Με την επιστροφή μου από την Ζυρίχη και ξανασυναντώντας τον ελληνικό καύσωνα, κάθισα και μέτρησα την τεράστια ηδονή που περνάμε αυτό το διάστημα. Και που πέραν των πετυχημένων αποτελεσμάτων, η ομάδα μας βγάζει και πολύ καλό θέαμα. Οι νίκες μας δηλαδή, συνοδεύονται από κατάθεση ψυχής – όπως διαβάζω, αφού το ματς με την Ριέκα δεν το είδα -, και μας φέρνουν στο βάθρο της πιο φορμαρισμένης ομάδας αυτήν την εποχή, σχεδόν με το απόλυτο. Τι πιο ωραίο μάλιστα, όταν οι αντίπαλοι γκελάρουν κι όταν έχεις κι ένα εύκολο παιχνίδι μπροστά σου, με την νεοφώτιστη Λαμία σ’ ένα ουδέτερο Περιστέρι.
Το ενδιαφέρον λοιπόν το δικό μου, κέντρισε και κάμποσο κόσμο δικό μας να πάει στο γήπεδο. Αυτό μου ξανακέντρισε την περιέργεια. Η μετακίνηση οπαδών έχει επιτραπεί; Τα ίδια είδα και την προηγούμενη εβδομάδα στην Ριζούπολη με τους οπαδούς του τσιγαρά. Έχουμε ή δεν έχουμε κάποιον νόμο σε ισχύ; Να μην ξεφεύγουμε όμως.
Οι δυό ομάδες μπήκαν με τό ίδιο σύστημα στο γήπεδο. Το 4-2-3-1, αλλά με εντελώς διαφορετικές χρήσεις. Η ΑΕΚ θα πήγαινε στην κατοχή και στο ποδόσφαιρο που θα ζητούσε τη νίκη, κι η Λαμία, σαν γνήσια ομάδα του Τενέ, θα πήγαινε στην κόντρα επίθεση. Χωρίς όμως το κλασσικό ταμπούρι. Με την κίνηση των μεσοεπιθετικών και με την εκμετάλλευση των χώρων, που μοιραία θα ανοίγονταν.
Στην ουσία, τα δυό συστήματα στο πρώτο μέρος πέτυχαν. Τελικές είχαμε εκατέρωθεν με την αναλογία των χρήσεων των συστημάτων, οι οποίες όμως ήταν πιο επικίνδυνες στην μεριά μας. Η οποία μεριά μας, λογικά σκέφτηκε να έχει πιο πολλούς χειριστές της μπάλας ( Αϊντάρεβιτς, Μπακασέτας, Μάνταλος ), αλλά έλα που τους είχε σε κακή βραδυά. Ειδικά τον Μάνταλο. Χωρίς να τον κατηγορώ. Μας πήρε την Λάρισα, μας πήρε την Ριέκα, ε, ας κάνει και κάποιος άλλος κάτι.
Ας πούμε τα εξτρέμ. Ας πούμε τα πλάγια μπακ. Αυτά, δεν μπορούσαν. Οπότε την υποστήριξη της ανάπτυξης από το κέντρο, την ανέλαβαν οι Βράνιες – εντελώς άδικη η κάρτα του – και Αραούχο, που άδειαζε την περιοχή και συμπεριφερόταν σαν επιτελικός χαφ. Πετυχαίνοντας λοιπόν το άδειασμα της περιοχής, οι τελικές που μετρήσαμε ήταν με κάτι μακρινά σουτ και με το ξόδεμα της στατιστικής για παρακολούθηση ποδοσφαιρικού παιχνιδιού. Κουβέντα δηλαδή που μπορούν να κάνουν μόνο οι γκόμενες, που πήγαν στο Περιστέρι μπας και βρουν κανά μπακούρι. Αυτό που βρήκαμε κι εμείς, με τα δίκαια κουλουράκια του πρώτου μέρους.
Στο δεύτερο μέρος, δίκαια περιμέναμε την τελετή του Πάσχα. Πώς έχουμε σουβλίσει το αρνί, κι απλώς περιμένουμε να ανάψουν τα κάρβουνα και να κάνει την δουλειά του ο ψήστης; Κάπως έτσι ήταν το παιχνίδι. Η ΑΕΚ να παίζει πάλι με δυό δεξιά μπακ λόγω πληρότητας ρόστερ, κι ο Τεννές να έχει γυρίσει όλη την ομάδα του σε πούλμαν. Είναι ζήτημα να θυμάμαι την Λαμία να έχει περάσει την σέντρα.
Κι όμως. Ενώ ανέβηκε ο Μάνταλος κι ο Γιόχανσον, ενώ το αρνί είχε μπει σε καλοζεσταμένα κάρβουνα, ο Χιμένεθ, είχε θέμα με το κέντρο μας, λες και την κατοχή την είχαν κάποιοι άλλοι. Και η ΑΕΚ είχε πραγματικά επικίνδυνες τελικές, ποδόσφαιρο κυριαρχίας και ουσιαστική διάθεση για να σαρώσει, το αρνί δεν ψηνόταν. Είναι αυτά που έχουμε ξαναπεί : Πας στο φαρμακείο και ζητάς μια καπότα και μια ασπιρίνη. Λογικό δεν είναι να σε ρωτήσει ο φαρμακοποιός, αφού σε ζαλίζει, γιατί το κάνεις;
Τέλος πάντων, όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Στο παιχνίδι όμως, αφού δεν τα κατάφερνε ο ερασιτέχνης ψήστης, φέραμε τον επαγγελματία, που βρήκε πέναλτυ εκτός περιοχής, κι έλυσε τον γρίφο. Φυσικά είχε χρειαστεί να το παίξει οργανωτής του κόσμου ο Λυμπερόπουλος – νέος ρόλος του αθλητικού διευθυντή – κι ο Μανόλο να βάλει μέσα τον Λιβάγια και τον Λάζαρο. Αν είχε και τον Μέσι, θα τον είχε βάλει κι αυτόν. Για το πάρτυ, που όταν κάποιοι βλέπουν τον Λιβάγια με τον Αραούχο δίδυμο, φαντάζονται όργια, ενώ οι άνθρωποι δεν μιλιούνται.
Όμως η ιστορία προχωράει και η κορυφή είναι δική μας. Με όσα έρχονται σκοτώνοντας τα θηρία. Στον δικό μας ζωολογικό κήπο μεν, αλλά που δεν είναι και τόσο εκπαιδευμένα και υπάκουα δε. Ή είναι, αλλά κάπου δεν μπορεί η ομάδα τα συνεχόμενα παιχνίδια και δεν έχει αφομοιώσει την τακτική του Μανόλο, ή είναι λογικό να προσαρμόζεται κάθε φορά στον αντίπαλο, και κουκί κουκί να κάνουμε και κάποια προσευχή, να μείνουν οι αντίπαλοι σε αλβανικά επίπεδα.
Φαίνεται ότι επενδύει τελικά ο δικός μας!
Ps: Για να ξεπλυθεί αυτή η ντροπή πρέπει να διαλύσουμε τους άλλους την ερχόμενη βδομάδα..
Πού επενδύει; Για βοήθησε μας. Ποιά είναι πάλι ντροπή; Κι εδώ θέλουμε βοήθεια. Πόσα πέναλτυ θέλεις για την διάλυση των διαλυμένων; Απαντήσεις θέλω.
αυτα πεναλντυ καποτε τα λεγανε και “καρδια του πρωταθλητη” οι εικοσαρικακηδες, σε αλλους καιρους για αλλες ομαδες…..
Good evening from sunny (ναι εχει ηλιο!!! εδω και 4 μερες) London.
Kανει και ζεστη μεχρι τις 5-6 το απογευμα.. οκ μη φανταστουμε Ελλαδα, αλλα το να γυρνας με ενα πουλοβερακι στο παρκο ειναι μια χαρα. Το βραδακυ θελει μπουφαν φυσικα.
Διαβαζω οτι αρχισαμε τας ομορφιας. Φυσικα δε περιμενα αλλιως να ειναι πρωτο αυτο το ΤΣΙΡΚΟ του Μανωλακη που επισης διαβαζω τα εκανε παλι θαλασσα με μια Λαμια..
Ετσι παιρνει ‘πρωταθλημα’ και ο Ελληνας Μπαμπης Τεννες βεβαια αλλα μη το εμβαθυνουμε και αλλο το θεμα.
Μπραβο λοιπον στο ροστερ (Μελισανιδη-Βάτσιο) για τη μεγαλη νικη και επιβεβαιωνεται 10000% η κουβεντα οτι στην Ελλαδα δε θες ουτε προπονητη ουτε ομαδα για να παρεις πρωταθλημα.
Απλα να ξερεις να ΠΕΦΤΕΙΣ οταν τα πραγματα ειναι σκουρα.
Και παλι ‘μπραβο’ στην ΑΕΚ 2017.
Φυσικα ματς της ομαδας (οπως και της Liverpool που κλασσικα τα εκανε μανταρα με τις Μπερνλυ) δεν ειδα και δε καθωμαι καν να ασχοληθω.
Εχουμε πολυ πιο σοβαρες ασχολειες αυτες τις μερες και ενα πολυ ομορφο ‘πολιτιστικο’ ΠΣΚ – μεσα σε ολα τα αλλα- για το οποιο θα κανουμε ενα post στο αεροδρομιο domani με πρεμιερες-εκθεσεις στο V&A κλπ.
