Last trip of winter μιας και εχουμε κανει μια συμφωνια: Το χειμωνα ανεβαινω και το καλοκαιρι μενουμε Ελλαδα. Ειναι και βλακεια να λειπεις απο την Ελλαδα καλοκαιρι. We have an understanding λοιπον και παμε παρακατω.
Εν αναμονη εναρξης μαρτυριου επιστροφης στο αεροδομιο μιας και το αυτοκινητο συνεχιζει προς Λονδινο. Γιατι μαρτυριο? Μα γιατι η Βασιλεια δεν ενωνεται απ ευθειας με την Ελλαδα και φυσικα δεν υπαρχει ελληνικη εταιρεια καν στις επιλογες σου. Υπαρχει ομως η Turkish που σε παει μεσω Πολης στην Αθηνα. Τωρα θα μου πειτε, εδω δε μπορουμε να κουνησουμε τα τραινα μας ΕΝΤΟΣ της χωρας ΜΑΣ, αφου οι Μοχαμεντ εχουν ξαπλωσει κανα διμηνο στις γραμμες, εσυ θες αεροπορικες συνδεσεις και μαλιστα με τριτοκοσμικες χωρες οπως η Ελβετια? Ειναι και αυτο μια αποψη, οπως αποψη μου ειναι οτι ο ΟΣΕ ξεκιναει κανονικα τα τραινα και οποιος θελει παραμενει ξαπλωμενος. Μολις το δουν να ερχεται να δεις πως εχουν φυγει και τρεχουν. Εδω δε καθησαν να πολεμησουν για τη πατριδα τους, θα κατσουν μπροστα σε τραινο? ΚΟΤΕΣ ειναι ακομη δε το εχετε καταλαβει?
Η συνδεση λοιπον εχει τις εξης επιλογες: Lufthansa μεσω Μοναχου 4.5 ωρες, Air France μεσω Παρισιου 5 ωρες αλλα ουτε νεκρος με φερετρο δε μπαινω σε Γαλλους, Turkish μεσω Πολης 6,5 ωρες και τελος British μεσω Heathrow φυσικα που ψηνωμουνα αλλα ειναι 6,5 ωρες συνολο λογω αναμονης στα connected. Μια χαρα περναει η ωρα στο Heathrow που κανει το Ελ.Βενιζελος να δειχνει οτι η ΑΕΚ μπροστα στη Μπαρτσελονα: ενα συχρονο και καθαρο μεν αλλα απιστευτα ΜΙΖΕΡΟ αεροδομιο. Πηρα λοιπον τη Lufthansa μιας και χορτασα δρομο τοσες μερες και ναμαστε στο περιμενε οποτε κανουμε ενα Post. Με τα συν πλην τις αναμονες και ολο αυτο αναμενεται να φθασουμε πανω κατω την ιδια ωρα περιπου- 930 χλμ ειναι το Βασιλεια-Λονδινο και το εβγαζε γυρω στις 9,5 ωρες το GPS μαζι με το channel. Με νορμαλ οδηγηση, δηλαδη το ακριβως αντιθετο απο οτι γινεται. Τα GPS πιστευουν για καποιο λογο οτι θα εισαι σε αυτοκινητοδρομο ευρωπαικο με 5 λωριδες και θα πηγαινεις με 120. Λιγο πανω απο τα μισα θα το κανει και ευκολα- ειδικα οπως το πλακωνει- μετα το Dover ειναι που πρεπει να προσεχεις γιατι στο UK ΔΕΝ ΜΑΣΑΝΕ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ με τα ορια και σε εχουν μαζεψει (κυριολεκτικα), σε αντιθεση π.χ με τους Ιταλους που πανε με 160+ τους περνας γρηγορα, και δε δινουν καν σημασια. H μονη σημασια που εδωσαν ηταν σε ενα Autogrill (μεγαλα βενζιναδικα-φαγητο κλπ) που επιασαν κουβεντα για αλλους λογους στο εταιρον -και καλα για το αμαξι και για σινεμα- την οποια και μαζεψαν μολις γυρισα με τους καφεδες και τους ειπα οτι ειμαι και Ελληνας..Χειροτεροι απο μας ειναι αλλα τουλαχιστον απο ευγενια και στυλ δε παιζωνται.. Οι Ελβετοι ειναι λιγο (ως πολυ) πιο κρυοκολοι: σε αφηνουν να τρεξεις λιγο παραπανω απο το οριο αλλα στα σπανε με τα τυπικα. Οκ σταματησαμε για το Vignette (τα ετησια τελη κυκλοφοριας τους) το οποιο τα κοροιδα το εχουν 38,5 ευρω!!! στη εισοδο απο Ιταλια. Τις αλλες 3 φορες απλα μας σταματαγαν για ελεγχο, προφανως επειδη εχει Αγγλικες πινακιδες και τους εδειχνε περιεργο.
