Έμφραγμα η ΑΕΚ της καρδιάς–προφανώς απο το πολύ φαγητό

Αλέξης Αλεξίου για το βόλεϊ:

«Κατά αρχάς πρέπει να επισημάνουμε ότι τα χρέη που άφησαν οι προηγούμενες διοικήσεις είναι 550.000 ευρώ».

Ο άνθρωπος είναι κοινός συκοφάντης. Είναι δυνατόν η υπό την Original διοίκηση της Ερασιτεχνικής να φέσωσε την «ΑΕΚ της καρδιάς»; Θα μου πείτε, καμιά φορά κι η καρδιά «μπουκώνει» όταν τρώμε πολύ. Ο έφορος βόλει όμως, ο Κώστας Κωλέττης του Ζήση και της Ιουλέτας, ο διαχειριστής ντε του γιαουρτάδικου του Σταύρου, είναι δυνατόν να έκανε τέτοιο πράγμα; Τίποτε να μην έμαθε τόσα χρόνια δίπλα στο Σταύρο από αρχές μάνατζμεντ;

Μισό λεπτό όμως: πώς είναι δυνατόν να μαζεύτηκαν τόσα χρέη; Αφού στον ταμειακό απολογισμό 2012-13 τα έξοδα για το τμήμα βόλεϊ εμφανίζονται μόλις 83.487,76 ευρώ. Την προηγούμενη χρονιά 89.401,08. Πριν έξοδα για βόλεϊ ανδρών δεν εμφανίζονται, παρά μόνο λίγες χιλιάδες ευρώ για το βόλεϊ υποδομής. Πότε πρόλαβαν να δημιουργηθούν τόσα χρέη; Είναι ποτέ δυνατόν να τα άφηναν όλα απλήρωτα; Μα όλα; Αδύνατον. Γι αυτό σας λέω ότι δεν μπορεί παρά να είναι κοινός συκοφάντης ο κ. Αλεξίου.

Κι αν έχει δίκιο ο Αλεξίου, είναι δυνατόν να ήταν τόσο αλήτες ήταν στην προηγούμενη διοίκηση; Μα πρόεδρος ήταν ο Κώστας ο Παπαδημητρίου, αδύνατον να έκανε τέτοιο πράγμα. Αυτός δεν έλεγε σχετικά με την ΠΑΕ: «Σκοπός [της προσφυγής στη δικαιοσύνη για την ΠΑΕ ΑΕΚ]  είναι να μάθει ο κόσμος της ΑΕΚ το πως έφτασε η αγαπημένη μας ομάδα εδώ. Είναι σίγουρο ότι θα λάμψει η αλήθεια γιατί για αυτήν θα παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις… Θα διαλευκανθούν όλα τα “μυστήρια” και θα αποδοθεί δικαιοσύνη γιατί αυτό επιζητεί ο κόσμος της ΑΕΚ. Θα υπάρξει πλήρης διαφάνεια σε όλα τα επίπεδα. Να είναι σίγουροι όλοι πως θα δώσουμε μάχες για να αποκαλυφθεί η αλήθεια, καθαρά και τίμια, λέξεις οι οποίες είναι συνυφασμένες με την ένδοξη ιστορία της Ένωσης». Είναι δυνατον να λέει άλλα για την ΠΑΕ κι άλλα για το μαγαζί του;

Συνέχισε όμως ο κ. Αλεξίου:

«τα χρέη αυτά πρέπει να διακανονιστούν, αλλά οι παίκτες στους οποίους οφείλονται χρήματα δεν θέλουν. Διακανονισμός σημαίνει να πάρει ο παίκτης το 50% των χρημάτων που του χρωστούν σε βάθος χρόνου 2 ετών. Δεν γίνεται να έρχεται και να σου ζητάει άμεση εξόφληση εδώ και τώρα» (σ.σ.: ενώ προφανώς έχει να πληρωθεί από του Αγίου Ποτέ).

Ε ρε κάτι αλήτες που θέλουν και τα δεδουλευμένα τους. Πολύ σωστά λέει ο κ. Αλεξίου: το 50% σε δύο χρόνια. Έτσι φαντάζομαι κάνει και στους υπαλλήλους και στα πληρώματα στη ναυτιλιακή εταιρεία Diamonds Shipping: αν τους χρωστάει εκατό από δεδουλευμένα, τους λέει πάρτε πενήντα σε δύο χρόνια. Κι όλοι βέβαια λένε με χαρά ναι.

Βασικές αρχές του μάνατζμεντ αυτές που θα έμαθε κοντά στον καλό του φίλο το Δημήτρη Χατζηχρήστο (δεν τα λέω εγώ αυτά, ο Κετσετζόγλου τα λέει  «ο Αλέξης Αλεξίου συνδέεται με μια φιλία ετών με τον Δημήτρη Χατζηχρήστο, τον αρχηγό της Original, του συνδέσμου που τον πρότεινε  να μπει στο Δ.Σ. της ποδοσφαιρικής ΑΕΚ»).

Τώρα βέβαια, προκύπτει το ερώτημα τι θα τρώνε στο μεταξύ αυτά τα παιδιά που έπαιζαν βόλεϊ. Ε, ας πηγαίνουν να τρώνε παγωμένο γιαούρτι στο μαγαζί του Σταύρου και του Κώστα. Είναι και θρεπτικό άλλωστε και υγιεινό.

Υ.Γ. Το «ζερό»,  μόνο από το βόλεϊ ανδρών, έφτασε ήδη τα 550 χιλιάρικα (γιατί οι πιστωτές αυτοί μπορούν βέβαια να ικανοποιηθούν και από τα έσοδα του ποδοσφαιρικού τμήματος).

Post By Γιώργος Κιντής (76 Posts)

Connect

Κατηγορία άρθρου Άρθρο. Βάλτε Bookmark το μόνιμο σύνδεσμο.

52 Responses to Έμφραγμα η ΑΕΚ της καρδιάς–προφανώς απο το πολύ φαγητό

  1. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    λες ” Ε ρε κάτι αλήτες που θέλουν και τα δεδουλευμένα τους. Πολύ σωστά λέει ο κ. Αλεξίου: το 50% σε δύο χρόνια. Έτσι φαντάζομαι κάνει και στους υπαλλήλους και στα πληρώματα στη ναυτιλιακή εταιρεία Diamonds Shipping: αν τους χρωστάει εκατό από δεδουλευμένα, τους λέει πάρτε πενήντα σε δύο χρόνια. Κι όλοι βέβαια λένε με χαρά ναι.”
    για πες ρε Γιωργαρε εσυ με το πρωην φιλο σου οταν μαγειρευατε με το 44 τι διακονονισμους κανατε με τους παικτες?αν κρινω απο τα γιουρουσια στους θρακομακεδονες και σενα μαθηματα managment ο μιμης σου εκανε?

  2. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Τα αρχίδια του Μελισσανίδη θα πάρουν οι βολεμπολίστες από τα έσοδα του ποδοσφαιρικού τμηματος. Ελεοπος με τις μαλακίες που διαβάζουμε.

  3. Ο/Η Γιώργος Κιντής λέει:

    Να σου πω τι διακανονισμούς κάναμε: 70% cash ή το 100% σε κάποια χρόνια. Όλα αυτά στους υψηλόμισθους. Στους χαμηλόμισθους άμεση εξόφληση. Κάποιοι παίκτες μάλιστα, όπως ο Λύμπε, στους οποίους είπαμε ότι το 70% περιλαμβάνει και ποσό μη δεδουλευμένο (που δικαιούνταν λόγω διακοπής συμβολαίου με υπαιτιότητα της ΑΕΚ) είπαν ότι σιγά μη δεχθούν να πάρουν λεφτά που δεν έχουν δουλέψει. Αυτά όλα ΠΡΙΝ αναλάβουμε. Όχι αφού αναλάβαμε. Αυτή ήταν η πρότασή μας, τόσα λεφτά είχαμε και κανείς δεν μπορούσε να μας υποχρεώσει να βάλουμε περισσότερα απ’ αυτά που είχαμε ώστε να ικανοποιηθούν όλοι. Βάλαμε επίσης 1,4 εκ. ΠΡΙΝ αναλάβουμε την ΑΕΚ για να παίξει UEFA αν θυμάσαι. Επίσης, για τους τραμπουκισμούς της Original, γνωρίζω από πρώτο χέρι ότι ο Ντέμης όταν το έμαθε ότι πηγαίνουν Θρακομακεδόνες τους πήρε τηλέφωνο και τους παρακαλούσε να γυρίσουν πίσω. Για να τα λέμε όλα, ειδοποίησε και την αστυνομία για να προστατεύσει τους παίκτες, η οποία αστυνομία δεν είχε περιπολικό να στείλει. Ο ίδιος, ναι. Αν θες, πες με και τσάτσο του Ντέμη, να πέσουν τα τσιμέντα.
    Να σε ρωτήσω όμως και κάτι ακόμη ρε ανώνυμε (ονοματάκι δεν έχουμε;). Εγώ να δεχθώ ότι είμαι ένα λαμόγιο, ένας κοινός εκβιαστής που έφαγα το βιος των παικτών της ΑΕΚ και μετά έστειλα την Original να τους πλακώσει στο ξύλο (όλ’ αυτά τα έκανα για να παραιτηθώ Απρίλιο του 2005 αφού ξαλάφρωσα την ΑΕΚ καμιά ενενηνταριά εκατομμύρια με το 44 χωρίς να πάρω δραχμή , αλλά αυτό ας το αφήσουμε στην άκρη). Εγώ γιατί σε απασχολώ; Διοίκησα ποτέ την ΑΕΚ πέρα από τους δύο μήνες το 2008 που φώναζα για τήρηση budget, δε με άκουσε κανείς και εξαναγκάσθηκα σε παραίτηση (με μόνα έργα ότι χάλασα τη μεταγραφή Μαρινέλι και δεν πέρασα τη σύμβαση με ετήσιο μίσθωμα 1,3 εκ. για το προπονητικό); Βλέπεις να παίζει να τη διοικήσω στο άμεσο μέλλον; Εγώ είμαι ο κίνδυνος για την ΑΕΚ λοιπόν; Πότε την έβλαψα την ΑΕΚ, Απρίλη του 2004 με Απρίλη του 2005 ή Δεκέμβρη του 2008 με Γενάρη του 2009 (χωρίς να έχω ποτέ δικαίωμα υπογραφής, γι αυτό και δεν πήγα «αυτοβούλως» να καταθέσω, κρατώντας το σακάκι με τα δύο χέρια;). Για πες, μετά χαράς να σου δώσουμε χώρο. Για άρθρο, όχι για σχόλιο. Με στοιχεία όμως, όχι με λάσπη. Θα το δημοσιεύσουμε πάντως έτσι κι αλλιώς. Κι ανώνυμο να είναι.
    Αν αγαπάς την ΑΕΚ, μήπως έχει περισσότερη σημασία ν’ ασχοληθείς με τα 550 χιλιάρικα που φέσωσε την ερασιτεχνική ο συνέταιρος του Σταύρου στο γιαουρτάδικο, τα οποία μάλιστα θα επιβαρύνουν το ποδοσφαιρικό τμήμα, από το να ασχολείσαι με μένα που, όσο λαμόγιο κι αν είμαι, έκανα και το 44 (εκτός αν ήταν κι αυτό ιδέα του Δημητρέλου όπως μου είπε ο ίδιος πέρυσι), δε διοίκησα ποτέ ούτε παίζει να διοικήσω την ΑΕΚ; Κι αν στήριξα τον Ντέμη, είμαι ο πρώτος που έφυγα, Απρίλη του 2005 γιατί δεν τηρείτο το budget, όταν το budget ήταν άγνωστη λέξη.
    Λοιπόν για να μη μακρηγορούμε: για ό,τι έχεις να με κατηγορήσεις, επώνυμα ή ανώνυμα, είμαστε εδώ για το δημοσιεύσουμε. Και να το αντικρούσω αν μπορώ.

  4. Ο/Η Γιώργος Κιντής λέει:

    Προς Ανώνυμο: Μάλιστα. Μήπως είσαι συμφοιτητής με τον Κετσετζόγλου στη Νομική; Κι αν πάνε οι δικηγόροι των παικτών να κάνουνε κατάσχεση εις χείρας τρίτου στη Nova ας πούμε τι λες να γίνει; Ή στον ΟΠΑΠ; Με την τελευταία πρόταση συμφωνώ πάντως.