Stevie- 1)ελπιζω ολα καλα πανω 2) θες οσα πεναλτυ σε κρατανε ‘μπροστα’ οταν δε βλεπεσαι. Τοσα χρονια φροντιστηριο μας εκανε ο γαυρος..
Εγω εγραψα το σχολιο πανω- ειμαι με κινητο εις covent garden για ποτακι, sorry
Ειδα επισης οτι το ΡΟΥΦΙΑΝΑΚΙ εχει νεο ρολο: κανει και τον ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ πλεον και πουλαει ΑΕΚοφροσυνη (πριν κανα πενταμηνο εκανε τα αναλογα και πουλαγε ΖΕΛΟφροσυνη στον αναλογο παγκο..)
Αμα το εχεις σου βγαινει ανετα. Ειδικα αμα σου σταζουν και κανα εξτραδακι..
Steven καλώς ήρθες …..εύχομαι να τακτοποιήθηκε καλά ο υιός σου……καλή πρόοδο να έχει και στις εκεί σπουδές του …..είμαι σίγουρος ότι θα την έχει….
Μεγάλη νίκη και σήμερα…..πατήσαμε κορυφή και μόνη μας και την Κυριακή πάμε για το παιχνίδι με το γαύρο……μου άρεσε η ομάδα και σήμερα γιατί είχε αντερα. ……τρέλα και πάθος……
Μάλλον σου άρεσε η τελετή που έγραψα για το Πάσχα, κι ονειρεύτηκες μαγειρίτσα.
Εγώ γράφω τι είδα, καθότι ιδεολογίες δεν υπάρχουν πια. Ειδικά όταν στην χώρα διαγωνίζονται λαθρέμποροι και ποιός θα κοροϊδέψει πιο πολύ. Φυσικά κι όταν διάβαζα το σχόλιο του ανώνυμου, είχα καταλάβει οτι ήσουν εσύ. Φιλιά, ελπίζω κι εσείς καλά, και με το καλό για το Σάββατο στις 4:00. Κινδυνεύουμε πλέον, έκανε νίκη ο υποβιβασμένος.
Χαχαχαχα…….διανα έπεσες……η μαγειρίτσα είναι από τα ελάχιστα φαγητά που δεν έχω ποτέ δοκιμάσει……
Επενδυσε εκει που χρειαζεται εξισου πολυ, στο παρασκηνιο. Φυσικα και οι ιδεες πεθαναν το 2013 αλλα η ντροπη ειναι ντροπη, δεν ειμαστε γαυροι εμεις. Ελπιζω την αλλη Κυριακη να παρουν οτι τους αξιζει, γιατι τους αξιζουν πολλα. Ελπιζω να σε καλυψα!
Ειναι ξεκαθαρο οτι η ομαδα δεν μπορει να παρει τιποτα απο τους αναπληρωματικους. Οταν λοιπον για λογους ροτεισιον, τραυματισμου ή καρτων απουσιασει καποιος απο τους βασικους, η ομαδα δεν βλεπεται. Με Σιμοες, Λαζαρο, Λιβαγια εξω και τον Μανταλο ψοφιο, η ομαδα ηταν ανυπαρκτη. Μολις μπηκαν Λιβαγια και Λαζαρος ειδαμε αλλη ομαδα. Δεν ξερω πως θα αντεξει μεχρι τον Γεναρη, οπου και θα πρεπει να ενισχυθει.
ΥΓ Για το πεναλντυ εχω να πω πως ετσι αποκτουσε χρονια τωρα ο γαυρος αυτοπεποιθηση ενω ταυτοχρονα κοβοντουσαν τα ποδια των αντιπαλων. Παντως εγω δεν την χαρηκα και πολυ τη νικη σημερα και λογω πεναλντυ και λογω εμφανισης της ομαδας.
@Snitch
Σας σέβομαι και σας εκτιμώ, αλλά ενήλικας που δηλώνει ” δεν ασχολούμαι με…” καλά θα κάνει να ” ΜΗΝ ασχολείται με…”.
Κύριε Steven, στοιχειώδεις γνώσεις φυσιολογίας θα μπορούσαν να εξηγήσουν – ει μη προβλέψουν, κιόλας- τη δυσκολία της σημερινής Α.Ε.Κ. να ανταποκριθεί με επάρκεια , πόσω μάλλον όταν έχει τόσο περιορισμένο ρόστερ μεσοαμυντικά.
Σε αντίθεση με το εμετικό θέαμα της Λαμίας, η σκασμένη από την κούραση Α.Ε.Κ. ψάχτηκε , δημιούργησε ποδόσφαιρο, δημιούργησε ευκαιρίες , δε σταμάτησε λεπτό να πολιορκεί. Σωστό αυτό για τα ακραία μπακ(Μπακάκης κουρασμένος, Λόπεζ απεσύρθη) ,ενώ και ο Κλωναρίδης έδειξε για άλλη μια φορά ότι δε δένει(ακόμη και ο Μπακασέτας ήταν μέσα στο παιχνίδι σε θέση ψιλοάβολη γι’ αυτόν).Σωστά, επομένως, η ομάδα ψάχτηκε κυρίως από τον άξονα κι έβγαλε αρκετές φάσεις.
όποιος δεν έχει δει το παιχνίδι και μείνει στο μούφα πέναλτυ, ας πει ότι η ΑΕΚ πήρε τους τρεις βαθμους με σπρώξιμο,Δίκιο θα έχει.
όποιος παρακολουθεί Α.Ε.Κ. συστηματικά ( αλλά και το σημερινό) δε γίνεται να μη δει τα εξής:
1)το πλάνο που έχει η ομάδα δημιουργικά και την αφοσίωση σε αυτό
2)την προσαρμοσμένη άμυνα που απαιτεί ένταση και οι παίκτες προς το παρόν αντέχουν να ασκούν
3)την ακρίβεια στις μεταβιβάσεις που δείχνει – ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ- ότι οι φτηνοι κατά τ άλλα παίκτες μας δεν είναι τσουρουκάδες όπως εδώ και 9 συναπτά έτη
4)το πάθος της Α.Ε.Κ. και τη διαρκώς αυξανόμενη ένταση προϊόντος του χρόνου, κόντρα στην επιβάρυνση λόγω κούρασης και άγχος
Ειλικρινά, στενοχωριέμαι που κερδίσαμε όπως κερδίσαμε.Γιατί με το 0-0 πάλι την ίδια ικανοποίηση θα αισθανόμουν από την ομάδα.Με γεμίζει ενέργεια αυτή η Α.Ε.Κ.
Ο Θεός να δώσει να είναι υγιείς Τσόσιτς και Βράνιες.
Κατά τ΄άλλα, έχουμε τον καλύτερο προποντή της Ελλάδος.Ξυδάκι σε Ντέμη και ντεμοτεχνείο που τον έκραζαν άμα τη αφίξει του. Ξυδάκι σε όσους τον περιμένουν στη γωνία για να χτυπήσουν διά της πλαγίας το Μελισσανίδη.
@kελβιν Σέμπουε
Αγαπητέ, που επανεμφανιςθηκατε με νέον ψευδώνυμο- η αλήθεια ειναι μετα απο καιρο?
Μήπως θέλετε να μεταβείτε εις την γωνία να δείτε μήπως εμφανιστώ αντι να προχώρατε σε υποδείξεις για το τι, πως και με τι θα περάσω τον χρονο μου?
Επίσης σας πρωτεινω να βράσετε μια μπάλα -κατα προτίμηση- μπάς και εμφανιστεί η γνωστή μυρωδιά ποδοσφαίρου και σας ενοργοποιξσει την όσφρηση. Γιατι άνθρωπος που γράφει για μια ομάδα που εχει 171 ΛΑΘΗ στις 276 πάσες φετος για : ακρίβεια στις μεταβιβάσεις που δείχνει – ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ- ότι οι φτηνοι κατά τ άλλα παίκτες μας δεν είναι τσουρουκάδες όπως εδώ και 9 συναπτά έτη, ειναι ο φερωμενος εις την λαϊκήν διάλεκτο λαό ως ΜΥΡΩΔΙΑΣ.
Επίσης ΝΟΗΜΩΝ άνθρωπος που απευθύνεται εις τον μεγαλοδυναμον και αλλος παρεμφερείς δυνάμεις ( Παναγία-Αγ.Πνευμα) για την ακαιρεοτητα του ρόστερ της ομάδος δείχνει ποσο “σοβαρος” ειναι.
Τελος αγαπητέ “Κέλβιν” δεν κρατήθηκατε και αλλη και φορα σας βγήκε άνευ λόγου σε ενα κείμενο Λαμία ΑΕΚ το αντι-Ντέμικο σας. Κατατάξουν πλήρως το “χουνερι” που με δικιά σας ευθύνη πάθατε πριν χρονια, απο την αλλη να βαφτίζετε μεν οχι μονο καλύτερο αλλα και έστω προπονητή αυτόν τον ΚΑΡΝΑΒΑΛΛΟ δείχνει μονο την απελπισία σας.. καθώς και τη βαρύτητα της άποψης σας. Ίσως γι αυτο άλλωστε και πάραμενετε ένας Κέλβιν Σέμπουε.
