ΑΕΚ – Τράμπζονσπορ 1-3

Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου.
Δε γίναμε σε κάτι σοφότεροι απόψε. Η ομάδα παρουσιάστηκε όπως στο Β’ ημίχρονο με την Κραϊόβα, και τότε είχαμε πει πως με τέτοια εικόνα δεν έχει μέλλον.
Το έργο που παίχτηκε λοιπόν στο ΟΑΚΑ ήταν το ίδιο που θα παιζόταν αν οι επιθετικοί της Κραϊόβα δεν ήταν κατσαπλιάδες και τότε γλιτώσαμε απο ατιμωτικό αποκλεισμό.
Απόψε όμως που απέναντί μας είχαμε πιο ποιοτικούς αντιπάλους, μπήκαν τα πράματα στη θέση τους και επήλθε ισορροπία στο σύμπαν.
Διότι δε μπορεί εσυ κύριε κάθε χρόνο να τη σκαπουλάρεις με τα ψέματα, να γεμίζουν τα ταμεία και να μην επιστρέφει στην ομάδα το παραμικρό.
Οσον αφορά το αγωνιστικό κομμάτι, η ομάδα κατέβηκε με σχεδόν βασική 11άδα που θα δούμε φέτος με 1-2 εναλλαγές ίσως στην άμυνα και τα χαφ.
Μπάρκας, Παουλίνιο, Βράνιες, Σβάρνας, Λόπεζ, Σιμόες, Σιμάο, Λιβάια, Μάνταλος, Βέρντε, Ολιβέιρα.

Η ομάδα ευτύχησε να προηγηθεί μόλις στο ‘4 απο ενα σούτ του Λιβάια που κόντραρε και ξεγέλασε τον αντίπαλο τερματοφύλακα.
Στα επόμενα δέκα λεπτά και μέχρι να συνέλθουν οι Τούρκοι απο το σοκ είχαμε και 1-2 παρόμοιες φάσεις με σούτ που όμως δεν απέφεραν κάτι το αξιοσημείωτο.
Μετά το 20’ και οσο περνούσε η ωρα το γήπεδο άρχισε να γέρνει.
Οι αντίπαλοι κατέβαιναν στο τέρμα μας με χαρακτηριστική ευκολία αφού τα χαφ δε μπορούσαν να κόψουν, με αποτέλεσμα να κερδίσουν μπέναλτ το οποίο ευτυχώς για εμάς πήγε δοκάρι.
Φυσικά η ισοφάριση δεν άργησε να έρθει καθώς το παιχνίδι ήταν παράσταση για έναν ρόλο. Περνούσαν τους παίκτες μας όποτε ήθελαν και με όποιο τρόπο ήθελαν, σε φάση να νομίζεις πως κατέβηκαν να παίξουν μια επαγγελματική ομάδα με μια σχολική.
Κάτι Σβάρνες κάτι Σιμάο κάτι Παουλίνιο κλπ έδειχναν ανυπεράσπιστα θύματα μπροστά στους Τούρκους που δεν είναι κανα μεγαθήριο, αλλά απο τη στιγμή που είδαν τους δικούς μας χεσμένους κατέβαιναν κατα κύματα με τους παίκτες της ΑΕΚ να κοιτάνε ανήμποροι να αντιδράσουν.
Μιλάμε για εικόνα χειρότερη απο αυτήν με την Κραϊόβα διότι τώρα ο αντίπαλος ήταν πιο υποψιασμένος και πιο γυμνασμένος.
Πάρτι κανονικό, σε φάση που το τελικό 1-3 να είναι μάλλον καλό σκορ, και με το μυαλό πλέον στην Τραπεζούντα όπου θα παιχτεί το έργο “πολλά με λίγα” και ευελπιστούμε να φύγουμε απο εκεί οσο το δυνατόν πιο αξιοπρεπείς.
Όσες αλλαγές και αν έκανε ο προπονητής δεν άλλαξε απολύτως τίποτα. Διότι οι παίκτες μας δεν έχουν την ποιότητα να αλλάξουν κάτι σε ενα τέτοιο παιχνίδι.
Όλοι περίμεναν το τελικό σφύριγμα ανήμποροι να αντιδράσουν.
Σ’αυτό το σημείο δεν έχει νόημα να ασχοληθείς με τους παίκτες και τον προπονητή.
Τι να πείς δηλαδή? οτι φταίει ο ερασιτέχνης ποδοσφαιριστής Σβάρνας που τον έβαλαν να παίξει βασικό σε ενα τέτοιο παιχνίδι? Φταίει ο Σιμάο που τον μάζεψαν απο τα αζήτητα για να κρατήσει το κέντρο της ΑΕΚ?
Φταίει ο Μάνταλος που με το ζόρι τον έκαναν φυσικό ηγέτη της ΑΕΚ? φταίνε οι 5-6 Πορτογάλοι που κουβάλησε εδω ο Καρντόσο?
Φταίει ο “καθηγητής” Καρντόσο που η ΑΕΚ τονε διάλεξε για να διδάξει στους ιθαγενείς ποδόσφαιρο?
Φταίει ο Λυμπερόπουλος που τόσα χρόνια δεν έχει να δείξει τίποτα σαν μάνατζερ αλλά παρόλα αυτά.. Δατς Ολ?
Έχει κανένα νόημα να κάτσεις και να αναλύσεις γιατί η ΑΕΚ πήρε τον Βέρντε?
Έχει κανένα νόημα να κράζεις τον Λιβάια που αυτή τη στιγμή είναι ο,τι πιο ποιοτικό έχεις?
Έχουμε και λέμε λοιπόν..
Άλλη μια αποτυχημένη επιλογή προπονητή. Δεν πειράζει, συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες.
Τώρα είναι αργά για να κάνεις 10 μεταγραφές. Έκανες ηδη αρκετές. Και να ήθελες να κάνεις άλλες δε μπορείς.
Ο προπονητής έχει φύγει και το θέμα πλέον είναι η αποζημίωση.

