Συνεπεια

Η αληθεια ειναι οτι υπαρχει μια συνεπεια στην ΑΕΚ σχεδον σε ολα τα θεματα. Απο το 2013 που ανελαβε τη διαχειρηση ο Μελ και επειτα εχουμε σε καθε τομεα μια λογικη και ευθεια εξελιξη.

Στο θεμα ροστερ ξεκινησαμε με χαβαλεδες και συνεχιζουμε με αυτους. Αν η πρωτη χρονια στη Γ δεν πιανεται κανουμε μαλλον λαθος. ΑΥΤΗ ειναι η βαση για οτι βλεπουμε τα υπολοιπα 3 ετη μιας και απο εκει φανηκε πως θα παει το πραγμα. Πηρες εναν αστειο- το λιγοτερο- που τον βαπτισες προπονητη και πλεον μετα την ΑΕΚ δε βρισκει δουλεια ουτε στα τοπικα Αθηνας. Για να καταλαβουν μερικοι που τον υποστηριζαν για τι επιπεδο μιλαμε. ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΤΟΠΙΚΑ δε προπονει το next big thing. Το ροστερ της Β Εθνικης ειναι που συνεχιζει ακομη και σημερα στην ΑΕΚ: Ανεστης το τερμα σου μεχρι το Δεκεμβριο του 2016, Λαμπροπουλος-Κολοβετσιος το βασικο σου διδυμο στα CB, Μπακακης-Τζανετοπουλος, Γιοχανσον-Αραβιδης,  Πλατελας-Ζοριτς-Μπαρμποσα που επισης ξεκινησαν τη χρονια. ΔΕΚΑ παικτες Β Εθνικης εκ των οποιων μονο ο Σουηδος ειναι για να παιζει στην ΑΕΚ της Α. Μπορει και αλλα παιδια να παιξουν στην Α αλλα οχι στην ΑΕΚ. Στο Κομποτιακο η στη Βεροια μια χαρα ειναι νομιζω ο Κολοβετσιος. Σε αυτους τους 10 κατα καιρους προσθεσες παικταραδες οπως ο θρυλλος Μακολει Κρισαντους, ο Νιντακ, ο Αρθρο (αυτον τον αποκαλεσες και κατ ιδιαν παικτουρα), ο μαραντονα τσεπης (της μικρης) Μπουονανοτε και αλλες ομορφες ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ παλταδουρες τυπου Χριστοδουλοπουλου!  μαζι με κατι υπερβαρους Τζιμπουρ, Αλμειδα, Αινταρεβιτς κλπ. Μεσα στην 50-60αρια βεβαια στατιστικα σου εκατσαν και 2-3. Οχι οτι ξεχωριζουν απλα κανουν τη δουλεια τους, αλλωτε καλα αλλωτε οχι. Σιμοες, Γκαλο π.χ η ο καλογερος οταν παιζει. Αυτο λεει η στατιστικη: αμα πας σε μια αλανα και παρεις 20 πιτσιρικαδες ο ενας ολο και κατι θα κανει. Σε σχεση παντα με τους αλλους 19 που δε κανουν τιποτα η απλα περιφερωνται στο γηπεδο ασκοπως. Οπως λεει και ο Ξενοφωντας: λίθοι τε καὶ πλίνθοι καὶ ξύλα καὶ κέραμος ἀτάκτως μὲν ἐρριμμένα οὐδὲν χρήσιμά ἐστιν.

Στο θεμα προπονητη- που ανεφερα πιο πανω- απλα δειχνουμε οτι και στο θεμα ροστερ: Οτι πιο φθηνο και εξαρτωμενο μπορουμε να βρουμε για να δειχνουμε οτι κατι γινεται. Ετσι ξεκινησε βεβαια. Γιατι στη πορεια ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΗ μιας και λειτουργει ως μπακαλικο η ΠΑΕ, εχει πληρωσει χρυσα συμβολαια εδω και 2 χρονια για το παγκο και εχει –ΠΛΗΝ GUS- μαζεμενους χαβαλεδες αντι για σοβαρο manager. Κανα 200αρι ο γκασμας, κανα 350αρι ο Gus, 150 ο στελαρας στα πηγαινε ελα + το γιοκα του μεταγραφη λες και η ΑΕΚ ειναι δημοσιο.., 550 ο Τιμουρ και αλλα τοσα περιπου ο Γουιλι ο θερμαστης μας κανουν σκαρτα 2εκκ για 1,5 χρονο δουλεια. Με αυτα τα λεφτα εφερνες προπονητες τυπου και επιπεδου Τομας Σααφ, ΜΕ ΤΟ ΤΕΑΜ τους και ειχες το κεφαλι σου ησυχο.  Το ιδιο ισχυει και για το ροστερ φυσικα: αντι να μοιραζεις 100αρες και 150 αρες δεξια αριστερα σε 50-60  Κρισαντους και Ντιαζ μπορουσες να παρεις 10-15 ΣΟΒΑΡΟΥΣ  παικτες να κανεις δουλεια. 80 χιλιαρικα ο Μακολει, αλλα τοσα ο Μπεεσεβιτς, 400 ο Αλμειδα, 250 ο Πεκχαρτ, λιγο κατω απο 200 ο Αραβιδης ειναι ενα μυριο και επιθετικο δεν εχεις! Κρατα το ρε μεγαλε βαλε και αλλα 500-800 και φερε 2 παικτες των 800 αντε εκκ να τελειωνει το θεμα.Ελεος δηλαδη με τα 5 δεκαρια και τους μπακασετες. Τελευταιο αφηνω το παικτη ουσιας που αμα ειμουν στην ΑΕΚ θα το πουλαγα ΧΤΕΣ. Αν δεν εβρισκα να το πουλησω θα τον ειχα εξεδρα μεχρι να βγει ο ηλιος απο τη δυση. Το Μανταλο το Μεσι της Ξανθης που γελανε τα (αδεια) καθισματα του ΟΑΚΑ. Το ανεκδοτο της ΑΕΚ…

Στα εισητηρια- διαρκειας επισης βλεπουμε συνεπεια. Καναμε μια χρονια και μετα μας πηρε ο κατηφορος που δε λεει να σταματησει. Η ομαδα παιζει στο λευκο ψυγειο που παιρνει 69,000 κοσμο. Εχει στα τελευταια ματς και με τη μπαλλαρα που παιζει μεσο ορο κατω απο 4000 κοσμο. Χτες απο οσο διαβασα κανα τριχιλιαρο με το ζορι. Παιζει λοιπον σε ενα γηπεδο που η παρουσια του κοσμου ΟΛΗ τη σαιζον 15 ματς, γεμιζει λιγο πανω απο το μισο (3Χ15=45 απο τα 69). Αυτο και αν ειναι επιτυχια. Εμεις με διαρκειας και απο τα καλα π.χ το τελευταιο ματς το ειδαμε αν θυμαμαι με τον Ηρακλη. Απο τοτε εγω ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΩ και φανταζωμαι το ιδιο εχει κανει και ο Stevie. Εχουμε φτασει στο σημειο να μην μιλαμε καν αν θα παμε στο γηπεδο ειναι ΔΕΔΟΜΕΝΟ οτι ΔΕΝ. Αν περσυ εμπαιναν μεσα με το ΟΑΚΑ φετος οχι μονο μεσα θα μπουν αλλα θα πληρωσουν τρελλα κερατιατικα: αμα θες να νοικιαζεις χλιδες πρεπει να εχεις και το αναλογο εισοδημα. Αλλιως πληρωνε απο τη τσεπη σου ΚΑΙ ΕΚΕΙ.

Στη ΠΑΕ μια απο τα ιδια. ΕΝΑΝ ΣΟΒΑΡΟ ειχαμε και αυτος την εκανε με ελαφρα στη πρωτη σοβαρη ευκαιρια. Στη θεση του βαλαμε ενα χαβαλε δικηγορο 37 χρονων πρωην ποδοσφαιρηστη. Θυμωμαστε ολοι νομιζω τα αποτελεσματα απο το προηγουμενο δικηγορο εκ Λονδινου ιδιας ηλικιας. Δεν ειναι και πολυς καιρος αλλωστε που ο party is over ειναι νυν με κατι κακουργηματα στη πλατη και γιαουρτας. Θα μου πεις ολοι ιδιοι ειναι? Οχι φυσικα. Αλλα CEO σε ποδοσφαιρικη ομαδα στην Ελλαδα 37 χρονων με ΜΗΔΕΝ εμπειρια, οχι μονο στη μπαλλα αλλα γενικα, μονο η ΑΕΚ μπορουσε να εχει.

Τι θα γινει λοιπον? ΤΙΠΟΤΕ δε θα γινει αγαπητοι. Ετσι θα παει το πραγμα μεχρι τελους. Εχω ξαναπει οτι το project ειναι (και πολυ σωστα) η πωληση της ΑΕΚ ΩΣ ΠΑΚΕΤΟ. To πακετο λεει: ιδιοκτητο γηπεδο, ομαδα-εταιρεια καθαρη απο χρεη αρα εκλυστικη, και ονομα κραχτης απο τα 3 μεγαλυτερα στην Ελλαδα.

Για το γηπεδο εχω γραψει απο το καλοκαιρι αν θυμαμαι οτι η αδεια-εργα θα ειναι Q1-2016. Αντε να φθασει Πασχα. Αναλογα εχουμε πει και τη χρηματοδοτηση.

Η ομαδα ΔΕΝ ανακαμπτει και ετσι οπως τα εκαναν πλεον δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΝΟΗΜΑ να ασχοληθεις για φετος. ΑΝ (που δεν το βλεπω μιας και μυαλα ΔΕΝ αλλαζουν) υπαρχει νοημα να κανεις κατι αυτο θα ειναι να κλεισεις ΤΩΡΑ προπονητη ΣΟΒΑΡΟ και να τον φερεις ΑΥΡΙΟ. Οπως εκανε η Liverpool περσυ με το Κλοπ γνωριζωντας οτι η περσυνη χρονια ειναι εντελως χαμενη, αλλα δινωντας χρονο στον ανθρωπο να δει τι γινεται και να οργανωσει το club οπως πιστευει. Τα αποτελεσματα τα βλεπουμε σιγα σιγα απο φετος.