38,5 ευρω ετησια!!! (στη ουσια 14 μηνες μιας και ειναι απο 1/12 εως 31/1 του μεθεπομενου ετους ) για ΟΛΑ τα οχηματα μεχρι 3,5 τονους. Ειτε Ferrari εχεις ειτε Fiat τον ιδιο χωρο καταλαμβανεις στο δρομο και την ιδια φθορα προκαλεις, τι πιο λογικο? Εκει βεβαια οι Ελβετοι (που οπως και να το κανεις ενα βιοτικο επιπεδο λιγο παραπανω απο τους Ελληνες το εχουν) ειναι κοροιδα. Εμεις βαζουμε τελη κυκλοφοριας αναλογα ποσα μας λειπουν καθε φορα, γι αυτο αλλωστε και το κρατος εισπρατει τα …αναλογα χωρις αυτους που απλα δινουν τις πινακιδες πισω. Το αυτοκολλητο το βαζεις στο τζαμι και αν δε το εχεις το προστιμο ειναι 200 CHF (ιδιο rate με το euro). Εχει και αλλο ομως: Vignette πληρωνεις αν θες να μπεις στους αυτοκινητοδρομους (με πρασινο χρωμα). Αν πας απο επαρχιακους ΔΕΝ το θες. Φυσικα διοδια ΔΕΝ ΕΧΕΙ, απο τη στιγμη που ηδη πληρωνεις το τελος κυκλοφοριας ΓΙΑΤΙ να πληρωσεις διοδια ξανα?
Ειπαμε ΚΟΡΟΙΔΑ οι Ελβετοι..
Παμε στο ματς ομως: Οπως ειπα η Σεβιλλη ΔΙΚΑΙΑ κατεκτησε το κυπελλο μιας και στο Β δε πρεπει να βγηκαμε καν να παιξουμε. Δεν μπορω να εξηγησω ΤΙ επαθαν οχι ενας και δυο αλλα ΟΛΟΙ τους, απο μια ομαδα που ΔΕΝ ειναι καλυτερη και ΔΕΝ ειναι φοβητρο. Αν ηταν θα το εδειχνε στο Α και δε θα αφηνε 45 λεπτα- ειδικα μετα το 15’- να τη κανουμε γιογιο. Απο το τεταρτο και μετα οχι απλα ειμασταν καλυτεροι αλλα τους ΠΑΤΗΣΑΜΕ κυριολεκτικα και το μονο που τους εσωσε ηταν το κορακι. Λενε και για δευτερο πεναλτυ, πραγμα που εγω δεν το ειδα γιατι δεν κοιταγα τη φαση. Το πρωτο ομως που το ειδα ειναι ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟ ΧΕΡΙ. Ο αμυντικος ΑΠΛΩΝΕΙ το χερι, σταματαει-αλλαζει τη πορεια της μπαλλας, και καπακι πεταει κατω και τον Φιρμινιο. Ειναι ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΟ πεναλτυ και κιτρινη στον αμυντικο ξεκαθαρα. Η φαση γινεται μποστα στον εποπτη, την εχουμε δει ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ, κατι Ισπανοι πιο κατω γελανε με τη τυχη τους. Δωσε εκει το πεναλτυ να ειναι 2-0 στο ημιχρονο να δουμε ΑΛΛΟ ΜΑΤΣ. Γενικα ο Ref τα εχει κανει μανταρα, χαριζει 2 καρτες σε μας (η μια στο Τσαν ηταν στα ορια της κοκκινης), σηκωνει offside που δεν υπαρχουν (απο ενα), στο δευτερο ημιχρονο δινει μεχρι και τα πλαγια αναποδα. ΓΕΛΑΕΙ το γηπεδο με το βλακα. ΦΥΣΙΚΑ το τριτο γκολ ειναι ΚΑΡΑ-OFFSIDE και αυτη τη μπουρδα που λενε οτι μπορει να μην ειναι αμα χτυπησε σε ποδι αντιπαλου ας τη κρατησουν για τα παιχνιδια της Ολυμπιακαρας. ΑΛΛΟ προηλθε απο αντιπαλο, δηλαδη ο αντιπαλος απο λαθος ΠΑΣΑΡΕ η ΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΕ τον επιθετικο (π.χ εκανε ενα γυρισμα στο τερμα η πασα σε συμπαικτη του και παρενεβληθει ο αντιπαλος) και ΑΛΛΟ ΧΤΥΠΗΣΕ σε αμυνομενο την ωρα που ο παικτης εκανε πασα σε συμπαικτη του που ηταν ΗΔΗ σε θεση offside. Για τον απλο λογο οτι το Offside δινεται αν ο παικτης ειναι εκτεθημενος την ωρα της πασας και γινει αποδεκτης της μπαλλας απο συμπαικτη του no matter what.
Με την ιδια λογικη το δικο μας γκολ ΓΙΑΤΙ ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ αφου ο Sturridge ΔΕΝ ακουμπησε τη μπαλλα? Μπορει να εκανε κινηση αλλα ουτε τη μπαλλα βρηκε ουτε το οπτικο πεδιο του τερματοφυλακα εκλεισε ουτε το τερμα εμποδισε να αντιδρασει. Δηλαδη συμμετεχει ο δικος μας που δεν ακουμπα τη μπαλλα και δεν συμμετεχει ο αλλος που βαζει γκολ ΑΚΑΛΥΠΤΟΣ 3 ΜΕΤΡΑ?