Η Ευρώπη μας χαιρέτησε (θεωρώ δίκαια). Τι να πάμε να κάνουμε στον όμιλο? να ξεφτιλιζόμαστε με 3άρες όπως last year?

Η ΑΕΚ φέτος θα πληρώσει την ύβρι που διέπραξε πέρυσι που τσέπωσε τα εκατομμύρια διαλύοντας την ομάδα που είχε πάρει το πρωτάθλημα.

Η ΑΕΚ νόμιζε πως με κάποιο τρόπο πάντα θα τους κοροϊδεύει όλους και θα βγαίνει στον αφρό. Χωρίς οργάνωση, χωρίς παίκτες, χωρίς τίποτα. Έτσι με τη μαγκιά της.

Η UEFA βλέπει την ΑΕΚ σαν εκείνα τα τυπάκια στα χωριά που πάνε σε γάμους μόνο για να μπουκώσουν στο φαϊ και φεύγοντας βάζουν και στις τσέπες τους. Και σαν να μην έφτανε αυτό, οι οργανωμένοι οπαδοί της AEK σουλατσάρουν στο γήπεδο όποτε θέλουν πετώντας μολότοφ για να κάψουν κόσμο ζωντανό μέρα μεσημέρι, και η ΠΑΕ ΑΕΚ δεν κάνει τίποτα απολύτως για να βρεθούν οι ταραξίες και να οδηγηθούν στην δικαιοσύνη, παρόλο που απειλείται το μέλλον της ομάδας στα Ευρωπαϊκά κύπελλα. Αρκείται μόνο στο να κουκουλώνει τα πάντα και τους επιβραβεύει πουλώντας τους τα πιο φθηνά εισιτήρια.

Η ομάδα έχει πολύ δρόμο μπροστά της, και το κακό είναι πως νομίζει οτι με κάποιο τρόπο θα κόψει μέσα απο κανα στενό και θα προσπεράσει τους άλλους με τη μαγκιά της.

Καλά να είμαστε, να περάσει ο καιρός, να ολοκληρωθεί το γήπεδο.. και οτι είναι να γίνει θα ξεκινήσει απο εκεί και πέρα.

 

Post By Ο Παρατηρητής (78 Posts)

Connect

Κατηγορία άρθρου Άρθρο. Βάλτε Bookmark το μόνιμο σύνδεσμο.