Ο Γουιλι σε πηρε στο -2 και σε εχει στο -13 μεσα σε 2 μηνες. Ευκολα κιολας μιας και μεγαλυτερος ΓΚΑΣΜΑΣ απο αυτον δυσκολα εχει περασει απο το παγκο μας. Κοντραρει ανετα το ΒΔΕΛΛΑ σε βλακεια. Ο τυπος ειναι απλα αστειος αλλα ακομη πιο αστειοι ειναι αυτοι που τον κουβαλησαν.

Το ποδοσφαιρο ειναι πολυ απλο αθλημα. Απλα ταλεντο, καλη εκγυμναση που πολλες φορες καλυπτει τις αδυναμιες και την ελλειψη ακομη και του ταλεντου, και ενα τυπο στο παγκο να κραταει τα μποσικα και να επιβαλλει 5 στοιχειωδη πραγματα στο παιχνιδι. Απο τη στιγμη δε που μιλαμε για την Ελλαδα οπου ο μεγαλος αντιπαλος ειναι ο Ντα Κοστα ο Ιντεγε και ο Ουζουνιδης με τον Ματζουρακη !!! τα πραγματα ειναι ακομη πιο ευκολα.

Ακομη πιο απλη ειναι η διοικηση μιας εταιρειας αρκει αυτος που τη διοικει να ζει στο πραγματικο κοσμο και οχι σε αυτον που πλαθει στο μυαλο του. Η εταιρεια ΑΕΚ π.χ για να ειναι σε ενα ανταγωνιστικο επιπεδο θελει ενα Χ budget. 1,2εκκ χονδρικα για προπονητη και team, γυρω στα 5-7εκκ για μεταγραφες και κανα 7-8αρι για τα συμβολαια. Συνολο ας πουμε 15 για την ομαδα και δε ξερω αλλα ποσα για τα διοικητικα: υπαλληλους, γραφεια, προπονητικα, παγια εξοδα κλπ. Ας πουμε 18-20 εκκ αναλογα τη διαχειρηση. Αν τα εχεις αυτα εισαι ανταγωνιστικος, χτυπας πρωταθλημα και κυπελλο, εχεις μια νορμαλ προσελευση στο γηπεδο απο κοσμο και αναλογα μπορεις να δεις τις κινησεις σου στα υπολοιπα εσοδα: χορηγοι, διαφημηση, τηλεοπτικο, μπουτικ κλπ. Μπορει να παρεις σοβαρα το ρολο σου να εχεις εσοδα και απο την Ευρωπη (ξερω ειμαστε large εμεις δε μασαμε) η να κανεις και αλλα 5 πραγματακια σοβαρα, εκτος απο τη γιορτη με το HAGA αυτο το κακασχημο alien που βγαλατε.

Αναλογα στη πορεια οπως θα αγορασεις παικτες, θα πουλησεις κιολας. Ναι υπαρχει αυτο αν θες ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ παικτη δεν ειναι αναγκη ολοι να φευγουν ελευθεροι..

Αυτα προυποθετουν: αποφαση για το budget και οχι γελακια της πλακας οπως λεγαμε περσυ στα κατ ιδιαν, σοβαρα στελεχη στις θεσεις και συνεπεια σε αυτο που πας να κανεις. Σοβαρα στελεχη δεν ειναι ο εμπορικος που εβγαλε στα 15 ευρω ενα USB FLASH 8GB επειδη εχει το δικεφαλλο απανω! Στην αγορα εξω το προιον εχει 6 ευρω και εσεις το δινετε 15? ΑΥΤΗ ηταν η εμπορικη κινηση 4 χρονια στο e-shop η μηπως οτι αναλογα το χρωμα παει και η τιμη στο σορτσακι? Ποσο ΧΑΒΑΛΕΔΕΣ μπορει να εισαστε? Ουτε ο CEO ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ που ως πρωτη κινηση ηταν να κοπαναει πορτες στο Λεσκοτ και στο manager του για να το παιξει ηγετης. Κατουρα και λιγο ρε Λυσσανδρου..πολυ βαρβατηλα ρε παιδι μου.

ΥΓ Μαζευονται 3 και ο κουκος στα ματς. Για τους 3 ειμαι σιγουρος μιας και βλεπουμε τα νουμερα. Για το κουκο παιζεται. Μηπως – μηπως λεω- να αφηναμε το ψυγειο, και να πηγαιναμε στη Ριζουπολη? 14,000 παιρνει και μια χαρα εδρα θα ειναι. Ο Σωκρατες χαζος ηταν? Η εσεις εκει μεσα- βαση αποτελεσματων- εισαστε πιο γατες?  Σιγουρα λιγοτερα απο τα μισα τα εξοδα (ξερουμε ποσο παει το ΟΑΚΑ δεν φτασαμε χτες στη Γη) και ολοι αυτοι οι χαβαλεδες θα καταλαβαινουν οτι παιζουν σε εδρα και οχι στο μεγαρο μουσικης.  Βεβαια για να γινει αυτο πρεπει καποιος να το παρει αποφαση και να κανει σοβαρη προταση. Γιατι η προηγουμενη που εγινε ουτε για γελια δεν ειναι. Και ας τα ριξατε στον Απολλωνα που δεν σας εδωσε τσαμπα το γηπεδο..

 

Post By The Snitch (631 Posts)

Connect

Κατηγορία άρθρου Άρθρο. Βάλτε Bookmark το μόνιμο σύνδεσμο.

46 Responses to Συνεπεια

  1. Ο/Η The Snitch λέει:

    Μου αρεσει παντα να κανω ενα σχολιο περαν κειμενου.
    Για τον Αρτεμη Σωρρα εχω post (αγαπαμε Αρτεμη) με τα 600 δις. Που εχει γινει Ο χαμος με τους ιθαγενεις να στελνουν εξωδικα στις εφοριες, τους δικαστικους να βγαζουν ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΕΣ αποφασεις οτι τα λεφτα υπαρχουν και εισαγγελεις να κανουν ερευνες γιατι τα ταμεια δεν δεχωνται ομολογα του τεραστιου Αρτεμη.

    Αρτεμη εισαι γιγαντας. Ξεπερασες και τον ΝΟ1 ΨΕΥΤΗ της χιλιετιας με τα λεφτοδεντρα και τα προγραμματα Θεσσαλονικης. Εχει πεσει σε καταθλιψη το Μαξιμου: ρε αυτοι πιστευουν το Σωρρα και εγω σταματησα σε κατι ΕΝΦΙΑ, 13 συνταξη και 1-2 μνημονια των 100δις με το Μπαρουφακη? Εβαλα το asset να μιλαει για ενα ομολογο που δεν θα εληγε ποτε και θ απληρωναμε μονο τοκους και για θεωριες παιγνιων (ναι αυτα ελεγε το μαμοθρεφτο) ενω ειχαμε Αρτεμη με 600? Αφηνα τα 100 δις Ραχηλοευρα ενω υπαρχει Τραπεζα Ανατολης?
    Μιλαω με το Jeromyno και μου εχει κανει τη ζωη πατινι- μεχρι περιστερια τρεχω να αμολαω, την ωρα που εχουμε καβατζα 12αδας και παγκο δε ξερω και γω ποσους ημιθεους?

    Αρτεμη υπουργο οικονομικων ΤΩΡΑ.

  2. Ο/Η Jason λέει:

    Δεν ξέρω το ουσία έχει να γράφουμε τα ίδια σχόλια με άλλα λόγια κάθε βδομάδα. Αυτά τα λίγα πάντως:

    1.Η αλήθεια είναι πως ήταν να πάω στο γήπεδο χθες, αλλά επειδή ήμουν λίγο κρυωμένος είπα να το δω από το σπίτι. Πραγματικά λυπάμαι αυτούς (τους 5-6 δηλαδή) που πήγαν, που είδαν 22 τύπους με μαυροκίτρινες φανέλες ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΜΠΑΛΑ! Και εντάξει, ο Παναιτωλικός είχε 42,000 απουσίες και Μ.Ο. ηλικίας τα 23 (και μπράβο του, με λίγη τύχη θα είχε φύγει με διπλό). Οι άλλοι 11; Ο ένας καλύτερος του προηγούμενου. Η ομάδα του 07′ θα έριχνε στη σημερινή 7 γκολ σβηστά. Και μάλιστα την τότε ομάδα τη βρίζαμε.

    2. Το εισιτήριο, στη θύρα που είμαι (από τα καλά) απλά δεν αξίζει τα λεφτά του. Αν και δεν είμαι σιγούρος ότι και τα υπόλοιπα έχουν και κανένα σοβαρό ROI (Return on Investment). Χίλιες φορές στο live του γκαζέτα, δεν χάνεις κάποιο θέαμα, και γίνεται τουλάχιστον και καλαμπούρι στα live σχόλια.

    3.Χίλιες φορές Μπάρκας από Ανέστη. Όχι ότι ήτανε ηρωικός εχθές,αλλά τελος πάντων σου εμπνέει μεγαλύτερη σιγουρία από τον άλλον που ήταν αλυσοδεμένος στο δοκάρι.

    4.Θα συμμφωνήσω κι εγώ Δημήτρη με τα λεγόμενά σου, προτείνοντας μια ανταλαγή Μοράις-Κλοπ εντός του Γενάρη. Εξακολουθώ βέβαια να επιμένω για επιστροφή του (όπως τον είπες ο ίδιος) θρύλου και του κολοσσού, ό,τι άποψη και να έχεις για το δεύτερο, ό,τι λάθη και να έκανε (που ναι, οκ, έκανε), υπήρχε πάντα μια νήξη ιδέας για το πως πρέπει να παίξει η ομάδα, και όχι αυτό το γενικό blackout που έχεις ΚΑΘΕ φορά.

    5.Σε αντιπαραβολή με το σημείο 4, ο Μοράις δεν μπορεί να κριθεί ακόμη, γιατί απλούστατα καμένη γη παρέλαβε, κάνει άριστη διαχείριση του υλικού του. Θα έπρεπε, ιδανικά, να του δωθούν 2 χρόνια ακόμη, κλειστό συμβόλαιο, για να χτίσει το team όπως αυτός επιθυμεί.

    6. Συγκλονιστικοί εχθές οι Πεκχαρτ, Αινταρεβιτς. Με λίγα ακόμη καλά ματς μπορούν να φέρουν άνετα 10-15 εκατομύρια στα ταμεία.