ΔΕΝ λεω οτι το πηρε με το κορακι η Σεβιλλη. Ισα ισα που επαιξε μπαλλαρα και μπορουσε ανετα να εχει βαλει και παραπανω σε 2 φασεις. Οπως μπορουσαμε και εμεις στο Α. Αλλο το ενα ομως και αλλο να μη δινεις πεναλτυ σε χερουκλα μεσα στη περιοχη. Δωστο, μετρα το γκολ οπως μετρησες το αλλο και ας φαμε 10 μετα. Ας τους δω με ενα 3-0 στη πλατη αν τους ειχαν κοπει τα ποδια η οχι.
Για τη Liverpool: Το οτι ο Κολο Τουρε στα 35 του (για μενα) ηταν ο καλυτερος παικτης δειχνει την ελλειψη ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ στην ομαδα. Ποιοτητα φυσικα και υπαρχει σε μερικες θεσεις (Κουτινιο Φιρμινο Τσαν Λαλανα) και φυσικα εχω το καλυτερο φορ του νησιου: Sturridge, το γκολ που εβαλε μας εχει αφησει καγκελο. Ο τυπος (γερος να ειναι μονο) απλα ειναι με διαφορα στο top επιπεδο μαζι με Κουν, Λεβαντοφσκι, Ζλαταν. Δεν υπαρχει εμπειρια (ειναι μικροι ολοι τους και πρωταρηδες σε μεγαλα ματς) γι αυτο και χτες ηταν εξαφανισμενοι. Ακομη και στο Α που επαιξαν πολυ καλα (απο το 15 και μετα) εβλεπες οτι δεν εχουν αυτο το τσαμπουκα και τη σιγουρια. Μονο ο Clyne σωθηκε απο δεξια. Ναι αληθεια ειναι αυτο που εχει πει ο Carraher οτι θελουμε αριστερο μπακ. Ο Μορενο ΔΕΝ ειναι παικτης για τη Liverpool για καμμια ΑΕΚ καλος ειναι. Το μπακ πρεπει να μαρκαρει οχι να κοβει βολτες στη σεντρα ουτε να τον περνανε σα σταματημενο η τη μπαλλα κατω απο τα ποδια στο πρωτο γκολ.
Για τα γατακια που βγηκαν απο το καβουκι τους και εχουν αλλαξει καμμια δεκαρια ομαδες μεσα στη χρονια, γινανε απο Ρωσσικες μεχρι Man United, Dortmund (θελανε και σκορ εκει) και μετα Βιγιαρεαλ. Χτες ηταν Σεβιλλη:
Πηραμε τερματοφυλακα.
Πηραμε 3 παικτες ακομη και συζηταμε αλλους 3. Κανονικους παικτες μιας και το budget ειναι 100 εκκ ΛΙΡΕΣ. Του χρονου δε θα παιξουμε Ευρωπη παρα μονο στο νησι. Εχουμε εναν απο τους top 3 ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ αυτη τη στιγμη που πηραν μια ομαδα χωρις ΚΑΝΕΝΑ δικο τους παικτη με απειρους τραυματισμους και απο εκει που επαιζε να μη περασει καν τον ομιλο εφτασε τελικο. Οχι απλα εφτασε αλλα απεκλεισε την Man United, το φαβορι Dortmund και την τεταρη Ισπανικη ομαδα (η Σεβιλλη ειναι εβδομη). Αν η Man United ειναι σε κακο φεγγαρι, την Dortmund σε διπλα ματς ΠΟΛΥ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ αν τη περναγε.
In Klop we trust. We are Liverpool: Your dream is our reality. Οι ευρωπαικοι τελικοι για εμας ειναι συνηθεια. 11 κουπες εχω μαζεψει συνολο σε ευρωπαικους τελικους, οι περισσοτερες ΠΡΟ ΜΠΟΣΜΑΝ οχι με ομαδες που εχουν 5 αργεντινους και 5 ουρουγουανους μεσα.
ΥΓ ΜΕΓΑΛΗ απογοητευση και κατι που συζητηθηκε εντονα χτες ο κοσμος στο γηπεδο. ΔΕΝ ειχε τη υποστηριξη που περιμενε το club και προβληματιστηκαν ΕΝΤΟΝΑ γι αυτο υψηλοβαθμα στελεχη. Ο λογος? Πολλοι ασχετοι πηραν εισητηρια- ηταν τιγκα σε ασιατες και κατι τυπους που αναθεμα και αν εχουν ξαναδει την ομαδα. Αντιθετα πολυς κοσμος εμεινε εκτος γιατι και δεν εβρισκε εισητηριο και οταν το εβρισκε οι τιμες ηταν στο διαστημα κυριολεκτια. Το φθηνοτερο (πεταλα) ειχε 1500 ευρω στη μαυρη φυσικα –κανονικα δεν υπηρχαν εδω και μερες- και τα ακριβα επαιξαν στο ταληρο και βαλε.
ΥΓ2 Το χθεσινο ματς- ασχετα αν χασαμε δεν εχει σημασια- ειναι μια ΑΠ ΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΓΚΡΙΣΗ της ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΟΥ ΑΜΟΡΦΟΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
Στον ενα τελικο εχεις απο 20 πιστολαδες και μπραβους μαζι με 100 μαστουρηδες να βριζωνται στα ‘επισημα’. Επισημα που οχι προεδρος της δημοκρατιας οχι πρωθυπουργος αλλα ουτε ο υπουργος δε πατησε! Στη δε εξοδο οι επισημοι η κοροιδευουν τους αντιπαλους η φευγουν αναθεματιζωντας. Για επιπεδο ποδοσφαιρου μη μιλησουμε καν. .