55 Responses to ΑΕΚ – Τράμπζονσπορ 1-3

  1. Ο/Η Panteleimon - Anders λέει:

    Συμφωνώ, αλλά δεν τις κάνει κάποια ΑΕΚ τις γυφτιές, αλλά ο Μελισσανίδης που ως νέος Λουδοβίκος ΙΔ’ δηλώνει “η ομάς είμαι ΕΓΩ”.

  2. Ο/Η Stelathen λέει:

    Ενταξει δεν τρέχει τίποτα. Βρεθηκε η Περσεφόνη και για τη φετινή χρονιά. Του χρόνου θα κοιτάμε τα σοβατισματα. Είμαστε βαση σχεδιου.

  3. Ο/Η Stelathen λέει:

    Ναι αλλα πηραμε ταλεντο 500χιλ, ο πασχαλακης εκανε μαλακια, οι μπαοκ φαγανε πλαστικες σφαιρες….

    Ο δηματος δεν θα βγει να κανει καμια αναλυση ποσες θέσεις ανεβηκαμε?

    Ντρεπομαι που υπαρχουν καποιοι ανθρωποι που παιρνουν διαρκειας για αυτο θιασο. Κι εγω το εκανα καποτε, αλλα αν το συνεχιζεις μετα τα 40 τοτε υπαρχει προβλημα.

  4. Ο/Η conpater λέει:

    Δεν ειμαστε για τα μπαζα. Ειμαστε τα…μπαζα !
    Ειπαμε να περιμενουμε,αλλα αυτο παραπαει. Το οραμα του Καρντοζο μαλλον θα γινει ονειρο θερινης νυκτος,και με μια τετοια εμφανιση ακομα δεν θα γινει ουτε φθινοπωρινης !
    Εχεις δει την προηγουμενη τους ελεεινους να τρωνε σιδερα,να κυνηγανε το σκορ, και καθεσαι σημερα να δεις την ομαδα σου.Και δεν βλεπεις ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.
    Μπαζα,σκετα μπαζα…..

  5. Ο/Η bandog λέει:

    νταξ , ημασταν προετοιμασμενοι για το τι θα δουμε απερναντι σε μαι ομαδα με στοιχειωδη τεχνικη , δυναμη και ταχυτητα αλλα η αληθεια ειναι οτι τετοιο σουμπουτεο το 2019 δεν το περιμεναμε.

    δεν εχω ξαναδει ομαδα σε προκριματικο ευρωπης να βαδιζει…..

    το βασικο ερωτημα μετα την θλιβερη σημερινη επιβεβαιωση της τραγικοτητας των πραγματων , ειναι το “πως σωζεται η κατασταση???”

    οκ, θεωρειται δεδομενο οτι αυριο θα αποτελουν παρελθον λυμπεροπουλοι και καρντοσοι αλλα αρκει αυτο?

    βασικα ξερουμε πως σωζεται…

    ερχονται αυριο κιολας :

    σοβαρος προπονητης , γυμναστης , ενα αμυντικο χαφ να τρεχει , ενα σεντερ μπακ 80 κιλων να μην τον κουναει ουτε μπολντοζα, ενας παικτης να μπορει να κανει ρηγματα στα πλαγια , , ενας σοβαρος τεχνικος διαυθυντης που να ξερει 2-3 μανατζερ και αγγλικα να συνενοηθει…

    βεβαια τα παραπανω εχουν ενα μειονεκτημα.
    θελουν λεφτα και εμεις δεν διαθετουμε γιατι εχουμε στα μπετα το σπιτι.

    εν τω μεταξυ λεει καποια καποιοι γαλλοι μας εδιναν 4 μυρια για τον μπαρκα και δεν το δωσαμε γιατι θελουμε 8.

    εχουμε και χιουμορ οι κεραταδες !!!!

    ΥΓ: τιγρη , πραγματικα πρεπει να σε απασχολησει το πως καταφερες το καθε περσι και καλυτερα!

    το πως διελυσες μια πρωταθλητρια ομαδα αντι να την ενισχυσεις…

    το πως καταφερες μια ομαδα που επαιζε τσαμπιονς λιγκ να την αλλαξεις κατα 7/11 προς το χειροτερο για να δωσει προκριματικα ουεφα !

    κατσε να σε γλεντησουν φετος μαρινακης και ιβαν και απο κοντα σκουληκια και βαζελοι με πακιστανους δεκαρια!

    γιατι το φετινο γλεντι δεν θα εχει τελειωμο….