  3. Ο/Η The Snitch λέει:

    @ Jason
    1) Τι να σου πω. Εγω μιας και ειμαι εκτος Ελλαδας, για κανα 3αρι διαβασα. Μεχρι και στη βρωμητζιναλ μισοι μεινανε.Τωρα για σενα χαρας το κουραγιο σου..Εγω παντως μετα το υπερθεαμα του Ηρακλεως το εκοψα απο οσο ξερεις το σπορ. Οπως εχει ξαναγραψει ειναι πιο συναρπαστικο να βλεπω νυχια να μεγαλωνουν
    2) Το ROI απλα δεν υπαρχει. Μεχρι και με το Κρισαντους τουλαχιστον ο κοσμος διασκεδαζε. Οπως και να το κανεις το να βλεπεις κοντρολ του Πιου με το γονατο ειχε το γελιο του. Τωρα πια η μπαλλα δε παει καν στο (υποτιθεμενο) σεντερ φορ.
    3) Ο μπαρκας ειναι τερματοφυλακας. Καλος κακος θα δειξει μιας και ειναι μικρος ακομη αλλα ειναι τερματοφυλακας. Ο ανεστης ειναι ενας ηλιθιος που του εχουν πει να καθεται στη γραμμη. Το τηρει πιστα.
    4) Δεν ειπα για ανταλλαγη. Ειπα να ερθει ενας σοβαρος προπονητης απο τωρα ωστε το καλοκαιρι να ξερει τι πρεπει να κανει και να μη κουβαλαμε λαχεια, λαβρακια, τσιπουρες και συναγριδες. Ποδοσφαιρικη ομαδα ειμαστε οχι ψαραδικο. Ο Δελλας αυτο-προταθηκε στη Ραφηνα (την ομαδα). Η Ραφηνα, η ομαδα, τον προωθησε στη Ραφηνα στο δημο για αχθοφορο στο λιμανι. Ο Δελλας το σκεφτεται..
    5) Ο Μοραις σε πηρε στο -2. Σε εχει στο -13. Αν δε του εκανε η δε μπορουσε η δε πιστευε η ειχε προβλημα η ανεβαζε πυρετο η ειχε περιοδο ΑΣ ΜΗΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕ. Κανονικοτατα κρινεται. Οπως εχεις μαθει να πληρωνεσαι να μαθεις και να κρινεσαι. Αλλιως οποιος παει σε μια δουλεια και θελει 2 χρονια για να δειξει εργο ας μεινει και 2 χρονια απληρωτος.. How’s that for a change? Συμβολαιο 2 ετων δινει η Αγκολα για να προπονει τους Μασαι στη ριψη ακοντιου. Τις αλλες ωρες μπορει ελευθερα να κανει τη κανονικη δουλεια του: βοηθος καρβουνιαρη.
    6) Τον Πεκχαρτ το ξερουμε. Το χοντρο να σου πω δε τον ειδα αλλα για να βαζει ο αλλος βασικο ενα τυπο που δηλωνει οτι ηρθε 7 κιλα υπερβαρος σε 15 μερες, φαντασου απο τη μια τι τρικυμια εν κρανιω εχει ο γουιλι και για τι παικτη μιλαμε απο την αλλη. Ρε μεγαλε στη Σουηδια επαιζες χοντρος δηλαδη και δε σου ειπε κανενας τιποτα? Τι διαολο? Που να μην εισουν και ‘ετοιμος’ δηλαδη. Απο οσο διαβασα δε, εκανε ενα σουτ και ….αυτα. Αμα θες αλλον ενα ιτς για να κανεις ενα (1) σουτ παλι λαβρακι βρωμαει η δουλεια..

    ΥΓ. Δε ξερω αυτα τα 10-15εκκ που λες σε τι νομισμα τα υπολογιζεις. Παντως σημερα (επειδη κοιταω ως μερος της δουλειας τις ισοτιμιες) το γιεν συνεχιζει να πεφτει ειναι στα 119,57. Με ενα ευρω δηλαδη περνεις κοντα 120 γιεν. Τα 15εκκ ειναι χονδρικα 125χλιαρικα. Πολλα τα κοβω για το διδυμο. Μηπως να βαζαμε και τον Ντιντακ μαζι στο πακετο? (παιρνεις 3 πληρωνεις 2 οπως στο Βασιλοπουλο).

  4. Ο/Η Αλέξανδρος λέει:

    Φταίνε οι ΑΕΚτζήδες για το σανό που τρώνε.
    Δε φταίει κανένας κεφτές. Αυτός τη δουλειά του κάνει. Έχει μπανάρει το μισό πληθυσμό, ειδικά τις φωνές λογικής, και έχει αφήσει κάτι καθυστερημένους να σχολιάζουν.
    Την θέλει ο ΑΕΚτζής την παραμύθα. Και έχεις και το βλάκα τον Θαλασσινό που πετάγεται να γράψει τη μαλακία του για το πόσο αδικήθηκε ο Δέλλας. Σήμερα έγραψε και πόσο αδικήθηκε ο Ζόριτς (!)
    Λοιπόν διαβάζεις τα σχόλια και:
    Άλλα είναι υπέρ της επιστροφής Ντέμη (με τί λεφτά?). Δηλαδή έχουν φτιάξει στο μυαλό τους μια κατάσταση που ουδέποτε υπήρχε. Ο τύπος οσο έβαζαν οι άλλοι τα λεφτά έκανε 150 μεταγραφές και όταν έκλεισε η κάνουλα ήταν ο πρώτος που πήδηξε απο το καράβι. Και μερικοί χάνοι γράφουν να τον φωνάξει ο Μελισσανίδης πίσω.
    Ο Μελισσανίδης. Ο γνωστός Μελισσανίδης. Θα βάλει λεφτά για να τα διαχειρίζεται ο Ντέμης.
    Πάμε παρακάτω..
    Άλλοι γράφουν γιατί διώξαμε τον Ρονάλντο των φτωχώνε τον Μπαρμπόσα που τον ξαπόστειλε ο Άραβας με συνοπτικές.
    Άλλοι γράφουν να ξαναγυρίσει ο Δέλλας.
    Άλλοι γράφουν να πάμε και να βρούμε το Σάντος.
    Το τι κοτσάνα θα διαβάσεις απο τους ΑΕΚτζήδες, δεν υπάρχει.
    Το ζητάει ο οργανισμός τους το δούλεμα.
    Συνεχώς κοιτάνε προς τα πίσω.
    Βρε μαλάκες, πόσα πρωταθλήματα πήρατε με όλους αυτούς? Δεν τους βρίζατε όταν ήταν στην ΑΕΚ? τι διάολο δηλαδή? Αντί να ζητάμε καλύτερους ζητάμε να ξαναγυρίσουν οι προηγούμενοι Losers.
    Σαν την γκόμενα που συνεχώς νοσταλγεί τους πρώην ρε παιδί μου, τι πράμα είναι αυτό
    Αρρώστεια λέμε

  5. Ο/Η J.Patikas λέει:

    Εγω ειχα παει τελευταια φορα στο παιχνιδι με τον Πανιωνιο (0-0) που ηταν το πρωτο του Μοραις. 2 μηνες μετα ξαναπηγα εχθες. Σαν να μην περασε μια μερα. Οσο για τον Αινταρεβιτς, μετριος σε ολα, το δεξι το εχει για να περπαταει, πασες ολες προς τα πισω ή παραλληλα, πιο αργος και απο το θανατο και εμεινα με την απορια…. εαν εχασε 7 κιλα και ειναι ετσι, πως ηταν πριν.
    Δημητρη το σχολιο ολα τα λεφτα. Ετοιμασου για Σωρρα στη Βουλη. Και φυσικα ετοιμασου να ακουσεις “εγω τον ψηφισα την πρωτη φορα αλλα μολις καταλαβα οτι δε θα κανει αυτα που λεει, δεν τον ψηφισα τη δευτερη”.

  6. Ο/Η The Snitch λέει:

    Δημητρη οσο υπαρχουν ΖΩΑ ορθια θα υπαρχουν Σωρρες. Ο γνωστος ΜΑΛΑΚΑΣ του site- που ειναι υποτιμηση για τους μαλακες- σημερα μας γραφει μια χαρα ήταν ο κλεφτοπόλεμος του Γκας (ως admin βλεπω ΟΛΑ τα σχολια). Ειναι ο ιδιος ΜΑΛΑΚΑΣ που πριν ενα χρονο μετα απο καθε νικη εμπαινε και εκραζε το Gus που επαιζε βαρετο ποδοσφαιρο!. Ειναι ο ιδιος ΜΑΛΑΚΑΣ που ψηφιζε ΤΣΥΡΙΖΑ αλλα τωρα λεει καταλαβε οτι ειναι απατεωνες!!! Αμα ο ανθρωπος ειναι ΚΡΕΤΙΝΟΣ στο μυαλο οχι το Σωρρα αλλα τον Σποκ με ολο το Enterprise θα ψηφιζει να μας παει where no one has gone before.
    Τι ψαχνεις τωρα λογικη σε τυπους που στο μυαλο εχουν στοκο?

    Η πλακα με τον καθε αινταρεβιτς ξερεις πια ειναι ετσι? Θα καψουν και το Γαλανοπουλο για να παιζει το μοσχαρι

  7. Ο/Η The Snitch λέει:

    @ Alexandros
    Ο καθενας ειναι αναλογα τη νοηγμοσυνη του. Θα διαφωνησω οτι οι ΑΕΚτζηδες το τρωνε αμασητο.
    Ισα ισα που απο τη προσελευση οχι μονο στο γηπεδο αλλα και στα διαρκειας αλλα και την ολη ενασχοληση βλεπω το αναποδο.
    Φυσικα υπαρχουν και 500-1000-2000 που ειναι βοδια. Δες πχ τη βρωμητζιναλ. Υπαρχει ΝΟΗΜΩΝ ανθρωπος να παει να κατσει εκει μεσα?
    1000-1200 φυλλα κανει η Ψωρα και τα μισα τα ‘αγοραζουν’ μεταξυ τους. Στο κεφτε αναλογα εχεις 100-200-300 καμμενα που ειναι ολη μερα και γραφουν οσο ειναι νηφαλια. Τα βλεπουμε ανα καιρους και εδω σκανε για καμμια βδομαδα max ποσταρουν 50 σχολια την ημερα και τη κανουν μιας και βλεπουν οτι δε τους σηκωνει το κλιμα.
    Φυσικα και ο αλλος κονομαει απο τα κλικ- δεν εχει σημασια αν κανει ενας τυπος 100 Hits η 100 τυποι απο ενα. Η ‘επισκεψιμοτητα’ βλεπε φραγκα απο τη google και στα youtube πεφτει με το νουμερο. Ακομη και οι επικεφαλιδες-λεξεις εχουν λογο στο πως και γιατι μπαινουν- αν θες χτυπα SEO GOOGLE και θα καταλαβεις.
    Γι αυτο αλλωστε και συν ολα τα αλλα εχει και τα βυζια της Καρντασιαν και 2-3 promo απο βιζιτες καθε μερα. Εχγωριες και ‘ξενες’. ΤΩΡΑ που μπηκα 11:40 ελλαδας (9:40 εδω) εχει ΕΠΤΑ (7) ΚΟΜΜΑΤΙΑ στη μεση της σελιδας του. Ο λογος ειναι απλος. Χτυπαει το λιγουρι τη Χ-Ψ γκομενα στο search, στα αποτελεσματα βγαινει το τσοντοσαιτ του κεφτε και τσουπ το κλικ-φραγκα.
    Ασε βαριεμαι να γραψω αλλα τωρα. Εχει πολλα πιστεψε με..

  8. Ο/Η Αλέξανδρος λέει:

    Η αρχή έγινε χτες. Βασικός ο χοντρός για 85′ για να δείξουμε οτι κάναμε μεταγραφή.
    Χαρτάκι απο το Μαϊστόροβιτς πρέπει να ήταν αυτό. Δε μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς.
    Αλήθεια, όταν τους περνάνε απο εξετάσεις τί σκατά μετράνε? γιατί συνεχώς αποκτούν παίκτες που πρέπει να χάσουν 10 κιλά για να ξαναγίνουν ποδοσφαιριστές? Πού να πας με τους χοντρούς και τους παλαίμαχους? Κλαυσίγελος λέμε.
    Έχουν κάνει την ΑΕΚ σαν τα μούτρα του Μάνταλου. Μιας που είναι και αρχηγός, είναι η προσωποποίηση της φετινης ΑΕΚ. Άσχημη, μίζερη και πιο αργή και απ’το θάνατο.

  9. Ο/Η The Snitch λέει:

    οι εξετασεις ειναι ποσα δυπιττα τρωνε στη καθησια τους.
    εδω περασε εξετασεις ο λεσκοτ ο σακατης που το μονο οκ πανω του ειναι τα βλεφαρα..
    σιγα μη κοιτανε ΒΜΙ τα γιδια. και να δουνε κανα 60 αδιαφορο τους ειναι, σαμπως εχουν ιδεα νομιζεις?
    τους βαζουν εκει σα τους μπατσους να περπατησουν μια ευθεια να σταθουν στο ενα ποδι και αμα δεν εχουν αντιδραση σουρωμενου ειναι ετοιμη η μεταγραφη..

  10. Ο/Η Αλέξανδρος λέει:

    Mα δε γίνεται ρε φίλε. Ο Αλμέιδα +15 κιλά. Ο Αϊντάρεβιτς +10 κιλά.
    Ο Λέσκοτ σακατεμένος. Ο Τσιγκρισκι ερωτηματικό (3 μήνες και ακόμα να συνέλθει)
    Δηλαδή για όλους αυτούς τί σκατά έβγαλαν οι εξετάσεις και τους υπέγραψες συμβόλαια?
    Απο αλκοτέστ τους πέρασες?

  11. Ο/Η Αλέξανδρος λέει:

    Εκτός απο εμάς και τον ζέλα, δεν ξέρω ποιές άλλες ομάδες αυτού του επιπέδου θα υπέγραφαν συμβόλαια με τόσους πολλούς μαζεμένους υπέρβαρους και σακατεμένους πρώην ποδοσφαιριστές.

  12. Ο/Η akis λέει:

    Καλησπέρα Snitch…είδα οικονομική ανάλυση,ΠΑΕ ΑΕΚ, για τη σεζόν 2015-2016…
    Περιμένω πως και πως σχόλιο σου…
    Αν μπορείς δώσε μας…φως , τι γίνεται εκεί μεσα…

  13. Ο/Η Φώτης λέει:

    καλησπερα.
    Για την ειδηση που βγηκε για ζημιες στην ΠΑΕ πως την βλεπεις;
    Δεν μου φαίνεται τυχαια παντως η χρονικη στιγμη.Μπορει να κάνω λάθος βέβαια αλλά τι να πω.

  14. Ο/Η The Snitch λέει:

    αυριο τα οικονομικα. τον εχω δει τον ισολογισμο οπως και τα κολπακια του Λυσσανδρου, εχουμε ποστ οπως φυσικα τι γινεται με τα φραγκα της ενωσης φιλων και κατι εκκ που λειπουν υπερ το αρτιον..
    Νομιζετε οτι θα τους αφησουμε η οτι τυχαια εγραψα το πρωι για καποιον αλλο δικηγορο που ειχε περασει στην ιδια θεση?

  15. Ο/Η conpater λέει:

    Αυτα τα λεφτα που αναφερεις οτι δοθηκαν στον καθε τυχασπαρτο που εφερναν,πραγματι δοθηκαν? Ειναι τελειως παραλογο,να χεις σκασει αυτα τα λεφτα,που αν εβαζες αλλα μισα,εφτιαχνες μια ομαδα τουλαχιστον που θα φαινοταν σαν ομαδα στο γηπεδο. Και οσον αφορα το project που ειπες , πουλαμε δηλαδη την ΑΕΚ με το…γηπεδο καθαρη απο χρεη κι ολα καλα ολα ωραια. Εχουμε την εταιρια 4-5 χρονια στα χερια μας,κανουμε οτι κανουμε και λογαριασμο δεν δινουμε,και μια ωραια πρωια ανακοινωνουμε πως στρατηγικος επενδυτης ενδιαφερεται για το μαγαζι γωνια και ειμαστε σε συζητησεις. Και ψαχνουμε εμεις ολοι γιατι δεν παιρνει προπονητη,παιχτες,στελεχη στην εταιρια….Μεσιτειες αερα μπανα !!!!
    Καλη χρονια σε ολους με υγεια…

  16. Ο/Η conpater λέει:

    Τα 11 που εμπαιναν σε διαφορους λογαριασμους πριν τρια χρονια αληθευουν ? Οχι σε καποιον λογαριασμο,αλλα σε καποιους …!!!

  17. Ο/Η Φώτης λέει:

    ευχαριστω για την απάντηση. περιμένω το ποστ με ενδιαφέρον.
    Για αυτό κ σε ρώτησα. ήμουν σχεδόν σίγουρος πως δεν θα τους αφήσετε.

  18. Ο/Η Αλέξανδρος λέει:

    Oσο καλύτερη η ομάδα τόσο περισσότερο ανεβαίνει η αξία της.
    Τόσα περισσότερα κέρδη θα έχεις αν την πουλήσεις.
    Οσο την απαξιώνεις τόσο πιο φθηνά θα στην αγοράσουν. Σχεδόν τσάμπα, όπως όταν την πήρες εσυ.

  19. Ο/Η The Snitch λέει:

    @ conpater
    Φυσικα και δοθηκαν. Το εξωδικο π.χ του Τιμουρ αναφερει ξεκαθαρα το ποσο:550 γι αυτον και το team του. Το ποσο του Gus ηταν και πληρωτεο σε τραπεζα εδω στο Λονδινο. Ο Μανωλας ηταν κανονικα στο pay roll ΚΑΙ ως προπνητης της Κ20 και οταν τον φωναξε για το πριμ του κυπελλου ο στελαρας ο αεκαρας μας φορτωσε το κωστακη ΝΟ2 το γιοκα του.
    Οπως και τα λεφτα για παικτες δοθηκαν και δεν ειναι κατι κρυφο. Οπως δεν ειναι κρυφες και οι δαγκες που επεσαν.
    Στο εμποριο οταν δε μπορεις να κανεις ποιοτητα κανεις ποσοτητα, ειναι γνωστο αυτο. Μονο ετσι ισοσκελιζεις τα νουμερα..

    Φυσικα το project αυτο ειναι για οποιονδηποτε νοημων. Το οποιο δεν ειναι κακο και εγω το θεωρω 100% σωστο.
    67 χρονων ειναι τι θες να κανει δηλαδη?
    Τι να πουλησει απο την ΑΕΚ σημερα? Τον Αραβιδη και τον Ανεστη?
    Αν ομως βγει και πει δινω ΠΑΚΕΤΟ ιδιοκτητο γηπεδο, μια ΠΑΕ χωρις χρεη (η εστω με πολυ μικρα που θα τα συμψηφισω στο deal) και την ΑΕΚ ως μαγαζι γωνια που ειναι μια κατοσταρα σε χαλαει?
    Η ΠΑΕ αυτοσυντηρειται, τσαμπα αγορασθηκε, το γηπεδο εχει ηδη 20 απο τη περιφερεια, ενα ταληρο καβατζα απο αλλον και θα μαζεψει και κανα δεκαρικο ευκολα απο ονομασιες χορηγιες. Δηλαδη θα του παει κανα 60αρι σε βαθος διετιας με δανεισμο.
    Εκχωρεις το δανεισμο, τσιμπας και ενα 30-40αρι και καλη συνεχεια.
    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ειναι το 30%-40% κερδος

  20. Ο/Η conpater λέει:

    Δεν με χαλαει τιποτα,μια χαρα ειναι και οσο πιο γρηγορα γινει τοσο το καλυτερο για ολους. Απλα ειχα την απορια αν δοθηκαν ολα αυτα τα χρωστουμενα σε παικτες κτλ… Αφου μου λες ναι,ετσι θα`ναι. Και αφου ετσι ειναι το project,εγω θα του προτεινα να κανει το ιδιο και αλλου… Να σταματησουμε να ψαχνουμε το κουτι με τα σπιρτα…

  21. Ο/Η digeo21 λέει:

    Το λινκ για όποιον ενδιαφέρεται είναι εδώ:https://www.businessregistry.gr/downloadFile/index?key=assemblyDecision&elementId=883461
    Βέβαια το τι λένε οι ισολογισμοί είναι σχετικό πάντα. Αλλά είναι ενδεικτικό των ελάχιστων εσόδων μας αλλά και των πεταμένων λεφτών ( 8εκ κοστος ποδοσφαιρικού τμήματος) σε σχέση με το πόσο πονάνε τα μάτια μας. Οι ΑΜΚ από ότι κατάλαβα είναι απο την Ενωση Φιλων ΑΕΚ και το ποσοστό από τα διαρκείας που δεν πήγαινε απευθείας στην ΠΑΕ.

  22. Ο/Η The Snitch λέει:

    @ digeo21
    Αν δε κανω λαθος μιας και εκανα μια γρηγορη αναγνωση:

    Το πρωτο που επεσε το ματι μου ειναι οτι το τελευταιο κωδικοποιημενο καταστατικο (αρθρο 7, παραγραφος 3) λεει οτι το ΜΚ ειναι 1,781 εκκ, ενω ο ισολογισμος λεει οτι ειναι 1,881. Αν δε υπολογισουμε την αναλογια των χρηματων στις ΑΜΚ (10 προς 1) για τις μετοχες τοτε δεν ειναι 100κ η διαφορα αλλα 1εκκ ευρω. Ωραια δουλεια κανουν εκει στη ΠΑΕ ΑΕΚ, ειδικα αυτος ο οικονομικος ο Πατκας και ο αλλος ο Δεναξας. ΟΥΠΣ!!! Φαντασου οτι βγαζει ματι το λαθος σε εμενα που ουτε οικονομικος ειμαι ουτε στη ΠΑΕ ειμαι και αυτοι -τρομαρα τους- δε κοιτανε καν το καταστατικο πριν βγαλουν ισολογισμο. Εξισου γατα βεβαια και ο ορκωτος…

    To δευτερο που ειδα ειναι φυσικα το δανειο απο μια Oil Tank Engineering & Consulting Ltd, αγνωστων λοιπων στοιχειων. Τωρα τι δουλεια εχει μια ποδοσφαιρικη εταιρεια να δανειζεται απο μια ναυτιλικη?? management? εταιρεια δε το ξερω. Το μονο που βρηκα ειναι καποιος Αναστασιος Τυρος που ειναι λεει CEO της εταιρειας εδω και 7,5 χρονια. Τωρα απο που και ως που γινωνται αυτα ειναι κατανοητο νομιζω..

    Το τριτο που εχω δει εδω και ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ειναι η περιφημη διαφορα υπερ το αρτιο που εξαφανιζει συνολικα λιγο πανω απο 2,5εκκ ευρω στις ΑΜΚ που συμμετεχει η ΕΦ ΑΕΚ. Η ενωση ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΧΟΝΤΡΕΣ ΠΑΡΑΤΥΠΙΕΣ εχει συμμετασχει σε ΑΜΚ με 4,010,000 και εχει λαβει μετοχες για 1,481,000. Τα υπολοιπα πανε υπερ το αρτιο (αποθεματικο) δηλαδη ξερεις…
    Η δε ΕΦ αγοραζει μετοχες για 100 ευρω η μια και παιρνει ‘αποδειξη’ για 10!! Τη δουλεια βεβαια τη κανει η ΠΑΕ αλλα νομικα η διοικηση ειναι Αρκάδη,Μπάγεβιτς, Πανταζής, Γαντζούλας, Σκρέκης.
    Για την ενωση φιλων βεβαια ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΡΑΜΜΑΤΑ Η ΓΟΥΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ

    Το τεταρτο ειναι φυσικα οι πληρωμες για αγαθα και προς εργαζωμενους. Εκει βλεπουμε μια αυξηση απο τα 3,8εκκ στα 12,80εκκ φετος. Μιλαμε παντα μεχρι 30-6-2016 ετσι? Δηλαδη ΠΡΟ μεταγραφων φετος, οποτε δεν λεμε για το φετινο πονο αλλα για το περσυνο.

    Εχει και αλλα ομορφα αξια σχολιασμου. Οπως για παραδειγμα πως οι ποδοσφαιρηστες στο ενεργητικο κοστολογουνται 4,851,793 αλλα οι πληρωμες τους ως εργαζωμενοι (οκ ειναι και οι υπαλληλοι της ΠΑΕ εκει) ειναι 6,500,236. Αυτο μας λεει οτι οι πληρωμες για μισθους ειναι τουλαχιστον μεγαλυτερες απο την αξια του ροστερ. Οτι κανει ο Χ παικτης 100 αλλα ο μισθος του ειναι 150! Πραγματικα αξιο θαυμασμου. Εκτος αν ακομη και ιδιες να ειναι 4,851,793 τοτε οι υπαλληλοι της ΠΑΕ ΑΕΚ (απο γραμματεις-λογιστηρια μεχρι ΔΣ) κοστιζουν οσο το 35% της ομαδας χονδρικα (6,5εκκ-4,85εκκ). Αν ειναι ετσι να παμε να δουλεψουμε στη ΠΑΕ ΑΕΚ που δινει 1,7εκκ σε ποσους εκει μεσα? 40-50-60 ατομα?

    Εχει και αλλα μπολικα βεβαια. Αμα αρχισει και βγαινει δρακος αντε μαζεψε τον μετα..

  23. Ο/Η The Snitch λέει:

    @ all
    Δε ξερω αν ο Γιαννακης γυρισει απο τη Τριπολη. Τους παιρνει λιγο παραπανω να το παραδεχτουν αλλα οποιος θελει πουλαει τρελλα και οποιος θελει γραφει τι γινεται.
    Ο χωρος ΕΔΩ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΜΗΝΑ το ειχε γραψει.

    Οπως βεβαια εχει γραψει και παλιοτερα και για μονιμη ‘εκτιμηση’ που υπαρχει στο δρακουλα ασχετα αν παγωσε τωρα με τα κρυα.

  24. Ο/Η The Snitch λέει:

    @ Αλέξανδρος
    H αξια μιας ομαδας-εταιρειας δεν εχει να κανει μονο με το ποσο καλη ειναι αλλα με την εμπορικοτητα της και τα εσοδα που αυτη παραγει.
    Αντιθετα μπορεις να εχεις μια ‘ακριβη’ ομαδα που να ειναι μεν στα χαρτια καλη αλλα μη εμπορικη: δες τον ΜΠΑΟΚ τα τελευταια χρονια που λεφτα δινωνται μεν πανε στο πηγαδι δε.
    Μπορει να εχεις μια ιστορικη ομαδα που εχει να παρει 24 χρονια πρωταθλημα και να σπας τα κοντερ στα εσοδα οπως ειμαστε εμεις στη Liverpool.
    Μπορει να εχεις μια εξισου ιστορικη ομαδα και να πηγαινεις απατος οπως π.χ η Nottigham Forest.
    Η να εχεις πιο μικρες ομαδες οπως ο νιονιος που ειναι σε καλυτερη μοιρα απο τον Ρουλη π.χ
    Δε συγκρινω ομαδες απλα αναφερω παραδειγματα που δειχνουν ποσο ευκολα μπορει αμα εισαι γκαου να σε παρει η κατω βολτα. Απο ΓΚΑΟΥ στην ΑΕΚ εχουμε μπολικα οπως ξερεις..

    Θελω να πω οτι μπορει να φερεις π.χ 4 παικτες καλους, να μην καταφερεις να παρεις κατι και αναλογα τα εσοδα σου να ειναι μικρα.
    Η μπορει να εχεις ενα φθηνοτερο ροστερ και να καταφερεις να παιξεις στην Ευρωπη και να ανεβασεις εσοδα.
    Η ΠΑΕ δεν ειναι μια κοινη εμπορικη εταιρεια με assets και εμπορευμα αλλα μεταβαλλομενη και αυτο δεν το εχουν καταλαβει ακομη μιας και ειναι αμορφωτοι σχεδον ολοι τους στο ποδοσφαιρο. Ακομη και μορφωμενοι ομως που ασχοληθηκαν τα ιδια λαθη εκαναν. Μπορει να φερεις αυριο τον Χ παικτη με 10εκκ (παραδειγμα) και να σου σπασει το ποδι του. Τα λεφτα τα εχες δωσει στη μεταγραφη, το παικτη συνεχιζεις και το πληρωνεις χρυσο και εκτος του οτι χανεις μια σημαντικη μοναδα για τη δουλεια σου, απαξιωνεται και το περιουσιακο σου στοιχειο.
    Αναλογα βεβαια το αντιθετο γινεται με παικτες που παιρνεις φθηνα και μπορουν να σου φερουν λεφτα. Οταν το καλοκαιρι εγραφα ΠΟΥΛΗΣΤΕ ΤΟ ΣΙΜΟΕΣ ΧΤΕΣ ΣΤΗ ΜΠΕΤΙΣ ΜΕ 4,5ΕΚΚ ειμουνα βλεπεις γραφικος και ηθελα το κακο της ομαδας. Ποσα μπορεις σημερα να δωσεις το παικτη? 1,5ΕΚΚ? Με το ζορι..

    Τι θα εκανα π.χ σημερα για ενα παρομοιο θεμα? Προσεκτικη αλλα καλη ενδυναμωση στο Γαλανοπουλο και θα τον εβαζα να παιζει ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΒΑΣΙΚΟ. Μου εχει στοιχησει τιποτα και σε 1,5 χρονο μπορω (αν συνεχισει ετσι το παιδι) να τον βγαλω ΑΝΕΤΑ προς πωληση 4-5εκκ ευρω ΑΦΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ. Φυσικα αυτο προυποθετει οτι θα αποκαθιστουσα τις σχεσες μου με ανθρωπους που ΜΠΟΡΟΥΝ να διακινησουν το παικτη δηλαδη το Gus Poyet και οχι τον Γουιλι που ετοιμαζεται να επιστρεψει στη κατω μπανανια του σουδαν.
    Tι κανει η ΑΕΚ? Παει και παιρνει στη θεση του ενα χοντρο πολιτογραφημενο σουηδο δηλαδη γιουγκο, ο οποιος απο το βιογραφικο του μας δεινχει οτι ειναι ο τιποτας και απο τον εαυτο του ο ΙΔΙΟΣ δηλωνει οτι αγωνιζωταν υπερβαρος 26 χρονων παιδι. Για να καταλαβουμε ολοι ποσο Ο ΙΔΙΟΣ σεβεται και τον εαυτο του και τη δουλεια του και τους εργοδοτες του..και γιατι δε στεριωσε ΠΟΥΘΕΝΑ δευτερη σαιζον.
    Καιει τον Γαλανοπουλο- που φυσικα δεν θα χωραει- χανει και ως ομαδα και ως εταιρια.

