“Σύληση τάφου από κρατικούς φορείς.”
Αυτός θα έπρεπε να είναι ό τίτλος στις εφημερίδες, όσο αφορά στις “ανασκαφές” στο λόφο Καστά στας Σέρρας.
“Είναι κακό να σκάβει και να αναδεικνυει κανείς” θα μου πεις.
ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΚΑΒΕΙ λέω εγώ.
Είμαστε ανάξιοι και μικρότατοι να αγγίξουμε έστω και ένα λιθάρι. Δεν μας αξίζουν θόλοι,κίονες,γείσα,μετώπες,λέοντες,Καρυάτιδες κλπ. Είμαστε του πεταμού σαν λαός,γενικά. (με τις απαραίτητες εξαιρέσεις ασφαλώς,όπως σε όλα). Να βγουν στο φως και να δουν τα 500 δισεκατομύρια χρέος και τον μαλάκα νεοέλληνα στο δρόμο; Μα θα ξαναπεθάνουν και θα παραχωθούν μόνοι τους μέσα στο χώμα ξανά,αυτή τη φορά από ντροπή.
Αρα,ακόμα και του πιο τρανού βασιλιά να είναι,να τον αφήσουν ως έχει. Σκεπασμένο με χώμα και πέτρες. Τί τον κουνάνε,τί τον ψάχνουν,τί τον σκαλίζουν; Για να κάνουν για άλλη μια φορά τη θληβερή σύγκριση ανάμεσα στην “Μπαρτσελώνα” και την Δόξα Κρανούλας; Αστε τους νεκρούς και τους τάφους τους εκεί που είναι. ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΚΘΕΤΕΤΕ ΤΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ,ΕΚΘΕΤΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΣΑΣ, ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.
Τάφος-“μπαμπούσκα”. Κάθε διαφραγματικός τείχος,έχει και μια έκπληξη. Στην αρχή “σφίγγες”, μετά “Καρυάτιδες”…μετά άγαλμα του Μητσοτάκη με το χέρι απλωμένο(ε ναι ρε,δεν ζούσε τότε,είχε πεθάνει…μη κοιτάς σήμερα…είναι άλλη εποχή. Κάποιοι έχουν και δεύτερη ευκαιρία…και τρίτη…και τέταρτη…) και παραμέσα τα αρχίδια του Τόμσεν και δυο τουφες από τα κομοδινί μαλλιά του Φούχτελ.
Κάθε διαφραγματικός τοίχος,θέλει και μια βδομάδα για να παραμερηστεί. Τέσσερις τέτοιοι τοίχοι έχουν βρεθεί ως τώρα. Τσούκου-τσούκου,με μια αρχαιολόγο και μερικούς εργάτες,την έβγαλε φίνα ο Σαμαράς όλο το καλοκαίρι. Πάμφηνα του ήρθε. Οικονομικός τύπος.
Κανείς δεν κατάλαβε τίποτα για τον “ΕΝΦΙΑ”, στον οποίον συμφώνησε και η δικαιοσύνη-Πιστόριους ότι δεν τίθεται θέμα αφού το “χαράτσι” όντως απεσύρθει από τους λογαριασμούς της ΔΕΗ και συνενώθει με άλλους φόρους και πήγε κατευθείαν στην εφορία.
Αρα δεν θεωρείται έκτακτο χαράτσι πλέον αλλά κανονικός φόρος.
Αρα να μη σας κάνει εντύπωση που κανείς ανώτατος δικαστικός δεν απεμακρύνθει μετά την εφταετία,παρά ενεργοποιήθηκαν ακόμα περισσότερο με την “μεταπολίτευση”. Ολοι χρωστάμε κάτι,κάπου. Αυτοί χρωστάνε στους “δημοκράτες” πολιτικάντιδες,οι πολιτικάντιδες στους εφοπλιστές και στους τραπεζίτες και οι τελευταίοι στους Τόμσεν και τους Ρεν. Και εμείς οι υπόλοιποι σε όλους αυτούς. Δίκαια πράγματα.
“Τι κρύβει ο τάφος”; “έχει συληθεί ο τάφος”; “ή θα είμαστε οι πρώτοι που θα προσβάλουμε τον νεκρό ή τους νεκρούς που βρίσκονται εκεί μέσα βρωμίζοντας τον χώρο με τα χνώτα μας”;
Μεγάλα ερωτήματα… Να είναι ο Νέαρχος; Να είναι η καριόλα αυτή η πανούργα η Ολυμπιάδα; Να είναι η δύστυχη Ρωξάνη και ο γιός του Αλέξανδρου; Να είναι ο ίδιος ο Αλέξανδρος ξάπλα,σκελετωμένος, με το δεξί χέρι σε σχήμα “κωλοδάχτυλου” να καλοσορίζει τους μελλοντικούς ανασκαφείς του; Ποιός ξεύρει…
Τεράστια αγωνία. Είναι άλλο να πηγαίνεις κατά μόνας,νύχτα,με ένα φακό και ένα γκασμά…και άλλο να σκάνε μύτη μια ντουζίνα επίσημοι αρχαιοκάπηλοι κρατικοί μαζί με τους “ειδικούς” αρχαιολόγους και υπό το φως της μέρας,κανονικά και με το “νόμο”, να ξεθάβουν κρανία,μάρμαρα,κτερίσματα,λοιπά κόκκαλα,λάρνακες, κλπ και να μην αφήνουν τίποτα στην ησυχία στην οποία τοποθετήθηκαν και ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΤΑΦΟΙ.
Και εδώ ισχύει η περίφημη Βουλγαράκεια ρήση: “ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικόν”.
Εφ’όσον η σύληση γίνεται επίσημα,με υπογραφές,από υπηρεσίες,δεν είναι σύληση.Είναι “ανασκαφή”. Φυσικά δεν ερωτάται ούτε ο “κοιμόμενος” εντός του μνημείου,ούτε φυσικά και εκείνοι που κατασκεύασαν το εν λόγω μνημειο,αφού κανείς τους δεν ζει.
Γιατί αν ζούσαν,θα τους γαμούσαν τα πρέκια.
Και αφού δεν ζει κανείς,ε δε πα’ να γαμηθούνε. Οι ζωντανοί προηγούνται. Απάνω τους λοιπόν,να τους ξεθάψουμε όλους. Τουλάχιστον όσους μας επιτρέπουν οι μεγάλες δυνάμεις να ξεθάψουμε.
Και τον πολιτικό χρόνο να διασκεδάσουμε και οι τοπικοί βλαχοδήμαρχοι να χαρούν από τον επικείμενο τουρισμό που θα φέρει η έκθεση του νεκρού και των αντικειμένων του και οι ως επι τω πλείστον ανίδεοι εκδρομείς να “θαυμάσουν” τα σπαρμένα κόκκαλα στο πλεξι-γκλας και τα λοιπά “αναπηρα” αγαλματίδια που τυχόνε βρεθούνε.
Στο ερώτημα “από που απορέει το δικάιωμα ενός κράτους,μιας αρχής να μπουκάρει σε τάφους και να “ξεσπιτώνει” νεκρούς, να ξεθάβει κτερίσματα τα οποία τον συνοδεύουν,να εκθέτει λείψανα νεκρών σε προθήκες λες και είναι πουτάνες στην Ολλανδία,αναζητώντας τις τουριστικές πενταροδεκάρες και να καυχιέται για την ψευδοΙστορία “του”, η απάντηση είναι: ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ.
ΚΛΕΦΤΕΣ ΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ,ΕΝΤΑΞΕΙ,ΑΛΛΑ ΚΛΕΦΤΑΡΑΔΕΣ,ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΙ “ΠΟΝΤΙΚΟΙ”.
Που ψάχνουν την δικαιολογία για τα σημερινά χάλια ανάμεσα στα αρχαία χαλάσματα.
Ξεθάβουν τους νεκρούς και στην θέση τους,για να μη μείνει τρύπα,πετάνε σαν σκουπίδια τα χάλια τους τα σημερινά μπας και δεν τα δει κανείς. Πόσα να κρύψεις σε εναν τάφο; Εστω και του μεγέθους της Αμφίπολης.
Εδώ μόνο τα κρίματα του Τούρκογλου-Βενιζέλου θέλουν τρείς Αιγυπτιακές πυραμίδες για να “κρυφτούν” μέσα.
Φαντάσου τώρα όλοι τους…
Υ.Γ Φυσικά,το “καλό” είναι ότι ο τάφος βρέθηκε εντός του -σημερινού-κρατικού οικοπέδου. Φαντάζεσαι να μας είχαν κάνει καμία πλάκα οι αρχαίοι και να μην είχαν προβλέψει ότι μετά από 2.500 χρόνια θα υπήρχε στον μείζονα Ελληνικό χώρο,ένα κρατίδιο-αιχμάλωτος που θα άρχιζε από τον Εβρο και θα έφτανε ως την Κρήτη; Και να άφηναν επίτηδες τον τάφο όξω από τα σημερινά σύνορα και να ήταν σήμερα η ανασκαφή στην δικαιοδοσία του Γκρουέφσκι;
Κάτι ήξεραν λοιπόν και τον έφτιαξαν πιο “μέσα”. Σου λένε: “αυτοί είναι τόσο μαλάκες,που στο τέλος για κράτος θα τους μείνει μόνο η Αθήνα.Δεν θαβόμαστε εδώ κοντά,μη ξεμακράινουμε τους τάφους μας από την Στερεά Ελλάδα,γιατί άντε μετά ο κάθε ηλίθιος Σαμαράς και Βουλγαράκης να πείσει τους γέιτονες ότι δεν είναι Αλβανικά, ή Σκοπιανά, ή Βουλγαρικά, ή Ιταλικά, ή Τουρκικά τα ευρήματα,αλλά Ελληνικά.
Μας γλύτωσαν απ΄τον κόπο για άλλη μια φορά οι πρόγονοι.
…Ελπίζω μόνο μη και στο μέλλον βρεθεί κανένας τάφος έξω από τα κρατικά συρματοπλέγματα. Γιατί τότε, ή θα πρέπει να ισχυριστούμε ότι “η τάδε γέιτονα χώρα είναι Ελληνική” ή ότι “η Ελλάδα ανήκει στην τάδε γέιτονα χώρα”.
Και φυσικά θα προτιμηθεί το δεύτερο,αφού είναι πιο εύκολο…και προσοδοφόρο.
Y.Γ.2: Η μουσική είναι του τιτάνα Vangeli, η οποία γράφτηκε για την (κάκιστη) ταινία Alexander The Great. Η οποία μουσικη φυσικά,χάθηκε μέσα στην ταινία (δεν είναι η μόνη. Υπάρχουν εκατοντάδες μουσικά διαμάντια τα οποία δυστυχώς είτε λόγω μαλακίας του σκηνοθέτη,είτε λόγω χαμηλής εμπορικότητας του φιλμ,δεν αναδεικνύονται). Το συγκεκριμένο έχει τίτλο “Roxanne’s Veil”. Tο βέλο της Ρωξάνης.
Πολλοί νεοέλληνες θα την μπερδεύουν με την “Λωξάντρα” από την ομώνυμη παλιά τηλεοπτική σειρά. Δεν πειράζει. Αρκεί που όλοι αναρωτιούνται αν ο Αλέξανδρος πήδαγε τον Ηφαιστίωνα. Εδώ ο άνθρωπος είχε γαμίσει όλο τον τότε γνωστό κόσμο και σήμερα το ερώτημα είναι αν πηδαγε και ακόμα έναν. Μα είμαστε ρε παιδί μου και μεις κάτι μαλάκες…
Φιλε,ολα τα λεφτα ειναι το ΥΓ.(1)…..
Γειά σου φίλε Γιάννη. Μη χάνεσαι.
Οσο για το που πέφτει η ανασκαφική μπίλια μετά και την “πρόσφατη” χάραξη των συνόρων των κρατών,είναι πραγματικά κωμικοτραγικό.
Ειδικά στο Ελληνικό” κράτος,κάθε νέα ανακάλυψη,είναι και ένα νέο πρόβλημα για τους διαχειρηστές του. Ερχονται σε δύσκολη θεση.
Φαντάσου ας πούμε έναν τεμπέλη που προσπαθεί να πείσει αυτούς που τον δανείζουν ότι δεν έχει “μία” και για κακή του τύχη,κάποιος μαλάκας αρχαιολόγος να βρίσκει μέσα στο χώμα ευρήματα υπενθύμησης ότι ο τεμπέλακος που ζητα συνέχεια δανεικά,είχε πλούσιο παρελθόν και έχει “κληρονομικά” δικαιώματα σε έναν κόσμο που ζει από αυτά,εκτός απ΄τον ίδιο που δεν τα θέλει,δεν γουστάρει να υπενθυμίζει στους δανειστές τα πλεονεκτήματα του,παρά μόνο τα χάλια του και τις δυσκολίες του,ώστε να συνεχίσει να ζει με τα δανεικά των ξένων, οι οποίοι ξένοι ζουν με την “κληρονομιά” του μαλάκα δανειζόμενου.
Ελλάς.Η χώρα του Φωτός…και της Ωρας για Σπορ.
καλά τα λες
καλά τα λες!!!!!