  6. Ο/Η conpater λέει:

    Να ρωτησω γιατι καπου το`χασα…
    Ειχα μεινει “στασιμος” στο blog καποιες μερες,και τυχαια μπηκα στον “παρατηρητη”. Εχασα τιποτα “αλλαγες” η ειναι τιποτα αλλο?

  7. Ο/Η ...Το φως του φεγγαριού... λέει:

    Προς ολους: Είναι πολύ λίγο το σκορ για όλους αυτούς που δουλεύουν για την ε
    ταιρεια

  8. Ο/Η spyros pontios λέει:

    @…Το φως του φεγγαριού…

    τι εννοεις?

  9. Ο/Η Γιάγκος λέει:

    Δηλαδή προλαβαίνει αγιασμό 11 Σεπτέμβρη ο Χιμένεθ;Τι θα κάνουμε τους ρέστους Πορτογάλους και μη νάνους;Το επιτελείο κι οι παραψυχολόγοι;Πώς θα τους απελάσουμε;

  10. Ο/Η Zampol λέει:

    Μικραίνουμε …κρίμα. Δεν έκατσε και η δουλειά με το τάνκερ!!!

  11. Ο/Η Dimitris λέει:

    ”Η ΑΕΚ φέτος θα πληρώσει την ύβρι που διέπραξε πέρυσι που τσέπωσε τα εκατομμύρια διαλύοντας την ομάδα που είχε πάρει το πρωτάθλημα.”
    Η απόλυτη αλήθεια.
    Φυσικά θα ακολουθήσει η αγωνιστική γελοιοποίηση ΚΑΙ στο πρωτάθλημα, το οποίο αρχίζει, όπου, δυστυχώς, με τη φυσική παρουσία θεατών, θα απολαύσουμε live ”επιστημονικά συνέδρια” εντός και πέριξ του ΟΑΚΑ,

  12. Ο/Η Κώστας λέει:

    Φιλοξενώ εδώ και τρεις μέρες δύο παλιόφιλους φοιτητές. Ένα ΠΑΟΚι από Κοζάνη, έναν ΑΕΚτζή ή μάλλον ΑΕΚιτζή από Αγρίνιο. Άντε να δούμε τα ματς, άντε να δούμε τους αγώνες, καθόμαστε και επιλέγουμε ΑΕΚ, διότι ο ΠΑΟΚ έπαιζε με σκορποχώρι και το είχαμε άνετο -ναι- διπλό… τώρα το άλλο, μπαίνει ένα άλογο σε ένα μπαρ, Φύγε του λέει το μπαρμάνι δε σερβίρουμε άλογα.. απαντά το άτι “Άλλο ΄γω”..

    Καλά τι φαρσοκωμωδία ομάδα έχετε.. και προκαταβολικά sorry, εάν κάποιος προσβληθεί.. ο κατσαπλιαδισμός σε όλο του το μεγαλείο.. Απορούσε ο Θόδωρας με αυτά που έβλεπε.. ήθελε να πάρει και διαρκείας να κατεβαίνει να την βλέπει και στην Αθήνα το χωριατάκι.. Διαβάζω και εδώ πως έπρεπε να μιλήσει -λέει- η καρδιά και τα πλεμόνια των παιχτών… Δεν τη βαρεθήκατε αυτή τη μιζέρια με τη σημαία ψηλά, ΑΕΚ είσαι να ‘ούμε.. σας γλεντάει ο τίγρης ο μάγκας να πούμε και λοιπά…..

    Αυτή η ΑΕΚ εάν τερματίσει πάνω από την 3-4 θέση θ’ αρχίζω να ψηφίζω παλιό ορθόδοξο ΠΑΣΟΚ, διότι μόνο έτσι επιτυγχάνονται θαύματα. Θαύμα θα είναι στα δικά μου μάτια.. Καλά αυτός ο Βράνιες τι κατσαπλιάς είναι αυτός ρε.. επειδή δέρνει, θεωρείται καλός παίκτης; Τι ταγάρι είναι αυτό; Τί μάρκα μαλάκας είναι; Αυτός δεν ήταν που φωτογράφιζε το τσουτσουνάκι του και το έδειχνε σε όλους;