καλημερα
η ομαδα σαφως και ειναι καλυτερη (προς το παρων) σε σχεση με περσι. γενναν και τα κοκορια του μελισσανιδη και σαφως και χαιρομαστε κι εμεις. αγωνιστικα παντα γιατι οικονομικα και απο θεμα λεζας τα απολαμβανει μονο αυτος και η παε.
το πεναλτυ σαφως και δεν ειναι αλλα αν ειναι να σκουζει ο κυρ σαββας δεν με χαλαει καθολου.τετοιες νικες δημιουργουν το μεταλο του νικητη.και ελπιζω να επαναληφθει και στην τουμπα τετοια φαση, εμεις 3 φορες παντως ημασταν κυριες απεναντι στον σαββιδη.
η κινηση του λυμπεροπουλου εχει 2 αναγνωσεις, μια του snitch (με την οποια και συμβαδιζω) και μια της πλειοψηφιας του υπεροχου λαου του δικεφαλου, που βλεπει ενα νεο μιγμα χατζηχρηστο-δημητριαδη να γεννιεται. μπορει να ηθελε να γινει και οργανωτης εξεδρας οταν ηταν μικρος.
το επομενο θα ηταν να πεταει μπαλλες μεσα για καθυστερησεις, οπου φυσικα θα τον εχει οδηγησει το μεγαλειο της αεκτζηδικης ψυχης του.
– πλακα πλακα οσο λειπατε εσυ και ο snitch εξωτερικο μια χαρα την καταφεραμε την ριεκα. δεν κανονιζετε κανα ταξιδακι την αλλη πεμπτη………?
Αθλητικός διευθυντής σε ρόλο οργανωτή της εξέδρας…Εντάξει το είδαμε και αυτό…Πρωτοπόροι πάντα…Και γιατί κάθεται στον πάγκο;
Φιλακια νοσταλγοι . Η ΑΕΚ θα μεγαλωσει θελετε δεν θελετε…
Φίλε μου, συμφωνούμε και τα έχω γράψει αυτά κι εγώ παλιότερα.
Μπήκα από περιέργεια στο site του Κετσετζόγλου και από την πρώτη γραμμή καταλαβαίνεις πως το τρολλάρισμα, ειδικά στους γαύρους, ξεκίνησε. Εκτός εάν τα πιστεύουν, όπου μετά παρακολουθείς βουβός το θέαμα… για τον Λιβάγια έγραφε “κίνηση παικταρά παγκόσμιας κλάσης που απέφυγε τον αντίπαλο και κέρδισε το πέναλτυ”… Βέβαια, αυτά που έκαναν οι άλλοι 20 και βάλε χρόνια δεν ξεγράφονται έτσι εύκολα. Από τη μία κατανοητό εν μέρει, αλλά από την άλλη υποτίθεται πως “δεν θα γίνουμε ποτέ σαν και αυτούς”.. Σε αυτό το σκουπρο-πρωτάθλημα είμαστε, αυτοί είμαστε, άρα με τη διαιτησία θα ασχολούμαστε μία ζωή. Καλή αρχή στις σπουδές των παιδιών σας. Διαβάζω και εγώ τώρα για να περάσω σε σχολή για δεύτερο φτυχίο μπας και…
Γιατί να μην θέλουμε; Κάναμε κουμάντο όταν ήταν στα ερασιτεχνικά;
Ευχαριστώ πολύ φίλε, καλή επιτυχία και σε σένα. Τώρα για το αν είμαστε διαφορετικοί, απλά θα σου πω το απλό : ΑΥΤΑ ΙΣΧΥΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ. ΟΙ ΝΕΟΑΕΚΤΖΗΔΕΣ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΤΟΙ.
Πάντως την επόμενη Κυριακή, πιστεύω πως καθαρά αγωνιστικά θα τον πάρετε τον γαύρο. Τώρα εάν χρειαστεί ο κόρακας, θα δείξει. Τι πλάκα θα έχει να σκούζουνε οι άλλοι… Προσπαθούν όλοι, οι δημοσιογράφοι, να καθιερώσουν δίδυμο τον Λιβάγια με Αραούχο κάτι που προσωπικά από αυτήν την μπάλα που ξέρω, δεν “κουμπώνουν” καλά μαζί.
@snitch
η αλήθεια είναι ότι δε θυμάμαι το προηγούμενο ψευδώνυμό μου,μιας και από την πρώτη φορά που σχολίασα έχει περάσει καιρός.Η αλήθεια είναι πως μόνο στο μπλογκ του κυρίου Στηβ έχω σχολιάσει(μην εξυπνακίζετε ,λοιπόν, με την αυθάδεια του – με συμπαθάτε- επιδεικτικού ρουφιάνου , δε σας τιμά ιδιαίτερα).
Είναι ανίατη περίπτωση γραφικότητας όποιος κατηγορεί αέρα πατέρα έναν προπονητή που , σε τελική ανάλυση, είναι και βάσει cv ο καλύτερος μαζί με santos που έχει προπονήσει την Α.Ε.Κ. εδώ και 21( ολογράφως εικοσιένα) χρόνια.Εξαιρώ τον Πογιέτ, μιας και δεν έστησε με προετοιμασία και μετεγγραφές την ομάδα.
Αλλά δε θα σταθώ άλλο σε αυτό. Αν ο αντίλογος είναι ότι η ποδοσφαιρική Ελλάς είναι ενα πρωτάθλημα τρίτης διαλογής, τότε και πάλι μαγκιά του που με μπατζετ 6-7 εκατομμυρίων κατάφερε να τα φέρει πίσω μόνο κ μόνο με τις αγωνιστικές του επιτυχίες.Αλλωστε, για την ΑΕΚ μιλαμε, των <10 χιλαδων διαρκειας και του εμπάργκο που κάνουν οι κυριλέ οπαδοί της.(σε εσας αναφερομαι ,κυριε snitch).
Για να θυμηθω Πετρο Σταθη και αλλες εποχες, ο Χιμενεθ είναι το πολυτιμοτερο περιουσιακο στοιχειο της ΑΕΚ αυτη τη στιγμη(μιας και Αραουχο, Λιβαγια ειναι δανεικοι.). Σε εννιά επίσημα παιχνίδια εμφανιστηκε διαβασμένος τακτικά και στα εννια.Δεν εχει φαει γκολ σε open play, δεν πιαστηκε μαλάκας στα Γιάννενα κι εχθες(οπου ειχε να αντιμετωπισει αντικειμενικες δυσκολιες) και,όπως είπε μια ψυχη, παίρνει κι ενα μουφα πεναλτυ ΑΚΡΙΒΩΣ γιατι δημιουργει αγωνιστικές προϋποθέσεις για να το πάρει( ο ΠΑΟΚ πχ δεν εχει παρει πεναλτυ ακριβως γτ παιζει ενα στατικο ποδοσφαιρο).
Χαιρετισμούς στους εχοντες ποδοσφαιρικη οσφρηση.! Οταν με το καλό ( για εσάς) κλατάρει η ΑΕΚ λόγω περιορισμένου ρόστερ και μόνο, περιμένω να υπερασπιστείτε την όποια πρόταση του Θεμιστοκλή.Αν θυμάμαι καλά, ο κολλητός πρότεινε ευθαρσώς Τραϊανό αφότου ΗΔΗ είχε ανακοινωθεί ο Χιμένεθ.
Αγαπητε Κελβιν
Για αλλη μια φορα πιανεστε ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ.
Κολλητος ο Ντεμης? Μιλατε για τον κοντο σε μενα? που εχω πει οτι ειναι ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΗΣ με στοιχεια της ΑΕΚ (κατα πολυ μεγαλυτερος του Ψωμιαδη που σταματησε στα 21εκκ ευρω ενω ο ιδιος στο αγνωστο: οι καλες γλωσσες ομιλουν για 40εκκ οι κακες για πανω απο 80εκκ..).
Ο ΚΑΡΝΑΒΑΛΛΟΣ του παγκου διαβαζει σωστα τα παιχνιδια οπως το χθεσινο? Ο ΑΝΕΡΓΟΣ 1,5 ετος εχει στο CV του την ανεργια και τον διωγμο- σωστα διαβασατε ΤΟΝ ΕΔΙΩΞΑΝ- απο μια αραβικη που ουτε το ονομα της δεν ξερουμε?
Αν χτες δεν επαιρνε το ‘πεναλτυ’ θα ηταν στο +2 σημερα? Ερωτω γιατι το μεν πεναλτυ δοθηκε μαζι με τους 3 ποντους οι δε αγωνιστικες προυποθεσεις που ανεφερετε ειναι ΕΥΧΟΛΟΓΙΑ και οχι πραγματικοτητα. Με ευχες ως γνωστων παιχνιδια και ποντοι ΔΕΝ κερδιζωνται.
Σας διεφυγε ο Φερερ μαλλον- ο προπονητης που πριν του δωσουν τα κλειδια και κανει ΟΡΘΑ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ (και εγω τα ιδια θα εκανα ισως και χειροτερα) σας εκανε τις πρωτες νικες στο CHL οπως και σας εδωσε και ενα πρωταθλημα, εκτος αν νομιζετε οτι ηταν του Κωστενογλου.. Δευτερη φορα αδιαβαστος.
