολο να χτυπησεις market. Ωραια ειναι στο καθημερινο commute των 15-20χλμ αλλα ο αλλος αγοραζει (ποσο μαλλον premium) για να παει και τη εκδρομη του (ασε που αυτο πουλανε ως marketing tool ολοι οι A-Brand).
    Αν ο καταναλωτης θελει Αθηνα-Θες/νικη 5 ωρες οδηγηση και να ψαχνει να βρει φορτιστη πχ μεσα στη νυχτα χειμωνα να περιμενει εξω απο τη Λαρσα (χωρις ι) σε ενα καφε της εθνικης +2 ωρες (υποχρεωτικα) φορτιση δεν θα το σκεφτει.
    Οποτε μιλαμε για 3 πραγματα: Δικτυο-αυτονομια-ταχυτητα φορτισης. Θα γινουν αλλα θελουν χρονο και ισως τα +20 ειναι και λιγα ειδικα για πιο τριτοκοσμικους.

    Θα σου πω ενα παραδειγμα για να καταλαβεις: Μιλαγα το καλοκαιρι με το γενικο διευθυντη της Maxell στην Ευρωπη. Κουβεντα αναλογη, που παμε πως τα βλεπεις κλπ. Μου λεει ωραια ειναι ολα αυτα που ακουμε αλλα στο πραγματικο κοσμο εμεις ακομη σε τζιρους τα νουμερα τα κανουμε πουλωντας VHS και κανονικες κασσετες ηχου! Ο κοσμος εκτος Ευρωπης βλεπει βιντεο σε κασσετα, δεν εχουμε φτασει καν σε ψηφιακο περιεχωμενο (DVD- Data Storage). Οταν ο αλλος δεν εχει υποδομες στα Telecoms δεν εχει Internet (ειναι δηλαδη σε επιπεδα Ελλαδας 1990 με dial-up) δεν εχει ουτε να ‘κατεβασει’ και ουτε να δει φυσικα Online. Οταν εμεις θα παιξουμε full 5G σε καμμια πενταετια οι αλλοι θα θελουν +10 χρονια να δουν DSL. Που θα το δουν ΑΝ το ΑΕΠ τους επιτρεψει το spending capita να το εχουν: αν ο αλλος βγαζει 50 και 100 δολλαρια το μηνα δε συζηταμε καν.
    H διαφορα ομως ειναι οτι ο ‘ανεπτυγμενος κοσμος’ ειναι κατω του ΔΙΣ (550 Ευρωπη-250 USA κυρια) και ολοι οι αλλοι ειναι +7ΔΙΣ.

    Το γνωριζω για τα Black Cubs μιας και ειναι τα καλυτερα ταξι-με διαφορα- στο κοσμο.
    Στο Coventry ειναι και οι 2 εταιρειες (LEVC-Frazer/Nash) και ειναι semi ηλεκτρικα-βενζινη.
    Δεν αντεχει να βγαλει βαρδια Black Cub χειμωνα στο Λονδινο 8 ωρες με θερμανση στο Full οση ανακτηση και να κανει.
    Επειδη ειμαι petrolhead μου αρεσει ο παλιος θορυβος των κλασσικων Metro.

  20. Ο/Η The Snitch λέει:

    ΠΑΕ γαυρος:

    Όπως γνωστοποίησε σε χθεσινή της ανακοίνωση η ΠΑΕ Ολυμπιακός με πρωτοβουλία του διοικητικού της ηγέτη, Βαγγέλη Μαρινάκη, αποστέλλονται στον Έβρο τρεις νταλίκες γεμάτες με νερό, φρούτα, αναψυκτικά και διάφορα αναλώσιμα, που θα τα συνοδεύουν εθελοντές της ομάδος.

    ΠΑΕ αεκ:

    Η αγωνιστική σεζόν μπαίνει στην τελική της ευθεία!
    Πρώτα ο ημιτελικός του Κυπέλλου με τον Αρη, αύριο Τετάρτη 4 Μαρτίου (18.30), και στη συνέχεια τα πλέι οφ!
    Επιστρέφουμε στις εξέδρες του ΟΑΚΑ και στηρίζουμε την ομάδα μας για την πέμπτη σερί πρόκριση σε τελικό Κυπέλλου Ελλάδας!

    Α ρε αγγελικουλά, ουτε στη μανα σας νερο δε δινετε- κυριολεκτικα.
    Μου εισαι και διευθυντρια ‘επικοινωνιας’ τρομαρα σου.
    Φρουτα-νερα και αναλωσιμα δηλαδη καφεδες τιποτε κρουασαν κλπ εστειλε 3 φορτηγα ο αλλος. Εσεις ουτε τσοφλι απο αυγο ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΑΣ.

    Τετοιοι ΤΣΙΠΙΔΕΣ και τετοιοι φραγκοφονιαδες εισαστε.

    Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ εννοια σας ειναι η κονομα.
    Πως θα εισπραξουμε μονο απο το κοσμακη, δε πα να καιγωνται ολοι και ολα γυρω μας, δε πα να γινεται της ποπης στα συνορα?

    Εμεις πουλαμε μανταλο-κριστισιτς και σας κοιταμε στη τσεπη.
    Και οι εθελοντες μας ειναι για να τα σπανε ΜΟΝΟ. Αλλωστε αμα δε τα σπαγανε πως θα ‘επιστρεφαμε’ στο αδειο-τιμωρημενο γηπεδο?

    Ξεφτιλες ουτε να αντιγραψετε δεν εισαστε ικανοι.

  21. Ο/Η Pontios λέει:

    Ενα πουλακι μου σφυριξε οτι ο βαγγελας την κανει με ελαφρα πηδηματακια.

    Μπορει και πριν το ευρωπαικο με την Γουλβς!