    Καλά κάτι γαιδούρια που τα έχετε βαφτίσει χαφ, αυτά δεν κάνουν ούτε για να μεταφέρουν λάχανα και ντομάτες εδώ πάνω στις ρεματιές στα Τζουμέρκα. Φανταστείτε πως χθες νευρίασα και εγώ που είμαι άσχετος. Είναι ανερχόμενη δύναμη στην Ευρώπη αυτό το κεφενείο;

    Ο άλλος της παρέας γέλαγε και τρολάριζε μόνο για να γελάμε και να τον τρολάρουμε εμείς μετά.. Στο τέλος έκλαιγαν μαζί και εγώ φυσικά τους έριχνα αλάτι στην πλήγή και τσίπουρο στο ποτήρι βέβαια. Μακάρι να πέσουμε κάτω και από την 17 θέση μπας και ταρακουνηθούν οι τζέδες και αποφασίσουν να στήσουν επαγγελματικές ομάδες. Ειλικρινά, μακάρι να μην ξαναβγεί καμία ελληνική ομάδα για τα επόμενα 10 χρόνια. Αφού ρεζίλι γίνονται τα τομάρια..

    Και ο Βαγγέλας.. πάλι ‘κονόμησε ο κερατάς.. κυριολεκτικά.. Θα σας το πάρει ο εύσωμος και όχι χοντρός, διότι θίγεται. Δεν βλέπω -ειδικά- την ΑΕΚ να συνέρχεται φέτος. Άλλη μία μίζερη και καταθλιπτική χρονιά με μπόλικες αναποδιές σας περιμένει και ειλικρινά ούτε σας το εύχομαι, ούτε το προσδοκω.

  13. Ο/Η Ο Παρατηρητής λέει:

    Η απόλυτη κατάντια της ΑΕΚ είναι οτι τόσα χρόνια δεν κατάφερε να βρεί έναν προπονητή που να μπορεί να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων.. η μάλλον πέρασε ένας αλλά τονε διώξαμε γρήγορα γιατί έβγαινε και έλεγε αλήθειες, και κυρίως δεν χρησιμοποιούσε τον φυσικό ηγέτη στην θέση που του αρέσει. Κατάλαβες puta madre? δε θα κάνεις οτι θες εσυ στην 11άδα, ακούς εκεί ο Μάνταλος χαφ..
    Η απόλυτη κατάντια για την ΑΕΚ είναι πως εδω και μια 6ετία έχει τον δικό της Λεμονή που τονε διώχνει απ’την πόρτα και τον ξαναβάζει απο το παράθυρο με το πλήθος να παραληρεί για τον σωτήρα. Διότι με την μπακαλίστικη λογική που ακολουθεί πιστά μόνο ένας τέτοιος μπορεί να βγάζει το φίδι απο την τρύπα κάθε χρόνο.
    Τώρα που το σκέφτομαι ωρίμασαν οι συνθήκες να ξαναφέρουμε πίσω τον Μαστροκώστα, κατα την προσφιλή μας τακτική να γυρίζουν πρώην αποτυχημένοι προπονητές, ΤΔ και οχι μόνο.
    Η απόλυτη κατάντια για την ΑΕΚ είναι χτεσινά σχόλια που έγραφαν «δηλαδή με Λαμπρόπουλο και Κονέ χειρότερα θα παίζαμε?»
    Εκεί καταντήσαμε. Αντί να μας λείπει ο Αραούχο να μας λείπει ο Λαμπρόπουλος.
    Κατηγορούμε τον πρόεδρο οτι ζει στο 1980 και απο την άλλη τα “επιχειρήματα” που φέρνουν στις συζητήσεις τους οι περισσότεροι ΑΕΚτζήδες είναι απο την ΑΕΚ εκείνων των δεκαετιών.
    Εικόνα σου είμαι ΑΕΚ, και σου μοιάζω.

  14. Ο/Η Hokan λέει:

    Εάν πραγματικά θέλουν να αναστραφεί έστω και οριακά αυτό το συνονθύλευμα ας κάνουν μια κουβέντα με τον Πογιέτ.
    Είναι ο μόνος από αυτούς που έχουν περάσει από την ομάδα και μπορεί.