  5. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Πήγαινε να τους ξυπνήσεις τους βολεμπολίστες. Τα αρχίδια του Μελισσανίδη θα πάρουν. Ρώτα να μάθεις κι άσε τον Κετσετζόγλου στην κοσμάρα του. Οσο για το 44 μην τρελαίνεσαι. Ο Στάθης το κέρδισε το δικαστήριο. Εσύ τα δύο πρώτα τα είχες χάσει. Και ο Στάθης μίλαγε για το 44 πολύ πριν εμφανιστείς εσύ. Αυτά αλλού.

  6. Ο/Η Γιώργος Κιντής λέει:

    http://archive.in.gr/news/reviews/article.asp?lngReviewID=574864&lngItemID=581527
    «Ο Γιώργος Κιντής, που γνωρίζει αυτά τα θέματα βρήκε το άρθρο 44, κάναμε ένα συμβούλιο και είδαμε ότι είναι η μοναδική λύση. Δεν υπήρχε άλλη και δεν ήταν δυνατό να φτιαχτεί κάποιος νόμος στα μέτρα της ΑΕΚ», είπε ο κ. Στάθης.

    Λες εμένα να περιμένουν οι δικηγόροι των παικτών; Ή να μην έχουν δικηγόρους; Ή να διαβάζουν οι δικηγόροι τους τις Τρύπες; Ή λες να είναι τελείως αγράμματοι οι δικηγόροι τους, αφού εμάς έτσι μας συμφέρει να είναι. Ή να είμαι τόσο έξυπνος εγώ που το σκέφτηκα, ενώ κανείς άλλος δικηγόρος δε θα το σκεφόταν;

    Να συμπληρώσω εδώ ότι τα νομικά που διδάσκονται στη νομική σχολή που τελείωσε ο Κετσετζόγλου έχουν την εξής ιδιαιτερότητα: ο δικανικός συλλογισμός καταλήγει πάντα σε ό,τι μας συμφέρει. Σήμερα μας συμφέρει να μην καθαρίζουν από χρέη οι ομάδες που πέφτουν στη Γ΄; Αυτό λέει ο νόμος λοιπόν. Αύριο μας συμφέρει να καθαρίζουν; Ξεχνάμε στη στιγμή τα όσα λέγαμε για Μακεδονικό. Θέλουμε ο πταισματοδίκης που διενεργεί την προκαταρκτική εξέταση να τρέπει το κακούργημα σε πταίσμα και να το δικάζει κιόλας; Προφανώς έτσι είναι, μην κολλάμε σε ποινικές δικονομίες. Δυστυχώς τα νομικά που έμαθα εγώ καταλήγουν καμιά φορά σε συμπεράσματα που δε μας συμφέρουν. Μπορείς όμως να διαβάζεις τον Κώστα, σου εγγυώμαι δε θα στεναχωρηθείς ποτέ.

  7. Ο/Η Γιώργος Κιντής λέει:

    Ααα, βρήκα κι αυτό, δηλώσεις Ντέμη από το 2004. Τι μου θύμισες τώρα…

    http://archive.in.gr/news/reviews/article.asp?lngReviewID=574864&lngItemID=581340
    «Αλλά πάνω από όλα θέλω να ευχαριστήσω τον Γιώργο Κιντή, που είναι ο άνθρωπος ο οποίος βρήκε τη λύση της σωτηρίας της ΑΕΚ και έσωσε την ομάδα. Θα του χρωστώ ευγνωμοσύνη».

  8. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Η νίκη εχει παντα πολλούς πατεράδες. Για το δικαστήριο τίποτα; Στο λίνκ που έβαλες υπήρχε κι αυτο. Ο Σταθης μίλησε και για τις τρεις δικές του 44. Τις δυο που έχασες κι αυτή που κέρδισε. ´´Η δεύτερη ήταν λίγο καλύτερη από την πρώτη αίτηση και στην τριτανακοπή καλύψαμε τις αδυναμίες των προηγούμενων για να μην υπάρχει πρόβλημα. Δεν υπάρχει παρέμβαση στη δικαστική απόφαση. Η δικαιοσύνη είναι ανεξάρτητη και της οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ».´´ οι δικηγόροι σου στις δυο πρώτες τι κάνανε; Μάλλον την νομική του Κετσετζογλου τελειώσανε κι αυτοί.
    Είδες πάντως τι καλοί ειναι ο Ντέμης κι ο Σταθης οταν μιλάνε υπέρ σου. Τα καλα και τα συμφέροντα. Ολα τα λαμόγια πάντως τα έχεις υπηρετήσει. Για το καλο της ΑΕΚ παντα.

  9. Ο/Η ashton λέει:

    Ενημερωτικά τα χρέη στο βόλλεϋ είναι από (πολύ) παλιότερες χρονιές.

  10. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Mhn toy to xalas re file; O kolletis ta efage.

  11. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    me 83.000 anevase thn aek a1 kai exei tin kathe patsavoura na afhnei ypainigmous oti efage 500.000. kata ta alla hthikos o kyrios kintis.

  12. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Γιώργο όλα εντάξει με τον Μακεδονικό. Διάβασα στο αεκ λάιβ πως πριν λίγες μέρες κέρδισε το δικαστήριο και μετά δυο χρόνια επιστρέφει στην Γ Εθνική. Λένε πως ισχύει σαν δεδικασμένο και για την ΑΕΚ. Ευτυχώς γιατί πριν το δικαστήριο υπηρχε ο φόβος για τιμωρία από την ΦΙΦΑ. Για αυτό μπερδεύτηκα προχθές, εσύ ίσως ήξερες τα νεώτερα.. Συνέχισε να αποκαλύπτεις. Να μαθαίνει ο κόσμος αυτά που δεν γράφουν τα άλλα ΜΜΕ.

  13. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    ασε ρε asthon…εδω δεν υπαρχει ενα ΤΑΠ παρατημενο απο το κυριο κιντη ,παρα μονο γενικες ευθυνες ερασιτεχνικης…για το κυριο ζουπα δε ξεκιναω καν κουβεντα γιωραγαρε….ηθελες αγορινα μου να πιασεις στασιδι απο νωρις,νομιζες πως ειχες να κανεις μονο με μιμοαδαμιδοδημητρελους,,ελα μου που υπηρχε και τιγρ…συυγνωμη δρακος στο παραμυθι…δε πειραζει συνεχισε εσυ,,ετσι και αλλιως ο κοσμος μαλακας ειναι τι να καταλαβει,ετσι γιωργαρε?

  14. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    “Επίσης, για τους τραμπουκισμούς της Original, γνωρίζω από πρώτο χέρι ότι ο Ντέμης όταν το έμαθε ότι πηγαίνουν Θρακομακεδόνες τους πήρε τηλέφωνο και τους παρακαλούσε να γυρίσουν πίσω. Για να τα λέμε όλα, ειδοποίησε και την αστυνομία για να προστατεύσει τους παίκτες, η οποία αστυνομία δεν είχε περιπολικό να στείλει.”………ενταξει απλα ελεος ρε κιντη …

  15. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    “Να σου πω τι διακανονισμούς κάναμε: 70% cash”

    eleos mesie kintis………

  16. Ο/Η Zastro λέει:

    Η ιδεα για την υπαγωγη στο α.44 ηταν του Γιωργου Κιντη. Οπως κι μια αλλη ιδεα μεταγενεστερα αλλα ο ΠΠ προτιμησε “αλλες λυσεις”. Εχει κανει πολλα λαθη ο ΓΠΚ και αρκετες φορες η δικη του αληθεια ειναι διαφορετικη απο των υπολοιπων, αλλα ειναι τουλαχιστον ανεντιμο να ισχυριστει κανεις οτι την ιδεα για το 44 την ειχε ο…Σταθης ή ο Δημητρελος. Δεν υπαρχει ανθρωπος στην ΑΕΚ να το αμφισβητει αυτο το γεγονος. Τα του καισαρος τω καισαρι.
    Επισης, ο Μαρινελλι ειναι μια πολυ πονεμενη ιστορια και βαραινει τον τοτε τεχνικο διευθυντη της ομαδας.Οσοι δεν γνωριζουν, ας ψαχτουν για το τι συνεβη με τον Αργεντινο ή να μας πει ο ιδιος ο Κιντης τί ελεγε ο Μανωλας, γιατι τσακωθηκε με τον Τακη Κανελλοπουλο και πως αντεδρασε ο τοτε προπονητης και νυν υπερδιευθυντης (δεν ξερω τι ακριβως ειναι) οταν ρωτησε και εμαθε οτι ο “Γιωργος” που ηταν ο Προεδρος, δεν ηταν ο…Νοτιας αλλα ο Κιντης. Μαγικος κοσμος της ΑΕΚ…
    Άλλα πραγματα μπορει να καταλογισει κανεις στον ΓΠΚ και οχι τους διακανονισμους, το α.44 του…Σταθη ή τη συνεργασια με το Μπανγκσμπο. Οταν και αν θελησει να ανοιξει ο ιδιος την κουβεντα των πεπραγμενων του ή των extreme προτασεων του, εδω ειμαστε να κουβεντιασουμε. Την καλημερα μου.

  17. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Καλημέρα και στα γρήγορα φίλε Ζάστρο. Ο ΚΙντής μπορεί να πέταξε την ιδέα αν λένε βέβαια την αλήθεια λαμόγια σαν τον Στάθη και τον Ντέμη αλλά σίγουρα την ΑΕΚ στο 44 την εβαλε ο ΣΤΑΘΗΣ. Αυτός κέρδισε το δικαστήριο, αυτός έπεισε την Ενικ να υπογράψει. Αν εννοείς εμένα πως κατηγορώ τον Γιώργο θα σου απαντήσω πως δεν τον κατηγορώ για τίποτα που έχει να κάνει με την ΑΕΚ. Εχει όση ευθύνη έχεις για την πτώχευση κι εσύ. Δεν πήρε ποτέ καμία απόφαση, κανείς δεν του έδωσε δικαίωμα υπογραφής. Αν θες πιο πολύ με χάλασε επειδή αποδείχτηκε επαγγελματίας παράγοντας. Αλλά κι αυτό δικαίωμα του είναι και κυρίως δικαίωμα του Τσακίρη που τον πλήρωνε αφού τον ήθελε στην υπηρεσία του.

  18. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Καλημέρα Χαρίδημε. Στην ανακοίνωση – μανιφέστο σε αποθέωσε ο Κιντής. Ελπίζω τώρα να μην αλλάξει γνωμη και σε κάνει και σένα ύποπτο και φίλο του Αδαμίδη επειδή έγραψες την αλήθεια.

  19. Ο/Η ashton λέει:

    Όποιος παρακολουθεί τα του βολλεϋ, θυμάται κάτι τιμωρίες και μηδενισμούς για παλιότερες οφειλές που μας ρίξανε πρακτικά περασμένες σεζόν, πως πχ το 2004/05 δεν κάναμε πρωταθλητισμό στην Α2 για να ξεχρεωθούν οι διάφοροι Φιλίπποφ και σία και εμεινε η ομάδα δυο σεζόν στην Α2 για να διακανονιστούν κάπως τα χρέη και να μπορέσει να πάρει άδεια το 2006/07, το 2009/10 στην Α1 πέσαμε λόγω χρεών (σε Ουτζή-Κατσανεβάκη, Ντονά, Κυριακίδη κλπ) με μηδενισμούς κλπ που μας οδηγησαν στα πλειαουτ με τα κουτάκια της μπυρας μετά, πως 2010/11 η ομάδα λόγω χρεών ουσιαστικά έμεινε τελευταία στην Α2 κοκ

  20. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Χαριδημε την γνώμη σου για την περίοδο 2012-2013.