Μαλλον για τριτη φορα πιανεστε αδιαβαστος: Κανενα εμπαργκο- εχω παρακολουθησει 2 παιχνιδια με προσκλησεις ηδη- δε γινεται στην ομαδα που και ακολουθω αλλα και ΠΛΗΡΩΝΩ εδω και δεκαετιες με ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ. Απλα αρνουμαι να με κοροιδευει η ΠΑΕ ΑΕΚ που επιβραβευει ΜΑΧΑΙΡΟΒΓΑΛΤΕΣ με 33% εκπτωση την ιδια ωρα που τα κυριλε ‘κοροιδα’ οχι μονο δεν εχουν καμμια προταιρεοτητα στις δρασεις της ομαδας αλλα και ‘τιμωρουνται’ σε ματς οπως ο τελικος κυπελλου αλλα και κεκλεισμενων: θα με συγχωρεσετε που δε με πιανει ‘κοτσο’ ο καθε ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ απο την ΑΕΚ να πληρωνω για παιχνιδια που ΔΕΝ με αφηνει η ιδια η εταιρεια να δω. Οχι μονο δηλαδη η τιμη των 500 ευρω παρεμεινε η ιδια αλλα θα εβλεπα και 3 ματς λιγοτερα- αρα μαλλον αυξηθηκε, η μηπως οχι?
Δεν γνωριζω αν θα κλαταρει η αν θα συνεχισει στο ιδιο ρυθμο. Η λογικη λεει οτι θα εχει απωλειες γιατι δε γινεται να γενναν οι κοκκορες καθε φορα απο τη μια, απο την αλλη η λογικη του πρωτάθληματος τρίτης διαλογής λεει οτι οταν το κανει ολο και καποιος Βάτσιος θα εμφανιζεται τεινωντας χειρα βοηθειας εις την ομαδα..
Τελος μαλλον καπου εχετ μπερδευτει.
ΑΕΚ ΕΙΜΑΙ, ΑΕΚ ΕΙΜΟΥΝ ΚΑΙ ΑΕΚ ΘΑ ΕΙΜΑΙ.
Μπορειτε να ψαχνετε φανταστικους εχθρους οπως και να βαζετε ΑΕΚομετρα οπου επιθυμειτε – ειναι δικαιωμα σας- αλλωστε ΑΥΤΗ ΑΚΡΙΒΩΣ η λογικη εκφραζει και την ΠΑΕ γι αυτο και οι 7000 διαρκειας , παρακαλω μην αναμασατε νουμερα που ΔΕΝ υπαρχουν: αν οποιοδηποτε καταστημα κανει 33% εκπτωση στα ΤΣΑΜΠΑ προιοντα του θα ‘πουλησει’, εκτος αν πιστευετε οτι το 100 ευρω για 20+ παιχνιδια (δηλαδη κατω απο 5 ευρω/ματς) αντιπροσωπευει ενα μεγεθος σαν την ΑΕΚ. Μπορει και να ειναι εστι απο την αλλη ομως εμεις ανηκουμε στα τιμωρημενα ΚΟΡΟΙΔΑ που ουτε καν σκεφτηκαν οταν εβγαζαν τις τιμες.
ΥΓ Φυσικα μιλαμε για ποδοσφαιρικη οσφρηση οταν μιλαμε για ακριβεια μεταβιβασεων σε μια ομαδα που εχει 171/276 δηλαδη το 38,2% ΛΑΘΟΣ στις πασες. Απο την αλλη ο καθενας οσο μπορει αντιλαμβανεται το αθλημα..
Και κατι που ξεχασα. Μπορειτε να σχολιαζετε σε οποιον και οπου θελετε μιας και στα δικα μου κειμενα οι μονοι αποκλεισμενοι ειναι οι 2 γραφικοι- αμαθεις του blog.
Οταν ομως αναφερεστε σε μενα θα εχετε την αναλογη απαντηση.
Τελος ο τροπος γραφης σας ειναι χαρακτηριστικος και αν θελετε μπορω με ενα ευκολο search στα σχολια (και εσεις μπορειτε) να βρειτε το προηγουμενο nick σας – η αληθεια ειναι οτι εχει περασει καιρος- μιας και προβληματιζεστε να γραψετε με το πραγματικο σας ονομα οπως εγω.
(Αγωνιστικό – και μόνο- σχόλιο)
το γεγονός και μόνο ότι η Α.Ε.Κ. με 276 πάσες σε 4 αγώνες έχει δέκα βαθμούς και ενεργητικό 7-0 θα έπρεπε να σας υποψιάσει ότι η ομάδα έχει αγωνιστική ταυτότητα.
ΔΕ ΖΑΛΙΖΕΙ την μπάλα χωρίς λόγο, ψάχνει την ταχύτητα και τους αυτοματισμούς στην ανάπτυξη.
Aλλωστε, αν επιμένετε στη στατιστική, τότε δεν προσέξατε το εξής . ΠΑΟΚ και ΓΑΥΡΟΣ έχουν >350 πάσες!!!
κουράζουν, δεν παράγουν ποδόσφαιρο, δεν παράγουν ευκαιρίες, κερδίζουν με το ζόρι ή ερχονται ισοπαλία με σπρώξιμο, παίζουν αντιαισθητικό και αμήχανο ποδόσφαιρο.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ (γΕΝΙΚΟ):Εδώ κι ενα μήνα, η ΑΕΚ παίρνει >90% καθε παικτη, παίζει με ένταση και δείχνει φορμαρισμένη.Ο Χιμένεθ έχει ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ κερδίσει τη μισή χρονιά.Αν καταφέρει και την κρατήσει ανταγωνιστική μέχρι Μάρτη, τότε θα έχει επιτύχει στο 100%. Κι εφόσον τον σπρώξει η ΚΕΔ θα πάρει και το πρωτάθλημα.Αλλά τότε, όποιος χαλαστεί, ας έρθει να κλάψουμε παρέα , γιατί θα έχει χαθεί η διαφορετικότητά μας…..
Κετσετζογλου ειναι το πραγματικο ονομα του Κελβιν? 😛
Έχει ένα ενδιαφέρον άρθρο ο Τσακίρης σήμερα, που αναφέρεται στους τέσσερις. Ρίξτου μια ματιά. Επίσης, η δική μου θέση είναι οτι πράγματι ο Χιμένεθ πάει περίφημα με βάση το υλικό που έχει. Αυτά τα έχω γράψει κατά κόρον. Από εκεί κι έπειτα, η ΑΕΚ χρειάζεται τρεις νίκες στην Ευρώπη για να αλλάξει κατηγορία, που πιστεύω οτι μπορούν να γίνουν. Τότε θα έχουμε την μισή χρονιά. Φυσικά αν παραμείνει ανταγωνιστική μέχρι τον Μάρτιο κι αν μάλιστα πάρει και τον τίτλο, φυσικά και θα είναι 1000% πετυχημένος. Δεν ανακαλύπτεις το χρυσό βουνό. Υπάρχουν όμως μερικά αλλά : Το κοντό ρόστερ και το γρήγορο φορμάρισμα. Αυτά συζητάμε κι αυτά λέμε σε επίπεδο ανταλλαγής απόψεων, που επιτρέπεται πιστεύω αφού όλοι είμαστε Αεκτζήδες. Κάποιοι που μπαίνουν σποραδικά – δηλαδή σποραδικά σχολιάζουν – αμφισβητούν το τι είμαστε. Για την διαφορετικότητα έχω σχολιάσει και πριν. Οι παλιοί Αεκτζήδες ήταν σίγουρα. Οι καινούργιοι απλά είναι στρατοί, που ψάχνουν εκδίκηση, αγνοώντας βασικά στοιχεία της φύσης, που όσο δεν καθαρίζεις τον χώρο, κινδυνεύεις χειρότερα μελλοντικά. Αλλά αυτά, μπορούμε να τα κάνουμε άλλα κείμενα. Ο τίτλος θα πανηγυριστεί σίγουρα απ’ όλους, αλλά φυσικά μερικές πενιές για το πώς επάρθη, θα πέσουν. Αυτό θα είναι και η διαφοροποίηση του χώρου από όλα εκείνα τα έντυπα, που θα γράφουν τα γνωστά σότα. Μέχρι τότε λοιπόν, ψυχραιμία.
Και τι με νοιαζει εμένα τι κανει ο γαύρος και ο μπαοκ ;
Γαύρος ειμαη η μπαοκτζης να στεναχωριέμαι;
Δηλαδή στη ζωη σας εσείς κοιτάτε το χειρότερο και αμα είσαστε μισό κλικ απο πανω ολα ειναι οκ;;;
Κέρδισε τη μιςη χρονια στην 4η αγωνιστική, με άλλες 26 να απομένουν;
Ε αμα ειναι στην 8η να του δώσουμε το πρωτάθλημα!!
Ρε τι ακούμε εδω μεςα…
ΥΓ ποιος να ζαλίσει τη μπαλλα; ο Λιβαγιας ο μπαλαδόρος που ακομη μετα απο 8 ματς δεν εχει βάλει γκολ; ώπα σιγά τα ωα που απο επιλογή ειναι αμπαλλοι οι Μάνταλου γι να μη … ζαλιστούν!
Γατάκια στη premier la liga κλπ που ζαλίζουν το κοσμο χωρις λόγο..
Χαίρομαι που ο Στηβ διατηρεί μία απροκατάληπτη επαφή με την πραγματικότητα.
Παρά την αδικαιολόγητη ειρωνεία του Snitch, διατηρώ την ψυχραιμία μου και προσθέτω:
1) Ναι, κύριε, το ποιοτικό ποδόσφαιρο έχει πολλές εκδοχές.Δεν υπάρχει μόνο το τικι-τακα με το οποίο γαλουχήθηκαν οι νέες γενιες και όλοι οι άμπαλοι συλλήβδην.Υπάρχει το ποδόσφαιρο των ανοιχτών χώρων, ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΔΙΑΟΛΕ που επέτρεψε στο ΨΕΜΑ της LFC να χτυπήσει πρωτάθλημα με τον Ρότζερς.(ναι, αυτή η ομάδα που είχε 2/11 παίκτες τοπ επιπέδου).Σαβουριάστηκε ο άτιτλος αρχηγος και τα 30+ γκολ του Σουαρεζ πηγαν στο βρόντο, βέβαια
Κι αφού επιμένεις να βλέπεις LFC, εξήγησέ μας τι είναι αυτό το gegenfussball του Κλοπ.Τότε μόνο θα καταλάβεις τι επιχειρεί – ΚΑΤ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΠΑΝΤΑ- να παίξει ο χιμένεθ , που δεν έχει ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ χειριστη μπαλας, δεν εχει ενα Σαλαχ να κουβαλα την μπαλα 20-30 μετρα , αλλά παλεύει με την ταχυτητα δυο αμπαλων φτερών και τα ” σπασίματα” του ΠΑΙΧΤΑΡΑ Λιβάγια .Του ίδιου Χιμένεθ που δείχνει με την απόδοση του Σιμόες(κινήσεις box to box, σκορ κλπ) πόσο -ΚΑΤ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΞΑΝΑ- τσουρούκι είναι ο Χέντερσον.
2) όσοι ανήκετε στον κόσμο των επιχειρήσεων, ας μπείτε στον κόπο να λογαριάστε: τα επιπλεον εισιτήρια με ΟΣΦΠ , με αουστρια και μιλαν που θα κοψει η ΑΕΚ, μονο και μονο για αυτα που εχει πετυχει μεχρι τωρα ο χιμενεθ.Ερωτω: τον εργαζομενο που φερνει ΠΙΣΩ τα λεφτα τ συμβολαιου του και σε φτιαχνει ως επιχείρηση, με τι κριτήρια θα τον (επι)κρλινεις? οτι δεν κερδισε τη Λαμια στα ισα με Γιαννούτσο, Τρίστασον ,Τζανετόπουλο στν πάγκο??ΕΛΕΟΣ
3)εχουμε καλό προπονητή, ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ της βαλκανικης Ελλαδος.Σορρυ που το ξαναγραφω, αλλα η προκατάληψη ορισμένων είναιν εξοργιστική.
Εγω απο την αλλη επειδη εφτασα στο οριο της σαχλας ΔΕΝ θα σου απανττησω αναλογα.
Που την 4η αγωνιστικη με ισοπαλια με τον Πας και μουφα πεναλτυ ειδες 50% !!! τη χρονια κλεισμενη 15 σεπτεμβριου, αυτες τις ΜΠΟΥΡΔΕΣ δε τις λεει ουτε ο netrino..
H LFC (που τη πιανεις και στο στομα σου ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΟΥ ΩΣ ΣΥΓΚΡΙΣΗ) εκεινη τη χρονια ειχε 100+ γκολ, εσυ περιμενεις το ρεφ στο 81 να παρεις πεναλτυ να κερδισεις μια Λαμια
Ο ατιτλος αρχηγος μου ειναι ο top BOX TO BOX παικτης που εβγαλε το συγχρονο ποδοσφαιρο και σηκωσε και κατι CHL και κατι αλλα ψιλα:
Liverpool
FA Cup: 2000–01,[238] 2005–06
Football League Cup: 2000–01, 2002–03, 2011–12
FA Community Shield: 2006
UEFA Champions League: 2004–05
UEFA Cup: 2000–01
UEFA Super Cup: 2001
Individual
Ballon d’Or Bronze Award: 2005
UEFA Club Footballer of the Year: 2005
FWA Footballer of the Year: 2009
FWA Tribute Award: 2013
PFA Players’ Player of the Year: 2006
PFA Young Player of the Year: 2001
PFA Fans’ Player of the Year: 2001, 2009
PFA Merit Award: 2015
PFA Premier League Team of the Year: 2001, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2014
England Player of the Year Award: 2007, 2012
Liverpool Player of the Season: 2004, 2006, 2007, 2009
Liverpool top scorer: 2004–05, 2005–06, 2008–09,2014–15,
UEFA Euro Team of the Tournament: 2012
UEFA Team of the Year: 2005, 2006, 2007
FIFA FIFPro World XI: 2007, 2008, 2009
ESM Team of the Year: 2008–09
BBC Goal of the Season: 2006
FIFA Club World Championship Silver Ball: 2005
UEFA Champions League Final Man of the Match: 2005
FA Cup Final Man of the Match: 2006
Premier League Player of the Month: March 2001, March 2003, December 2004, April 2006, March 2009, March 2014
ECHO Sports Personality of the Year Award: 2014
BBC Sports Personality of the Year Award – 3rd Place: 2005
IFFHS World’s Most Popular Footballer: 2006
Premier League 20 Seasons Awards (1992–93 to 2011–12)
Fantasy Teams of the 20 Seasons (Public choice)
MLS All-Star: 2015
UEFA Ultimate Team of the Year (published 2015)
ΑΙΝΤΕ ΜΥΡΩΔΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΙΑΣΕΙΣ ΤΟΝ GERRARD ΣΤΟ ΑΜΠΑΛΛΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ.
Τερμα οι ευγενειες λοιπον αφου θες να μιλαμε ετσι.
Ο Χεντο το τσουρουκι, ΜΟΝΟΣ του εχει κανει περισσοτερες πασες απο ΟΛΗ την ΑΕΚ μαζι..
Ο παιχταρας ο Λιβαγια το ΜΟΝΟ που εχει καταφερει ειναι να παρει μια κοκκινη. Γιδα ειναι και γιδα θα παραμεινει με ΜΗΔΕΝ γκολ σε 8 ματς. Ρεκορ καριερρας αλλωστε 5 εχει ολα και ολα, nothing new there..
Το οτι βαζεις καν τον Κλοπ που παιζει premier chl με τον ΑΝΕΡΓΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΛΟ στο ιδιο κειμενο δειχνει ΠΟΣΟ ΜΥΡΩΔΙΑΣ ΕΙΣΑΙ.
Τελος για να κλεισω γιατι με κουρασες με την ΑΜΠΑΛΛΟΣΥΝΗ σου και μετα τραγουδα οτι θες, εισαι ΑΚΡΙΒΩΣ αυτο που λες και αναμενεις τα αναλογα. Ενας ΒΑΛΚΑΝΙΟΣ που μολις δει 2 χαντρες χαιρεται και νομιζει οτι κατι ειναι…
ΥΓ Ακου εκει ο Λιβαγια μπαλλαδορος… Ναι τον κοιταει η Μπαρτσα το ΓΙΔΑ για τη θεση του Ινιεστα.. τον ΑΚΑΠΝΟ πρωταθλητη των 4 αγωνιστικων.
Αιντε που με ενα ΜΟΥΦΑ πεναλτυ γινατε ολοι αναλυτες ποδοσφαιρου.
Σε απάντηση στο τελευταίο σχόλιο του Snitch:
1.Εάν όλοι είναι χειρότεροι από σένα, είσαι εξ ορισμού ο καλύτερος.
2.Το γνωστό ρητό λέει κοιτάμε το πρωτάθλημα αγωνιστική-αγωνιστική. Ε, αν το πρωτάθλημα έληγε ΤΩΡΑ, θα σηκώναμε κούπα. Οι υπόλοιπες 26 αγωνιστικές έχουν ελάχιστη πραγματική σημασία.
3.Λιβάγιας παικταράς τεράστιας κλάσης, τρώει Κουτίνιους και Ινιέστες στην καθισιά του. Γκολ θα βάλει ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ.
Υ.Γ. Πέταξε πάλι ο Γιουργκένιος με τη Μπέρνλι. Ποιο θα είναι το επόμενο μεγαθήριο που θα του κόψει βαθμούς; Η Όξφορντ, η Πλίμουθ, ή ο νέος γίγαντας του αγγλικού ποδοσφαίρου, Φόρεστ Γκριν Ρόβερς;;
@ Jason
Για τα σοβαρα:
Ευχωμαι οτι καλυτερο. Μιλησαμε το πρωι, εμαθα τα νεα σου ελπιζω να μη τους τρελλανεις ολους εκει πανω- ειναι και ΞΥΛΙΝΟΙ οι Ελβετοι.
Η φιλη σου ειναι ενθουσιασμενη παντως απο την εγκατασταση στο London..
Στα αλλα:
1) Mα φυσικα. Ειδικα αμα εχεις παιξει με τα μεγαθηρια Παναιτωλικο, Λαρσα, Πας (δε πας) και εσχατως κερδιζεις με μουφες το Τεννε. Ο Ισπανος Τεννες κερδισε τον Ελληνα Τεννε με μουφα πεναλτυ στο 80’φευγα αρα ναι ειναι καλυτερος. Αμα βεβαια γινωταν το αναποδο θα λεγαμε αλλα…
2) Λεω να το ληξουμε να μη κουραζωμαστε. Να σηκωσουν κουπα και οι Σεμπουε να ηρεμησουμε ολοι. Βεβαια ΜΠΑΛΛΑ δε βλεπουμε αλλα που θα παει θα σκοραρει και ο Λιβαγιας. Μπορει στο κυπελλο μπορει σε κανα οικογενειακο διπλο, αλλωστε ειναι και αυτος σαν τον…Γκοκιτς που μας ελεγε και μια (πρωην ΔΙΣ ερυθροδερμη ψυχη) ξερει πολυ μπαλλα και ανοιγει διαδρομους. Ειναι και ο λεγωμενος ρολος του διαδρομιστη- μονο στο Ελλαντα υπαρχει η θεση και σε ομαδες του πολυνικιτς.
3) Δες το 2
ΥΓ Μπορει και η Milton η ακομη και η Λεγκοβορετς. Που ξερεις..
(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)
Μιας κι επιλήσμων, δεν τόνισα το βασικό επιχείρημα υπερ του Χιμένεθ, δηλαδή το πλάνο του στα μικρά εν Ελλάδι παιχνίδια.Η ΑΕΚ εχει την παγκόσμια πρωτοτυπία να παίζει με Λαμίες , που δε δισταζουν να παίζουν με τριπλή γραμμή άμυνας, κι όσα πάνε όσα έρθουν σε καμμιά κόντρα.
Η ΑΕΚ χθες δεν πέταξε χρόνο, προσπάθησε επί 90 λεπτά ΑΔΙΑΚΟΠΑ και με ΠΛΑΝΟ
Κι όποιος πει τπτ για Γιάννενα, του θυμίζω ότι ομάδα έπαιζε χωρίς Μάνταλο και τον Αινταρεβιτς να κάνει παιχνίδι.
Κανείς δε θα περάσει από τα Γιάννενα(πλην ενδεχομενως ΠΑΟΚ λογω δημοσιων σχεσεων) και είναι τεράστια μαγκια του προπονητη που πήρε βαθμο απο εκει μεσα.
εξ άλλου, πολυ ορθά κατα την ταπεινη μ γνωμη , η ομαδα απέκτησε εκ των υστέρων τον Κονέ, που αν τον ειχαμε σ εκεινο το παιχνιδι , ολα θα ηταν διαφορετικα.
Αυτά και….εις το επανιδείν!!
Ενω σε ολα τα αλλα πρωταθληματα του κοσμου οι αναλογες ‘ΛΑΜΙΕΣ’ παιζουν φουλ επιθεση τις Μπαρτσελωνες-Γιουβεντους-Μπαγερν κλπ
Τωρα βεβαια εσυ θεωρεις επιτυχια οτι πηραμε το Χ απο το Νικολια οποτε οκ…
ΥΓ Οπου ναναι μπορει να παρουμε και τον Γκεντογλα πισω. Μεγαλη μπαλαδοφατσα και αυτος σαν τον ΑΛΒΑΝΟ παικταρα των 11 ματς σε 2 σαιζον. Μιλανε στο τοπι και οι 2, αλλα οχι πολυ μη ζαλιστεις απο αυτα που (νομιζεις) οτι βλεπεις.
Ρε Ισπανος Τεννες με μουφα στο 81′ λεμε και τα μυαλα στα καγκελα..
ΑΜΠΕΛΛΑΛΕ
Και τονίζω για τελευταία φορά, αξιότιμε Snitch:
Ούτε με απασχολεί η γνώμη σου ούτε τη ζήτησα.
Με ευγένεια ανταποδίδω και συνιστώ έναν καλό ψυχίατρο.Η Ναρκισσιστική διαταραχή προσωπικότητας αντιμετωπίζεται.
Η αμπαλλίτιδα όχι.
υγ) τιμη και δοξα στον MLS star 2015!!!
Γελάνε και τα πλήκτρα ….
ΑΜΠΕΛΑΛΕ:
Οταν απευθυνεσαι ΣΕ ΜΕΝΑ θα τα ακους κανονικα. Γκε γκε? Και ασε τις ευγενειες για καναν αλλο.
Αν δε μπορεις μη κανεις σχολια προς εμενα.
Αιντε με το καθε ΜΥΡΩΔΙΑ 365 που πανυγηριζει νικες με μια Λαμια που επαιζε εντος εδρας στο Περιστερι και τη νικησες με ΜΟΥΦΑ πεναλτυ, ως ΓΑΥΡΟΣ και ξαφνικα σηκωσες κεφαλι αντι να ντρεπεσαι που κανεις ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια με αυτα που μυξοκλαιγες 20 χρονια αλλα εχεις προπονητη. Οπως ειχε ο αλλος τον Μπιγκον..
Αυτα που εχει κανει ο Gerrard εσυ τα βλεπεις μονο στην τηλεοραση- αμα εχεις συνδρομητικο- αν δεν εχεις στα λεει κανας αλλος. Αλλιως στο γηπεδο σε γλεντανε οι Μπουρουζισκι στο CHL με 2 ηττες για πλακα.
Που εμαθες και Liverpool ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΟΥ, μετα τον Μανταλο το παικταρα που σε ζαλιζει..
Snitch:
Θα επιβιώσουμε, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Κάποιος πρέπει άλλωστε να φέρει τις αξίες του ΣΥΡΙΖΑ στο εξωτερικό, αλλιώς δεν θα δουν άσπρη μέρα. Το σημαντικότερο βέβαια κόμματι, το στέκι δηλαδή για να βλέπω ΑΕΚΑΡΑ και Ολυμπιακάρα (τους άθλους του Τσου Λου) το βρήκα, με συμπατριώτες από…χουριό.
Ωραίο το Λονδίνο, I conquer, αν εξαιρέσεις του μπουργκοφόρους, που κυκλοφορούν ανάμεσά μας.
Υ.Γ. Τελικό Europa, AEK-LUDOGORETS!
Jason
Μια χαρα ειναι πανω και με βλεπω συντομα ξανα, εχουμε 2 λογους πλεον η μαλλον 3 μιας και γινεται και αλλη μια μετακομιση απο LA (το μισο χρονο) σε μονιμα London.
Αρκετα η ξενιτια..θελει πισω στη πολη της.
Πολυ μπουργκα και πολυ Θοδωρας- οταν μιλησεις θα σου πει τι εννοω, γελαγαμε 3 μερες..απο το αεροδρομιο.
ΥΓ Κανε Τ.Ο ΤΣΥΡΙΖΑ Ζυριχης-Γενευης να δουμε τις αντιδρασεις απελπισμενων Ελβετων να πεφτουν στις λιμνες με τα ρουχα δεμενοι με αμονι μολις ακουσουν τις προγραμματικες δηλωσεις Αλιεξη.
Στα αγγλικα – ο θεος να τα κανει- χωρις μεταφραση παντα. Να γινει καλη δουλεια απο την αρχη
ΒΛΕΠΩ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ. ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ? ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΙΚΟ Η ΕΧΩ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΑΝΤΥΠΩΣΗ? ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΑΕΚ365 ΤΑ ΜΙΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΑ ΚΟΒΟΤΑΝ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΝΑ ΓΡΑΦΩ(ΔΕΝ ΒΡΙΖΩ ΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΩ).ΕΔΩ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΥΧΗ. ΦΥΣΙΚΑ Η ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ 90 ΟΥΤΕ Η ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΕΔΡΑΣΕ ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 70. ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ. ΟΥΤΕ Ο ΧΙΜΕΝΕΘ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΡΟΚ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΠΑΓΕΒΙΤΣ ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ. ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΘΗΤΕΙΑ ΤΟΥ Ο ΧΙΜΕΝΕΘ ΕΙΧΕ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΒΑΛΒΕΡΔΕ ΣΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΕΙΡΑ, ΤΩΡΑ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΧΕΡΙΟΥ ΤΟΥ. ΣΕ ΛΙΓΟ ΒΕΒΑΙΑ ΠΙΘΑΝΟ Ο ΓΑΥΡΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΓΙΕΤ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΧΕΡΙΟΥ ΤΟΥ. ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΕΙΨΗ ΣΕΝΤΕΡ ΦΟΡ. ΓΚΟΛΤΖΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΡΟΣΤΕΡ. ΛΙΒΑΓΙΑ ΚΑΙ ΑΡΑΟΥΧΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕΝΤΕΡ ΦΟΡ. ΑΥΤΟ ΦΑΝΗΚΕ ΣΕ ΓΙΑΝΝΙΝΑ ΚΑΙ ΛΑΜΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΞΑΝΑ. ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ. ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΡΙ ΓΙΑ ΑΝΤΙΣΙΜΟΕΣ. ΧΘΕΣ ΠΟΥ ΕΛΕΙΠΕ Ο ΣΙΜΟΕΣ Η ΛΑΜΙΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΕΦΤΑΝΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΑΕΚ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ. ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΟ Ο ΜΠΑΚΑΚΗΣ ΑΝ ΔΟΥΛΕΥΤΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΕΙ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΑΝ ΕΞΑΡΙ. ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΟΥΛ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΕΝΑΛΤΙ ΚΑΙ ΚΙΤΡΙΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ ΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΤΑΙ Ο ΠΑΟΚ ΠΟΥ ΠΡΙΝ 3 ΜΗΝΕΣ ΠΗΡΕ ΑΒΑΒΑ ΚΥΠΕΛΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΟΔΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΥΝΔΡΑΜΕΙ ΤΟ ΚΟΡΑΚΙ. Ο ΔΕ ΓΑΥΡΟΣ ΠΟΥ ΣΤΟ …93 ΤΟ ΚΟΡΑΚΙ ΡΟΥΦΑΕΙ ΑΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΥΣΑΝΤΕΝΙΟ!