    Τωρα θα μου πεις εγω ουτε μεγιστανας ειμαι ουτε Βοσνιος αετοματης αλλα τι να κανουμε?

  25. Ο/Η ΒΠ λέει:

    ΠΡΟΣ Snitch: Ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού στην Εταιρεία ανερχόταν σε 123 εργαζομένους στο τέλος της τρέχουσας χρήσης ενώ ο μέσος όρος του προσωπικού στην τρέχουσα
    χρήση ήταν 109 άτομα.

  26. Ο/Η The Snitch λέει:

    @ ΒΠ
    Δημοσιο τη κοβω τη ΠΑΕ! Ακου εκει 110 ατομα σε μια ποδοσφαιρικη ομαδα..
    Μαλλον λαμβανεται και το ροστερ μεσα αλλιως ειναι παραλογο 110 ατομα στην ΑΕΚ.
    Τι κανει η ΠΑΕ δηλαδη?
    Ενα λογιστηριο ειναι 4-5 ατομα?, ενα εμπορικο (μη γελας) αλλα 4-5, αλλοι 4-5 στα εισητηρια μπουτικ κλπ (που κανονικα ειναι εμπορικο) αντε 15 ολοι μαζι. Αντε 25 με το ΔΣ και τους παρατρεχαμενους. Να πουμε και 15 γραμματεις και φαρισαιους?
    Να βαλουμε και αλλους 10 διαφορους (καθαριστριες, security, εξωτερικους υπαλληλους κλπ)
    Ολοι μαζι με το ζορι 50. Να βαλουμε και αλλους 10-15 στο σπατο? 60-65

  27. Ο/Η ΒΠ λέει:

    Παροχές στο προσωπικό
    Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
    Ποσά σε € 30/6/2016 30/6/2015
    Μισθοί, ημερομίσθια & επιδόματα 2.662.666,38 1.122.950,87
    Έξοδα κοινωνικής ασφάλισης 402.122,86 255.590,71
    Λοιπές παροχές σε εργαζομένους 70.650,00 47.295,00
    Αποζημιώσεις απόλυσης 6.773,67 0,00
    Σύνολο 3.142.212,91 1.425.836,58

  28. Ο/Η Αλέξανδρος λέει:

    Aυτό μου έκανε και μένα εντύπωση, πως δε ντράπηκε ο ίδιος να δηλώσει πως ήρθε 10 κιλά βαρύτερος. Μάλλον δεν έπαιζε, αλλιώς δε θα είχε αυτά τα παραπάνω κιλά.
    Εκτός απο το θέμα Γαλανόπουλου, μη κάψουμε και το Γιοχανσον στο τέλος, γιατί μαζί με τον Αϊντάρεβιτς δε χωράει και τους έβαλε για 85′ μαζί.
    Οσο για το Gus, τι να βρούνε? ο άνθρωπος πήγε στο χρυσωρυχείο της Κίνας και κάνει την πλακίτσα του με Τέβες κτλ. Πάει, πέταξε το πουλάκι. Kαι ο Μελισσανίδης σε καμία περίπτωση δε θα έριχνε τη μούρη του για να αποκαταστήσει τις σχέσεις.
    Βασικά η ΑΕΚ με όλους είναι μαλωμένη. Πάει παντού μόνη της να βρεί παίκτε,ς να κάνει μεταγραφές κτλ. Έτσι της προκύπτουν λαχεία-παγίδες όπως η περίπτωση του Αλμέιδα, του Λέσκοτ ή του Αϊνταρεβιτς.
    Αν παω και γω στην Αργεντινή όντας άσχετος και χωρίς τις ανάλογες γνωριμίες στην χώρα, τότε οι αετονύχηδες θα μου φορτώσουν οτι παλτουδιά υπάρχει.
    Οι σοβαρές ομάδες πλέον κάνουν δουλειές με γραφεία μάνατζερς. Δεν πάνε μόνοι τους γυμνοί στα αγγούρια. Με τους μάνατζερς πληρώνεις κάτι παραπάνω (εν γνώσει σου) αλλά δε σε πιάνουν κώτσο τα διάφορα λαμόγια. Και πουλάς τους παίκτες σου ευκολότερα και καλύτερα λεφτά παίρνεις.
    Η ΑΕΚ περιμένει να βρεί παίκτες απο τις γνωριμίες (τις ποιες? ) του Μπάγεβιτς, του Ντε Μπαρτόλο, του Μαϊστόροβιτς κτλ. Φέξε μου και γλίστρησα.

  29. Ο/Η digeo21 λέει:

    Πάντως Δημήτρη είχες δίκιο που έλεγες ότι το μαγαζί είναι γύρω στα 15 εκάτ συνολικό κόστος… Τώρα ότι υπάρχουν παρατρεχάμενοι είναι δεδομένο. Νομιζω ότι καλύτερα να κοιτάμε τις ταμειακές ροές , όπου εκεί πραγματικά προκύπτουν τα πολύ χαμηλά έσοδα της εταιρίας…Φαντάζομαι φέτος θα είναι ακόμα χειρότερα σε θέμα εισιτηρίων. Είναι αλήθεια ότι η πολύ υψηλή φορολογία επιβαρύνει τα έξοδα ποδοσφαιρικού τμήματος, όπως αλήθεια είναι ότι και οι ισολογισμοί των ΠΑΕ δεν είναι και για να μάθει λογιστική κάποιος… Το πρόβλημα είναι για εμένα η αδυναμία μίας επένδυσης γύρα στα 10 εκάτ για δημιουργία αξιόλογου ρόστερ. Πολλοί αναφέρουν ότι το πρόβλημα είναι το ΟΑΚΑ και συμφωνώ ότι είναι υψηλό το ενοίκιο αλλά από την άλλη η Αγιά Σοφία πόσο ενοίκιο θα πληρώνει στην ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ? Ενοοώ ότι καθαρά από άποψη ΠΑΕ είναι πολύ δύσκολο να βρεθούν οι πόροι για να έχουμε την ομάδα που όλοι θα θέλαμε. Εννοείται το μαγαζί δεν είναι δικό μας και απλά ασχολούμαστε τώρα που έχουμε λίγο ελέυθερο χρόνο και κάνουμε μία κριτική. Πάντως το μαγαζί δεν έχει χρέη εκτός από τα 2,2 εκάτ άτοκο δάνειο στην OIL.. To θέμα είναι η στελέχωση του με 3-4 σοβαρούς ανθρώπους…δεν θες πιο πολλόυς. ΠΑΕ είσαι δεν είσαι τράπεζα.

  30. Ο/Η Savvi λέει:

    Εμένα δεν μου λέει κάτι ο ισολογισμός. Για αυτό που προσπαθούν να έχουν είναι μια χαρά.

  31. Ο/Η The Snitch λέει:

    @ all
    Ο ισολογισμος δεν εχει τιποτε τρομερο μεσα. οκ εχει ενα μικρο δρακο που δεν ειναι και οτι πιο καλο αλλα ειναι μικρος. Μη μεγαλωσει μονο..
    Τωρα τα υπολοιπα απλα δειχνουν πως παει δηλαδη στον αυτοματο.
    Επιμενω οτι γινωνται ΛΑΘΟΣ εξοδα και λαθος διαχειρηση.
    Επιμενω οτι η αξια του ροστερ ειναι μικρη και οτι ενα ΜΕΓΑΛΟ ποσοστο γι αυτο ειναι οι λανθασμενες ΜΟΝΙΜΑ κινησεις:
    Εδωσες σε 1 και κατι σαιζον απο 1,5εκκ για προπονητη και προπονητη δεν εχεις
    Εδωσες αναλογα πανω απο 1 εκκ για επιθεση και επιθεση δεν εχεις
    Εδωσες λεφτα και εχεις 5 κεντρικους και εναν ακραιο
    Λαζαροι-Λεσκοτ κλπ ειναι ΑΣΤΕΙΕΣ κινησεις και μονο με τα 30 χρονια στη μπαλλα επρεπε να τους παιρνει ο διολος μονο που τους πρωτειναν. Γιατι δεν ειναι μονο να παρεις τσαμπα το Λαζαρο πχ. Ειναι οτι ΚΑΙ θεση σου πιανει ΚΑΙ δουλεια δε κανεις και ΜΙΣΘΟ πληρωνεις.
    Το ροστερ θελει σταδιακα ΓΕΝΝΑΙΟ ξεκαθαρισμα μιας και οι περισσοτεροι ΔΕΝ ειναι για ομαδα πρωταθλητισμου δηλαδη παικτες που θα σου κανουν σερι νικες και δε θα μασησουν στη χρονια.
    Το ιδιο θελει ΟΛΗ Η ΠΑΕ. ΟΛΗ ΟΜΩΣ σε επιπεδο διοικησης. Το να εχεις καταστατικο που γραφει αλλο ΜΚ απο τον ισολογισμο λεει ενα πραγμα: τους φωναζεις ΑΠΑΝΤΕΣ στο γραφειο και τους στελνεις σπιτια τους λογω βλακειας.

    Για την ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΩΝ και τι απιστευτες παρατυπιες εχει κανει ειναι αλλο θεμα. Ποσες ΓΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ απο τοτε που την ορισε το πρωτοδικειο, ποσα μελη ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΓΓΡΑΨΕΙ, που ειναι τα 2,5εκκ χονδρικα υπερ το αρτιο, τι γινεται μες το αριθμο των μετοχων και πολλα αλλα ομορφα. Που σηκωνουν μεχρι και ποινικες ευθυνες. ΑΓΓΕΛΊΚΟΥΛΑ

  32. Ο/Η Αλέξανδρος λέει:

    Διαβάζω δεξιά και αριστερά για Δέλλα.
    Ελπίζω να είναι κόλλημα ορισμένων που το επαναλαμβάνουν διαρκώς με τα σχόλιά τους και να μην υπάρχει καμιά σκέψη να τον ξαναφέρει. Ούτε για πλάκα.

  33. Ο/Η The Snitch λέει:

    Μικρες απορειες:
    1) Αφου η ΠΑΕ κινηται εσοδα-εξοδα προς τι το δανειο?
    2) Δανεια μια ΠΑΕ παιρνει απο τραπεζα η αλλο χρηματοπιστωτικο ιδρυμα η απο οπου κατσει?
    3) Αξια ροστερ 4,8. Το Σιμοες δηλαδη που στον ζητησαν οσο ολο το ροστερ (give or take 300k) τι περιμενες για να τον δωσεις? Να παει 30εκκ? η μηπως πιστευετε αυτα τα ΜΟΥΣΙΑ που λενε οι gay οτι πουλανε 10-15 τους παικτες τους? 6εκκ δωθηκε ο Κωστακης + αλλα 4 σε βαθος διετιας ΑΝ εκανε συμμετοχες. Ο Ρομπερτο- ο καλυτερος παικτης τους ντε- που μας ειχαν πρηξει 2 χρονια οτι εδωσαν 6εκκ τελικα δοθηκε 2,5 ΟΣΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΑΝ ΟΤΙ ΤΟΝ ΠΗΡΑΝ. Φατον τωρα το Σιμοες και αμα τον δωσεις 1,5εκκ τουμπες να κανεις. Γιατι τα 4,5εκκ ηταν λογω Gus. Αυτον που φροντισες να ΜΑΛΩΣΕΙΣ (ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ) και για κανενα αλλο λογο. Gus is gone, Simoes stays…
    Οταν ΕΝΑΣ παικτης πωλειται οσο η ονομαστικη αξια ΟΛΟΥ του ροστερ σου- εκτος αν ειναι ο ΜΕΣΙ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ Η ΜΠΑΡΤΣΑ- τον δινεις με κορδελα, παιρνεις τα 4,5εκκ δινεις απο 1εκκ και φερνεις 3 παικταραδες και κρατας και το 1,5εκκ για τη μισθοδοσια τους. Οχι μονο κανεις ολο το σχεδιασμο σου, φερνεις παικτες, πουλας διαρκειας (αρα εχεις εσοδα) αλλα δυναμωνεις και ολη την ομαδα σου και χτυπας με αξιωσεις τιτλο. Λεγεται εμπορικη πολιτικη αυτο και διαχειρηση εταιρειας.
    Τωρα θα μου πεις ποιος θα τα σκεφτει αυτα? Ο Μελισσανιδης που ψαχνει σταθμαρχες, ο δικηγορισκος απο τη Κυπρο η ο Βοσνιος που κοιταει ακομη οτι τελειωνει σε ιτς?
    4) Το λαδι στους εν δυναμει το ριχνεις ΠΡΙΝ ΠΑΙΞΕΙΣ οχι μετα. Μετα ειναι αργα. ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ πλεον?
    5) Εχει πτηση Τριπολη-Υεμενη? Γιατι οποιος θελει νικη απο το Γουιλι εκτος, να αλλαξει πλευρο. Αν παιξει ο αστερας τη μιση μπαλλα απο το γαυρο, μας εχει ευκολα.
    6) Αφου η ΑΕΚ (ο Τζοκερ δηλαδη που ως γνησιος κλοουν καθε φορα μας λεει οτι ο ηλιος βγαινει απο τη δυση και ολοι εμεις ειμαστε στραβοι) στηριζει τον Γουιλι, προχτες ΠΕΜΠΤΗ απογευμα γιατι μιλησαν με το Πανοπουλο?
    α) Να τον ρωτησουν για τον επερχωμενο χιονια?
    β) Να ευχηθουν για το νεο ετος?
    γ) Να ρωτησουν πως θα γινει η τραμπα?

    Με ποσα λεφτα το μηνα δεχεσαι να κανεις το καραγκιοζη και να γελαει ο κοσμος μαζι σου?

    Αν ειχε φερει ο Τιμουρ 7 ισοπαλιες με Καρδιτσες και Λαμιες, Γιαννενα και Παναιτωλικους τι θα ειχε παθει? Γδαρσιμο και αλατι? Παλουκωμα και φωτια? Η μηπως τιποτα επειδη τον κουβαλησε ο Μαιστοροβιτς (που ΗΔΗ μας εχει θαμπωσει με τις επιλογες του..)

    Αυτος ο Ντιας- που μοιαζει λεει με τον Τεβες!!!! (προφανεστατα επειδη και οι 2 εχουν ποδια χερια κεφαλι) ποσο παικταρας ειναι που δεν το θελουν ουτε στη Μαλαισια?

    Ο Σουκου της Man City δε μας εκανε και μας κανει ο Αινταρεβιτς της Ερεμπρο..
    Σχεδιασμος απο τα Lidl.

    ΥΓ. Αν βγαλουμε το παικτη ουσιας προς πωληση ποσα πρεπει να πληρωσουμε (εμεις) για να το δωσουμε? Ειναι αληθεια οτι ηταν στη Black list μαζι με 2 που εφυγαν και εναν που ειναι για να φευγει και το παιζει δυσκολος? Και ο ανακογλας δυσκολος το επαιζε μεχρι..

  34. Ο/Η a better tomorrow λέει:

    “Με ποσα λεφτα το μηνα δεχεσαι να κανεις το καραγκιοζη και να γελαει ο κοσμος μαζι σου?”

    Δεν τον κανει ειναι φυσικο ταλεντο και αμειβεται για αυτο.
    Αληθεια η Λεστερ που παινευε περσυ και την χρησιμοποιουσε ως παραδειγμα για την ΑΕΚ που ειναι εξαφανισμενη φετος? Γιατι 15η στην βαθμολογια την βλεπω εγω…..

  35. Ο/Η akis λέει:

    Καλημέρα Snitch…
    Πώς βλέπεις την επιλογή του δράκουλα (εύστοχος ο χαρακτηρισμός σου,χαχα);
    Για κάποιον λόγο τον παρακολουθώ καιρό τωρα και θεωρώ ότι είναι καλός προπονητής,να πω την αμαρτία μου θα τον ήθελα στην ΑΕΚ….
    Επίσης σε κανα δυο post είδα πως αναφέρθηκες στο θέμα του γηπέδου και μου φάνηκες κάπως αισιόδοξος εν αντιθέσει με τον Steven που αν έχω καταλάβει καλά δεν το θεωρεί και πολύ πιθανό…
    Ποια η άποψή σου,θα τα καταφέρουμε τελικά;

  36. Ο/Η The Snitch λέει:

    @ a better tomorrow
    Δεν υπαρχει Λεστερ οπως δεν υπαρχει Ρανιερι οπως δεν υπαρχει Εθνικη Ελλαδας που πηρε Euro και παιζει ο Ταχτσιδης οπως δεν υπαρχει Στεαουα Βουκουρεστιου που ειχε παρει πρωταθλητριων.
    Μια φουσκα ηταν ενος παραμυθα προπονητη που εκατσε και εγινε οτι εγινε. Επαιξε και λιγο μπαλλα σιγουρα αλλα οπως εχω ξαναπει δε πηρε η Λεστερ το πρωταθλημα αλλα το εχασαν οι αλλοι.
    Οταν βλεπεις τη Τσελσυ να κανει 43 ποντους λιγοτερους, την Man 35, τη City γυρω σου 30 και εμας καπου αναλογα, ε καποιος θα το παρει.
    Αν δηλαδη στην Ελλαδα το ΠΟΚ και ο ΜΠΑΟΚ τεμρατισουν με 40 ποντους και χανουν και μεταξυ τοτς δε θα το παρει μια επαρχιακη ομαδα με 50?
    Φετος για παραδειγμα η Τσελσκυ εχει 49 ποντους στο μισα του πρωταθληματος και περσυ τελειωσε με 50!

    Ασε τα ελεγαν και εδω μεσα για τη Λεστερ και αλλοι που απο τη μια μας ελεγαν οτι μπαλλα δε ξερουν και απο την αλλη το επαιζαν προεδροι.
    Αμα ο ανθρωπος δε μπορει να κανει μια απλη αναλυση σε ενα προιον, γινεται κλοουν

  37. Ο/Η The Snitch λέει:

    @ akis
    O δρακουλας ειναι παλια ιστορια στην ΑΕΚ. Τον ηθελε και περσυ ο αλλος και εκατσε ο Gus απο το πουθενα.
    ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ στην ΑΕΚ στη θεση του Γουιλι ειναι καλυτερος μιας και αυτος ειναι αχρηστος. Το ελεγα απο τη πρωτη μερα και εισεπραττα ειρωνιες. Τωρα που τον λουστηκαμε καταλαβαμε νομιζω.
    Τι πιστευω? Θα κανει ενα σοκ να παρεις καποια ματς, σιγουρα θα στρωσει λιγο το θεμα- τον αλλον τον φωναζουν Γιαννακη στα αποδυτηρια οι παικτες απο τον Σουαρες και γελανε σε τετοιο επιπεδο ειμαστε και αυτο ειναι πληροφορια 100% απο παικτη- αλλα δε ξερω αν κανει για την ΑΕΚ. Τη κανονικη ΑΕΚ that is.
    Αν με ρωτας για προπονητη: Κικε Φλορες, Τομας Σααφ και αναλογου επιπεδου ειναι οι μονοι που μπορουν να υποστηριξουν σοβαρο project, φυσικα με ενα 10αρικο ΣΟΒΑΡΑ ξοδεμενο σε παικτες και οχι να τα σκορπαμε σε Λαζαρους και Λεσκοτ.

    Το γηπεδο ειναι σιγουρο οτι θα γινει. Μιλαω και απο πλευρας χρηματοδοτησης και απο τα αλλα. Τα τυχον εμποδια μονο καθυστερησεις φερνουν αλλα το project ειναι το μονο που γινεται συνεχης προσπαθεια χωρις αποκλισεις και εχει νοημα.
    Τους λογους επισης τους εχω πει.
    Ασε που ειναι και αλλος μεσα ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΣ απο το Μελ..