  21. Ο/Η Γιώργος Κιντής λέει:

    Κατ’ αρχάς είχα λάθος.
    http://www.aek365.com/a-282717/o-aleksiou-ekshgei-ta-panta-gia-to-bole-ths-aek.htm
    «Οφείλονται περίπου 245.000 για χρέη ετών 2002-2008, οφείλονται περίπου 75.000 από τη σεζόν 2008-2009, οφείλονται περίπου 330.000 από τη σεζόν 2009-2010, και τα υπόλοιπα περίπου 60.000 ευρώ από τις τελευταίες περιόδους που μη ομάδα ήταν στην Α2 και τη Β Κατηγορία. Από αυτές τις απαιτήσεις 500.000 € προέρχονται από τελεσίδικες αποφάσεις ή εκκρεμείς προσφυγές και τα υπόλοιπα από μη επίδικες απαιτήσεις». Άρα τα πολλά είναι από την περίοδο του Γιάννη Μαύρου, σωστά Χαρίδημε;
    Παρασύρθηκα από το ότι στο ποδόσφαιρο καθαρίζεις αν πέσεις κατηγορία για χρέη και υπέθετα ότι το ίδιο ισχύει και στα άλλα αθλήματα. Επίσης, σημειώνω ότι η παραγραφή των αξιώσεων από μισθούς είναι πενταετής άρα, αν δεν έχει γίνει κάποιος διακανονισμός μεταγενέστερα, τα προ του 2007 έχουν παραγραφεί.
    Zastro με εντυπωσιάζουν οι γνώσεις σου σε θέματα ΑΕΚ. Τώρα που νομίζω μείναμε μεταξύ μας (σε κάποιους από τους ανώνυμους μπορεί να έχει ήδη ανατεθεί άλλη δουλειά) μπορούμε με χαρά να συζητήσουμε τα λάθη (τα οποία είναι υπαρκτά και μεγάλα) και τα πεπραγμένα μου, αν κάποιος ενδιαφέρεται δηλαδή.
    Να σημειώσω επίσης ότι η συνεισφορά του Πέτρου Στάθη ήταν όντως κρίσιμη για την ευδοκίμηση της αίτησης για το άρθρο 44. Ερωτηματικά όμως προκαλεί η (δις) απόρριψη της δική μας αίτησης όταν οι αιτήσεις Άρη (πριν από εμάς) και ΟΦΗ εγκρίθηκαν χωρίς κανένα πρόβλημα (όπως και οι αιτήσεις πολλών δεκάδων μη ποδοσφαιρικών εταιρειών). Τη αίτηση είχαν συντάξει/υποστηρίξει κάποια από τα μεγαλύτερα γραφεία στην Αθήνα: γραφείο Καρατζά, γραφείου Λυκουρέζου, Δεληκωστόπουλος-Σινανιώτης, Χάρης Οικονομόπουλος. Η πιθανότητα να είχε πρόβλημα η αίτηση είναι μάλλον μικρή. Εξάλλου, όπως λέει εδώΑν συντρέχουν οι τυπικές τούτες προϋποθέσεις και η συμφωνία [των πιστωτών κατ’ άρθρον 44 του ν. 1892/1990] δεν προσκρούει σε άλλη διάταξη νόμου, το εφετείο υποχρεούται να προβεί στην επικύρωσή της, στερούμενο δικαιοδοσίας να υπεισέλθει στην κατ’ ουσίαν έρευνα της συμφωνίας, αν είναι σκόπιμη και επωφελής για τους πιστωτές ή το δημόσιο συμφέρον, ή αν η επιχείρηση είναι βιώσιμη“. Καμία φορά στη ζωή χρειάζεται πρώτα να υποφέρεις για να μπορέσεις μετά να εκτιμήσεις τις υπηρεσίες του σωτήρα.
    Ο Στάθης όντως έπεισε την ENIC να υπογράψει—αυτό όμως δεν ήταν δύσκολο, αφού η ENIC πίστευε τότε ότι αυτό ήταν προς το συμφέρον της. Αυτό που έκανε ο Στάθης κι άλλαξε τη ροή του αγώνα είναι ότι ψήφισε με τις μετοχές της ENIC υπέρ της αύξησης κεφαλαίου. Ήταν ιδέα κάποιου δικηγόρου, ο οποίος ας μείνει ανώνυμος. Να σημειωθεί επίσης ότι ο Πέτρος τότε ήταν στην κατάσταση που είναι ο Δημητρέλος σήμερα: δεν είχε πολλές επιλογές.
    Δεν κατάλαβα γιατί έλεος στο 70% cash—αυτό ακριβώς έγινε. Επίσης, γνωρίζω ότι ο Ντέμης προσπάθησε να προστατεύσει τότε τους παίκτες στους Θρακομακεδόνες. Κάποιοι από τους παλιούς της Original το γνωρίζουν επίσης. Α, και το δικαίωμα υπογραφής το αρνήθηκα, αφού έκανα τον κόπο να διαβάσω τον ν. 2725/1999 πριν αναλάβω—με αποτέλεσμα να μην έχω πάει ως τώρα αυτοβούλως να βοηθήσω τη δικαιοσύνη.
    Για τον Πανιώνιο είναι μεγάλη κουβέντα, με χαρά να την κάνουμε αν κάποιον ενδιαφέρει.

  22. Ο/Η Bluesman λέει:

    Εμπεριστατωμένη ανάλυση απο τον Αλεξίου.
    Ο χρόνος θα δείξει για το δίδυμο του με τον Κοτσάτο,αλλα τουλάχιστον είχαν τη θέληση να καλύψουν και υποχρεώσεις του συγκεκριμένου τμήματος.

  23. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Γιωργο εγω ενα πραγμα μονο θελω να σε ρωτησω..τη γνωμη σου για τον νυν οικονομικο διευθυντη της παε και την αναγκαιοτητα επιλογης του απο τη “νεα ταξη πραγματων”

  24. Ο/Η Γιώργος Κιντής λέει:

    Εννοείς το Ρόκκα υποθέτω, κι όχι το Βαλασόπουλο. Είναι σίγουρα ικανός–ξέρει το αντικείμενό του. Γιατί έφυγε από την ΑΕΚ παλιά δεν έμαθα ποτέ. Έχω ακούσει δύο-τρεις διαφορετικούς λόγους, αλλά κανένας δε μου φάνηκε πειστικός. Έχω κάποιες υποψίες για το ποια είναι η αλήθεια, αλλά παραμένουν υποψίες, δεν έχω κανένα στοιχείο.
    Δεν νομίζω ότι υπήρχε «αναγκαιότητα επιλογής». Αυτό που άκουσα είναι ότι η επιλογή του ήταν μια χάρη του Μελισσανίδη σε κοινό φιλικό τους πρόσωπο.

  25. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    thanks το ροκκα εννοουσα…συνεχισε και μην απογοητευεσαι μπας και βγαλουμε καμια ακρη με αυτο το μπουρδελο που στηθηκε τοσα χρονια.

  26. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Γιώργο δεν έγινε τίποτα επί της ουσίας στις δύο δίκες που έχασες. Το γραφείο Καρατζά και ο Οικονομόπουλος, που τώρα κι για αυτόν αφήνεις υπονοούμενα πως πάει να κάνει πουστια με τα λεφτά Ψωμιάδη, του Μάκη όπως τον λές με γλύκα, με τον δικό σου συντονισμό έκαναν λάθη και τις δύο φορές. Λάθη τυπικά. Τα θυμάσαι καλά. Και μετά σας έφταιγε το κράτος και βάζατε τον Ντέμη να βγαινει στις συνεντεύξεις σαν την Μάρθα Βούρτση. Οσο για το ξύλο στους θρακομακεδόνες θυμήσου λίγο και τον Ριζοσπάστη σας τότε, το Σκορ, με τι πρωτοσέλιδο είχε βγει εκείνη την ημέρα.. Και μην πεις πως δεν είχατε ευθύνη γιατί τότε όλα τα νέα από εκεί έβγαιναν. Την ελέγχατε την εφημερίδα 100%.

  27. Ο/Η Γιώργος Κιντής λέει:

    Δεν υπήρχε κανένα τυπικό λάθος στα δικόγραφα. Τα οποία εξάλλου δεν ήταν δικά μου. Αυτά τα χειρίσθηκαν άλλοι δικηγόροι, έναντι αμοιβής, κάποιοι μάλιστα έναντι αδρότατης αμοιβής (εγώ πάντα τζαμπέ, κι έβαλα και κάποια λεφτά, για μένα πολλά). Δεν έφταιγε το κράτος. Άλλο έφταιγε και ξέραμε καλά τι είναι. Όπως κι ο Στάθης. Ασχέτως αν κωλυόμαστε να το πούμε δημόσια.
    Τι έλεγε και έκανε το score δε θυμάμαι, ειλικρινά. Το να μου λες ότι δεν είναι έτσι για πράγματα που ξέρω από πρώτο χέρι είναι σα να με λες ψεύτη. Σέβομαι τη γνώμη σου, αλλά αφενός δεν έχω διάθεση να συνομιλώ με κάποιον που με προσβάλλει, αφετέρου δεν καταλαβαίνω γιατί εσύ επιμένεις να διαβάζεις κάποιον ψεύτη.
    Τέλος, θα το θεωρούσα πιο έντιμο, όταν κατηγορείς κάποιον κι αφήνεις υπονοούμενα, να το κάνεις επωνύμως. Για να ξέρω κι εγώ ποιον θα ξεφτιλίσω αν ας πούμε κάτσω και βρω τις παλιές αποφάσεις για το 44. Ότι κι αν κάνω, το κάνω τουλάχιστον με το όνομά μου. Ας το αφήσουμε εδώ.

  28. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Γιώργο λέγομαι Γιώργος Αμανίτης και είμαι προσωπικός φίλος πρώην φίλων σου μετόχων και πρώην υπαλλήλων της ΠΑΕ. Βρες τις αποφάσεις για το 44 για να με ξεφτυλίσεις και ξεκίνα με την πρώτη που οι πανάκριβοι δικηγόροι που έφερες την έχασαν επειδή δεν είχαν πάρει χαμπάρι πως ο νόμος είχε αλλάξει και οι πολυεθνικές εταιρίες δεν είχαν δικαίωμα υπογραφής σε ΠΑΕ οπότε όλη η αίτηση που κάνατε ήταν μια μαλακία και μισή. Αλλο που σας κάλυπταν οι φίλοι σας τότε, ορίτζιναλ, σκορ κτλ, και τα έβαζαν με την κυβέρνηση. Για το σκορ μην παίζεις με την νουμησύνη μου. Ολες τις ειδήσεις είχε και εσείς μόνο την ΩΡΑ πολεμάγατε. Η επίσημη φωνή του Ντέμη και της παρέας ήταν. Φυσικά ήταν δημοσιογραφική επιλογή να σας στηρίζουν σε όλα. Εσείς δεν είχατε διαπλοκή με λαμόγια δημοσιογράφους.

  29. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Γιώργο τα αρχίδια του Μελισσανίδη θα πάρουν οι βολεμπολίστες. Το γράφω τρίτη φορά για να το εμπεδώσεις και για να το καταλάβουν και όσοι σε διαβάζουν. Κανείς δεν θα αγγίξει τα λεφτά του ποδοσφαίρου. Με την ευκαιρία λύσε με την εμπειρία σου και μια απορία. Τόσα χρόνια οι βολεμπολίστες γιατί δεν έκαναν κατασχέσεις στα χέρια τρίτων σε λεφτά της Ερασιτεχνικής; Ψαξτο λίγο.

  30. Ο/Η Γιώργος Κιντής λέει:

    “O νόμος είχε αλλάξει και οι πολυεθνικές εταιρίες δεν είχαν δικαίωμα υπογραφής σε ΠΑΕ”. Σίγουρα έχεις τεράστιες νομικές γνώσεις, για να βρεις κάτι που δε βρήκαν τα γραφεία Καρατζά, Λυκουρέζου, Δεληκωστόπουλου-Σινανιώτη και Οικονομόπουλου. Θα είχες την καλοσύνη συνεπώς να μας πεις ποιος νόμος άλλαξε; Προφανώς αυτά τα λες με τα λόγου γνώσεως και δεν πετάς απλά ένα πυροτέχνημα, οπότε θα ξέρεις (ή θα σου είναι εύκολο να βρεις) ότι με το άρθρο τάδε του νόμου δείνα τροποποιήθηκε το άρθρο Χ του νόμου Ψ. Θα σε παρακαλούσα να μας διαφωτίσεις. Θα μπορύσες επίσης να μου πεις ποιων μετόχων είσαι φίλος; Το λέω γιατί όλοι στην ΑΕΚ λίγο-πολύ γνωριζόμαστε και δεν έτυχε να διασταυρωθούμε.