  15. Ο/Η Ο Παρατηρητής λέει:

    @conpater
    Τίποτα δεν άλλαξε. Έγινε ενα μικρό rotation 🙂

  16. Ο/Η Savvi λέει:

    Για ένα πεντάλεπτο η ομάδα ήταν συμπαθητική. Σε γενικές γραμμές η ομάδα είναι ΑΡΓΗ…Στο ότι η ομάδα δεν μπορεί να παίξει ποδόσφαιρο κατοχής μπορεί να φταίνε πολλά πράγματα. Μπορεί να είναι το σύστημα, μπορεί να είναι η έλλειψη συγκέντρωσης, μπορεί να είναι οι αποστάσεις των γραμμών, μπορεί να είναι η έλλειψη ποιότητας, μπορεί να είναι τα αποδυτήρια, μπορεί να είναι η φυσική κατάσταση, μπορεί να είναι ο προπονητής κτλ μπορεί να είναι και όλα μαζί. Το σίγουρο όμως για φέτος που έχει και πλέι οφ το κοντέρ θα γράψει πολλά…(έχει ξεκινήσει ήδη). Δεν μπορώ να καταλάβω τον παραγκωνισμό του Αλμπάνη και του Ντέλεσιτς οι οποίοι κατ’εμε μαζί με τον Μπακάκι και τον τρελό πίσω είναι οι πιο γρήγοροι. Η ομάδα χρειάζεται ταχύτητα τελεία και παύλα.

    Πραγματικά πιστεύω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να στρώσει το πράγμα γιατί η ομάδα είναι εντελώς αλλοπρόσαλλα δομημένη(θέλω ένα παίκτη που να παίζει δεξιά, αριστερά στο κέντρο την επίθεση και την άμυνα!!!) εδώ και 2 χρόνια μην πω παραπάνω. Το μόνο που μπορεί να κάνει η διοίκηση είναι ή πρόσληψη ενός προπονητή τύπου Παράσχου να συμμαζέψει την κατάσταση και να γίνει πιο ανεκτή η παρακολούθηση της και να μην ξεφτιλιστεί γιατί κακά τα ψέματα κανένας «σοβαρός»(δεν λέω ότι ο Παράσχος δεν είναι σοβαρός) προπονητής δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει. Άλλαξε τεχνικό διευθυντή δώσε ένα πακέτο 10εκ να κλείσει ένα προπονητή τον Δεκέμβριο ο οποίος θα δει την ομάδα και θα αναλάβει το καλοκαίρι. Αγόρασε και 3-4 παίκτες το καλοκαίρι πριν ξεκινήσει η προετοιμασία και άστον να δουλέψει. Δώσε άλλα 10εκ το 21 για μεταγραφές και πάρε πρωτάθλημα. Κάνεις και μία ή δύο πωλήσεις κοντά στα 15εκ την 3η χρονιά και η ομάδα μπαίνει σε ράγες. ΟΥΤΕ ζημίες και ΟΥΤΕ το χέρι στην τσέπη του επενδυτή. Αυτά όμως γίνονται σε κανονικές ομάδες-εταιρείες και ΟΧΙ στην ΑΕΚ.

    Πολύ σωστή η κίνηση να κρατήσουν τον Γιακουμάκη γιατί με ένα CF η χρονιά δεν υπάρχει περίπτωση να βγει. Δεν είναι κάθε μέρα πασχαλιά όπως πέρσι να μην τραυματίζεται ο Πόνσε και να μην την πληρώνεις. Τουλάχιστόν αυτή ήταν μια ορθολογική κίνηση. Από εκεί και πέρα εκτός από τον προπονητή(ο οποίος δεν πρέπει να παίξει την ρεβάνς) Κρίστισιτς, Ζεράλδες, Σιμάο, Τσόσιτς, Μοράν, πρέπει να μας χαιρετίσουν αν όχι χθες από τον Δεκέμβριο μέχρι το καλοκαίρι.Δεν ξέρω αλλά μου δίνεται η εντύπωση ότι κάποιοι παίκτες στα συμβόλαια έχουν μιν συμμετοχές…

    Και κάτι ακόμα μην παίρνεται παίκτες απλά για να λέτε ότι κάνατε μεταγραφές ΕΛΕΟΣ.

