ΑΜΦΙΠΟΛΗ: ΞΕΘΑΒΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ, Ή ΕΚΕΙΝΟΙ ΘΑΒΟΥΝ ΕΜΑΣ;

καρυάτιδα

Τι συμβαίνει στην Αμφίπολη;

…Τίποτα δεν συμβάινει. Ολα είναι όπως πρέπει. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι: σκάβοντας,δεν φέρνουμε στο φώς τα κρυμένα, αλλά μπαίνουμε εμείς πιο βαθειά στα χώματα.

Να εξηγήσουμε τα “τρέχοντα” και εφήμερα “καλά” αυτής της εδώ και πολύ καιρό καλά κρυμένης ιστορίας με τον συγκεκριμένο τύμβο,που κάποιοι όψιμα-θα δούμε γιατί στο εγγυς μέλλον,είναι σίγουρο- αποφάσισαν να τον φέρουν στο φως και να εκτεθούν τελικά οι ίδιοι,πρωτού πάμε στο “δίδαγμα”.

Πάμε στα “καλά”.:

Προς το παρόν: Κάπως κινείται η πεθαμένη-και  εκεί όπως σχεδόν παντού- τοπική οικονομία και οι ταβερνιάριδες, οι μικροπαραγωγοί, οι φούρνοι κλπ βλέπουν κάπως λίγο ζεστό χρήμα από τους νεόφερους μουσαφίριδες. Κάποιες άδειες για καντίνες εξεδώθησαν από το υπουργείο το ανάλογο,προς κάποιους που θέλουν να προσποριστούν περιστασιακά εκει στην περιοχή της Αμφίπολης,στήνοντας καντίνες για τους περαστικούς,τους δημοσιογράφους,τα συνεργεία κλπ. Η ανάπτυξη φάινεται,έστω και με αυτόν τον τρόπο να φτάνει στην Αμφίπολη και στην ευρύτερη περιοχή του “τάφου” (δεν ξέρω γιατί επιμένουν να τον αναφέρουν ως “τάφο”. Και αν δεν είναι;)

Το έργο του Σαμαρά,πάντα ξεκινά από την Βόρεια Ελλάδα. Από πάνω. Ετσι δεν έιχε κάνει και με τους Αλβανούς,όταν άνοιξαν τα σύνορα,άρα και οι φυλακές της γείτονος χώρας και κουβαλήθηκαν-μαζί με τους φουκαράδες που εφευγαν άρον-άρον- και όλα τα “φρούτα”;

Φιλόξενος άνθρωπος ο Αντώνης. Στο σπίτι του,δεν ξέρω,πόσους και άν, έχει να κοιμούνται σαν άγνωστοι στα πατώματα και να τρώνε λάθρα από τα ψυγεία του. Εχεις κανέναν ρε μαλαλάκα ψηλέ,ή χρησιμοποιείς Φιλιπινέζες με άδεια εργασίας; Μπούρδα.

 

Το επόμενο “καλό” που βλέπουμε στην Αμφίπολη, είναι η κρατική, η επίσημη σύληση του χώρου-ενός ακόμα δηλαδή-πριν προκάμουν οι “ανώνυμοι” τυμβωρύχοι. Είναι μάγκες αυτοί; Εμεις σαν κράτος δεν ξέρουμε να σκάβουμε,να ξεθάβουμε; Μόνο να θάβουμε ξέρουμε; Οχι. Και τα δύο.

To αμέσως επόμενο “καλό”, είναι ότι ασχολούνται  με την ανασκαφή,όχι μόνο το συνεργείο της Περιστέρη,αλλά και πάρα πολλοί άλλοι. Δημοσιογράφοι,Ελληνες και ξένοι. Γράφουν,αναλύουν και αναπαράγουν με ρυθμό πολυβόλου ένα κάρο μαλακίες. Ανυπόστατες ή μη. Το μακρύ και το κοντό. Είναι ο παράδεισος της παραφιλολογίας και της μπουρδολογίας το εν λόγω θέμα. Για ευνόητους λόγους. Είναι τέτοια η “έκτασή” του αλλά και τέτοια η “απόστασή” του από εμάς,ώστε να μας επιτρέπει εκ του ασφαλούς να το “πετροβολούμε” με απίστευτο όγκο μπούρδας χωρίς να χρειαστεί ποτέ να απολογηθούμε σε αυτό (τον τύμβο) ή σε αυτούς που το έφτιαξαν και πολύ περισσότερο σε αυτόν-ούς που βρίσκονται-αν βρίσκονται- μέσα του.

