Μετά χαράς αναλισκόμεθα σε μικροδιαμάχες πολυτελείας.
Με αφορμή το γήπεδο.Πυρσοί και χαμάμ, ενώ πριν λίγο καιρό περιμέναμε τον Δημητρέλο να βγει από την εφορία,από την πόρτα και όχι απ΄το παράθυρο.
Από την καθόλου μακρυνή εποχή του παξιμαδιού,αίφνης περάσαμε στο μέγα δίλλημα:Αστακός,ή σούσι; Και όλα αυτά με την ομάδα στην Γ κατηγορία.
Και γαμώ!
Μεταφορικά μιλώντας για “παξιμάδια” και “αστακούς”
Βέβαια,όλα αυτά,αναλογιζόμενοι το θάμπος του κάστρου-εκκλησία-γηπέδου.Αλλα κυριολεκτικά μιλώντας,λέμε ότι είμαστε σαν χώρα και σαν κάτοικοι ακόμα στο παξιμάδι,στο ξεροκόμματο.
Τριγυρίζουμε ανάμεσα στα ακριβά ξενοδοχεία και βάζουμε στοιχήματα,ή και “τσακωνόμαστε” μεταξύ μας για το ποιο έχει την καλύτερη σάουνα.
Εδώ μιλάμε ότι είμαστε οι περισσότεροι μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας από οικονομικής πλευράς. Αμέτρητοι περιφέρονται από κάδο σε κάδο,σαν ριμαδόγατες, και εν τούτοις καλούμαστε εμεΊς να επιλέξουμε, ή και να διαπληκτιστούμε για τα χαμαμ και τις αψίδες,ενώ η Ελλάδα ολόκληρη έχει σταματήσει να χέζει. Δεν ξέρω αν το ξέρετε. Δεν χέζει κανείς πια. Για δύο λόγους: Είτε γιατί δεν έχει τίποτα να χέσει,έιτε γιατί αν θα χέσει,θα αδειάσει και έτσι θα ξαναπεινάσει γρηγορότερα.
Δεν έχετε δει κάτι πρισμένες κοιλιές που έχουν οι περισσότεροι στο δρόμο;Δεν έιναι απ’το φαί. Είναι γιατί είναι όλοι άχεστοι εδώ και μήνες.
Μια λεπτομέρια-που θα παραμείνει τέτοια-ήταν και μια αποστροφή του λόγου που εκφώνησε ο Μελισσανίδης στην παρουσίαση, ο οποίος με μιαν τάση θα λέγαμε ειλικρινούς μεταμελείας είπε,αναφερόμενος στους πρόσφυγες που με αίμα έχτισαν το γήπδο το παλιό:
“…αυτους τους ανθρώπους που κατα καιρούς προδώσαμε,αλλά ήρθε η ώρα της μεγάλης δικαίωσης για όλους…”
Εδώ πραγματικά έχουμε να κάνουμε με τριπλό χρησμό.
Εννοεί “για όλους” όσους προδώθηκαν, “για όλους” όσους πρόδωσαν,ή “για όλους” όσους πρόδωσαν και προδώθηκαν; Γιατί έτσι όπως είναι διατυπωμένο, τα πάντα εννούνται.
Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι οι προδότες,έιτε στήνονται στα 6 μέτρα,έιτε κρεμιόνται μόνοι τους απ΄τα δέντρα. Προδότες που να επιστρέφουν πλουσιότεροι και επιφανέστεροι, σαν “σωτήρες” καβάλα σε Σέρβικα μουλάρια,δεν είναι πρόδότες. Τι είναι; Ελάτε ρε παιδιά. Τους ξέρετε όλοι. Ονομάζονται “ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ”.
Αρα τι εννοούσε ο ποιητής;
Μάλλον το τρίτο. Προδότες και προδομένοι χέρι-χέρι. Αφού οι νεκροί δεδικαίωνται. Και οι νεκροί που έφτιαξαν την ΑΕΚ, και οι νεκρή εταιρεία ΑΕΚ (“τον νεκρό θα κλαίμε τώρα”) αλλά και όλοι εμείς που εις το μέλλον τα κακαρώσουμε, θα μπούμε στη μπετονιέρα της μερικής λίθης και της στραβής αναγνώρησης μέσω των διαθλαστικών φακών του χρόνου και της προπαγάνδας, με αποτέλεσμα το όνομα του Ιούδα να είναι γραμμένο με τα ίδια γράμματα με αυτό του Θωμά, ή του Ιωάννη.
Ποιοι παρίστατο στην εκδήλωση; ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ. Από τον “σωτήρα” και τον Σέρβο “αιχμάλωτο”, μέχρι το μαλακισμενο με το πέτσινο και τον “γιαουρτά”.
“Και πρίν αλέκτωρ πέσει τρις (κατηγορίες) εβγήκεν έξω και έκλαυσεν πικρώς” ( όχι ο αλέκτωρ ρε. Ο Πέτρος. Κλαίνε τα κοκκόρια;)
ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΕΚΤΖΙΔΕΣ,ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΑΕΚ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ.