180; ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ ΜΑΣ.

Την κρατάμε γιατί δεν θέλουμε να φτύσουμε από αηδία,ή γιατί θέλουμε να κλάσουμε με κρότο. Σοβαρότατο θέμα οι εκλογές. Και ειδικά αυτή του “Προέδρου”. Ο οποίος είναι το ινδαλμα κάθε συνταξιούχου νεοέλληνα: Φαι,πιοτό,πρέφα,βόλτες με την κούρσα,μισθός παχύς,νοσοκομεία δίπλα,νοσοκόμα πάνω απ΄την κεφάλα του και ξάπλες σε αφράτα στρώματα. Τι άλλο μπορεί να θέλει κανεις στο γέρμα της ζωής του,ειδικά αν είναι αμόρφωτος και απαίδευτος; Τίποτα.

180 ψήφοι. Για την ανάδειξη ενός γερο-τοτέμ στην προεδρία.
Και 151 ψήφοι για να “περάσουν” πολυνομοσχέδια “όλα σε ένα άρθο” που αφορούν την ζωή εκατομμυρίων για τα επόμενα 50 χρόνια.
Φυσικά αυτά γίνονται στις “Ιουδαίες”, όπως αυτή που ζούμε.
180 ψήφοι για την τοποθέτηση ενός ψοφιμιού στο Προεδρικό μέγαρο,το οποιο ΤΙΠΟΤΑ δεν προσφέρει, ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ δεν παρεμβαίνει και ΠΟΥΘΕΝΑ δεν έχει λόγο…

Και μόλις 151 ψήφοι,την πιο ισχνη πλειοψηφία δηλαδή,τόσο είναι το “όριο” το “δημοκρατικό”,ωστε να ψηφίζονται νόμοι οι οποίοι οι οποίοι θα έπρεπε να χρειάζονται-λόγω κρισιμότητας και “επικινδυνότητας” τουλάχιστον 200 ψήφους. Δηλαδή τουλάχιστον τα 2/3 των 300.
Ποιοι αποφάσισαν πως χρειάζονται ενισχυμένη πλειοψηφία για να εκλεγεί ένας γερο-ξεκούτης στο Προεδρικό μέγαρο και να μοιράζει ευχές,να σπάει αυγά με φαντάρους και να λαμβάνει “χρυσά κλειδιά” από τα χωρία στα οποία περιοδεύει,ξοδεύοντας τις τελευταίες του μέρες χαριεντιζόμενος με βλαχοδήμαρχους, παρακαθήμενος σε δείπνα με σούπες και ακούγοντας κάλαντα από πρόσφυγες και μετανάστες;
Μα οι πραγματικοί ιδιοκτήτες, ή μάλλον οι πραγματικοί “αγοραστές” αυτού του έρμου μεν αλλά πολύτιμου κράτους. Δηλαδή οι -μόνιμοι- δανειστές μας. Γιατί μας δανείζουν συνεχώς ενώ ΞΕΡΟΥΝ πως ελάχιστα απο αυτά παίρνουν πίσω,αφού είναι απολύτως αδύνατο αυτό; Μα δεν θέλουν λεφτά. ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ “ΡΥΘΜΙΖΕΙ” ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥΣ;
Παιδικές ερωτήσεις και παιδικές απαντήσεις.

Πάμε στην εκλογή του Προέδρου. Την “κρίσιμη”. Την για γέλια και για κλάματα κάθε φορά εκλογή. Την θεατρική παράσταση που λέγεται “Ελληνική Δημοκρατία” και που οι κάθε φορά “γέροι” της, δεν είναι καν σαν τους παππούδες του “muppet show”. Κανείς τους δεν έχει χιούμορ. Και να λέει μισοαστεία-μισοσοβαρά: “ποια Δημοκρατία ρε παιδιά; Πέθανε ο Γλύξμπουργκ”; Θα είχαν και ένα ενδιαφέρον οι ούτως ή άλλως ξενέρωτες,αδιάφορες, νεκρικής σημασίας,ανούσιες,άνοστες,ασήμαντες,γλοιώδεις και γεμάτες σοβαροφάνεια δηλώσεις των “προκαθημένων” της Δημοκρατίας, η οποία (δημοκρατία) είναι επιφατική και “επιλεκτική” και λειτουργεί μόνο για όσους μπορούν να την “εξυπηρετήσουν”. Για τους άλλους αδυνατεί.

Μια άρρωστη που τριγυρνάει στον διάδρομο με τον ορό στο χέρι και ψάχνει “καλοθελητές” να την πάνε στο μπάνιο για “πλύσιμο” και “ξεσκάτισμα”. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΗΜΕΡΑ.

Τι χρείαν έχουν αυτοί οι 180 ψηφοι; Εχουν. Συμβολική και πρακτική. Συμβολική γιατί έτσι,με την κάθε τόσο “ανάδειξη” ενός “τίμιου γέρου” στο “ανώτατο αξίωμα”, ξεπλένονται οι μυριάδες βρώμικοι συνάδελφοι του,και έτσι με αυτήν την “ανακύκλωση” έχουμε “αναζωοδώτηση” του συστήματος,το οποίο ενώ ζέχνει και είναι σάπιο ως το κόκκαλο,φάινεται πως οι ψηφοφόροι πιάνονται εύκολα κορόιδα και “ξεχνιούνται” με την παρουσία ενός γερο-“τίμιου” προέδρου, ο οποιος κρύβει κάτω από το προεδρικό χαλί τα σκατά τα μεταπολιτευτικά…τις λοβιτούρες,τις μίζες, τα κυκλώματα τα μαφιόζικα,τις αβανταδόρικες συγκυβερνήσεις ανάγκης, τις λυκοφιλίες και τα αλληλομαχαιρώματα των “νταβατζίδων” του κράτους, τις προβοκάτσιες και τις “παραγωγές” της ΕΥΠ..

…την δουλική συμπεριφορά των πολιτικάντιδων που την παρουσιάζουν ως “νουνεχή πρακτική” και την αλητοσύνη των “μαγείρων” του Συντάγματος, οι οποίοι ενώ το έχουν ξεσκίσει ολόκληρο,εν τουτοις, ο “γερο-τίμιος” προεδρος που είναι και ο φυλάτων το Σύνταγμα,καλείται,ΣΥΡΕΤΑΙ δηλαδή να υπογράψει τα πάντα σιωπηλός και χεσμένος να κάθεται πάνω σε ένα “αξίωμα” το οποιο έχει πολύ αίμα,πολύ σπέρμα,πολύ ψέμα και στην ουσία μιλάμε για ένα ΟΡΝΙΟ,για ένα κουτορνίθι,για έναν κουτοπόνηρο της πολιτικής,για ένα έπιπλο,για έναν βουβό “βούδα”. Για έναν ΣΥΝΕΝΟΧΟ δηλαδή της σεπτής συμμορίας η οποία-ΜΕ ΤΙΣ ΨΗΦΟΥΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ- λυμαίνεται τα πάντα εδώ και πολλές δεκαετίες.

“Αντανάκλαση” δημοκρατίας τον θέλουν λοιπόν τον Πρόεδρο. Τον εκάστοτε Πρόεδρο της “Δημοκρατίας”.Και αυτό προσπαθέι να έιναι. Αυτα είναι τα κύρια καθήκοντα του. Να εκδίδει Προεδρικά διατάγματα,στην ουσία δηλαδή να νομιμοποιεί ΜΕ ΤΟΝ ΠΛΕΟΝ ΕΠΙΣΗΜΟ ΤΡΟΠΟ ΤΙΣ ΛΑΘΡΟΧΕΙΡΙΕΣ,ΤΙΣ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΕΣ ΕΞΩΘΕΝ ΕΝΤΟΛΕΣ, ΤΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΚΤΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΑΙΣΙΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΕΓΧΩΡΙΩΝ ΓΥΦΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΩΝ ΑΦΕΝΤΑΔΩΝ.

Γι αυτό τον στήνουν εκεί. Κάθε τόσο. Θα έλεγε κανεις,πως ενω με μανία κλέβουν,λερώνονται,ορμάνε και μιζάρονται, άπαντες, κάθε φορά φροντίζουν να μας παρουσιάζουν έναν “καλό παππούλη”. Εναν “Αγιο-Βασίλη” της πολιτικής. Που ενώ πέρασε από την βοθροθάλασσα της πολιτικής, ενώ τον χτύπησαν κύμματα λύματος, εντούτοις ο “καλός παππούλης” έμεινε όρθιος και τίμιος,με αποτέλεσμα να έχει πολλές πιθανότητες για “Πρόεδρος της Δημοκρατίας” μια μέρα.

Αυτό τους το αναγνωρίζουμε πάντως. Ολα κι όλα. Κλέβουν,αρπάζπουν, λαμογιάρουν ΟΛΟΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ,ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΚΗ ΚΑΡΕΚΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ “ΠΡΟΣΑΤΗΣ ΤΩΝ ΘΕΣΜΩΝ”.

Μιλάμε για κανονική Ιουδαία. Μιλάμε για προτεκτοράτο πλήρως ελεγχόμενο. Φροντίζουν ακόμα ΚΑΙ για αυτό. Οι “ιδιοκτήτες” μας. Οχι μόνο ποια, πόση και για πόσο θα έχουμε κυβερνήσεις. Το πότε θα τις αλλάξουμε,,θα τις “ρίξουμε”,(sic),τό πότε πως θα ψηφίζουμε,με τι νόμους θα ζούμε και θα πεθάινουμε κλπ-κλπ. Δεν αρκούν αυτά. Για ένα προτεκτοράτο που θέλει να λέγεται τέτοιο,δηλαδή να κερδίζει την προσοχή και το ενδιαφέρον της “Ρώμης”, πρέπει να φάινονται και να λειτουργούν όλα “στην εντέλεια”. Μέχρι και τον γεράκο του Προεδρικού μεγάρου, φροντίζουν και μας τον ξεδιαλέγουν. Εναν “έντιμο” της πολιτικής. Δηλαδή έναν που ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΟΤΙ ΕΚΛΕΨΕ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΛΕΥΚΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΡΘΕΙ ΣΕ ΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΕΣ. Οντως πράγμα δύσκολο,αλλά έλα που κάθε φορά βρίσκουν και έναν. Ηταν ο “Τριανταφυλλίδης” ο Καραμανλής στην αρχή, μετά ο “καλός” Στεφανόπουλος, μετά ο παπούλης ο Παπούλιας και τώρα ο νουνεχής και σόφρων Δήμας.

Τι είναι όλοι αυτοι; Εϊναι οι “υαλοκαθαριστήρες” του οχήματος της παγιωμένης διαπλοκής και διαφθοράς στην Ελλάδα, οι οποίες έχουν λάβει όχι απλά τεράστιες διαστάσεις,μα το χειρότερο είναι ότι σχεδόν έχουν θεσμοθετηθεί. Εχουν γίνει μέρος του πολιτικού πολιτισμού αλλα και της κοινωνικής πραγματικότητας.
Το μόνο που μένει να κάνουν πλέον,για να ολοκληρωθεί αλλά και για να “θριαμβεύσει” η μεταπολίτευση, είναι να νομοθετήσουν την μεταστροφή των 10 εντολών. Τα 10 “ΟΥ” να τα κάνουν επίσημα και τα 10 “ΝΑΙ”. Γιατί να κρυβόμαστε πλέον…;
Και φυσικά, η ανάγκη για 180 ψήφους,εξυπηρετεί και μια άλλη σκοπιμότητα. Μπορεί,με αυτην την ούτως ή άλλως δύσκολη ανευρεση 180 ψήφων,να εκβιάζονται και κατ επέκταση να δρομολογούνται πολιτικές εξελίξεις. Είναι κάτι σαν “180 σφαίρες στο Μάγκνουμ των δανειστών”. Ενα “σφυρί” πάνω από τα νύχια 300 δούλων.

Αυτά εξυπηρετεί η-κάθε φορά εκλογή προέδρου. Κατά τα άλλα,μιλάμε για πεταμένα λεφτά.Σκοπιές,φρουρές, λιμουζίνες,ελικόπτερα,βάρδιες,δείπνα,μάσες,ξάπλες,βόλτες,ταξίδια. Και όλα αυτά για μια περιφερόμενη “μούμια”. Για ένα κινητό “ανοιχτό φέρετρο” της μεταπολίτευσης, όπου εκει μέσα κάθε φορά “κοιμίζουν” τα “άπλυτά” τους οι βρωμίαριδες ελληνόφωνοι διαχειριστές των ξένων συμφερόντων,τους οποίους χαιδευτικά αποκαλούμε “πολιτική εξουσία” (sic)
Δηλαδή πεταμένα λεφτά. θα μπορούσαν να γίνουν βατραχοπέδιλα,μάσκες μπρατσάκια,κουβαδάκια και φτυαράκια,να τα μοιράσουν στα παιδιά στις αμμουδιές το καλοκάιρι για να παιζουν.

Και στον αντίποδα..; Στον αντίποδα,στα πραγματικά σοβαρά,κρίσιμα και αποφασιστικής σημασίας για εκατομμύρια κόσμο ζητήματα της πολιτικής,εκεί δεν χρειάζονται οι “κρίσιμοι 180 ψήφοι”. Οχι. Εκει χρειάζονται 151. Για να περνάνε “transit”. Μην έχουμε και “εκπλήξεις”. Να αποφασίζουμε γρήγορα,απλά,δίχως “κινδύνους”. “Τσακ-μπαμ”.
Αυτά είναι…!
Τι νόμιζες πως είναι πιο σοβαρό; ‘Ενα “κωλομνημονιο 1500 σελίδων που αφορά Εθνικό δανεισμό 300 δισεκατομμυρίων και δεσμέυσεις δεκαετιών από εκατομμύρια ανθρώπους, Ή Η ΕΚΛΟΓΗ ΕΝΟΣ ΚΩΛΟΓΕΡΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΒΕΛΟΥΔΙΝΗ ΚΑΡΕΚΛΑ…;
…Το δεύτερο.
Σωστός.
Δηλαδή εμένα με εκπροσωπεί,με αντιπροσωπεύει και περισσότερο με “καθρεφτίζει” ένας Καραμανλής,ένας Στεφανόπουλος,ένας Παππούλιας χθες, ένας Δήμας αύριο, μια Ντόρα μεθάυριο, ένας Καμένος παραμεθαύριο;
ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ “ΔΑΥΤΟΥΣ”.

Ποιες “Ανώτατες” Αρχές και ποιες “Ανεξάρτητες” Εξουσίες; Ποιες βαρύγδουπες υπογραφές,ποια κρίσιμα συμβούλια υπουργών,ποια πρωθυπουργικά διαγγέλματα,ποια Προεδρικά Διατάγματα, ποιες θυροκολλήσεις, ποιες ορκωμοσίες,ποια αγήματα και ποιες παρελάσεις;
Μια οφθαλμαπάτη. Μια ουτοπία. Μια σοβαροφανής γελοιότητα.
Ειμαστε μέρη ενός κρατους-θίασσου. Ενός “μπουλουκιού” μέσα στην Ιστορία.
Μια “μικρή” παρένεθση 2.000 χρόνων μέσα σε μια “μακρά” πορεία 50 ετών,κάποτε,στην Αθήνα επί Περικλέους.
Ο χρόνος είναι όντως σχετικός τελικά.

Connect

Κατηγορία άρθρου Άρθρο. Βάλτε Bookmark το μόνιμο σύνδεσμο.

9 Responses to 180; ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ ΜΑΣ.

  1. Ο/Η The Snitch λέει:

    Λαθος: Οι γεροι του Muppet show ηταν ΟΛΑ τα λεφτα ισως το καλυτερο σκετσακι σε ολη τη σειρα.
    Ο δε Στεφανοπουλος ισως ηταν ο μονος – σε αυτο το διακοσμητικο θεσμο οπως τον καταντησε και αυτον ο αριστερος (που δε κυβερνησε ποτε) Ανδρεας- που οσο του επετραπει εδωσε το οποιο νοημα μπορουσε. Σοβαρος (οσο και αν πολιτικα εκανε λαθη) μετρημενος: αρνηθηκε να αλλαξει σπιτι στο οποιο ακομη και σημερα μενει (ενα διαμερισμα στο Ψυχικο που ειχε ανεκαθεν και αυτο οχι σε κανα τρελλο σημειο) και γενικα ΟΣΟ ΤΟΥ ΕΠΕΤΡΑΠΕΙ απο τις ‘αρμοδιοτητες’ του επραξε με ηθος. Ας μη ξεχναμε αλλωστε τον προηγουμενο που τον επιασαν να φερνει λαθραια!!! air condition απο τη Κινα..
    Στα αλλα συμφωνω..

  2. Ο/Η ΤΑΚΗΣ λέει:

    Αμα ρε Dimi συμφωνεις με το Χρηστο ,
    σημαίνει κατα καποιο τροπο οτι διαφωνεις με τον εαυτό σου…

  3. Ο/Η The Snitch λέει:

    Στο κειμενο δε διαφωνω αλλωστε και εγω προχτες την ιδια λογικη ελεγα οτι εδω ο κοσμος χανεται και εμεις κοιταμε να βγαλουμε το διακοσμητικο στη καρεκλα:
    Εδώ εχουμε να βγαλουμε προεδρο της δημοκρατιας. Υπαρχει πιο σοβαρο θεμα από αυτό? Ποιον θα στελνουμε στις παρελασεις και θα βγαινει φωτογραφιες με τους αναλογους προεδρους-καραγιοζηδες απ εξω?
    Διαφωνω και εντονα σε πολλα αλλα, στο τροπο π.χ του να πανε να γαμηθουνε ολα και να ζησουμε με ραδικια σε σπηλιες. οπως επισης νομιζω οτι πολλες φορες εχω γραψει και για τη διαφθορα και για τη διαπλοκη και για πολλα αλλα.. αυτο σημαινει οτι αν διαβαζω κατι που κατα τη γνωμη μου ειναι οκ δε πρεπει να το πω?
    Να το παμε δηλαδη αλλα ΚΚΕ: οχι σε ολα?

  4. Ο/Η ΤΑΚΗΣ λέει:

    Ουτε όχι σε ολά,αλλα ουτε και ναι σε όλα.Απο ισορροπια πασχουμε.
    Ουτε σε σπηλιές με ραδικια,αλλά ουτε και να τηρουμε τους νομούς
    τη στιγμη που δε τους τηρούν αυτοι που τους ψηφίζουν.

    Ο Χρηστός λέει να πάνε να γαμηθουν τα λαμογια και οι δηθεν σωτήρες της χωράς,
    αφού είναι προφανές οτι εξυπηρετούν συμφέροντα τρίτων.
    Όχι φυσικά οτι είναι λύση να πανε να γαμηθουν διότι έχουν παει ηδη,
    απλα ίσως να ελπίζει οτι αν πάνε και τους αρεσει,μήπως μείνουν εκεί και
    δε γυρίσουν πισω.

    Εσυ απο την αλλη,στελνεις να πάνε να γαμηθουν οσους δεν έχουν δουλεια η χρηματα,αφού για κάποιον αδιευκρινιστο λογο τους θεωρεις άχρηστους,
    ανίκανους,κοπριτες η κάτι παραπλήσιο.
    Αντιλαμβάνεσαι τις πουστιες που παίζονται σε πολιτικο οικονομικό επίπεδο
    και τις επισημαινεις,αλλά στο καπάκι είσαι υπέρ της τήρησης των νομών,
    που είναι έτσι φτιαγμένοι ώστε να ευνοουν τις πουστιες σε πολιτικο οικονομικό
    επίπεδο.

    Είναι προφανές οτι το σύνταγμα και οι νομοί του,θεωρητικά θωρακιζει τα
    συμφεροντα της χωράς και του πολιτη,αλλά πρακτικά αποτελει εργαλείο διάφορων κέντρων αποφάσεων που είναι σαφως εχθρικα προς τη χωρά και
    προς τους εύκολα χειραγωγουμενους πολιτες της,που στο περιφημο εκπαιδευτικό
    τους συστημα,όλως τυχαιως,δεν έχουν ουτε μια ωρα μάθησης σχετικα με το
    σύνταγμα,τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα τους.

    Είναι λοιπον κάπως αντιφατικό φιλε dimi απο τη μια να είσαι υπέρμαχος της τήρησης των νομών Μητσοτάκη,Γεωργιαδη,Βορίδη,Βούλτεψη και λοιπών τυχαρπαστων,αναξιοπιστων βολεμενων καθε ιδεολογίας του πρωκτου
    και απο την αλλη να συμφωνεις με το Χρήστο που αντιδρωντας,τους στελνει να
    πάνε να γαμηθουν αυτοι και η δήθεν δημοκρατία τους.

    Σκοπός μου δεν είναι να παραβγουμε στο γράψιμο,απλα σας παρακολουθώ
    και διατυπωνω καποιες σκέψεις.
    Έχω πει αλλωστε και στο πάλιο μπλογκ οτι εκτιμώ ιδιαιτερα
    κι εσένα και το Χρήστο οσον αφορα το τροπο που γράφετε.
    Οτι καπου διαφωνούμε κρίνεται φυσιολογικό και δημοκρατικό.
    Αν και το ιδεατό θα ηταν να συμφωνούμε όλοι σε ολά…

    Υ.Γ.
    Γεια σου ρε Στήβεν!

  5. Ο/Η The Snitch λέει:

    Ουδέποτε ειπα να πανε να γαμηθουν αυτοι που δεν εχουν δουλεια η χρήματα. Μη βάζεις λόγια που δεν εχω πει ποτε. Αυτο που τόνισα προχτές ειναι για μαλακές που παρακαλάνε για ενα επιδοματακι προς ανταλλαγή ψήφου. Όπως και για μαλακές που ενώ δεν εχουν θέλουν να περνάνε ως έχοντες με δανεικά και αγύριστα. Δηλαδη γι αυτους που ενώ δεν προσφέρουν τίποτε επιβαρύνουν το συνολο είτε με τα επιδοματακια είτε με τα δανεικά. Δηλαδη με πραγματα που μας έφτασαν μέχρι εδω ΟΛΟΥΣ.
    Φυσικα και δεν υπαρχει ο ιδεατός κόσμσς.

    Όπως γνωρίζεις το πρόβλημα στην ελλαδα δεν ειναι η νομοθεσία αλλα η μη τήρηση της.

    Αν π.χ πιάσουμε το ποδόσφαιρο δεν εχει να κανει οτι δεν υπαρχει νόμος για παράγκες κοριούς κλπ. Ειναι οτι εχουν περάσει πέντε χρονια απο τις κασέτες και τίποτε δεν έγινε. Όπως φυσικα δέν εχει γινει 20 χρονια τωρα κατι σε ενα θέμα που όλοι η ελλαδα ξέρει τι γινεται. Δηλαδη το ξέρουν και οι πέτρες αλλα δεν το ξέρουν οι ´αρχες´.. Φταίει ο νόμος ?
    Η μήπως φταίει ο νόμος για τις μίζες για τα λαμόγια και οτι αλλο παει το μυαλο σου?

    Τα εχουμε ξαναπεί. Το κάθε Μητσοτάκης Ανδρέα Σημίτη τον έβαλαν εκει οι Έλληνες. Δεν ανέβηκε μόνος του. Τον έβαλαν γιατι τους έταξε και τους έδωσε το επιδοματακι την επιδοτησουλα τους βόλεψε στο δημόσιο έκανε τα στραβά ματια στο γρηγορόσημο στη μιζουλα δεν μίλησε οταν δεν έκοβαν αποδείξεις και φέσωσαν ολα τα ταμεία. Τους άφησε να καταπατήσουν το οικοπεδακι και να χτίσουν το αυθαίρετακι ( που με μια ρύθμιση μετα και λίγα φράγκα το νομιμοποιούσε) τους άφησε να εχουν κλειστά επαγγέλματα επι δεκαετίες. You name it.
    Σε ΟΛΑ αυτα φυσικα με τη λογική: αφου όλοι σας κάνετε οτι λαμόγια σας κατέβει δε θα κάνω εγω που εχω και τα κλειδιά του ταμείου?

    Εκει φίλε μου δεν φτάει ο νόμος. Φταει ΑΥΤΟΣ που έβαλε και ανέχτηκε τους άρχοντες του. Τους ανέχτηκε βεβαια γιατι το βόλεψανε επι δεκαετίες. Αλληλένδετα ειναι αυτα μια αμφίδρομη σχεςη. Το πρόβλημα δεν ειναι λοιπόν ο νόμος. Ειναι η νοοτροπία όλων.

    Η ίδια νοοτροπία που εχει ο αλλος που ανοίγει το παράθυρο απο το αυτοκίνητο και πετάει απ έξω το κουτάκι απο το αναψυκτικό στο δρόμο, η τη γόπα απο το τσιγάρο η οτι αλλο θες. Οταν τελειώνει στο σπιτι του που βλέπει ματς βεβαια δε νομιζω να τι πετάει στο πάτωμα…

    Το μητσοτακουλα και τον κάθε μαλακά εμεις τους βάλαμε. Εμεις τους τοποθετήσαμε εμεις τους αναθρεψαμε εμεις τους ανεχθήκαμε. Αυτοι απλα βρήκαν και τα έκαναν. Εμάς βεβαια δεν μας πείραξε τίποτε μέχρι που ήρθε το 2008 και τελείωσαν τα φράγκα. Γιατι να εισαι σίγουρος οτι αν δεν ειχε γινει αυτο τοσο έντονα τοτε ακομη οι ελληναράδες παλι θα έτρεχαν με πλαστικές σημαίες στο Σύνταγμα κατα 40% να βγάλουν το κάθε παπάρα.

    Απο την αλλη όμως δεν γινεται ουτε να τηρούμε επιλεκτικά νόμους ουτε να κανουμε οτι γουστάρουμε. Για το απλό λογο οτι περαν της αναρχίας γινόμαστε ίδιοι με αυτα που κατηγορούμε.
    Το θέμα ειναι λοιπόν να τηρούνται για όλους και όλοι οι νόμοι. Το ποιοι θα ειναι στην ´ εξουσία ´ ειναι επιλογή μας.
    Ίσως οχι τοσο πολυ μιας και το πορτοφόλι το κρατάνε άλλοι αλλα ακομη κ γι αυτο εμεις ειμαστε υπόλογοι. Δικές μας ως λαός επιλογές ήταν οτι έγινε.

    Φυσικα και υπάρχουν δεκάδες πραγματα που μπορούν να διαπραγματευτούν και να αλλαχθούν. Αλλο αυτο και αλλο η αναρχία όμως.

    Αν συμφωνούσαμε σε ολα θα ήταν βαρετό..

  6. Ο/Η Πίσσα και πούπουλα λέει:

    Η τήρηση των νόμων,είναι απολύτως απαραίτητη για την εύρυθμη λειτουργεία μιας κοινωνίας.
    Αυτό είναι αυτονόητο.
    Και σε κάθε κοινωνία-ακόμα και την πιο εύρυθμα λειτουργούσα- υπάρχουν νόμοι οι οποίοι αμφισβητούνται, ή τηρούνται εκ περιτροπής. Με λίγα λόγια,δεν υπάρχει απόλυτα ευρυθμη λειτουργία σε καμιά κοινωνία. Αυτό που κάνει την διαφορά ανάμεσα σε μια “ευρυθμη” κοινωνία και σε μια “ατάσθαλη” (όπως η δική μας) έχει να κάνει τόσο με τον “όγκο” των παραβατών (από την μία) όσο και με την “ποιότητα” πολλών νόμων (απ΄την άλλη).

    Για παράδειγμα, ο νόμος περι ευθύνης υπουργών, είναι ένας νόμος κατάφορα υπερ της ασυλίας και της προστασίας των λαμογιών που κατέχουν υπουργικές θέσεις (κατασκέυασμα Μπενιζέλου,”δώρο” προς τους συναδέλφους του).
    Αυτός ο νόμος όμως,πρακτικά,ελάχιστα “ακουμπάει” στην Ελληνική κοινωνία,εφ όσον δεν αφορά το σύνολο των μελών της,παρά μόνο ένα ελάχιστο κομμάτι κάποιων ( όσων υπουργοποιούνται). Δηλαδή το 0.00020%.
    Αρα θα μπορούσαμε να πούμε πως “εφόσον πρόκειται για έναν νόμο που δεν μας “απασχολέι” και δεν μας αφορά άμεσα, μπορούμε να τον αφήσουμε στην “τύχη” του,αφού αφορά μια χούφτα ανθρώπους.

    Εδώ λοιπον θα πρέπει να αντιδρούμε,να είμαστε σφόδρα αντίθετη σε αυτο΄το εξόφθαλμα άδικο, παράλογο και κοινωνικά άνισο μονοθέτημα,εφόσον αντιτίθεται στο Συνταγμα το οποιο επιτασει πως “…ολοι οι Ελληνες ειναι ίσοι απέναντι στο νόμο”.

    Νόμος λοιπόν είναι ο “περι ευθύνης υπουργών”. Παράλογος,παράτυπος, και κυρίως παράνομος. Μα κυρίως αντίκειται στην κοινή λογική, βάσει της οποίας έχουν συσταθεί όλοι οι νόμοι και όλοι οι κανονισμοί παγκοσμίως.
    (κοινή λογική οριζεται ως: “π.χ. αν ένας κλέψει μια κοτα,δεν μπορεί να τιμωρείται “ισάξια” με κάποιον που έκλεψε ένα κοτέτσι”. Απλοικό το παράδειγμα αλλά “κατατοπιστικό”.

    Ενα αλλο παράδειγμα,που κάνει και “μπαμ” και είναι και προσφατο, είναι η νομοθέτηση περι της ιδιωτικής περιουσίας. Ο γνωστός “ΕΝΦΙΑ”. Νόμος είναι και αυτός. Και “πρέπει” να εφαρμόζεται…Απαρέγκλητα. …Δίχως διακρίσεις. …Σε όλους.
    Εϊναι όμως ένας “δίκαιος νόμος”; Από που απορέει το Δϊκαιο. Απαντήσαμε πιο πάνω. Από την Κοινή Λογική. (λέγοντας “κοινή”,δεν εννούμε την λογική της “Κατίνας”. Εννούμε την “γενική έλλογη ικανότητα ενός πλυθησμού να διαχωρίζει το “πολύ” από το “λίγο” και το “ελαφρύ” από το “βαρύ”. Πάνω εκει ακουμπάνε ΟΛΕΣ οι νομοθεσίες και όλοι οι κανονισμοί, οι οποίοι έχουν σκοπό την εξομάλυσνη των σχέσεων μεταξύ των μελών μιας κοινωνίας. Εϊτε πρόκειται για αρχαικους άγραφους νόμους που αφορουσαν στο παρελθόν μια κοινότητα μερικών δεκάδων ανθρώπων,είτε αφορά τις πολύπλοκες σχέσειςεκατομμυρίων ανθρώπων σε μια “πολύβουη” κοινωνία ενός κράτους, η μιας ενότητας κρατών)

    Λέμε λοιπόν. Πόσο “δίκαιο” είναι το να φορολογείται ένας χώρος ο οποιος ΔΕΝ παράγει πλούτο; Ενα σπιτι ας πούμε, ή ένα αγρόκτημα που βρίσκεται αποδεδειγμένα σε αχρηστία;. Πόσο δίκαιο δηλαδή είναι το φορολογείται κάθε μήνα ή κάθε χρόνο, η κάθε εξάμηνο, ένα αντικέιμενο το οποιο αγοράστηκε ή κατασκευάστικε ΑΠΑΞ, δηλαδή μία φορά και έκτοτε, ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ δεν αποφέρει κέρδη στον ιδιοκτήτη του;

    Η Κοινή Λογική- που λέγαμε- λέει “είναι κατάφορα άδικος” έως σχεδόν εκδικητικός.Μέχρι δηλαδή που στρέφετε ΚΑΤΑ των μελών της κοινωνίας στην οποία εφαρμόζετε.

    Τι λοιπόν ΟΦΕΙΛΟΥΝ να κάνουν τα μέλη της; (Προυπόθεση: ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ) Οφείλουν να αντιταχθούν,να σταθούν απέναντι σε αυτόν τον νόμο. Και να κάνουν το παν να τον καταργήσουν. (μη ξεχνάμε πως “άπασαι αι εξουσίαι υπάρχουν υπερ αυτού-του λαού- και του Εθνους)
    Το πρώτο βήμα λοιπόν είναι η άρνηση. (η μη καταβολή των τελών,των δόσεων κλπ)
    Φυσικά,για να ολοκληρωθεί το “έργο” της κατάργησης ενός νόμου, δεν αρκέι η άρνηση, η οποια σαν αντιδραση,αν παραμείνει ΜΟΝΟ εκει,τότε θα μιλάμε απλά για απήθεια και ομαδική έκνομη συμπεριφορά και λοιπές αηδίες οι οποίες μπορούν να γυρίσουν μπούμεραγκ και να γίνουν “όπλο” στα χέρια του παράνομου κρατικού μηχανισμού ο οποιος “μηχανέυτηκε” τον συγκεκριμένο φόρο για προφανέστατους λόγους.

    Οφειλουμε λοιπόν να πάμε “παραπέρα” και να υπάρξει νομική αντεπίθεση.Με συλλογη των απαραίτητων υπογραφών, με υπαγωγή σε δικαστικό αγώνα και την συνηγορία νομικών οι οποιοι θα βοηθούσαν σε αυτην την προσπάθεια. μέχρι του σημείου ώστε να γίνει επαναπροσαρμογή, βελτίωση,διόρθωση ή και στην ανάγκη αν ειναι απαράιτητο γενική κατάργηση του νόμου και ατνικατάσταση του με έναν άλλο, αρκούντως δικαιότερο, με “άισθηση” ισονομίας” (…”οι Ελληνες, οφείλουν να συμβάλουν στα έσοδα του κράτους ΑΝΑΛΟΓΩΣ των δυνάμεων των…)

    Αυτά είναι δυο μικρά πραδείγματα κατάφορα άνισων άρα άδικων και άρα ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ νόμων, οι οποίοι απλά είναι κατασκευάσματα “στριμωγμένων” από ανώτερες εξουσίες ανθρωπων,οι οποιοι συν τις άλλοι αδιαφορούν παντελώς για την τύχη,την μοίρα και την πορεία της κοινωνίας της οποιας-υποτίθεται-κρατούν τις τύχες και το κυριότερο ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΠΡΩΤΟΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.

    Να γιατι “λειτουργούν οι νόμοι” σε μεγάλο βαθμό στις λεγόμενες ανεπτυγμένες χώρες. “κυρίως στις Προτεσταντικές”.
    Γιατι πιάνουν “τον καλόγερο με το λουκάνικο στο στόμα”. Δηλαδή συλαμβάνουν έναν υπουργό να οδηγεί μεθυσμένος. Δικαζουν έναν ανώτερο υπάλληλο γιατί διασπάθησε 1000 λίρες. Επιβάλουν πρόστιμο στην κορη του τάδε πρωθυπουργού γιατί μπήκε στο metro χωρίς εισητήριο.
    Και μάλιστα προβάλουν με ιδιάιτερο ζήλο και μετ επιτάσεως τέτοια “παραπτώματα” των αναγνωρίσμων μελών της κοινωνίας τους. Γιατί; Μα γιατί έτσι λειτουργούν αποτρεπτικά για τους πολλούς,τα εκατομμύρια των “θεατών”, τους “μικρομεσαίων” οι οποίο φυσικά αναλογίζονται αυτόματα τι θα πάθουν οι ίδιοι αφού “ούτε ο ΄ταδε δεν την γλύτωσε”.

    Εκει,όντως σε ελάχιστες περιπτώσεις ο μικρομεσαίος έχει την δυνατότητα να παρανομήσει,γιατι πραγματικά δεν τον πάιρνει.
    ΣΤις πραγματικά ανεπτυγμένες χώρες, παρανομούν κυρίως ΜΟΝΟ οι κυβερνήσεις και όχι οι κάτοικοι. Παρανομούν βέβαια και για λογαριασμό των κατοίκων,αφού τα “κλοπιμαία”,τα “οφέλη” από τις παρανομίες τους “μοιράζονται” και στους κατοίκους με την μορφή κοινωνικών ατελειών,κοινωνικών παρεμβάσεων ,κλπ. (τρανό παράδειγμα η Γερμανία, η οποία κλέβει κυρίως όλους τους άλλους και τα “μοιράζει” (ως ένα βαθμό τουλάχιστον) στους κατοίκους της με αποτέλεσμα οι “κατσαβιδολόγοι” ΓΕρμανοί να αισθάνονται πλήρως ικανοποιημένοι από την πολιτική τους-εκάστοτε- ηγεσία.

    Εδώ,στο Ελλάντα, κλέβουν ΚΑΙ οι κάτοικοι κλέβει ΚΑΙ το κράτος. Ο ένας κλέβει τον άλλον.
    Αυτό όμως με τίποτα δεν αναιρεί πως αρκετοί νόμοι της είναι άδικοι και άνισοι και άρα χρήζουν κατάργησης.
    Δηαδλή,το ότοι πάρα πολλοί ΕΛληνες είναι λαμόγια και τεμπέλιδες,με αποτέλσμα να “ανέχονται” πολλούς άδικους νόμους (έιτε από ανοχή,έιτε από συνενοχή στην κατάντια) ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΑΝΕΧΘΟΥΝ ΑΥΤΟ “ΑΛΙΣΙΒΕΡΙΣΙ” ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΙΑΣ.

    Εκεινοι λοιπόν οφέιλουν να αντιδράσουν. Αυτό λέω. Οχι ότι πρέπει να υπάρχει απλά “γενική απήθεια” και ότι πρέπει όλοι να πάμε να πνηγούμε΄΄η να γαμηθούμε.
    ΠΟΤΕ. Λέω απλά, να στείλουμε-με τους τρόπους που προανέφερα,αλλά και με τόσους άλλους που υπάρχουν πρόσφοροι στο “οπλοστάσιο” μας και που δεν τους γνωρίζουμε καν,αφού ποτέ σοβαρά ο νεοέλληνας δεν ασχολήθηκε με τα δικαιώματα του).
    Μπορούμε λοιπόν να τους στείλουμε να πάνε να “γαμηθούνε”. Ειτε αυτο σημαίνει κατάργηση ή βελτίωση των νόμων. είτε σημάινει- ακομα καλύτερα-απόπομπή των “παραγωγών αδικων νόμων”.
    Και το τελευταίο είναι και πιο μακροχρόνια αποτελεσματικό, εφ όσον όσο θα υπάρχουν “ΜΠενιζέλοι” και “Πάγκαλοι” τέτοιους “νόμους'” θα σκαρφίζονται, γιατι πολύ απλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΛΟΓΟ ΕΚΕΙ ΒΑΛΜΕΝΟΙ.

    Τέλος,εκτός από πρακτικά ανεφάρμοστο,είναι και πραγματικά αφύσικο να περιμένεις να σε νομοθετήσουν δικαίως εκεινοι που πρώτοι και καλύτεροι προτάσουν με τον τρόπο ζωή τους την παρανομία και την μη εφαρμογή των νόμων, τους οποίους τους θεσμοθετούν ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ.
    Ποιος θΑ δεχόταν τον βιαστή του παιδιού του για γαμπρό στο σπίτι. Η να αγοράσει “σε τιμή ευκαιρίας” από τον κλέφτη τα κλοπημάια του ίδιου του του σπιτιού;

    Οποιος στα παραπάνω λέει “ναι”, είναι σαν να περιμένει από τους “Μπενιζέλους” και τους “Σαμαράδες” να δει καλύτερες μέρες και κυρίως δικαιότερους νόμους.
    Εϊναι δυο απόλυτα αντιθετα πράγατα.
    Οπως έλεγε και ο Αριστοτέλης “όταν υπάρχει το Α δεν μπορεί να υπάρχει και το Β”

    Πρέπει να το πάρουμε απόφαση: ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΟΥΝ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΑΡΑΞΟΥΝ “ΔΙΚΑΙΟ”.
    Εϊναι εκ των πραγμάτων ΑΝΙΘΙΚΟ.

  7. Ο/Η Πίσσα και πούπουλα λέει:

    Διόρθωση: Αντί για “…Είναι εκ των πραγμάτων ΑΝΗΘΙΚΟ”
    εννοώ “…Εάν και όταν αυτό συμβάινει,είναι εκ των πραγμάτων ΑΝΗΘΙΚΟ”

  8. Ο/Η ...Το φως του φεγγαριού... λέει:

    Προς Χρήστο : Χρηστάρα, θα χαθεί. Κάντο ανάρτηση κανονική.

  9. Ο/Η The Snitch λέει:

    NOW you are talking.. Συμφωνω απολυτα σχεδον σε ολο το κειμενο. Αν βεβαια φτασεις να εχεις αναλογου ηθους πολιτικους τοτε πρωτοι αυτοι οπως ειπες δε θα κανουν κατι γιατι θα ξερουν οτι θα πανε νυχτα μεσα.
    Το παραδειγμα του νομου ευθυνης υπουργων ειναι πολυ καλο. Που φυσικα δε πρεπει να εχει ευθυνη ο πολιτικος αλλα αυτοματα πρεπει και αυτη η ‘προστασια΄να ΑΡΕΤΑΙ με την παραμικρη υποψια χρηματισμου (εστω και σαν απλη κατηγορια με στοιχεια παντα) ειτε απο τον ιδιο ειτε απο προσωπα που εμπλεκωνται στην οποια υποθεση.

    Το καλοκαιρι εδω εγινε ο κακος χαμος για τι νομιζεις? 103,000 ΛΙΡΕΣ την ωρα που ο βασικος μισθος ειναι γυρω στις 1000 λιρες (αν δε κανω λαθος ειναι 6,3 λιρες την ωρα η 50 λιρες την ημερα) κανε την αναγωγη να δεις για τι πραγμα μιλαμε…
    Για 140 χιλιαρικα εγινε της πουτανας χωρις να εχει αποδειχθει κατι ακομη! την ωρα που σε εμας ακομη κυκλοφορει κυριος ο Τσουκατος που ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕ ΟΤΙ ΕΔΩΣΕ 1ΕΚΚ ΜΑΡΚΑ στο ταμειο του ΠΑΣΟΚ..
    Μη παμε απο μιζες και δωρακια pampers ροζ βιλες κλπ στα 120 χιλιαρικα siemens που ‘αγορασε’ το γραφειο του γουρλοματη για εξοπλισμο… Αυτο δεν ειναι πολιτικο γραφειο, το κεντρο της NASA ειναι. Γιατι στο δικο μου γραφειο που εχω state of the art μηχανογραφηση- μηχανηματα που ανα 3-4 χρονια αναβαθμιζωνται αλλαζουν σχεδον ολα δεν εχει κοστισει πανω απο 10 χιλιαρικα…