  31. Ο/Η Γιώργος Κιντής λέει:

    Κοίτα, το πόσες φορές θα πει κανείς κάτι δεν το κάνει σωστό. Μπορείς να το πεις δέκα δηλαδή, αν είναι λάθος είναι λάθος. Κατά τη γνώμη μου (και, θα μου επιτρέψεις να σου πω, και κατά τη γνώμη οποιουδήποτε πρωτοετούς φοιτητή νομικής) μπορούν να κάνουν κατάσχεση στη Nova, π.χ. Αν εσύ πιστεύεις ότι αυτό δε στέκεται στο νόμο, θα σου έλεγα ότι έχεις άδικο. Αν πιστεύεις ότι κάποιοι είναι πάνω από το νόμο, θα σου πω σίγουρα ναι, αλλά όχι σε τέτοια μικρής σημασίας ζητήματα: τι ακριβώς θα κάνεις σε έναν παίκτη που κάνει κατάσχεση για δέκα χιλιάρικα; Αυτή είναι η εκτίμησή μου. Ο λόγος που δεν έκαναν κατασχέσεις εις χείρας τρίτων οι αθλητές στο παρελθόν είναι ότι ο μόνος τρίτος από τον οποίο είχε να λαμβάνει η Ερασιτεχνική ήταν η ΠΑΕ–η οποία αν υπήρχε κατάσχεση απλά δε θα πλήρωνε, οπότε τζάμπα ο κόπος. Αν είχε και παλιότερα σύμβαση με τη Nova η Ερασιτεχνική, πιστεύω ότι κάποιοι θα είχαν κάνει κατάσχεση.

  32. Ο/Η Zastro λέει:

    Μετα το blog του Στηβεν που ειχε γεμισει “κουμπαρους” των μετοχων, τωρα εχουμε και στο site. Καλα θα περασουμε… Και απ οτι φαινεται πολλοι ειχαν αφησει ανοιχτους λογαριασμους με τον ΓΠΚ και ξαφνικα αφησαν τον εντολοδοχο Αβραμιδη και καταπιαστηκαν με τον Κιντη. Να χαρω εγω “λευκη σελιδα”.
    Να παμε λιγο στα σοβαρα για να ξεκινησει η κουβεντα απο καπου. Για ποιον λογο το ευγενες μενος με το Νασο και τον αδελφο του και κατοπιν για ποιο λογο το αδειασμα απο τον ΠΠ και η επιλογη Σταυρου με αλλους συνεργατες. Για να προλαβω τυχον απαντησεις, δεν μπορω να δεχτω οτι ο λογος στη δευτερη περιπτωση μπορει να ειναι ο…Ντουσαν ή στην πρωτη περιπτωση οι στρατηγικες διαφωνιες στον τροπο ασκησης του management (ειμαι κομψος στις εκφρασεις μου και δεν μου αρεσει να προκαταλαμβανω απαντησεις). Ειδικα στο θεμα ΝΧΝ, νομιζω Γιωργο οτι αναιτια εξαπολυσες την εμμεση επιθεση και κατοπιν διεκοψες ακομη και τις κοινωνικες σχεσεις.Ξερεις για τι ανθρωπο μιλαμε και ποσο εξω απο την ελληνικη νοοτροπια βρισκεται. Και μιλαμε για την επιτομη αυτου που εγραψες “ανθρωπος με καλες προθεσεις” οταν σου ζητησα μια επιδερμικη γνωμη για τους κυριους μετοχους. Να ξεκινησουμε απο κει και μετα περναμε και στα πεπραγμενα σου ασκωντας διοικηση.
    Την καλησπερα μου.

  33. Ο/Η Bluesman λέει:

    Ανώνυμε δεν έχω διαβάσει τον νόμο,απλώς για την ιστορία να αναφέρουμε μέρος του σκεπτικού της πρώτης απορριπτικής απόφασης και στην οποία δεν προκύπτει κάτι σχετικό με τον ισχυρισμό που διατύπωσες.

    Σύμφωνα με τον εισηγητή της πρώτης απορριπτικής αποφάσεως,οι μετοχές των ENIC και Νetmed ήταν ανενεργές και έτσι στερούντο οι δύο εταιρείες την εξουσία που τους παρείχε η μετοχική ιδιότητα να συναινούσαν στην κατάρτιση της συμφωνίας περί των χρεών.
    Απο την άλλη αναγνώριζε στον Στάθη μετοχές ποσοστού περίπου 16% αλλα αν η διαδικασία συνέχιζε έτσι,θα ήταν εκτός των σκοπών του νόμου σύμφωνα με τον οποίο απατείται η συναίνεση της πλειοψηφίας που θυμίζουμε ότι ήταν οι ENIC,Netmed που διατηρούσανείχαν το 67% περίπου των μετοχών.

    Δηλαδή ξέχωρα απο τον ίδιο το νόμο,τους δικαστές στην απόφαση τους δεν τους απασχόλησε ο πολυεθνικός χαρακτήρας των πιστωτών,αλλα το ότι κατα βάση είχαν ανενεργές μετοχές και άρα δεν υφίστατο συναίνεση πλειοψηφίας.

  34. Ο/Η Γιώργος Κιντής λέει:

    Προς Zastro:
    Με το Νίκο είχα μια εξαιρετική σχέση όταν μιλούσαμε οι δυο μας. Δυστυχώς, αυτό δε συνέβαινε συχνά. Η πιο κάτω αλληλογραφία είναι λίγο αφού παραιτήθηκα. Δε θέλω να δημοσιοποιώ αλληλογραφία με ανθρώπους, παρά μόνο αν κάποιος λέει άλλα ιδιωτικά κι άλλα δημόσια (ο Νίκος δεν είναι σ’ αυτή την κατηγορία), αλλά νομίζω η δημοσιοποίηση της απάντησής του Νίκου δεν τον βλάπτει καθόλου. Είναι μάλιστα ενδιαφέρον το πόσο σωστά είναι αυτά που λέει.

    From: G. Kintis
    Date: 27 January 2009 23:34
    Subject: Some thoughts on AEK
    To: nicos notias

    Nico,
    I think I owe you to share with you directly some thoughts on AEK.
    Perhaps I should have done this in the past couple of months, but I
    think back then you may have suspected ulterior motives. Now that I
    have left, perhaps our communication can be without interference.
    AEK, as you know, has a hole to plug of around €10m till the summer.
    Then it will need additional money for transfers, as the line-up is
    not of top quality (Bayevich has said to Takis and me that we are on a
    par with Panthrakikos. He has also told me he needs around €20-30m to
    compete with Olympiacos).
    I know recent results may make you think otherwise, but I beg to
    differ on this. First, you have to remember that AEK, as any team,
    always plays much better when there is no pressure to win. In 2004-5
    we almost won the Championship with a mediocre team, and also last
    year Kostenoglou, a good coach but not exactly Sir Alex, managed to
    “transform” AEK only after we threw in the towel and finally came
    within a couple of minutes of winning the title. If you go back to
    2002-3, the last time Bayevich was in charge of the club, the moment
    when we were no longer a contender, we managed twelve consecutive
    wins. The following year, after a number of impressive transfers (AEK
    was dubbed “the Dream Team” by the press) and with the same coach, we
    were out of the race before Christmas (the team was thus dubbed
    Συντρίμ Team, συντρίμμια meaning smithereens).
    AEK needs some real money, and fast. Good results on the pitch may
    alleviate pressure for the time being, but this will not last. Even
    assuming one gets the €7m loan from Morgan Stanley (a very optimistic
    assumption), then AEK needs another equity injection of at least €3m.
    After the recent PR campaign in which I was cast as the villain who
    wanted to sell off players and make AEK a smaller club (it should be
    easy for you to believe that this campaign wasn’t run by me), it will
    also be extremely difficult to sell any of the handful of players who
    have any value. To make things worse, a number of players (like
    Basinas, Juanfran, Kyrgiakos and Majstorovich) are remunerated way
    above their earning power in the market. The current crisis has not
    yet hurt the football transfers market as much, but I am pretty sure
    this will happen in the summer. As a result, while it would have been
    easier to get rid of some of these players now (buy agreeing to some
    sort of severance payment over the next couple of years) this will be
    much more difficult in the summer when their options will be even more
    limited.
    Assuming however that you get the loan, you will be starting next
    season (and the next few seasons thereafter) with negative cash-flow
    of €4.5m for debt service (including past due taxes). If you add to
    this the above-market contracts of some of these players, you will
    probably be starting the season at a €6.5-7m disadvantage to
    Olympiacos and Panathinaikos, before income from the Champions League,
    sponsoring and TV rights is taken into account.
    For next year, Olympiacos not only has a very good squad backbone, its
    own stadium, higher revenues from sponsoring, etc., it also has a very
    good chance of playing in the Champions League (this translates into
    additional revenues of around €17-18m). Olympiacos also has an €8m TV
    rights contract with state-owned ERT, while we need to hope that
    Forthnet will manage to raise the €47m needed to pay for its contract
    with the Super League, so that we can get our €5m. For us to play in
    the Champions League, three things need to happen: we need to take
    second place in the play-offs (not terribly difficult, but again
    Panathinaikos can be very good in decisive matches, as shown in their
    Champions League campaign) , then we need to qualify in the second
    qualifying round against the runners-up from countries like Turkey,
    Ukraine, Portugal, Romania, Holland and Russia (not terribly easy
    either) AND THEN we will have the privilege of competing against the
    fourth-place teams from Italy Spain and England and the third-placed
    teams from France and Germany. At the same time, Panathinaikos has a
    war chest of around €50m in cash and a much younger squad.
    I believe it is impossible to compete against Olympiacos and
    Panathinaikos using the same business model with them. Recent
    decisions (choice of coach, no player sales, etc.) oblige AEK to stick
    to its current model, which I believe will soon lead to disaster.
    This will be not only a financial disaster. Fans have again been made
    to think that ΑEK can compete for the top spot. When this illusion is
    shattered, resentment will turn against those in charge (who will also
    have promised more than they could deliver).
    The issue here is not whether I have a different business model to
    propose. The truth is I no longer can, because the current transfer
    window is practically closed and the coach is only comfortable with
    this model. The fans have also been reassured that our model is sound
    and that future successes wait. This is the reason I resigned: because
    I believe AEK as a company is no longer viable, unless someone puts up
    an amount north of 10m, plus some more next year.
    There are two other issues that I should touch upon: one of relatively
    little importance and another much more significant. The first one is
    Melissanidis. Dimitris, whom I know quite well, is fully aware that
    AEK needs €20-30m per year (on top of the €10-15m already needed) to
    compete for the top spot and is clearly NOT willing to invest this
    kind of money. By not ruling out his involvement, he effectively buys
    a free option: if you pay up till year-end, and the market rebounds,
    then he may make a move. But if your only hope is for the market to
    rebound, then I suggest you buy some FFAs. You are different people as
    well. Talk to him directly, you can read him like an open book. Please
    bear in mind, however, that we just offered him 90% for a purchase
    price of zero dollars, zero cents and he passed.
    Let me now turn to the more important issue of the training ground
    contract. I think you grossly overpaid for this piece of land, and it
    is certainly easy to corroborate that by asking any Greek bank what
    value they would assign to the plot as collateral for a business loan
    a friend would take out. Even if you increase this figure by 30%, I
    think you will get to a fraction of the purchase price. Or you may
    want ask a broker to sell it for you and see what kind of bids you
    get. You may want to do these exercises independently.
    This has serious repercussions for the AEK. Because the deal between
    you and the club is that you will have neither gain nor loss from the
    lease, the cost of debt service will be borne by the club. Since the
    plot was so expensive, the cost of debt service (as you will see from
    the contract you will signed) is over €1.2m per year (lease payment is
    €312K in cash, plus assignment of the right to use the AEK brand to
    attract sponsorship income in excess of €900K—clause IV.3.4), To this
    you need to add the cost of maintenance (clause IV.5).
    Attracting sponsorship income of this magnitude for a training ground
    is unheard of. Both Olympiacos and Panathinaikos have zero income from
    their training grounds. But then, someone may argue that we are better
    at attracting sponsors. Well, this begs the question then, what
    happens if this person is wrong?
    You will either have to bear the cost of the €900K (since lease
    payments equal debt service payment, if there is a shortfall in the
    income from the lease you will have to make up for it) or income from
    regular AEK sponsors will need to be diverted to the training ground.
    The second scenario would be crippling for the club (including loss of
    sponsoring revenue, lease payment would amount to €1.2m) and I am not
    sure you would be ready to subsidize the training ground to the tune
    of €900K a year. But this is what you will need to do if AEK is to use
    this training ground.
    This whole thing would be simpler, of course, if you were to take
    ownership of AEK, as payments would come out of one pocket and go into
    the other. Believe me, I have nothing against that. In fact, I
    couldn’t be happier, because if no one steps up to the plate, AEK will
    be heading for bankruptcy soon. You are an honest guy and a true fan,
    so what could be better? I just want you to understand what stepping
    up to the plate entails, at least from a financial perspective. Here
    the press has been led to expect you as the Messiah, and fans expect
    you to live up to the part. Many people have come into football in
    general, and into AEK in particular, without having a clear view of
    the consequences thereof and I would hate to see this happen to you.
    I wish all the best for you and the club.
    Γιώργος

    From: Nikos Notias
    Date: Tue, 27 Jan 2009 17:30:34 -0500
    To: G. Kintis
    Subject: Re: Some thoughts on AEK

    Dear George:

    Thank you for your words of concern and I would agree with you that this should have been done a couple of months before.