    ΥΓ1: Πρόταση: στο τέλος κάθε άρθρου βάλτε και κάνα link ή στην τελική καμιά φωτό από γήπεδο, τσιμέντα, σοβάδες, μπετονόκαρφα κτλ για να γουστάρουμε μην είστε ξενέρωτοι χαχαχαχα.(να τρολάρουμε και λίγο γιατί η ομάδα έχει ακριβώς τα ίδια χάλια με το ντιζάιν την καινούριας φανέλας χαχαχα)

    ΥΓ2: Πραγματικά είμαι πολύ περίεργος να διαβάσω αν όχι σήμερα αρθράκια τύπου ο Μελ είναι έξαλλος με Καρντόσο και Λίμπε τους κάλεσε στο γραφείο και τους τράβηξε το αυτί κτλ ή να βγάλει μια ανακοίνωση τύπου απολογίας ότι κάναμε λάθη και θα τα διορθώσουμε ή ακόμα πιο surreal στηρίζουμε τον προπονητή χαχαχαχα κλαίω.

  17. Ο/Η The Snitch λέει:

    Volume 1 για να γελασουμε:

    Τα κανονικά τα έχουμε πει. Εδω και 2 μήνες. 2 μηνες γι ΑΥΤΗ την εκδοση της ομαδας. Γιατι για την ΑΕΚ γενικοτερα τα γραφω χρονια ολοκληρα και δε εχω πεσει εξω ουτε χιλιοστο.
    Για το γηπεδο 2 χρονια ΠΡΙΝ βγει η αδεια, για το που παει ολο το πακετο γηπεδο-προπονητηριο-ομαδα-γραφεια. Για την ομαδα αυτη καθ’ αυτη .
    Οποιος θελει διαβάζει και καταλαβαίνειι. Οποιος δε θελει, βαζει τα κιτρινα γυαλια του και ζει στη κοσμαρα του- αυτη που του πουλανε δηλαδη απο τη ΠΑΕ

    Ο προπονητής ειναι για το χαβαλέ οι παίκτες που κουβάλησε UNA FATSA UNA RATSA με τον ιδιο.
    Ο ενας τη κανει κομπολόι, ο άλλος θα βάλει 25 γκολ γιατι ειναι τανκ ο τρίτος στην αμυνα δε σταματάει ουτε μυρμήγκι με εγκεφαλικό σε αναπηρικο καροτσακι.
    Το κεντρο δε κοβει ουτε με βαλε σε ξερη, ο Σιμοες γυρνοβολαει δεξια και αριστερα χωρις λογο, αυτος ο Κριστισιτς θυμιζει μεθυσμενο που ψαχνει τα κλειδια του σπιτιου του κανα δυωρο για να ανοιξει την ανοιχτη πορτα του σπιτιου του.

    Ενα μάτσο χαλια δηλαδή και επειδή ο μεγιστάνας της εγγύησης ΝΟΜΙΖΕΙ οτι μας δουλεύει, εγω τουλαχιςτον θα τον δουλεύω περιςςοτερο.

    Το έργο εχει πλεον τα εξής στάδια:

    1) Ο μπαλαδόρος πρόεδρος παει στα σπατα και τρίζει τα δόντια στα παλτά, που είδαν ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ φως και μπήκαν. Ειναι αλλωστε γνωστο οτι οποιος θελει παει στν ΑΕΚ υπογραφει ενα συμβολαιο χωρις να τον καλεσει κανενας και απλα γινεται μελος του ροστερ.

    2) Ο μπαλαδόρος πρόεδρος θα στηρίξει τον πουθενά χαβαλε του πάγκου μέχρι να αποκλειστεί και επίσημα η για όση ωρα θα κανει να παρει τηλέφωνο το Μανώλη. Ετσι κ αλλιως ο Μανώλης στο speed dial ειναι. Αν δε το σηκωσει ο Μανωλης ολο και καποιον ΙΤΣ θα βρουμε πριν πεσουμε στην αναγκη της λυσης που ξερει το ‘ελληνικο’ περιβαλλον και την ‘ελληνικη μπαλλα’. Ετσι λεμε τους κατσαπλιαδες στυλ Δελλα και Μαρινου, μιας και η ‘ ελληνικη μπαλλα’ ειναι κατι πολυ δυσκολο για να κατανοησει ενας Αγγλος-Ισπανος-Γερμανος κλπ.
    Που να καταλαβει ο ξενος π.χ οτι ο Μανταλος αντι να ριχνει σοβαδες οσονουπω, ειναι ο αρχηγος της ομαδας ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ? Ενας που τον εκραξε- και οχι μονο αυτον- στο διμηνο εφυγε νυχτα κυριολεκτικα.
    Τωρα το οτι αυτος ο ενας επαιζε συμπαικτης με κατι Βιαλι κατι Ντεσαγι κατι Ντι Ματεο και εχει μαθει οτι δεκαρι ειχε αυτη την απιθανη παικτουρα το Τζολα διπλα του ειναι λεπτομερειες..Ο Μελισανιδης ξερει καλυτερα.