Γιατί πολύ απλά,όλοι και όλα,είναι νεκρά. Πεθαμένα. Είναι σαν να χοροπηδάς πάνω από ένα ψόφιο λιοντάρι. Ουδέν κίνδυνος για τους χορευτές μαλάκες. Και σύντομα θα πληροφορηθούμε την έκδοση κάποιου μυθιστορήματος,με αφορμη και σημειο αναφοράς τον τύμβο της Αμφίπολης και τα πρόσωπα που ιστορικά ενέχονται αμέσως ή εμέσως με την περιοχή. Κάποιος βιαστικός “συγγραφέας” του κιλού,με καλόν εκδότη,θα κονομίσει.

Το επόμενο “καλό”,είναι ότι η ιστορία θα τραβήξει για καιρό. Πάρα πολύ. Που σημαίνει ότι η κάθε είδους σπέκουλα πάνω στο πέτρινο κουφάρι θα πάει σύννεφο. Ουρές οι ενδιαφερόμενοι. Από νεοπαγείς “ιστορικούς” με ακατάσχετη φλυαρία,και “ξεθαμένους” αρχαιολόγους, αναζητούντες εργασία ή πόστο κάπου,έστω την  γλύκα της πρόσκαιρης δημοσιότητας,έως πολιτικάντιδες που ποντάρουν πολλά στις εις μακρον ανασκαφές,παίρνοντας και αυτοί “κομμάτια” μαρμάρου για τις επικείμενες εκλογές. Με πρώτο και καλύτερο τον πανίβλακα από τη Πύλο. Και από πίσω ουρα. Υπουργοί,γραμματείς,φαρισαίοι,τοπάρχες,νομάρχες,περιφέρειες, δήμαρχίες κλπ.Οποιος προλάβε τον Κύριο είδε.

Το επόμενο “καλό” που θα συμβεί-και ήδη συμβαίνει- είναι ότι  Εκκλησία, για μιαν ακόμα φορά θα “πατήσει” πάνω στα μάρμαρα για να φτιάξει κάποιο παραμύθι ελληνορθόδοξης συνεχείας. Είναι σίγουρο.

Ηδη ο Βαρθολομαίος,ερχόμενος επίσκεψη στη Θράκη εξέφρασε τον θαυμασμό του δια το μνημείο. Οχι γιατί δεν έχει δει και καλύτερα…απλά απόρρησε με το γεγονός ότι οι αρχαίοι πρόκαμαν και το έκρυψαν,πρωτού το περιλάβουν οι “ενάρετοι” “χριστιανοί” και το κάνουν μάντρα υλικών.Οντως είναι αξιοπερίεργο που τους ξέφυγε τόσο μεγάλο “είδωλο”.

Επίσης ο εκ’Φαναρίου ορμώμενος είπε: “είδατε ότι δεν πρέπει να καίμε τους νεκρούς; Αν τους έκαιγαν  στον τάφο της Αμφίπολης,δεν θα βρίσκαμε τώρα τίποτα.”

Και ποιος του είπε ότι είναι κάποιος μέσα άκαφτος και όχι σε τεφροδόχο; Αν πάλι είναι μουμιοποιημένος ο “ένοικος” του τύμβου,τί θα έχει να λέει μετά ο Πατριάρχης;  Οτι έιναι άλιωτος λόγω ευσεβούς και ενάρετου  βίου που διήγαγε και δια αυτό θα πρέπει να συγκληθεί Πανορθόδοξη σύνοδος δια την αγιοποίηση του λειψάνου; Μπέρδεμα. Καλύτερα μη μιλάς πρωτού δεις, μίστερ Μπαρτόλομιου. Κάτσε εκει στα Φανάρια και στα αυγά σου και μη μπερδεύεσαι με χώρους τους οποίους ΠΡΩΤΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΧΕΙ ΣΥΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΣΥΛΕΙ ΚΑΤ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ  Η “ΕΚΚΛΗΣΙΑ” Η  “ΑΘΩΑ”.  Κάνε τουμπεκί και μείνε στα τρισάγια.Ταπεινέ εκπρόσωπε μιας διαχρονικής και διαβόητης συμμορίας που λέγεται “Εκκλησία”. (Παντός είδους)

Αυτό που μένει ακόμα να δούμε,είναι να βγάλει καμιά ανακοίνωση το ΚΚΕ από τον Περισσό και να λέει τα γνωστά περί “της ματαιοδοξίας της πλουτοκρατίας” και “τα μάυρα λεφτά τα δίχως κομμένες αποδείξεις με τα οποία ο-τι άλλο θα ήταν- σατράπης,δυνάστης,αριστοκράτης, κεφαλαιούχος,εργοστασιάρχης, πολεμοκάπηλος, άναξ, βασιλόπαις, ή όποιο άλλο τέτοιο τομάρι είναι θαμένο εκεί μέσα,καλό είναι να παραμείνει ως έχει και να μη ξεχώνουμε,να μη ξεθάβουμε σαν χώρα δημοκρατική και σοσιαλιστική το “βάρβαρο”, “δικτατορικό”, “στρατόπληκτο” και φασιστικό παρελθόν μας”. κλπ-κλπ.