    The only Messiah I know has already come and everyone is still waiting for the second coming. Anyone who thinks that I am the Messiah, has more serious problems than AEK.

    The press builds you up only to throw you down hard and I have not intentions of falling victim to their tactics. I do not want to be in the limelight as this goes against the very fundamentals of my family and they way we have been raised. It goes against my core belief on how I like to live my life.

    Everyone has jumped ship and something has to be done. I do not have the answers but I appreciate your warnings and frankly speaking you are not Far off the mark.

    It really is a big mess and a very expensive one !!! Something I never anticipated. I agree with your initial program in 2004 when we started to build a young and strong team with a 5 year Business Plan. I wish we followed this path because things would be very different today. The only difference is that back then we didn’t see or have a written business plan and we certainly did not have one now. People go off course and ships run aground, this way.

    The route of our fiscal problems stem from the mistakes involve transfer/costs of players and contracts. Not necessarily all but a good chunk of it.

    There are no happy answers my friend, there are some problems that even if you throw money at them they never go away they just grow bigger.

    We have opened a big Pandora’s box and the Jennie is out, how and who will we get it back in ??

    Paitience and faith with a little bit of luck.

    Thanks again !

    Nikos

  35. Ο/Η Γιώργος Κιντής λέει:

    Ως προς τα άλλα:
    Δεν είχα εγώ μένος με τους Θανόπουλους. Θα έλεγα ότι μάλλον αυτοί είχαν, το οποίο κατά σύμπτωση εκδηλώθηκε λίγες μέρες αφού αρνήθηκα να περάσω τη σύμβαση για το προπονητικό από τη Γ.Σ. (τότε που ο Γιώργος Κοσμάς είχε γράψει για το θέμα αυτό άρθρο με τίτλο “Μοιάζει με συμβόλαιο θανάτου”–το οποίο εκτελούσα κατά της ΑΕΚ). Τα υπόλοιπα ερωτήματά σου νομίζω θα καλυφθούν από τα παρακάτω email, αν όχι μου λες. Να σημειώσω για την ιστορία ότι ο μόνος που απάντησε στο ερώτημα “πόσα θα βάλετε για να κλείσει η τρύπα των 9 εκ. της χρονιάς» (ή 11 με κάποιες άλλες παραδοχές για το χρόνο αποπληρωμής των παικτών) ήταν ο Αθηνής που θα κάλυπτε το (πολύ μικρό) ποσοστό του. Τον θυμάσαι των Αθηνή, έτσι; Αν όχι, θα βρεις ενδιαφέρον αυτό το κομάτι από το διαχεριστικό έλεγχο:
    Από τις λογιστικές εγγραφές της χρήσης λήξης 30.06.2008 προκύπτει ότι ο µέτοχος της ΑΕΚ ΠΑΕ κ. Αθήνης Παντελής κατέβαλε για λογαριασµό της το ποσό των € 37.000 που αναφέρονταν στην κατάπτωση εγγύησης λόγω µη διεξαγωγής φιλικού αγώνα µε την «ΈΝΩΣΗ ΝΕΩΝ ΠΑΡΑΛΗΜΝΙΟΥ». Η διεξαγωγή του φιλικού αγώνα είχε συµφωνηθεί για τη µεταγραφή του ποδοσφαιριστή Γεώργιου Τόφα στην ΑΕΚ ΠΑΕ. Το ανωτέρω ποσό η ΑΕΚ ΠΑΕ το κατέθεσε στις 29/9/2008 στον λογαριασµό του κ. Αθήνη Παντελή Νο. 0182 11 0222723-00 της Τράπεζας Κύπρου. Δεν µας έχει παραδοθεί η εξοφλητική απόδειξη χρέους από την «ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΝΕΩΝ ΠΑΡΑΛΗΜΝΙΟΥ»“.

    From: G. Kintis
    To: Τ. Κανελλόπουλος, Πέτρος Παππάς, Παντελής Αθηνής, Νίκος Νοτιάς, Νίκος Κούλης, Νίκος Χατζηιωάννου. Γκίκας Γκούμας, Νάσος Θανόπουλος
    Cc: ΝΙΚΟΣ ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
    Sent: Thu Jan 15 20:47:33 2009
    Subject: Χρηματοδότηση ΠΑΕ ΑΕΚ
    Αγαπητοί φίλοι,
    Όπως γνωρίζετε, εφόσον δεν προκύψει κάποιος επενδυτής ενδιαφερόμενος να συμμετάσχει στην αύξηση κεφαλαίου, τη Δευτέρα 26 Ιανουαρίου θα πρέπει να παρουσιάσουμε το νέο σχέδιο λειτουργίας της ΠΑΕ. Για να το κάνουμε αυτό, πρέπει βεβαίως να γνωρίζουμε τους πόρους χρηματοδότησης που έχουμε στη διάθεσή μας.
    Η βασική πηγή χρηματοδότησης είναι προφανώς το δάνειο της MorganStanley, το οποίο, όπως μας ενημέρωσε ο Νάσος την προηγούμενη Δευτέρα, έχει εξασφαλιστεί. Οφείλουμε όλοι γι αυτό ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Νάσο. Προκειμένου να προγραμματίσουμε τις πληρωμές, θα ήταν ίσως σκόπιμο ο Νάσος να μας ενημερώσει (με τις συντηρητικότερες των παραδοχών) ποιο το ύψος του δανείου και ποια η απώτατη ημερομηνία εκταμίευσης.
    Εφόσον το δάνειο φαίνεται ότι δεν επαρκεί (δεδομένου ότι κι ο προπονητής δήλωσε ότι δε θα γίνουν αποχωρήσεις ποδοσφαιριστών), θα χρειαστεί πιθανότατα και η οικονομική συμβολή των μετόχων. Θα ήταν συνεπώς σκόπιμο να γνωρίζουμε τα ποσά που τυχόν προτίθεστε να επενδύσετε και το χρόνο εκταμίευσης. Υπάρχει βεβαίως κι ένα τρίτο θέμα: οι όροι με τους οποίους θα επενδύσουν όσοι από σας το πράξουν αυτή τη στιγμή. Τέτοιοι είναι η τιμή ανά μετοχή (με άλλα λόγια το pre-money valuation) κι άλλα τυχόν προνόμια (με την τεχνική έννοια του όρου). Επειδή αυτό αφορά τις μεταξύ σας σχέσεις (και ιδίως, τις σχέσεις μεταξύ αυτών που έχουν επενδύσει παλαιότερα κι αυτών που θα επενδύσουν τώρα) νομίζω ότι πρέπει να το συζητήσετε μεταξύ σας. Αν κρίνετε ότι κάπου μπορώ να βοηθήσω με ιδέες, θα το κάνω μετά χαράς, αλλά δεν παύει να είναι θέμα προς επίλυση μεταξύ των μετόχων, το οποίο απλώς οφείλω να σας επισημάνω εγκαίρως, ώστε να μην προκύψουν διαφωνίες αργότερα.
    Εφόσον γνωρίζουμε ποσά και χρόνους εκταμίευσης (δανείου και αύξησης κεφαλαίου) μπορούν εν συνεχεία ο Τάκης (σε συνεργασία με τον προπονητή και τον τεχνικό διευθυντή) και ο Νίκος (Θανόπουλος) να ετοιμάσουν τα budgets του αγωνιστικού τμήματος ο πρώτος και του διοικητικού ο δεύτερος. Αυτό πρέπει να γίνει μες στην επόμενη εβδομάδα, ώστε να το μελετήσουμε το Σαββατοκύριακο, να το εγκρίνουμε σε Δ.Σ. τη Δευτέρα 26/1 και να το παρουσιάσουμε στον τύπο. Εννοείται ότι το budgetδεν μπορεί να είναι ελλειμματικό κι ότι τυχόν έλλειμμα θα πρέπει να καλυφθεί με περικοπές, κατά προτεραιότητα στο διοικητικό, αλλά και στο αγωνιστικό τμήμα.
    Θεωρώ αυτονόητο ότι όλες οι δαπάνες πρέπει να εξετασθούν λεπτομερώς κι από μηδενική βάση. Ο Τάκης κι ο Νίκος θα πρέπει να μας παρουσιάσουν αναλυτική κατάσταση όλων των δαπανών των δύο τμημάτων και να είναι σε θέση να υπερασπιστούν κάθε δαπάνη που δεν περικόπτεται.
    Επειδή αυτή η διαδικασία είναι χρονοβόρος και πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι τις 23 Ιανουαρίου, θα σας παρακαλούσα να ενημερώσετε το συντομότερο δυνατόν, και ιδανικά μέχρι και τη Δευτέρα 19 Ιανουαρίου, για τυχόν πρόθεσή σας να επενδύσετε στην ομάδα.
    Φιλικά,
    Γιώργος

    From: G. Kintis
    Date: 2009/1/23
    Subject: Παραίτηση
    To: Τ. Κανελλόπουλος, Πέτρος Παππας, Παντελής Αθηνής, Νίκος Νοτιάς, Νίκος Κούλης, Νίκος Χατζηιωάννου. Γκίκας Γκούμας, Νάσος Θανόπουλος, Νίκος Θανόπουλος