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΙΠΑ ΕΠΑΝΗΛΛΗΜΕΝΑ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ Ο ‘ΤΕΛΙΚΟΣ’
Στον αλλο τελικο εχεις αυτο που ειδατε χτες. Κοσμο, ανατροπες, μπαλλα..
See you in a few..
@Snitch για μένα υπήρχαν 2 περιπτώσεις πέναλτι που κακώς δε δόθηκαν στους Reds, γιατί μετά πολύ δύσκολα θα το γύριζαν οι Ισπανοί..
Από εκεί και πέρα καλώς δε μέτρησε του Sturridge γιατί κάλυπτε το οπτικό πεδίο του ΤΦ και καλώς μέτρησε το 3ο γκολ της Σεβίλης, γιατί και από την π΄ρωτη πάσα ήταν καλυμμένος ο Κόκε και την πάσα την πήρε καθαρά από τον αμυντικό της Liverpool..
https://youtu.be/LjZpp_QNMUg?t=3m40s
@ Iovan
Ο Sturridge ΔΕΝ καλυπτε το οπτικο πεδιο του τερματοφυλακα- δες το παλι ειναι στη ιδια (καθετη) ευθεια με το δοκαρι την ωρα που το τερμα ΜΕ ΤΕΝΤΩΜΕΝΟ το χερι δεν εφτασε καν το δοκαρι του γι αυτο και το επνιξε.
Ο Κοκε ειναι ακαλυπτος την ωρα που γινεται η πασα τουλαχιστον 2 μετρα και ΔΕΝ τη πηρε απο τον Λαλανα. Εκανε πασα συμπαικτης του και ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ αφου ειναι εκτεθειμενος απλα σηκωνεται η σημαια (οπως σωστα σηκωθηκε). ΔΕΝ ειναι πασα αντιπαλου (οπου δεν θα ειχες offside) αλλα ΑΚΟΥΣΙΟ χτυπημα-αγγιγμα deflection.
Απο αντιπαλο ειναι αμα παρεις εσκεμμενα τη μπαλλα π.χ λαθος γυρισμα διωξιμο κλπ.
Αλλα αντε και ειναι οκ. Αντε και αυτο.
ΕΝΑ ΑΚΥΡΟΘΕΝ και ΔΥΟ ΠΕΝΑΛΤΥ? Απο που να γυρισει μετα ο αλλος? Απο το 3-0 η απο το 4-0?
ΜΟΝΟ ΜΙΑ ομαδα εχει γυρισει 3-0 σε τελικο και ολοι ξερουμε πια ειναι.
Αστο σου λεω ΜΑΝΤΑΡΑ τα εκανε ο ref μεχρι και οι Ισπανοι γελαγανε. Ακομη και στα πλαγια μαλακιες εδινε αλλα σηκωναν οι εποπτες αναποδα εδινε αυτος…
@Snitch καλά ναι στο συνολό της ήταν απαράδεκτη η διαιτησία και σαν team και μεμονωμένα.. οι επόπτες δεν κάνουν ούτε για τοπικό Αθήνας..
Για τον Κλοπ στεναχωρήθηκα, Liverpool δεν είμαι( Spurs στηρίζω χλιαρά στο Νησί), αλλά θα ήθελα να δω να παίρνει την Premiership του χρόνου με ωραία μπάλα και να ξεδιψάσει τους οπαδούς της μετά το στραπάτσο του ’14
@ Iovan. Καλοι οι Spurs φετος. Ειδικα ο Ντελε Αλι εκανε τρομερο πρωταθλημα, οπως και ο Kane που βρισκει μονιμη επαφη με το γκολ αν και δεν ειναι τιποτε εξαιρετικο.
Ολα θα γινουν και του χρονου με ΠΕΠ στη City, ΚΟΝΤΕ στη Τσελσκυ, Κλοπ σε μας αναμενεται μεγαλο πανυγηρι μιας και λογικα θα ανεβει και η Man United.
Θα δουμε αλλα με το Κλοπ εχουμε καλη αυρα και ειναι ΣΩΣΤΟΣ ανθρωπος και προπονητης.
Αν δεν το έχεις κάνει ήδη,δες το γκολ της ομάδας σου από την κάμερα που είναι πίσω από το αριστερό δοκάρι της Σεβίλλης.Μαγικό άγγιγμα.Καλή επιστροφή.
@ Πατρινός
Ο παίκτης εχει τρομερή ποιότητα και το βλεπεις απο το τροπο που κίνηται που κόβει μπάλες κλπ εκτος απο τα τελειώματα. Δεν ειναι ενα κούτσουρο που απλα σπάει μπάλες δεξιά αριστερά.