    Tip: Ενας λογος που φαγωθηκε ο Σκουρλετης ηταν το γηπεδο. Αξεχαστος ο καβγας μεσα στο υπουργειο μπροστα στην επιτροπη που γυρισε ο αλλος και του ειπε τοτε: θα σου βαλω την υψομετρικη μελετη στο κολο. Στα ισια και παγωσαν ΟΛΟΙ. Πηγε να γινει μανουρα, επεσε το τηλεφωνο και μετα απο 2 μερες η υπογραφη μπηκε κανονικα. Για να καθωμαστε μαζι στα επισημα..

  38. Ο/Η Savvi λέει:

    Το δάνειο που χορηγήθηκε δεν είναι και κάνα σπουδαίο ποσό. Βασικά δάνειο από Ελληνική τράπεζα και πόσο μάλλον από χρηματοπιστωτικό ίδρυμα του εξωτερικού δεν υπάρχει περίπτωση να πάρεις και αυτό είναι αξίωμα. Στις επιχειρήσεις συνηθίζετε τέτοιου είδους δάνεια να τα χορηγούν οι μέτοχοι με την υπογραφή ενός ιδιωτικού συμφωνητικού δανειακής σύμβασης το οποίο είναι πιο ευέλικτο από ένα αντίστοιχο τραπεζικό δάνειο. Δεν χεριάζετε να μπω σε περισσότερες λεπτομερείς. Το κρίσιμο ερώτημα είναι γιατί κατά την σύσταση της εταιρείας δεν μπήκαν από την αρχή 15εκ ΜΚ με κατάθεση σε τράπεζα στο εξωτερικό όπου και γλιτώνεις και τον φόρο συγκέντρωσης κεφαλαίου όπως και το χαρτόσημο δανείου 2,4% που αναγκαστικές να πάρεις. Άποψη μου η ΑΕΚ min θα έπρεπε να έχει 15εκ ΜΚ αν ήθελε να έρθει κάποια στιγμή.

  39. Ο/Η akis λέει:

    Αγαπάω σχόλια σου Snitch…με το τελευταίο που είπες για τον καβγά στο υπουργείο,χάθηκα στο γέλιο…φαντάζομαι τη σκηνή με τον Μέλ, American bar κανονικό!!
    Συμφωνώ για Κίκε και Σαάφ αλλά μάλλον διαφωνεί ο Μέλ,δυστυχώς…
    Οπότε συμφωνα με το σχόλιο σου ο…δράκουλας μαλλον έρχεται έτσι;
    Επίσης ο…πολύ πιο δυνατός που αναφέρεις είναι ένας εκ των Παππά,Πόλυ (διότι αν δεν κάνω λάθος είναι μεγαλύτερα οικονομικά μεγέθη και οι δύο) ή new entry;
    Πολύ ευχάριστο πάντως ότι θα δούμε γήπεδο,δεν μπορώ αλλο…Νταχάου.

  40. Ο/Η The Snitch λέει:

    @ Savvi
    Μια χαρα περνουν δανεια μεγαλες εταιρειες στην Ελλαδα. Μη συγκρινεις τον απλο κοσμο και μικρα μαγαζια. Εδω πηγαν να δωσουν 70 στο καλογριτσα με τα βοσκοτοπια και του εχουν δωσει ηδη αλλα 100+. Οχι πριν 10 χρονια αλλα το 2015!
    Δεν ειπα οτι ειναι σπουδαιο ποσο ειπα οτι αφου πας balanced οπως μας ειπες τι τι θες το δανειο?
    Αυτο δεν ειναι balanced? Εγω τουλαχιστον ετσι το ξερω στο γραφειο και ετσι δουλευω ολες τις εταιρειες μου.
    Ο δανεισμος μετοχων εχει 3% αν θυμαμαι χαρτοσημο, αλλα εδω δεν εγινε καν αυτο.
    Τωρα για τα αλλα ξυνεις πληγες.
    Οι ΑΜΚ γινωνται και καλυπτωνται απο την ΕΦ ΑΕΚ με τα λεφτα των διαρκειας που ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πληρωνεις μιας και στις καρτες ως γνωστων παιρνεις 2 αποδειξεις. Μια απο τη ΠΑΕ και μια για την ενισχυση σωματειου.
    Το οποιο ειναι οκ βεβαια ΑΝ (ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟ ΑΝ) η ΕΦ εκανε ΓΣ και φυσικα εγγραφες των εκαστοτε μελων της που ειναι οι κατοχοι διαρκειας.
    Εγω π.χ ως κατοχος επρεπε εδω και χρονια να ειμαι μελος της ΕΦ και φυσικα ως μελος να εχω μετοχες ΚΑΙ απο την αρχικη αγορα (1,470 εκκ ) αλλα ΚΑΙ απο τις υπολοιπες ΑΜΚ που στον ισολογιμο στΙς ταμειακες ροες δινουν ενα ποσο της ταξης των 5,310εκκ.
    Με λιγα λογια η ΕΦ ‘αγοραζει’ μεριδιο στην ΠΑΕ με τα λεφτα των διαρκειας χωρις να εγγραφει μελη κρατωντας τη συνθεση κλειστη για το ΔΣ.
    Οπως καταλαβαινεις καθε φορα που γινεται ΑΜΚ (εντελως τυχαια στο ποσο που διαθετει ταμειακα η ΕΦ) και αυτη καλυπτεται απο την ΕΦ εξ’ολοκληρου, τοτε τυχον αλλοι μετοχοι χανουν ποσοστο κυριοτητας (% επι συνολου μετοχων). Convenient isn’t it?

    Η «Ένωση Φίλων Α.Ε.Κ.» εχει προσωρινή διοίκηση του σωματείου, η οποία διορίστηκε από το Ειρηνοδικείο Ν. Ιωνίας.
    Στο καταστατικό του αναφερεται ως σκοπος η εγγραφή μελών στα πρότυπα των SUPPORTERS (δηλαδη απο τα διαρκειας) , προκειμένου έτσι να συγκεντρώνει λεφτά τα οποία στη συνέχεια θα διαθέτει στην Π.Α.Ε.
    Ωστόσο στα σχεδόν 3 χρόνια της λειτουργίας δεν έχει εγγράψει ούτε ένα νέο μέλος και δεν έχει ΟΥΔΕΜΙΑ δραστηριότητα εκτός της αγοράς μετοχών της Π.Α.Ε. της οποίας έχετε καταστεί πλέον μεγαλομέτοχος.

    Αντιθετα η Αγγελικουλα μαζι με το παρεακι, δεν εχουν κανει ουτε μια ΓΣ ΩΣ ΩΦΕΙΛΟΥΝ, ΔΕΝ εχουν βγαλει ούτε έναν οικονομικό απολογισμό, το δε σωματείο ΠΑΡΑΤΥΠΑ συνεχίζει την λειτουργία του υπό την Διοίκηση που διόρισε το Ειρηνοδικείο, ενώ θα έπρεπε να είχε εκλεγεί νέα από τα μέλη του μέσω εκλογικής Γ.Σ.

    Να πω και αλλα? Εχει μπολικα για τη γουνα τους.

  41. Ο/Η The Snitch λέει:

    ΔΕΝ υπαρχει Παππας πλεον στην ΑΕΚ εδω και 1,5 χρονο. Εφαγε μια καλη και λακισε.
    ΔΕΝ υπαρχει new entry.
    Δε ξερω τι θα γινει με προπονητη απλα ειπα τι ΠΡΕΠΕΙ να κανεις αμα θες να παιξεις σοβαρα το project.
    Παντως ο Γουιλι εχει τελειωσει εδω και ενα μηνα, τον αφησαν ΕΠΙΤΗΔΕΣ μπας και στριψουν επειδη ειχε μια πενταδα ευκολων αγωνων (με το κυπελλο) αλλα και εκει τα εκανε σα τα μουτρα του τα μαυρα.
    Παντως ΔΕΝ ειναι και οτι καλυτερο να ερθεις στην ΑΕΚ ΤΩΡΑ με το προγραμμα αυτο μπροστα σου που απο πεμπτος και -13 πας ΕΥΚΟΛΑ στους -20 μεσα στο μηνα με βαζελο εκτος, γαυρο κλπ

  42. Ο/Η Savvi λέει:

    Δάνειο μετόχου απο εταιρεία απαγορεύεται απο το νόμο. Το χαρτόσημο είναι 2,4% και υποβάλλεται στην Δ Ο Υ με ειδική δήλωση με επισυναπτόμενη την σύμβαση. Τώρα αν δεν έχει ακολουθήσει την νόμιμη διαδικασία και δεν έχει βεβαιωθεί, αυτό μπορεί να δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα μελλοντικά. Σε αυτές τις περιπτώσεις η παραγραφή είναι 20 έτη δηλαδή στο 1εκ 24Κ επι την προσαύξηση κάθε μήνα συν τα προστημα μη υποβολής και εκπροθεσμης. Με λίγα λόγια σου έχουν ράψει ένα καλό κουστούμι. Η ΑΕΚ έτσι όπως είναι μπορείς να πεις οτι είναι μικρό μαγαζί. Τώρα για τα αλλά δεν γνωρίζω τι γίνεται.

  43. Ο/Η The Snitch λέει:

    Ειπα για δανειο μετοχου της εταιρειας προς αυτην. Αν λες 2,4% οκ δεν το ξερω αλλα δεν ειναι εκει το θεμα.

  44. Ο/Η Savvi λέει:

    Βεβαίως και δεν είναι εκεί το θέμα. Δεν το είπα για σένα. Μιλούσα γενικά γιατί στη Ελλάδα οι επιχειρηματίες νομίζουν ότι το ταμείο της επιχείρησης είναι δικό τους με αποτέλεσμα να βάζουν χέρι.

  45. Ο/Η a better tomorrow λέει:

    Φιλε Snitch πως το βλεπεις προλαβαινουμε να πεσουμε κατηγορια?
    Μεχρι και η βρωμιτζιναλ τους εκραξε αποψε παντως.Καλα πανε

  46. Ο/Η The Snitch λέει:

    @ a better tomorrow
    Εχει πτηση Τριπολη-Υεμενη? Γιατι οποιος θελει νικη απο το Γουιλι εκτος, να αλλαξει πλευρο. Αν παιξει ο αστερας τη μιση μπαλλα απο το γαυρο, μας εχει ευκολα.