    Αγαπητοί φίλοι,
    Όπως γνωρίζετε, την Πέμπτη 15/1 σας έστειλα email με το οποίο σας “παρακαλούσα να ενημερώσετε το συντομότερο δυνατόν, και ιδανικά μέχρι και τη Δευτέρα 19 Ιανουαρίου, για τυχόν πρόθεσή σας να επενδύσετε στην ομάδα”. Ανέφερα τότε ότι η βασική πηγή χρηματοδότησης είναι προφανώς το δάνειο της Morgan Stanley, το οποίο, όπως μας είχε ενημερώσει ο Νάσος (και) τη Δευτέρα 12/1, είχε ήδη εξασφαλιστεί και παρακαλούσα το Νάσο να μας ενημερώσει (με τις συντηρητικότερες των παραδοχών) για το ακριβές ύψος του δανείου και την απώτατη ημερομηνία εκταμίευσης.
    Ακολούθησε, όπως γνωρίζετε, ένα δεύτερο email στις 19/1 με το οποίο σας υπενθύμιζα ότι “θα ήταν σκόπιμο να γνωρίζουμε μέχρι το τέλος της ημέρας τα ποσά που είστε διατεθειμένοι να συνεισφέρετε” και παρακαλούσα το Νάσο και πάλι να μας ενημερώσει για τις εξελίξεις στο θέμα του δανείου.
    Όπως γνωρίζετε, έχω ήδη δεσμευτεί δημοσίως να παρουσιάσω τη Δευτέρα 26/1 το νέο επιχειρηματικό σχέδιο της εταιρείας, εφόσον η διαδικασία εκδήλωσης ενδιαφέροντος για συμμετοχή στην αύξηση κεφαλαίου έληγε άκαρπη (όπως και έγινε). Δυστυχώς, ως πριν από λίγο δε είχα στη διάθεσή μου επαρκή δεδομένα σχετικά με τη χρηματοδότηση του ελλείμματος είτε με δάνειο είτε με εισφορές των μετόχων.
    Είναι αλήθεια ότι προχθές μου είπε ο Νίκος (Θανόπουλος) ότι ο Νάσος έστειλε ένα αισιόδοξο SMS στον Γκίκα κι ότι χθες το βράδυ με ενημέρωσε ο Πέτρος ότι του είπε ο Πόλυς ότι του είπε ο Νάσος ότι το δάνειο είναι απολύτως εξασφαλισμένο κι ότι οι μέτοχοι θα συνεισφέρουν άλλα δύο εκατομμύρια. Μέχρι πριν λίγο νόμιζα ότι το ύψος του δανείου θα κυμαινόταν μεταξύ 7-9 εκ., όπως μας είχε πει ο Νάσος (εξάλλου το ταμειακό μας έλλειμμα μέχρι τέλους της χρήσης είναι άνω των 9 εκ.), όμως μόλις το μεσημέρι μου είπε ο Τάκης ότι τελικά το δάνειο θα ανέρχεται σε 3,5 εκ. Τελικά, πριν από λίγο ο Νάσος με email μας ενημέρωσε (αν κατάλαβα καλά) ότι λόγω των εξελίξεων το νέο δάνειο δεν είναι πλέον βέβαιο κι ότι γίνονται προσπάθειες το υπάρχον δάνειο να αυξηθεί κατά 3,3 εκ.
    Έχουμε αυτή τη στιγμή δύο δεδομένα τα οποία συνδυαζόμενα δεν μου επιτρέπουν να προχωρήσω στη σύνταξη ενός αξιόπιστου επιχειρηματικού σχεδίου: αφενός ότι η χρηματοδότηση που αντιλαμβάνομαι ότι έχουμε δεν επαρκεί για την κάλυψη των ταμειακών αναγκών της ομάδας μέχρι τέλους της αγωνιστικής περιόδου κι αφετέρου ότι μένουν μόλις πέντε εργάσιμες ημέρες μέχρι τη λήξη της μεταγραφικής περιόδου. Σ’ αυτά προσετέθησαν χθες οι αναμενόμενες κατ’ εμέ εξελίξεις με τον προπονητή και τον τεχνικό διευθυντή.
    Την 1η Δεκεμβρίου, έγραφα στον Τάκη, στο Νίκο (Κούλη) και στον Πέτρο, που μου είχαν προτείνει να αναλάβω τη θέση του προέδρου της ΑΕΚ: “Μοναδική προϋπόθεση για να επανέλθω στην ΑΕΚ σε οποιαδήποτε θέση, συμπεριλαμβανομένης αυτής του προέδρου, είναι η σύνταξη ενός business plan στο οποίο θα καταγράφονται σαφώς στόχοι, πόροι, ευθύνες κι αρμοδιότητες [και] στο οποίο θα δεσμευθούμε, διοίκηση, μέτοχοι και τεχνική ηγεσία. […] Οίκοθεν νοείται ότι εάν δεν καταλήξουμε σε ένα κοινώς αποδεκτό business plan […] προσωπικά δε θα έχω θέση στη διοίκηση της ΑΕΚ.”
    Κρίνοντας ότι αυτό δεν είναι πλέον εφικτό, σας υποβάλλω την παραίτησή μου και σας ευχαριστώ που, έστω και για λιγότερο από δύο μήνες, κάνατε το παιδικό μου όνειρο πραγματικότητα.

    Γιώργος

    Υ.Γ. Όπως γνωρίζουν ο Τάκης, ο Πέτρος κι ο Νίκος (Κούλης), η παραίτησή μου ήταν ήδη ειλημμένη απόφαση από χθες το μεσημέρι και δε συνδέεται με τα τελευταία γεγονότα, τα οποία απλώς την επισφράγησαν. Δεν την έστειλα χθες σε όλους γιατί μου ζήτησε ο Πέτρος να περιμένω μέχρι να μιλήσουμε.
    Η δήλωση παραίτησής μου προς το Δ.Σ. και τον τύπο έχει ως κατωτέρω:
    Πριν αναλάβω την προεδρία της ΑΕΚ, έθεσα ως «[μ]οναδική προϋπόθεση για να επανέλθω […] σε οποιαδήποτε θέση, συμπεριλαμβανομένης αυτής του προέδρου, [τη] σύνταξη ενός business plan στο οποίο θα καταγράφονται σαφώς στόχοι, πόροι, ευθύνες κι αρμοδιότητες [και] στο οποίο θα δεσμευθούμε, διοίκηση, μέτοχοι και τεχνική ηγεσία.» Και συνέχιζα: «Οίκοθεν νοείται ότι εάν δεν καταλήξουμε σε ένα κοινώς αποδεκτό business plan […] προσωπικά δε θα έχω θέση στη διοίκηση της ΑΕΚ.» Κρίνοντας ότι αυτό δεν είναι πλέον εφικτό, υπέβαλα την παραίτησή μου, ευχαριστώντας τους μετόχους της ΑΕΚ για την τιμή που μου έκαναν και την ευκαιρία που μου έδωσαν, έστω και για λιγότερο από δύο μήνες, να κάνω το παιδικό μου όνειρο πραγματικότητα.
    Δεν πρόκειται να κάνω καμία άλλη δήλωση, διότι οι εξελίξεις θα είναι πιο εύγλωττες. Τεθείσες σε κίνηση από τη μωρία και την απληστία ορισμένων, θα τους οδηγήσουν συντόμως, έκπληκτους και τσαλακωμένους, στην έξοδο. Τότε θα είναι η ώρα να πούμε πολλές ιστορίες από το θαυμαστό κόσμο του ποδοσφαίρου. Αντιλαμβάνομαι πλήρως την ανάγκη τους να εφευρίσκουν εν τω μεταξύ φανταστικούς εχθρούς, ώστε αφενός να έχουν έτοιμη τη δικαιολογία κι αφετέρου να δρουν ανενόχλητοι στο παρασκήνιο, αλλά έχω πιο ενδιαφέροντα πράγματα να κάνω στη ζωή μου.

  36. Ο/Η Γιώργος Κιντής λέει:

    Εδώ μπορείς να δεις πόσο γρήγορα εξομαλύνθηκαν οι σχέσεις μου με το Νίκο Θανόπουλο. Λίγα λεπτά αφού παραιτήθηκα.

    From: ΝΙΚΟΣ ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
    Date: 2009/1/27
    Subject: Re: Παραίτηση
    To: G. Kintis
    Γιώργο,

    Σού εύχομαι ειλικρινά ότι καλύτερο από εδώ καί πέρα. Εγώ θά μείνω καί ξέρω
    ότι εχω μεγάλη ανηφόρα αλλά δέν θέλω νά τά παρατήσω. Σίγουρα ήταν περίεργη η
    σχέση μας, δέν είναι εύκολο νά υπάρχουν πολλοί decision makers, μπορεί νά
    μήν συμφωνήσαμε σέ πολλά αλλά τουλάχιστον συμφωνούμε ότι διαφωνούμε. (Αν καί
    πιστεύω ότι μάλλον στούς χειρισμούς καί στόν τρόπο διαφωνώ παρά στήν
    ουσία…)

    Οσον αφορά τίς ίντριγκες καί τίς διαπλοκές από τή μεριά μου είναι πράγματα
    ξένα γιά μένα (πιό πολύ μιλούσες εσύ σίγουρα πάντως…) καί ότι κάνω τό κάνω
    μέ γνώμονα αυτό πού πιστεύω ότι είναι καλό γιά τήν ομάδα.

    Θά κρατήσω από σένα κάποιες πολύ καλές ιδέες πού ανταλλάξαμε καί τήν
    εμπειρία σου από τό ποδόσφαιρο πού μέ πονήρεψε λίγο,καθώς καί τή γνωριμία
    μας καί θά σού δώσω καί μία συμβουλή καί αν θέλεις πέτα τη στό καλάθι. Είσαι
    ένας πολύ έξυπνος άνθρωπος, μέ πολύ καλές ιδέες αλλά πρέπει νά μήν χύνεις
    τήν καρδάρα μέ τό γάλα έτσι εύκολα καί νά μήν βλέπεις μόνο τά μαύρα σέ μία
    κατάσταση….. Life is too short……

    Καλή τύχη,

    ΝΙΚΟΣ ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

    From: G. Kintis
    Date: 2009/1/27
    Subject: Re: Παραίτηση
    To: ΝΙΚΟΣ ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

    Νίκο,
    Κι εγώ σου εύχομαι καλή τύχη. Θέλω να σε ευχαριστήσω μάλιστα που
    δέχθηκες με τόση προθυμία να αναλάβεις να απασφαλίσεις την ωρολογιακή
    βόμβα που λέγεται ΑΕΚ.
    Με τις επιλογές που κάνατε, πιστεύω ότι αυτό δεν είναι πλέον εφικτό κι
    ότι θα σου σκάσει στα χέρια, αλλά εγώ όπως είπες τα βλέπω όλα μαύρα.
    Καλή τύχη και και πάλι. Είμαι βέβαιος ότι θα τη χρειαστείς.
    Γιώργος

  37. Ο/Η Zastro λέει:

    Γιωργο τις θεσεις του ΝΧΝ τις ξερω. Για να ειμαι ειλικρινης και τις δικες σου τις περιμενα ακριβως οπως τις περιγραφεις στην επιστολη (πλην Σπατων, εκει απλως μπορω να καταθεσω οτι το πλανο παρουσιαστηκε σε εναν ανθρωπο γαλουχημενο σε αλλα οικονομικα δεδομενα και μια αγορα ετη φωτος απο την ελληνικη, ο οποιος πανευκολα μπορει να παρασυρθει, ειδικα απο φιλικα προσωπα που εμπιστευεται – και το σταματω εδω) και δεν σου κρυβω οτι συμφωνουσα και συμφωνω στο ακεραιο. Και η δικη μου θεση τοτε ηταν οτι οπως ηρθαν ολοι μαζι, ετσι επρεπε να αποχωρησουν. Αυτοστιγμη και χωρις μετριασεις της απωλειας (που για το ΝΧΝ ηταν δυσθεωρητα μεγαλυτερη σχετικα με τους υπολοιπους και το γνωριζεις πολυ καλα αυτο) και χωρις τις ανιερες συμμαχιες που ελαβαν χωρα κατοπιν. Ωστοσο, αυτο που ακολουθησε μετα και απο μερους σου και η επιλογη σου να δημοσιοποιεις πραγματα και καταστασεις (εγω εκτιμω οτι το εκανες in bona fide) για να αποδειξεις οτι ειχες δικιο (που ειχες και γι αυτο κουβεντιαζουμε) με βρισκει εντελως απεναντι. Διοτι επι της ουσιας τα πραγματα εγιναν πολυ χειροτερα και η αληθεια δεν μαθευτηκε ποτέ. Επιλογη τους θα μου πεις, πλην ομως οφειλες να προειδοποιησεις νωριτερα και να ΕΠΙΜΕΙΝΕΙΣ στις αρχικες σου θεσεις κι εσυ και ο Τακης. On time ομως God damn it. Κοντρα στο ρευμα και κοντρα στις επιταγες του “οργανισμου ΑΕΚ” που ειναι γεματος τρωκτικα, πουθεναδες, νοσταλγους, λαμογια, βασιλικοτερους του εκαστοτε βασιλεως και μαγκες των μηδεν ευρω. Διοτι real money σε αυτη την ιστορια εβαλαν (και εχασαν) οι ανθρωποι που σημερα διαπομπευονται και καταδεικνυονται ως ενοχοι ενος εγκληματος που δεν διεπραξαν. Δεν μπορω σε καμια περιπτωση να δεχτω οτι ενας ανθρωπος με τη διορατικοτητα και την εμπειρια σου στις διεθνεις αγορες, “εκανε πισω για να μην παρεξηγηθει”. Ακολουθησες τον ευκολο δρομο, το δρομο που για τους λογους του επελεξε και ο Νικολαϊδης και μαλιστα αποχωρησατε αφηνοντας την πορτα ανοιχτη και μπηκε μεσα καθε καρυδιας καρυδι. Κατεληξε η εταιρεια απο overqualified στελεχη, να λειτουργει με αιωνιους φοιτητες και ανθρωπους που απλως ειχαν τις σωστες γνωριμιες, για να μην μιλησω για το θεατρο του παραλογου με τα κατα καιρους επενδυτικα funds που “ενδιαφερονταν” για την ΑΕΚ. Εχεις μεριδιο ευθυνης σε ολο αυτο, οπως και στο παρορμητικο “φευγω” που επικαλεστηκες τρις. Στο προπονητικο δεν μπορω να σε ψεξω ακριβως, πολυ απλα διοτι το λαθος δεν ειναι δικο σου. Αλλα τη μιση θερμη και ενεργεια που επεδειξες σε αυτο το κομματι, αν τη διοχετευες στα σωστα καναλια, αυτη τη στιγμη θα μιλουσαμε διαφορετικα. Προτιμησες ομως ενα κυνηγι μαγισσων και μια ανευ λογου και αιτιας ρεβανσιστικη συμπεριφορα που σε οδηγησε ακομη και στν Νεα Σμυρνη προκειμενου να αποδειξεις οτι “ειχες δικιο”. Δεν κανω δικη προθεσεων και σε καμια περιπτωση δεν ασχολουμαι με την εταιρεια απο Ιουνιο του 11 και μετα. Ουτε ξερω τί εγινε ουτε εχω αποδειξεις. Ενδειξεις εχω και παμπολλες συμπτωσεις που με οδηγουν στα προσωπικα μου συμπερασματα. Ειπες καποια στιγμη, οτι ειναι ανωφελο να στεκομαστε στις προσωπικες συμπαθειες: εγω αντιτεινω οτι οταν τα πραγματικα συμπιπτουν με τις προσωπικες συμπαθειες, ειναι ανωφελο να χρησιμοποιουμε ακομα το μανδυα της υποκειμενικοτητας ως υπερασπιστικη γραμμη για τις παραλειψεις μας. Εγραψες μια τεραστια αληθεια: Fans have again been made
    to think that ΑEK can compete for the top spot. When this illusion is
    shattered, resentment will turn against those in charge (who will also
    have promised more than they could deliver). Αυτες οι δυο προτασεις μαζι με την παρενθετικη, ισως ειναι και η καλυτερη διαπιστωση/συνοψη της πορειας της “ομαδας 2004” που εχω διαβασει. Και το προβλημα ειναι οτι ουδεποτε και κανενας σας δεν φροντισε να το επικοινωνησει αυτο το πραγμα, διοτι η ατολμια ολων ηταν παροιμιωδης και οι λαθος χειρισμοι/επιλογες απο ενα σημειο και μετα απο επικινδυνοι εως υποπτοι. Και για να μην νομιζεις οτι σε εγκαλω, απλως σου υποσημειωνω οτι το μεγαλυτερο λαθος ειναι καταδικο τους, οταν αρνηθηκαν τη χρηματοδοτηση και παρολα αυτα, εξακολουθησαν να νεμονται την εξουσια. Και παλι καλα που τοτε (οταν αποχωρησες εννοω) δεν προχωρησαν και στο νεο δανεισμο. Διοτι παλι ο messiah θα την πληρωνε και οι υπολοιποι θα σφυριζαν αδιαφορα.
    Στις ερωτησεις μου βεβαια δεν απαντησες (για τους αδερφους και για το plan b του Πετρου με το Σταυρο) αλλα η κουβεντα ειναι τοσο υψηλου επιπεδου που ειναι αδιαφορο αν το εκανες εκουσια ή οχι. Σε καθε περιπτωση, χαιρομαι που εστω εκ των υστερων εχεις την παρρησια να τοποθετεισαι και να συνδιαλεγεσαι επωνυμα με επι της ουσιας ανωνυμους. Οπως εχω πει απο το πρωτο σχολιο, εκεινοι που θελουν να καταλαβουν, θα καταλαβουν. Οι υπολοιποι, μεταξυ των οποιων και οσοι βρισκονται σε εντεταλμενη υπηρεσια, θα γραφουν ες αει τα δικα τους και θα πετουν λασπη στον ανεμιστηρα.
    Την καλημερα μου.

  38. Ο/Η Νίκος Αμανίτης λέει:

    Αγαπητέ Μπλούσμαν με έβγαλες από τον κόπο. Ξαναβάζω εδώ αυτό που έγραψες γιατί ακολούθησαν τεράστια κείμενα και ίσως χάθηκε:
    “Σύμφωνα με τον εισηγητή της πρώτης απορριπτικής αποφάσεως,οι μετοχές των ENIC και Νetmed ήταν ανενεργές και έτσι στερούντο οι δύο εταιρείες την εξουσία που τους παρείχε η μετοχική ιδιότητα να συναινούσαν στην κατάρτιση της συμφωνίας περί των χρεών.
    Απο την άλλη αναγνώριζε στον Στάθη μετοχές ποσοστού περίπου 16% αλλα αν η διαδικασία συνέχιζε έτσι,θα ήταν εκτός των σκοπών του νόμου σύμφωνα με τον οποίο απατείται η συναίνεση της πλειοψηφίας που θυμίζουμε ότι ήταν οι ENIC,Netmed που διατηρούσανείχαν το 67% περίπου των μετοχών.
    Δηλαδή ξέχωρα απο τον ίδιο το νόμο,τους δικαστές στην απόφαση τους δεν τους απασχόλησε ο πολυεθνικός χαρακτήρας των πιστωτών,αλλα το ότι κατα βάση είχαν ανενεργές μετοχές και άρα δεν υφίστατο συναίνεση πλειοψηφίας.”

    Με εξαίρεση το σχόλιο σου στο τέλος που δείχνει άγνοια την οποία δεν κατακρίνω αφού την επέδειξαν επαγγελματίες δικηγόροι σαν τον Κιντή ακριβώς αυτό είπα κι εγώ. Οι μετοχές των δύο πολυεθνικών ήταν ανενεργές όπως ακριβώς αναφέρεις επειδή ο νόμος είχε αλλάξει το 2003 (Βενιζέλος) και δεν επέτρεπε σε πολυεθνικές εταιρίες να κατέχουν μετοχές ΠΑΕ. Για αυτό οι μετοχές τους ήταν ανενεργές. Και η δικηγορική ντριμ τιμ του Κιντή κατέθεσε αίτημα με τις υπογραφές ανενεργών, βάσει νόμου, μετοχών. Είχαν χάσει δηλαδή τον αγώνα πριν την σέντρα. Οσο για την σχέση του Κιντή με το γραφείο του αείμνηστου και μεγάλου τραπεζίτη Καρατζά μπορείς να την βρεις στο βιογραφικό του που δημοσιεύεται στις τρυπες (ποιοι είναι αυτοί ρε;) και στο βιογραφικό του Καρατζά για να μην μας πει κανείς πως ήταν επιλογή του Ντέμη το γραφείο που έχασε δυο δίκες πριν έρθει ο Στάθης με μια απλή δικηγόρο να σώσουν την ΑΕΚ. Την καλημέρα μου σε όλους.

  39. Ο/Η Bluesman λέει:

    Α,εννοούσες αυτό.Όντως,η Επιτροπή Επαγγελματικού αθλητισμού δεν χορήγησε άδεια για την εγγραφή στα βιβλία της ΠΑΕ AEK των μετοχών της ΕΝΙC και της NETMED,αφού έπρεπε να τις μετατρέψουν σε ονομαστικές μετοχές,μέχρι φυσικού προσώπου.Αναφερόταν στην απόφαση αυτό.

    Ένας δεύτερος λόγος ήταν ότι τα χρέη προς το δημόσιο ήταν περισσότερα απο όσα ανέφερε η αίτηση,γιατι υπολογίζονταν σε προγενέστερη ημερομηνία απο εκείνη της συμφωνίας και άρα τα χρέη απο 97 εκατομμύρια γίνονταν 104 εκατομμύρια,με το ποσοστό των δανειστών ΕΝΙC,NETMED να πέφτει κάτω απο 60%.

  40. Ο/Η Νίκος Αμανίτης λέει:

    Δεν είναι τίποτα Μπλούσμαν. Απλά είχαν ξεχάσει να μετρήσουν τα ποσά και έτρεχε ο Ντέμης κατόπιν εορτής και παρακάλαγε παίκτες να μπουν στο 44 και να πάρουν κανονικά τα λεφτά τους αλλιώς ώστε να συμπληρωθεί το 60%. Είχε κάνει τρομερή προεργασία ο Γιώργος.

  41. Ο/Η Γιώργος Κιντής λέει:

    Γιώργος ή Νίκος Αμανίτης; Ξέχασες το όνομά σου, που λένε…

  42. Ο/Η Μαρκος Αμανιτης λέει:

    Οντως. Με τάραξε η αφέλεια σου σωτήρα. Ούτε επίτηδες να το κάνατε για να πτωχευσει η ΑΕΚ.

  43. Ο/Η Γιώργος Κιντής λέει:

    Για την ιστορία, η αίτηση για το 44 κατατέθηκε στις 18/5/2004, η δε συμφωνία ήταν από τις 14/5/2004, όταν δηλαδή διοίκηση ήταν ακόμη ο Βαλασόπουλος. Και για να τελειώνουμε: με ανθρώπους που είναι τόσο δειλοί (ή υπάλληλοι εταιρειών δημοσίων σχέσεων) που λένε ψέμματα και για το όνομά τους ακόμη, δεν υπάρχει λόγος επικοινωνίας.

  44. Ο/Η Τάκης Αμανίτης λέει:

    Φυσικα Γιώργο. Οταν στριμώχνεσαι είσαι μετρ της εξαφάνισης. Η αλήθεια πάντως αποκαταστάθηκε. Συνέχισε να ταιζεις κουτόχορτο όποιον το τρώει. Μην ξεχάσεις να μας πεις πως το γραφείο Καρατζά το προσέλαβε ο Βαλασόπουλος. Εδώ λίγο πιο πάνω ισχυριστηκες εμμέσως πλην σαφώς πως ο Κωλέτης έφαγε 550.000 από το βόλει της ΑΕΚ, που είχε μπάτζετ 80, και ότι δεν υπήρχε κανένα τυπικό λάθος στο αίτημα για το 44. Καλό τριήμερο σε όλους.

  45. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    ρε κωστα γιατι δε γραφεις με το ονομα σου…η εστω το ψευδωνυμο sfin..

  46. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    γιωργο θα απαντησεις επι της ουσιας σε αυτα που λεει ο αμανιτης η οπως αλλιως τον λενε?

  47. Ο/Η Bluesman λέει:

    Προς τους αναγνώστες του άρθρου:
    Και εμένα δεν μου αρέσει πολλές φορές το ύφος είτε όσα διατυπώνονται ως κριτική είναι ορθά είτε όχι,αλλα ο καθένας εκφράζεται όπως το επιθυμεί και κρίνεται ανάλογα.
    Είναι χαρακτηριστικό πάντως ότι ο Κιντής αποχώρησε απο τα διοικητικά της ομάδας το σε μια περίοδο αρκετά καλή και υγιής είτε φαινομενικά είτε και ουσιαστικά,κάτι που αναδεικνύει πως δεν τον ενδιέφερε η δημοσιότητα ή η προβολή του αλλα η ουσία.
    Δηλαδή η συνέχιση μιας συγκεκριμένης στρατηγικής,οργάνωσης και πορεία της ομάδας.
    Έκρινε πως διαφοροποιούνται τα πράγματα και απομακρύνθηκε,δείγμα συνέπειας.

    Σημασία δεν έχει η αντιδικία ή τόσο η διαφωνία(δεν ασπάζομαι πλήρως την ορθότητα της μίας ή άλλης άποψης ή και το ύφος όπως προανέφερα) αλλα το ότι αρθογραφεί ξεκάθαρα και με σαφήνεια ένα σημαίνον στέλεχος της ομάδας 2004 και άνθρωπο που γνώρισε δια ζώσης τα δεδομένα της ΠΑΕ ΑΕΚ.
    Αν και απο την παρατιθέμενη αλληλογραφία μεταξύ μετόχων έγινε μια νύξη,εκτιμώ πως ευρύτερα έχει ενδιαφέρον μελλοντικά να διαβάσουμε λοιπόν για το ποιος θα έπρεπε να είναι ο σχεδιασμός το 2005 όσο και το 2009,γνωρίζοντας προφανώς πως οικονομικός ανταγωνισμός έναντι Ολυμπιακού,ΠΑΟ με πλειοδοσία εκατομμυρίων δεν ήταν εφικτός αλλα και αν ήταν θα εγκυμονούσε και κινδύνους.