Το τελείωμα απλα δειχνει ποςο ικανός ειναι:δε φτανει μονο να σκεφτείς κατι πρέπει να μπορείς να το κανεις κιόλας
@ Δημήτρης Σουηδία
Καλα κάτσε να δούμε έχουν πολυ δρομο ακόμα. Δεν ειναι μονο τα αλογα και το design ειναι πολλα ακομη: μεταπωλητικη αξια, value for money, maintanance costs, ease of use κλπ κλπ
Θελω να πω οτι αμα παιζεις π.χ στα 80-150κ ευρω οπου ειναι και οι αλλοι πρεπει να προσπαθησεις ΠΟΛΥ για να παρεις πελατες απο το γερμανο. Αν πας παραπανω 200+ ακομη περισσοτερο για να παρεις πελατες απο τον Ιταλο στα racing και τον Αγγλο στα prestige (ΑΜL-BENTLEY).
Πάντως παλιό καινούργιο το αλλο δε ξερω αν ειναι, αλλα αφελής ειναι σίγουρα.
ΔΕ ΠΑΣ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ με boxer 3,8 ολοκαίνουργιο.. Έλεος δηλαδή στραβός ειςαι;
Αφου ασχολησαι: Δεν το εχω οδηγησει πολυ μιας και ΔΕΝ ειναι δικο μου ανηκει στο εταιρο ημισυ- (μια θεσσαλονικη αθηνα και αλλη μια μεσσηνια και πισω) αν και το ειχα στο γκαραζ παρκαρισμενο κανα τετραμηνο να καθεται. Αλλα οι ΡΟΠΕΣ του boxer απλα δεν υπαρχουν- ασε τη δυναμη σα μοτερ- μιλαω καθαρα για ροπες. Τραβαει ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ απο χαμηλα ακομη και στο auto, αμα μπεις στο PDK ειναι θανατος. Και να φανταστεις οτι το μοτερ ειχε σκαρτα 3,000 χλμ πριν το ταξιδι και ειναι σφιχτο ακομη.
Αν ειναι κανουμε post για τετοια αυτοκινητα: η καψουρα ειναι η DB11- ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΓΟΥΣΤΑ ΠΑΝΤΑ- μιας και ειναι με ΔΙΑΦΟΡΑ το απολυτο: 600bhp- V12-5,2-700ΝΜ!!! διαμαντι απο αισθητικη-design και class που δεν εχει αλλος απλα. Θεωρω οτι με αυτο θα κλαψει ΠΟΛΥΣ κοσμος, εχει ηδη 1900 pre sales πρωτη παραδοση Οκτωβριο 2016, cue 8 μηνες..πανε για δευτερη γραμμη
ΜΠΕΣ: http://db11.astonmartin.com/
Καλησπερα φιλε Snitch , θα σε ρωτησω κατι ασχετο με την Λιβερπουλ οποτε συγνωμη προκαταβολικα, πως την ειδες (αν την ειδες) την συνεντευξη του Μελ στην Livesport σημερα? Νομιζω οτι καθαρισε επιτελους τα οποια τελευταια θολα σημεια ειχαμε στο τι θα κανουμε εμεις ως οπαδοι με το δικο μας πορτοφολι το καλοκαιρι.
Μην ασχολείσαι με συνεντεύξεις. Στην Ελλάδα.
Εχει απόλυτο δίκιο για την υγεία της εταιρείας και συμφωνώ ομως: αμα ειναι σε μια πενταετία να ξανά χρωστάς καμμια πενηνταρα δεν είχε κανενα λόγο να πέσεις στη γ εθνική.
Ε οχι πάλι ΛΑΜΟΓΙΟ ΝΤΕΜΗ καταςταςη έλεος!! Μεςα έσωσε το κοντό μια φορα κι άφησε το ταμείο -40/50 σε 3,5 χρονια.
Σορρυ δεν έλειπαν απλα ηταν “διακανονισμένα” ..να τα πληρωσει δηλαδη ο επομενος γι αυτο και ΠΗΔΗΞΑΜΕ ΤΡΕΧΩΝΤΑΣ απο το καραβι μολις ξεκινησε το βουλιαγμα και βρηκαμε δικαιολογια οτι γιουχαρε λεει ο κοσμος τον Μαιστοροβιτς. Γι αυτο τη πουλαγανε ΕΝΑ ΕΥΡΩ. Γι αυτο δε βρεθηκε ΑΝΘΡΩΠΟΣ να την αγορασει ΕΝΑ ΕΥΡΩ. Νομιζεις οτι το 70 εσεις 70 εγω ειπωθηκε τυχαια τοτε? Η απλα ειπε ενα νουμερο για να εντυπωσιασει? ΑΣΤΑ ΜΗ ΤΑ ΣΚΑΛΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΞΕΡΩ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ -ΠΙΟ ΠΡΩΤΟ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ- ΚΑΙ ΒΡΩΜΑΝΕ ΟΣΟ ΔΕ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ..
Άλλες πληροφορίες έχουμε κι οπως ειπε κ ο Stevie θα μιλήσουμε οταν το οποίο πλάνο υλοποιηθεί ανάλογα.