Τα τσουρουκια της Λίβερπουλ πήραν Τσάμπιονς λιγκ απο την 100 ΚΛΑΣΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ (ομαδικά και ατομικά ενας προς ενας) Μίλαν στη μεγαλύτερη έκπληξη όλων των εποχών στο ποδόσφαιρο μετα το euro της Ελλάδας το 2004. Επίσης πηρε το ΟΥΕΦΑ απο την καλύτερή της Αλαβές ,οπως και προκρίθηκε απέναντι στην ντορτμουντ που ηταν ΜΑΚΡΑΝ καλύτερη ομάδα απ τους μπετατζηδες της Λίβερπουλ κατι που το έβλεπε και τυφλός ακομα. Οπως και οι άλλες δυο αγγλικες ομάδες Μάντσεστερ γιουναιτεντ και Τσέλσι πήραν σαν κλεφτοκοταδες το τς.λιγκ απο την καλύτερή τους Μπάγερν
Οντως η Λίβερπουλ εχει ΠΟΛΥ ΒΑΡΙΑ φανέλα και πράγματι το ανφιλντ ειναι ο ορισμός της ποδοσφαιρικής έδρας με την μοναδική ατμόσφαιρα που δημιουργούν οι οπαδοί της και τον τροπο που σπρώχνουν την ομάδα τους στο παιχνιδι. Αυτοι οι δυο ειναι οι λόγοι που η Λίβερπουλ εχει κανει οτι εχει κανει αυτα τα χρονια. Για να μπει ομως στο πανω ράφι των συλλόγων της ιστορίας του ποδοσφαίρου μαζι με τις Ρεάλ Μίλαν μπαρτσα και Μπάγερν θα έπρεπε να εχει παίξει και ΜΕΓΑΛΟ(θεαματικό ,ποιοτικό και αποτελεσματικό) ποδόσφαιρο σε διαφορετικές χρονικές περιόδους. Να εχει να παρουσιάσει πολλες δηλαδή διαφορετικές ΟΜΑΔΑΡΕΣ οπως οι τέσσερις που ανέφερα κι ας μην συνοδεύονται παντα απο τίτλους. Η Λίβερπουλ αυτο το εκανε μονο την περίοδο 1977-1989 δηλαδή μια ομάδα και η συνέχειά της. Πριν και μετα ΤΙΠΟΤΑ!
Φυσικα για εθνική Αγγλίας ουτε λόγος. Τοσο ξέρουν τοσο παιζουν
ΕΜΠΡΟΣ ΑΕΤΕ ΔΙΚΕΦΑΛΕ
Καμμία σχέση με αντιμελισσανιδικό. Το Παλιό blog ξεκίνησε σαν φουλ εναντίον της παρέας του 2004 – τα πάντα μπορείς να βρεις – και φουλ για αλλαγή. Απο εκεί και πέρα όμως, σαν πελάτες καμιά σαρανταριά χρόνια, μπορούμε να κάνουμε κριτική όπου γουστάρουμε. Φυσικά η κριτική μπορεί έτσι να ακούγεται, αλλά τι να κάνουμε τώρα; Πρέπει να είμαστε ΝΔ ή Σύριζα; Άλλη επιλογή δεν έχουμε;
@the snitch Κανονικά σε παραπάνω σχόλιο στο “γκε γκε” έπρεπε να “κολλήσεις” την αθάνατη αρχαιοελληνική ρήση “η αλήθεια βρίσκεται στους Sex Pistols”. Εάν θυμάσαι που λέγαμε για Εδιμβούργο.. σήμερα πρωί έμαθα πως χάλασε η δουλειά και ξενέρωσα κάπως…. Τί να κάνουμε.. η ζωή έχει περισσότερες στραβές. ιν τσίπρο γουι τραστ !!
Μια “ομορφια” εγινε και χαλασατε τον κοσμο… Που να γινει και κανα “γραφικο τοπιο” στο ντερμπυ, θα φτασετε τα 150 σχολια,θα σπασει και το ρεκορ του snitch. Στα λοιπα, εκει που δεν μπορει ο αετος αναλαμβανει το αλλο πουλι,το κορακι. Μαγκια θα ηταν να την πεταξει ,κομψα μεν, εξω δε, την μπαλα,αλλα μετα ποιος τον γλιτωνε απο τον τιγρη. Αυτο δεν ειναι ομαδα, ζωικο βασιλειο ειναι. Τελος παντων, εγω χαλασα με την παπαρια, αλλα πως θα δειξεις και στον αλλον που περιμενεις να τον “γαμησεις” οτι τα κοζα εχουν αλλαξει. Βεβαια, αν το “εχανες” το πεναλντυ ,θα ησουν καβαλα στο αλογο με κατι αρχιδια να,αλλα δεν εχουν ολοι την ιδια σκεψη και φιλοσοφια τι εστι ΑΕΚ. Δεν πα να γαμηθει,κηλιδες παντα θα υπαρχουν…
@jason
καλημερα…..προτείνω η Τ.Ο. Σύριζα Ζυρίχης-Γενέυης να παρει το όνομα “Εφη Αχτζιόγλου”. θα μπορούν έτσι όλοι οι ελβετοί (αν όχι όλοι τότε αρκετοί) να ενημερωθούν για μια σύγχρονη σπουδαία οραματίστρια και πολιτικό, η οποία λυνει τα εργασιακά και τα ασφαλιστικά θέματα με περισσεια χάρη.
@ steven
καλημερα…..το ΝΕΟΑΕΚΤΖΗΔΕΣ πάει κατά το ΝΕΟΤΟΥΡΚΟΙ;
Δεν ειμαι αεκ, δεν βλεπω βολλευ. παρολαυτα διαβασα σημερα αυτο
http://www.lifo.gr/now/sport/160666
αν μπορειτε καντε κατι.
δεν με ενδιαφερει να δημοσιευτει ουτε να απαντησετε, και φυσικα δεν εχω καμμια σχεση ουτε με τις ενδιαφερομενες, απλα τετοια φαινομενα μειωνουν την αεκ. αν δεν υπαρχει η οικονομικη δυνατοτητα ας μην υπαρχουν τα συγκεκριμμενα τμηματα.
μπαινουμε μεσα μια στο τοσο να χαζεψουμε γραπτα στηβεν
και εχουμε τον υστερικο τον αμπαλο το σνιτς οταν δεν μας κανει
επιδειξη της επαγγελματικης και προσωπικης του ζωης
να μας δινει μαθηματα ΑΕΚοφροσυνης.
ο ιδιος ανθρωπος που παρακαλουσε να πεσουμε πανω στη λιβερπουλ για να μας βαλει πενταρα και να χαρει..
μεινε στα παπαρογραπτα σου και μη μας ζαλιζεις τον ερωτα κατω και απο τα κειμενα του στηβεν .αιντε να πουμε.
ΑΝΩΝΥΜΕ
ΕΦΤΑΡΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΒΑΛΩ ΟΠΩΣ ΕΒΑΛΑ ΕΞΑΡΑ ΣΤΗ HOFF.
Σιγα μη σε αφησω μονο με πενταρα να νομιζεις οτι καποιος εισαι.
ΝΟΥΜΕΡΟ
Νεά Φυστίνη, νεόελληνες, Αεκ2013 κλπ
ωραια ασχολησου με τη λιβερπουλ
τη μιλαν που κατα δηλωση σου ειναι η δευτερη ομαδα σου και τον απολλωνα
και μη μας πρηζεις τα παπαρια.
εμεις διαβαζουμε στηβεν εδω και χρονια
για να συμφωνησουμε η να διαφωνησουμε να πλακωθουμε κτλ
σε πραγματα που εχουν να κανουν με την ΑΕΚ.
ΣΟΥ φτανει ο προσωπικος χωρος που εχεις εδω μεσα για να βριζεις τον προπονητη και τους παικτες της ομαδας μας και να κομπαζεις για
το αυτοκινητο σου ,τη δουλεια σου ,τη συντροφο σου ,το ρολοι σου ,την αγγλια ,το μητσοτακη και το γλυστρα τον γκεραρντ.
περιορισου εκει και ασε μας κατω απο τα κειμενα του στηβεν να ασχολιομαστε με την ομαδα μας και μονο.
φελε.
Ρε μαλακα ‘αντρα’ που ουτε τα κακαλα να γραψεις το ονομα σου δεν εχεις, κοτα
Οτι θελω θα γραφω και απαντησα σε καποιον αναλογα νουμερο με σενα που μου απηύθυνε το λογο και εκανε και αναλογεσ παραινεσεις για το τι ποτε και που να μιλαω.
Αιντε με το καθε κομπλεξαρα που θα μας πει τι να κανουμε στο χωρο μας!