Καλά θα τα λέει. Εχει δίκιο. Και όλα αυτά θα τα πει στο περιθώριο της -ακόμα μιας-επίσκεψης αντιπροσωπίας του ΠΑΜΕ εις την Ακρόπολη,στο σύμβολο δηλαδή του Δυτικού Κόσμου και σημείο αναφοράς της καπιταλιστικής πολιτικής  του πολύ “δημοκράτη” Περικλή,όπου θα έχει αναρτήσει-για μια ακόμα φορά κάποιο πανό-γίγας που θα λέει “ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ-ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ”.

Μιλάμε για μεγάλες πλάκες. Καλά να είμαστε και όρεξη να έχουμε. Εχουμε να δούμε πολιτικούς “τυμβωρύχους” και οικονομικές συλήσεις  ακόμα,ένα  σωρό. Στην άρχή είμαστε.

Ελπίζω,τον “ένοικο” ή τους “ένοικους” του “τάφου”, να τους   έχουν θάψει βαθειά. Και μάλιστα ο τύμβος να είναι σε σχήμα “σαλίγγαρου”. Και πολυεπίπεδος. Να σκάβουν,να λένε, να παραλένε, να παρλάρουν,να καπηλεύονται, να κονομάνε να χέζουν να κατουράνε,να ανασαίνουν βρώμικα πάνω από ΞΕΝΟΤΑΦΟ τα σημερινά τομάρια  για πολύ καιρό ακόμα. Καταδεικνύοντας άθελά τους  έστω έτσι, το “άσφαιρο”, το “στείρο”,το “κάλπικο” και “δανεικό” σήμερα που ζουν και προτείνουν και σε μας να “συμμετάσχουμε”, ή  στο μέλλον που “διαγράφουν”,το οποίο το “σχεδιάζουν” από σήμερα,είτε απ’τις ξαπλώστρες της Μυκόνου,είται στις ταβέρνες της Αράχωβας.

Αυτό το τελευταίο,είναι το μεγαλύτερο “κέρδος” για όλους εμάς που δεν μασάμε από βρυκόλακες που ψάχνουν στα χώματα την αξιοπρέπεια της σταλιάς, την ανεξαρτησία των δανεικών  και την οικονομία της αρπαχτής.

Κάθε νέα ανασκαφή,είναι και ένα βήμα πιο μέσα στα χώματα για τους σημερινούς δούλους.

Η αναπόφευκτη σύγκρισή τους με τους πραγματικούς “λέοντες” του απότατου παρελθόντος,τους συρρικνώνει στα μάτια μας. Τους φέρνει δηλαδή στις κανονικές τους διαστάσεις τους σημερινούς,τους τωρινούς αρχαιο-κάπηλους, απέναντι στα “θηρία” που κάποτε έζησαν,γάμησαν και πέθαναν σε αυτόν τον πανέμορφο τόπο με τους σιδηροδέσμιους πλέον κατοίκους στους “Ξέρξιδες” και τους “Δαρείους” των ημερών μας.

Συνεχίστε να σκάβετε. Οσο πιο βαθειά πάτε,τόσο πιο  πολύ εκτίθεστε και τόσο πιο θαθειά  μέσα στα μπάζα της ιστορίας  θάβεστε, σύχγρονοι νάνοι.

Μπείτε και στον τέταρτο θάλαμο…και στον πέμπτο…και στον έκτο. Και αν μπορείτε,μείνετε εκεί μέσα παρακαλούμε.

 

Connect

Κατηγορία άρθρου Άρθρο. Βάλτε Bookmark το μόνιμο σύνδεσμο.

3 Responses to ΑΜΦΙΠΟΛΗ: ΞΕΘΑΒΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ, Ή ΕΚΕΙΝΟΙ ΘΑΒΟΥΝ ΕΜΑΣ;

  1. Ο/Η Χρηστος χοντζεας λέει:

    Ο καλός γνωστός Χοντζέας……

  2. Ο/Η Χρηστος χο λέει:

    Ο καλός γνωστός Χοντζέας……

  3. Ο/Η Χρη λέει:

    Ο καλός γνωστός Χοντζέας……