Μη βιάζεσαι μην ειςαι προκατειλημμένος και περίμενε. Αμα δεν τοτε ανάλογα θα μιλήσουμε
Μα Snitch δεν διαφωνω μαζι του στο θεμα της σπαταλης, αυτο που θελουμε οι πιο πολλοι ειναι κανονικους παιχτες που να παιζουνε στοιχειωδη μπαλα και να μας επιτρεπεται να τους δουμε χωρις να τρωμε 100 τιμωριες στο κεφαλι καθε χρονο,απλα πραγματα ρεαλιστικα δηλαδη υποθετω 🙂
Δε μπορω να κανω υποθετική κουβέντα. Ειπε κάποια πράγματα την αλλη φορα, θα δούμε τι θα κανει αν θα τα κανει και κατα ποςο. Οταν τελειώσει θα μιλήσουμε για αρχή, και εκ του αποτελέσματος στη πορεία.
Έχουμε χρόνο ακομη
Ωραία η DB αλλά με αυτά τα λεφτά ο ανταγωνισμός έχει πολλά καλούδια. Δεν μπορώ να σου πω ότι είμαι φαν των Αγγλικών αυτοκινήτων εκτός ορισμένων εξαιρέσεων(το παλιό mini και η Μακλάρεν F1). Μόνο ο Κλάρκσον μπορεί να συγκρίνει Αγγλικό αυτοκίνητο με ολόκληρο τον ανταγωνισμό και να το βγάλει καλύτερο από όλα χαχαχαχαχα. Ο τύπος εκτός από τον απίστευτο χαβαλέ που κάνει είναι και μεγάλος χεράς τα σπάει.
@ Savvi:
Για να κανουμε αυτη τη κουβεντα πρεπει να εχουμε καποιες κοινες παραδοχες:
Π.Χ οτι αποκλειουμε πουσαρισμενες σαχλες τυπου M3,S3 μικρα AMG κλπ. Δηλαδη τα περισσοτερα 4-κυλινδρα που ειναι κανονικα αμαξια αλλα εχουν 37 turbo για να βγαλουν αλογα. Επισης αποκλειουμε ΟΛΑ τα ιαπωνικα λογω αισθητικης και μονο.Μιλαμε για αυτοκινητα και οχι για καγκουριες τιγκα στο πλαστικο και το κιτς. Αντε το NSX και αμα αν και δεν ειναι ενα αμαξι που θα δεις στο δρομο. Επισης αποκλειουμε limited edition κομματια στυλ La Ferrari, 918 Spyder, Buggati κλπ και οτιδηποτε exotic οπως παρακατω.
Προς τερψιν του Δημητρη απο τη Σουηδια αναφερω οτι εχω μπει σε Koenigsegg (φυσικα σταματημενη και με τη προυποθεση να ΜΗΝ βγαλω φωτογραφιες για να μη χαλασω το image του dealer): Ειναι ενας ΠΑΛΑΒΟΣ στη Park Lane ( ο βορειος δρομος πανω απο το Hyde Park) που λεγεται Bob Forstner εχει μια πολυ κυριλατη εκθεση και φερνει μονο τετοια- Koenigsegg, Zonda, Pagani αντε στα ζορια καμμια Huracan.
Οποτε μενουν: Γερμανος, Ιταλος, Αγγλος. Οι δε κατηγοριες πανε απο 6κυλιβδρα-8κυλινδρα και μετα στα V12.
Εχεις δηλαδη : R8,911,SLR,458,Lambo και μετα εχεις τα GT και τα θηρια που φορανε τα V12. Οπως επισης και αυτο ειναι ΚΥΡΙΟ κριτιριο αν το αμαξι ειναι το λεγωμενο performance car η αν ειναι ενα μαγαλο GT (Gran Turismo).
Αλλο να κανεις προσευχη στον Αλλαχ για να μπεις στο αμαξι (π.χ Lambo-458-R8) και αλλο να μπαινεις και να καθεσαι σαν ανθρωπος οπως στα μεγαλα GT (599-612-DB-Continental).
Επισης αλλο να κανεις 200-400 χλμ και μετα να θελεις φυσιοθεραπευτη (εχουμε παει με Gallardo καλοκαιρι αθηνα- αραχωβα και πισω μεσα σε ενα ΣΚ και κυριολεκτικα κουραστηκα/πιαστηκα + το οτι ο ηχος ειναι μεν ευχαριστος στην αρχη αλλα μετα το μισαωρο ειναι ενοχλητικος ΔΕΝ ακουγεσαι οταν μιλας ουρλιαζει) και δε με λες κανα χοντρο αγυμναστο που δεν αντεχει και αλλο να βγαινεις ατσαλακωτος και φρεσκαδουρα, οπως πχ απο μια Maserati Granturrismo.
Εγω ΠΛΕΟΝ προτιμω τα μεγαλα GT αν ειχα να διαλεξω π.χ αναμεσα σε μια 458 η μια DB9. Ποιο ξεκουραστα, πιο ανθρωπινα σε συνθηκες οδηγησης, αναρτηση- συμπεριφορα στο δρομο- χωροι (αν θες το πιστευεις στο Gallardo ΔΕΝ ειχε χωρο να ακουμπησω το κινητο μου ως συνοδηγος και το κραταγα στο χερι η αναμεσα στα ποδια!!!).
Ειναι δε ΓΕΝΙΚΩΣ αποδεκτο οτι το αμαξι που τα κανει ΟΛΑ απο super market και καθε μερα, μεχρι γκαζια και πιστα ειναι το 911. Ειναι αξιοπιστο, γεροδεμενο, οικονομικο, δε χαλαει, στριβει, φρεναρει, εχει γκαζι. Boxer 6αρι, ροπες, 420 αλογα εχει ολο το πακετο.