Ουδεποτε εχω κομπασει για κατι, απλα ειναι τοσο ΑΔΕΙΟ το κεφαλι σου που οτιδηποτε δεν εχει να κανει με την ΑΕΚ την υπερομαδα των 5 ηπειρων και των 7 θαλλασων αδυνατεις να το κατανοησεις. Ειπαμε: ΜΠΟΥΦΟΣ
Αιντε νουμερο που απεκτησες και αποψη αλλα και ψηφο τι θα λεμε στο χωρο μας και τι θα γραφουμε. Η δημοκρατια αποψης των ηλιθιων μας μαρανε.
Αμα σε χαλαει να σου ανοιγουν τα ματια εκτος ΑΕΚ και με 5 πραγματα παραπανω αι στο διαολο και μη διαβαζεις. Μπες στο 365 εχει αναλογα προβατα με σενα να βοσκησεις ταραμα.
ΥΓ Ο Gerrard εχει γλεντησει ολη την Ευρωπη πολλες φορες. Ξυδακι
“One of the symptoms of an approaching nervous breakdown is the belief that one’s work is terribly important” που θα λεγε και ενας -οχι ιμιτασιον _ νησιωτης..
παιρνεις πολυ σοβαρα τον εαυτο σου ..φελε..
α και δω μεσα μπαινουμε να διαβαζουμε στηβεν
που ακολουθουμε απο τοτε που ταν ανοικτος ο φιλαθλος ακομη.
και που οσο και να διαφωνουμε ειναι ΑΕΚαρας.
σε αντθεση με σενα αρχιφελε.
Φίλε μου σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια. θα παρακαλούσα όμως να σταματήσουμε αυτήν την αψιμαχία κάπου εδώ. Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Δεκτον στηβεν και συγνωμη για την καταχρηση της φιλοξενιας σου.
Καμία κατάχρηση. Αυτά γίνονται, και σαν πνεύμα Φιλάθλου δεν έχουμε κάποιο πρόβλημα. Κι είναι πολύ εύκολο, όπως ξέρεις, διαδικτυακά να γίνει ένας καβγάς στα καλά καθούμενα. Όλοι είμαστε Αεκτζήδες στο φινάλε, κι όλοι τον τίτλο θέλουμε, την καλύτερη ομάδα, το παλιό καλό θέαμα, και το γήπεδο. Σε ευχαριστώ ξανά.
Αγαπητε Στηβεν,
Δεν θελω να παρεκκλίνω απο την παρακληση που εκανες σε εναν σχολιαστη παραπάνω να σταματησει η διαμαχη όποτε αν θες μπορεις να διαβασεις αυτο το σχολιο για εσενα και να μην το δημοσιέυσεις αλλα έλεος με την τοξικότητα του Σνιτς.
Αποφευγω να διαβαζω τα κείμενα του και ξέρω και άλλους που γουσταρουνε το μπλογκ και κάνουν το ίδιο. Δεν συμφωνω με πολλα απο αυτα που εσυ γράφεις αλλα σέβομαι την φιλοξενεια σου και εσυ δειχνεις σεβασμο και σε εμας κατι που δεν ισχυει για τον φιλο σου. Δεν θα σου υποδειξω εγω και κανενας αλλος αναγνωστης τι θα κανεις εσυ στα δικα σου αρθρα και αν θα συνεχισεις να του επιτρεπεις να κανει Hijack οπως λένε και οι Αγγλοι αλλα πραγματικα έλεος με την επιδειξη και την ξερολιαση του, ας την κρατησει για τα δικα του τα αρθρα.
Ασε που μας βγαινουν και τα μάτια με τα τρομερα ορθογραφικα λάθη του ελληναρα ο οποιος και κατηγορει τον Κονέ οτι ειναι Αλβανος, λες και ειναι αυτο καποιου ειδους μομφη και το γραφει μαλιστα και με κεφαλαια… Έλεος με το (κολοβο) αυγο του φιδιου… Και οπως λενε και ο Αγγλοσαξονες it is one of the perversely sad truths of society that the voice which shouts the loudest becomes the prevailing narrative. Δηλαδη το αντιθετο αποτελεσμα απο αυτο που υποθέτω επιδιώκεις με αυτο το μπλογκ.
Αυτα.
@Ανωνυμε . Κατηγορεις τον snitch,καλα κανεις. Το πρωτο σχολιο που ειχα κανει εδω μεσα πριν 8-9 μηνες που ανακαλυψα αυτο το blog ηταν σε κειμενο του snitch, εγραφε κατι εναντιον της παε και του μελισαν, του απαντησα με σχετικα υποτιμιτικο τροπο, γιατι ειχα αλλη γνωμη, θυμαμαι κιολας του ειπα αν δεν γουσταρεις σου αγοραζω και το διαρκειας σου.(καπου εκει με εβρισε ο στηβεν). Στο τελος του εγραψα το ονοματεπωνυμο μου. Αφου τον θιγεις λοιπον και πιστευεις εχεις δικιο γραψε το ονομα σου, εσυ ξερεις το δικο του, ασε να ξερει και αυτος. Εγω προσωπικα για αεκ μαθαινα απο αεκ365 και απο sdna, τωρα μαθαινω πιο πολλα απο δω, γιατι ειναι 2-3 τυποι που φαινετε να ξερουν πραγματα και ειμαστε τυχεροι που τα μοιραζονται μαζι μας. Με τον δημητρη π.χ. διαφωνω στο θεμα του χιμενεθ, εγω πιστευω οτι μπορει να τα καταφερει φετος και να παρει το πρωταθλημα, σιγουρα θα το θελουμε ολοι εδω μεσα.
Τελος λες οτι κομπαζει για το αυτοκινητο, την δουλεια του κ.λ.π.Εφοσον ειναι επιτυχημενος και τα εχει καταφερει στην ζωη του καλα κανει. Καταφερε και εσυ και εγω οσα εχει κανει αυτος και τα λεμε. Και στο κατω κατω δικο τους ειναι το μπλογκ. Να χαιρεσε να υπαρχουν τυποι σαν τον snitch.
Φίλε μου, το τι επιλέγεις να διαβάζεις, είναι δικό σου θέμα. Στον Φίλαθλο παλιά, είχανε από καφενόβειους και μπεκρήδες, μέχρι απόφοιτους του Columbia και πρώτους νομικούς. Οι αναγνώστες γουστάρανε την διαφωνία και την διαφορετικότητα. Ο Φίλαθλος έκλεισε διότι λόγω αυτών των συνθηκών, δεν μπόρεσε να γίνει έμβολο πολιορκητικό για κάποιο συμφέρον ( υπάρχουν κι άλλα βέβαια, αλλά κράτα αυτό προς το παρόν ). Με τον Δημήτρη έχουμε συνέχεια κόντρες, όμως ένα site, οφείλει να έχει αυτήν την τρέλα και την διαφωνία, διότι αυτή η τρέλα υπάρχει για την ΑΕΚ και για κάθε πτυχή της πολιτικής μας ζωής. Τι να ήμασταν δηλαδή; Αυτά που πληρώνει ο Μελισσανίδης;
@Αλέξης:
α) Κατα την γνώμη σου δηλαδη για να υποβάλλω ενα σχόλιο προς δημοσίευση θα πρέπει να υποβάλλω και το βιογραφικό μου σημείωμα και αν αυτο κριθει επαρκές και εγω ”επιτυχημένος” (σύμφωνα με ποια κριτήρια άραγε ορίζεται επιτυχία??…) τότε η άποψη μου θα αντιμετωπιστεί με σεβασμο, στην αντιθετη περιπτωση με βαλκανικα ουρλιαχτα, ετσι??
β) Αν παρατήρησες αναφέρομαι στην ιντερνετικη περσόνα σε αυτο το σαητ και στο ύφος των παρεμβάσεων για το οποίο -αν δεν υπαρχει αντίρρηση- μπορω να διαφωνήσω. Ή μήπως όχι? Το τι κάνει στην πραγματική ζωη του ο κάθε ένας δεν με αφορά. Να χαίρομαστε ολοι τα αυτοκινητα μας και τα (όποια )λεφτα μας και ότι έχει ο καθένας μας. Δεν υπαρχει κάνενα θέμα με αυτα. Αλλα σε ότι αφορα το ύφος εγω προσωπικα μετα απο πολλα χρόνια ζωης στο Νησι εκτιμώ το βρετανικο modesty και αυτο το καταπληκτικο understament που έχουν οι Αγγλοι σε σχέση με την ξερολιαση και την επιδειξιομανια των Βαλκάνιων… Ειναι ΟΚ αυτο ??
@Στηβεν: Ποιος μιλησε για 365 και αλλα τετοια ευτράπελα. Anyhow I think you got my point σχετικα με το πως γινεται σεβαστή η διαφωνια και η διαφορετικότητα. I leave it up to you to exercise your judgement.
Over.
Δεν κατάλαβα τι με ρωτάς. Κάπου προηγουμένως έγραψα για το πνεύμα του Φιλάθλου. Αν θέλεις, μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος.
Προς ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΟΛΙΟΠΟΥΛΟΣ : Αγαπητέ το mail μου είναι stevenavramidis@yahoo.gr. Αν θέλεις στείλε μου τρόπο επικοινωνίας και τα λέμε. Σε ευχαριστώ.