  48. Ο/Η σφιν Κώστας λέει:

    Κανένα πρόβλημα. Οπως λέει κι ο άλλος ανώνυμος, επί της ουσίας υπάρχει απάντηση; Απάντησε στον Κώστα Σφιν.

  49. Ο/Η yponomos λέει:

    Καλησπέρα σας.. έχω ενα σχέδιο διάσωσης της ΑΕΚ του βόλλευ αλλά θέλω 150 χιλιάρικα για να το προτείνω στον Αλεξίου.. χοχοχοχο

  50. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Τελικά οι βολεμπολίστες θα πάρουν τα αρχίδια του Μελισσανίδη.

  51. Ο/Η Γιώργος Κιντής λέει:

    Προς Zastro:
    Λες: «Aυτο που ακολουθησε μετα και απο μερους σου και η επιλογη σου να δημοσιοποιεις πραγματα και καταστασεις (εγω εκτιμω οτι το εκανες in bona fide) για να αποδειξεις οτι ειχες δικιο (που ειχες και γι αυτο κουβεντιαζουμε) με βρισκει εντελως απεναντι […]όφειλες να προειδοποιησεις νωριτερα και να ΕΠΙΜΕΙΝΕΙΣ στις αρχικες σου θεσεις […] Προτιμησες ομως ενα κυνηγι μαγισσων και μια ανευ λογου και αιτιας ρεβανσιστικη συμπεριφορα που σε οδηγησε ακομη και στν Νεα Σμυρνη προκειμενου να αποδειξεις οτι «ειχες δικιο».

    Συμφωνώ απολύτως με τα ανωτέρω. Αυτά ήταν όντως λάθη μου. Μερικές παρατηρήσεις μόνο:

    1. Είχα προειδοποιήσει από τον Απρίλιο του 2005 με την παραίτησή μου. Όπως λέει κι ο Νοτιάς στο email του, ήμουν ο άνθρωπος που έκανα το «initial program in 2004» και παραιτήθηκα ήδη τον Απρίλιο του 2005. Αν δεν είναι αυτό προειδοποίηση, δεν ξέρω τι είναι. Ακολούθησαν και πολλές άλλες προειδοποιήσεις, κυρίως προς τον Πέτρο. Κάπου διάβασα πρόσφατα ότι «the most dangerous place to stand is between someone and what that person wants to believe». Κανείς από τους μετόχους δεν ήθελε να δει την αλήθεια. Για να καταλάβεις ο Νίκος έφτασε να λέει ότι «back then [το 2004] we didn’t see or have a written business plan»–προφανώς και είχαν από το 2004 (είχε κάνει ο Κούλης εξαιρετική δουλειά και μάλιστα το είχαμε δώσει στην ENIC), ενώ είχε βέβαια ζητήσει business plan και η Morgan Stanley το 2006 (ο Ρόκας με τον Κούλη το είχαν κάνει, αν θυμάμαι καλά).

    2. Να σου θυμίσω ότι 15/12/12012 έγραφα στο Χατζηχρήστο (ως απάντηση στην ανακοίνωση που με περιελάμβανε στους υπευθύνους) τα εξής: «είναι ανομοιογενής ο κατάλογος των υπευθύνων που συντάξατε: σ’ αυτόν περιλαμβάνονται […] κι άνθρωποι που δυστυχώς-και δε μας τιμά καθόλου αυτό-δεν είχαμε τα κότσια να ανοίξουμε πόλεμο με ΑΕΚάρχες, σωτήρες-σοτήρηδες, επαγγελματίες οπαδούς και δημοσιογράφους εντύπων χρηματοδοτούμενων από την Empire». Έτσι ακριβώς. Ναι, επέλεξα τον εύκολο δρόμο γιατί κώλωσα. Τι να λέμε τώρα. Με είχαν βάλει στη μέση και οι δύο φατρίες: η μία γιατί δεν έκανα «σωστές» μεταγραφές και δεν ξόδευα χρήμα κι η άλλη γιατί δεν πέρασα τη σύμβαση για το προπονητικό. Η διαφορά με τον Ντέμη όμως είναι ότι εγώ δεν είχα το τιμόνι και άρα την ευθύνη της κατάντιας της ΑΕΚ (θυμίζω ότι λίγους μήνες αφότου αποχώρησε δίναμε την ΑΕΚ για ένα ευρώ και δε βρέθηκε κανείς). Παρότι κι αυτό που έκανα εγώ είναι (προφανώς) κατακριτέο, δεν είναι το ίδιο.

    3. Για τους αδελφούς απάντησα νομίζω: στράβωσαν με το προπονητικό και μετά έκαναν ότι μπορούσαν για να με φάνε, ίσως για να περάσουν ανενόχλητοι τη σύμβαση και να διαχειριστούν την εταιρεία όπως αυτοί νόμιζαν (με τα γνωστά αποτελέσματα). Με το Σταύρο η κατάσταση έχει ως εξής: τον γνώρισα το 2005 αν θυμάμαι καλά σε ένα μπαρ στη Νέα Υόρκη. Κάποιος από την παρέα μου ήξερε κάποιον από την παρέα του και καταλήξαμε να μιλάμε για την ΑΕΚ ως τις πέντε το πρωί. Μετά ξαναμιλήσαμε για κάποιες άσχετες με την ΑΕΚ δουλειές. Κάποια στιγμή μου είπε ότι τον προορίζει ο Πέτρος για μια θέση στην ΑΕΚ και με ρωτούσε διάφορα πράγματα, στα οποία τον βοήθησα μετά χαράς. Το αστείο είναι ότι κάποια στιγμή σκεφτόταν ποιον να προτείνει στον Πέτρο για πρόεδρο (με τον εαυτό του διευθύνοντα σύμβουλο) κι εγώ του έβαλα την ιδέα να μπει ο ίδιος (ξέρω, έχω κάνει εγκλήματα). Σταμάτησα να τον βοηθάω στις 9/2/2010 (άρα πριν αναλάβει στις 15/3/2010) όταν μου είπε ότι για λόγους ισορροπιών θέλει να κρατήσει τον Μπάγεβιτς, γράφοντάς του τα εξής:

    «Σταύρο, οι προβληματισμοί και οι σκέψεις σου δεν είναι outlandish—το αντίθετο μάλιστα. Τα ίδια ακριβώς πίστευα κι εγώ όταν μπήκα στο ποδόσφαιρο και τα ίδια ακριβώς θα έκανα που κάνεις κι εσύ—μάλιστα, τότε θα ήμουν (και ήμουν) ακόμη πιο διαλλακτικός. Το θέμα όμως Σταύρο είναι ότι I’ve been there, bought the t-shirt και (θεωρώ ότι) ξέρω που οδηγούν όλ’ αυτά. Μια-δυο φορές ως τώρα, επαληθεύτηκα. Μένει να δούμε αν αυτό έγινε κατά τύχη, ή αν θα συνεχίσω να επαληθεύομαι. Το σίγουρο είναι ότι το να επαληθευτώ για μια ακόμη φορά, θα έχει, εφόσον είμαι involved, τεράστιο ψυχικό κόστος για μένα και τους γύρω μου. Αυτό το κόστος δεν είμαι διατεθειμένος να το αναλάβω για κάτι που δεν πιστεύω.
    Οπότε, Σταύρο μου, θα πρέπει να προχωρήσεις μόνος σου. Πάντα θα είμαι διαθέσιμος για να σου πω τη γνώμη μου, ή τη συμβουλή μου, αλλά στη θέση σου δε θα την άκουγα. Το χειρότερο που μπορείς να κάνεις είναι το ενδιάμεσο. Αν ο Ντέμης, π.χ., δε με άκουγε καθόλου την πρώτη χρονιά, μας πήγαινε στη Ριζούπολη κι έπαιρνε και δύο ακριβούς παίκτες χωρίς να τον νοιάζουν budget και βλακείες, θα είχε πάρει τουλάχιστον ένα πρωτάθλημα. Πιστεύω ότι τελικά με τις κλωτσιές θα έφευγε έτσι και αλλιώς, γιατί ένα πρωτάθλημα δεν αλλάζει τίποτε όπως έμαθε κι ο Τζίγγερ, αλλά θα είχε πάρει τουλάχιστον έναν τίτλο.
    Θέλω να πιστέψεις ότι θα χαρώ πολύ να μην επαληθευτώ. Δε θα στοιχημάτιζα όμως σ’ αυτό κι ούτε πρόκειται να εξαρτήσω την ψυχική μου ηρεμία απ’ αυτό. Σέβομαι τις απόψεις σου, παρότι πιστεύω ότι είναι λάθος, απλώς παρακαλώ να σεβαστείς κι εσύ τις δικές μου, όσο τρελές κι αν σου φαίνονται.
    Γιώργος
    ΥΓ. Τέλος, Σταύρο, σκέψου μήπως το να μπορέσεις να κάνεις μια τόσο μεγάλη αλλαγή στο ποδόσφαιρο χωρίς να σπάσουν αυγά είναι too good to be true. Μήπως, αν ήταν τόσο εύκολο, θα είχε γίνει ήδη;
    »

    Ο Σταύρος απάντησε: «Yorgo, den kuvernoume sumfwna me to laiko aisthima. Yparxoun 2 mines akoma sthn sezon mesa stous opoious tha proetoimastoume gia thn epomeni xronia. Me thn omada ahthti ston deutero guro kai me emena na analamvanw (an sumvei) pros ta mesa/teli Fevruariou mia allagi gia 10 agwnistikes mesa se thuela antidrasewn se ti tha wfelouse? […]Se xreiazomai dipla mou para para polu. Mhn apogohteuesai mazi mou, prospathw kai egw na kanw oti borw mesa ston polemo pou dexomaste kai na ksereis oti den tha se apogohteusw. Einai h teleutaia eukairia ths AEK. To ksereis kalitera apo emena».

    Μέχρι τότε πάντως συνεργαζόταν με τον Bangsbo και τον Άρναρ, που του είχα προτείνει. Η μεταγραφή Λύμπε μάλιστα ήταν η πρώτη (και τελευταία) εισήγηση του Jens—πραγματοποιήθηκε αφού διεκόπησαν οι σχέσεις.

    Κλείνω με τον περίφημο «πρόεδρο Γιώργο», για όσους δεν ξέρουν την ιστορία—ούτε σε ταινία δε γίνονται αυτά. Όταν μου πρότειναν να αναλάβω πρόεδρος στην ΑΕΚ είπα ότι το σωστό είναι να ενημερωθεί ο Μπάγεβιτς πριν. Μπορεί να μη θέλει να συνεργαστεί μαζί μου, οπότε θα πρέπει οι μέτοχοι να το λάβουν αυτό υπόψη τους πριν λάβουν την απόφασή τους. Παρότι οι συνομιλητές μου επέμεναν ότι αυτό δε χρειάζεται γιατί ο πρόεδρος είναι πάνω από τον προπονητή (και μάλιστα με πίεσαν σε βαθμό που η κουβέντα άναψε) τους το ξέκοψα. Ο ένας από τους δύο συνομιλητές ανέλαβε συνεπώς να μιλήσει στον Ντούσαν και να επανέλθει. Με πήρε τηλέφωνο μετά από λίγο λέγοντάς μου ότι είπε στον Μπάγεβιτς ότι «πρόεδρος θα αναλάβει ο Γιώργος» κι όλα ΟΚ. Αυτό που δε μου είπε (κι έμαθα αργότερα) είναι ότι δεν είπε στον Ντούσαν το επώνυμο του Γιώργου που θα αναλάβει πρόεδρος, με αποτέλεσμα αυτός να νομίσει ότι Γιώργο λένε το Νοτιά. Όταν έμαθε ότι «ο Γιώργος» είναι ο Κιντής, καταλαβαίνεις τι έγινε… Στο σινεμά αν το βλέπαμε αυτό, θα λέγαμε ότι είναι πολύ τραβηγμένο.

    Αυτά νομίζω. Πάμε σε νέο post.

  52. Ο/Η Bluesman λέει:

    Tελικώς το έμφραγμα αποφεύχθηκε,η ομάδα σώθηκει και ενισχύθηκε.