Αυτα για αρχη- φυσικα καθενας εχει τα γουστα του: εγω ειπα το δικο μου το DB11 απλα ειναι top
Φυσικα ΟΛΑ ειναι ωραια – κολλητος φιλος (πιο κολλητος δε παει) εφερε πρωτος την 599 στην Ελλαδα οταν γιος μεγιστανα ΠΑΡΑΚΑΛΑΓΕ να τη παρει δευτερο χερι, και στα 120 παταγε γκαζι και κολλαγαμε πισω κυριολεκτικα. Αυτη ειναι η διαφορα του V12 απο τα αλλα..Ενα 6αρι η 8αρι θα φυγει αερα φυσικα αλλα ΔΕΝ θα σε κολλησει στο καθισμα.
BTW: O Clarkson ΔΕΝ εχει χερια, οκ δεν ειναι May-captain slow, και το εχει παραδεχτει και ο ιδιος πολλες φορες. Απλα απο τη τριαδα ειναι ο καλυτερος. Χερια εχει o Ben Collins (ο Sting)
Η DB δεν ειναι τοσο ακριβη οσο δειχνει. Στα 200 δεν ειναι φτηνη αλλα δεν ειναι ουτε Ferrari ουτε Bentley ουτε Lambo
Τον Clarkson τον κρίνω για αυτό που είναι. Καταλαβαίνεις νομίζω το ύφος μου. Τώρα για τα υπόλοιπά που λες θα σου απαντήσω αναλυτικά αργότερα γιατί τώρα έχω πολύ δουλειά σε κάποια συμφωνώ σε αλλά διαφωνώ.
Ναι φυσικα το καταλαβα no worries. Εξαλλου παρεθεσα την προσωπικη μου αποψη, καθενας εχει τη δικια του οπως και τα γουστα του. Ανεκαθεν δεν ειμουν μονο των επιδοσεων- σε μηχανες που οδηγω απο τα 16 μου εχω καταληξει πλεον εδω και μια δεκαετια σε ενα RGS 1200 που κανει ΤΑ ΠΑΝΤΑ- και φτανωντας σιγα σιγα τα 49 κοιταω και την ανεση μου, οχι να κανει 0,5 sec λιγοτερο που ετσι κ αλλιως ΟΥΔΕΙΣ ουτε θα το πετυχει ποτε, και αν το πετυχει (μιλαμε για ιδανικες συνθηκες πιστας με ιδανικα βαρη π.χ μισο ντεποζιτο- μονο ο οδηγος κλπ) δε νομιζω να το καταλαβει ποτε.
Προσυπογράφω με χέρια και με πόδια ότι ο καθένας έχει την άποψη του η οποία πάντα στηρίζετε σε προσωπικά γούστα.
Ιεροσυλία το πουσαρισμένες σάχλες για τα Μ3 όπως και για κάποια ΑΜG. Τώρα για το S3(ή το TT η μπανιέρα με ρόδες) και γενικά για τα Audi τα οποία που μου τη σπάνε οκ. Εκτός από το R8 το οποίο είναι εργαλείο από τα λίγα και δεν μπορούσα να φανταστώ ποτέ ότι η συγκεκριμένη φίρμα θα μπορούσε να κατασκευάσει ένα τόσο άρτιο αυτοκίνητο. Θα συμφωνήσω και για την αναφορά που κάνεις για τους υπερσυμπιεστές αλλά να σου θυμίσω ότι δεν είχαν όλες οι Μ turbo. Από ότι καταλαβαίνω τόσο λόγο ηλικίας όσο και θέμα πρεστίζ σε οδηγούν στο να χαρακτηρίσεις τα συγκεκριμένα καγκουριές(οκ άποψη δεν σε κατηγορώ, εν μέρη).
Τα Ιαπωνικά όντος πολύ σωστά απορρίπτονται λόγο αισθητικής χαχαχαχαχα. Το NSX απλά αδιάφορο όπως και το Skyline. Να σημειώσω ότι το Skyline της Nissan (όχι το καινούριο) λόγο των ισχυρών κραμάτων του κινητήρα πολλοί το αγόραζαν για να το βελτιώσουν. Θα είμαι όμως άδικος αν δεν συμπεριλάβω το Subaru Impreza WRX STI του 2002 το οποίο και έχω οδηγήσει. Σαν αυτοκίνητο μπορεί να μη λέει πολλά αλλά πραγματικά πίστεψε με είναι πολεμική μηχανή με εντυπωσίασε ευχάριστα. Φαντάζομε το ίδιο καλό θα είναι και το EVO. Αν θα το πέρνα θα σου έλεγα όχι, λόγο εθιστικής χαχαχα.
La Ferrari, 918 Spyder, Buggati,Koenigsegg, Zonda, Pagani οκ καλά μεν αλλά οκ whatever. Δεν με συγκινούν είναι τα γούστα που λέγαμε.
911 λατρεία, SLR με αφήνει παγερά αδιάφορο, η Lambo είναι Lambo. Η 458 όμως είναι τρέλα είναι αμάξι που θέλεις να κάνεις έρωτα μαζί του. Που να γούσταρα κιόλας τη Ferari. Ρε τους πούστηδες τους Ιταλούς δεν τους πιάνει στο design κανείς.
Καταλαβαίνω γιατί γουστάρεις DB είναι το πολιτισμένο ύφος. Όπως φαντάζομαι το ίδιο θα ισχύει και για την porsche panamera, Jaguar XJ-F. Για Μ5 δεν θα πω κάτι γιατί καταλαβαίνω οτι δεν γουστάρεις.
Μιας και μιλάμε για γούστα ένας φίλος έψαχνε εδώ και καιρό μια BMW 2002 (τον καρχαρία) να πάρει. Τελικά την βρήκε και την έκανε ανακατασκευή. Δεν μπορείς να φανταστείς πως την έκανε(με το αζημίωτο πάντα). Όχι καγκουριές. Ότι έχει πάνω είναι της μάνας έκτος από ηχοσύστημα. Να φανταστείς τον σταματούσαν στα φανάρια για να τον ρωτήσουν αν την πουλάει. Τώρα παιδεύετε εδώ και χρόνια με την Pontiac του ιππότη της ασφάλτου το οποίο και το έχω δει και από κοντά. Εντελώς άλλη φιλοσοφία τα Αμερικάνικα.
Τέλος για να κλείσω και να μην κουράζω θα πω οτι λέω πάντα. Το δικό σου πάντα είναι πιο ωραίο είτε είναι Ζάσταβα είτε είναι Φεράρι γιατί πολύ απλά είναι δικό σου. Αυτό ισχύει για όλους όσους γουστάρουν την οδήγηση και το αυτοκίνητο και δεν το βλέπουν ως ένα απλό μέσω μεταφοράς.
ΥΓ: Ducati, Triumph, BMW έρωτας.
Επειδή θα παμε γηπεδο … Θα το τραβήξω κ αυτο μιας και ειναι θέλημα της κόρης μου
Να δω Αραβίδη και κολοβετςιο.
Για τα αλλα μιλάμε μετα
Η Μ5 δεν ειναι στη κατηγορία απλα ενα γρήγορο sedan σαν τα amg. Εκει (σαν λεφτα) παιζει μονο η quattroporte.
Το R8 στην ουσία εινει μια gallardo μεταμφιεσμένη: οι κονσόλες τους μεςα ειναι ίδιες ακριβώς πράγμα που ειναι ξεφτίλα για μια λαμπο κ ας ειναι συο ιδιο γκρουπ.
Τελος slr εχω δει μια φορα μιας κ μια υπαρχει στην Ελλάδα. Του δαβαρη (Hyundai Kia πρωην) και πραγματικά μου εκανε εντύπωση ..
Αλλα όντως εγω θεωρώ τα DB οτι καλύτερο οπως και το jaguar ειναι καλο αλλα κατι δε μου κάθεται. Αυτο που ειναι πραγματικό τέρας ειναι το continental gtr…
Εχει δυο στην έκθεση πριν το mall αν ποτε περασεις.
ΥΓ NSX μιλάμε για το 2016 οχι το παλιό
Το gtr είναι εντελώς άλλη φάση ενώ το NSX είναι ένα μεταμφιεσμένο Honda civic. Από αυτά το DB είναι ποιο προσιτό.
Όταν η βλακεία είναι ανίκητη και η οδήγηση είναι σαν να παίζεις NFS…
https://www.youtube.com/watch?v=Y2HKBQMQmbw
Παρόλα αυτά το θέαμα είναι πολύ ωραίο.
Κουκλί ειναι το GTR.. Οκ λιγο τέρας αλλα ..
Το NSX πρεπει να ειναι απο τα πιο φορτωμένα τεχνολογικά οχήματα που υπάρχουν εχεις λάθος κοιτα το λιγο. Τα μοναδικά ιαπωνικά που συμπαθώ ειναι τα Honda, ίσως και λόγω μηχανών.
Για το DB και ειδικα αυτο είπαμε…εχει μπει στο μάτι ως top.
Μαλακές στο δρόμο υπάρχουν άπειροι. Στα παραγωγής όμως δεν υπαρχει ΠΟΤΕ περίπτωση οτι και να εχει το αυτοκίνητο να πιάσει μηχανη αν δε θέλει: το αμάξι και 600 άλογα να εχει ειναι στους δυο τόνους, η μηχανη με 190 δε περνά τα 350-370 με τον αναβάτη.
Weight to Hp ratio στη καλύτερη τα μισα, ασε ολα τα αλλα: ποσο και που περνάς εύκολα επιταχύνσεις κλπ.
Οι τύποι παίζουν με τις μηχανές ειδικα σε τέτοιες δρόμους με ανοιχτές 200+ στροφές. Η μονη περίπτωση να περάσει ειναι σε κλειστούς δρόμους και παλι ενα αμάξι πιο ραλλιστικο (κοντές σχέσεις -μεταξόνιο) λόγω φρενών καθαρα. Οι μηχανές στις στροφές πρεπει μα φρενάρουν πολυ πιο νωρίς. Στα ανοιχτά κομμάτια όμως οι ροπές και τα ανοίγματα στα 200+ δε παίζωνται.