    3) Ο χοντρός θα ανακαλύψει οτι τελικά το πλάνο του προπονητή δεν ειναι αυτο που θέλει η αεκ -άσχετα αν μας τα εκανε τσουρέκια 2 μήνες με τον πουθενά- και πρέπει να ‘βάλουμε το κεφάλι κατω μη χαθεί η χρονια’. Μολις φας 2-3 μπουφλες ακομη και ειναι στο -15 τον Οκτωβριο-Νοεμβριο θα αρχισει να αναλυει τα ‘λαθη’ που εγιναν. Λαθη που ο Δηματος, δηλαδη η ΠΑΕ, δηλαδη ο ΙΔΙΟΣ εκθειαζαν ολο το καλοκαιρι. Παλιο το κολπο, καθε χρονο το παιζουμε το εργο.

    4) Μπήκε αλλο ενα νέο σίδερο στο στέγαστρο στη θύρα 21. Επισης ενας σουβλατζης απο τα Τρικαλα δωρησε ενα συνδετηρα που ειχε φερει ο παππους του απο τη ‘γη των προγονων’ μας. Αλλο ενα κομματι για το μουσειο μας ειναι ετοιμο.

    Οπως ειπα: καλα κανει και σας δουλεύει ο μητσαρας. Και εγω αμα είχα 12000 κορόιδα να μου τα σκάνε τα ίδια θα έκανα. Εδω θα ρωτησω κατι απλο και μονο:
    Αν κανατε μια συνδρομη οπουδηποτε ας πουμε πχ σε ενα γυμναστηριο για ενα χρονο, και με το που πηγαινατε σας ελεγαν δε μπαινεις τις πρωτες 2-3 φορες για κανα μηνα και βαλε γιατι ενας αλλος πελατης τα εκανε λαμπογυαλο, ΘΑ ΞΑΠΑΠΗΓΑΙΝΑΤΕ?
    Αν κανατε μια συνδρομη π,χ COSMOTE και αφου τα σκαγατε ο COMSOTE σας εριχνε μαυρο για κανα μηνα επειδη ο γειτονας πεταγε μολοτοφ!!!! Θα ξανα-αγοραζατε?

    Ε στην ΑΕΚ ξαναπατε (οσοι ξαναπατε) αρα ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ για να τρεχετε σε καφενεια και σε φιλους και γνωστους να δειτε αυτο που ΗΔΗ πληρωσατε!
    Γιασαν (που λεει και ο Αντωνης) στο Μητσαρα που σας τα παιρνει και καλα σας κανει. Θα δειτε τις Λαμιες και τους Βολους – αν δε πεσει νεα καμπανα- μη τα θελετε ολα δικα σας.

    30 εκκ περσυ, 10 πρόπερσι κανουν ενα 40αρι ΜΟΝΟ απο την Ευρώπη.
    Και σας κουβάλησε τον Ολιβέιρα τη γίδα..

    Εύγε!

    ΥΓ οι Τούρκοι πήραν και τον Sturridge.
    Ελπίζω να μη παίξει, γιατι αμα δούμε και αυτο και ο Daniel ειναι ο κανονικός … σκούρα τα πράγματα.

    https://www.premierleague.com/video/single/877946

    Sent from my iPhone.

  18. Ο/Η The Snitch λέει:

    Volume 2 για να σοβαρευτουμε:

    Η ΑΕΚ οσο εχει τον Μελισσανιδη δεν προκειται αγωνιστικα να κανει τιποτε της προκοπης. Ο τυπος ασχολειται ΜΟΝΟ με το γηπεδο χρηματικα. Απο μπαλλα μια ζωη ασχετος ηταν ετσι κ αλλιως.
    Γι αυτο αλλωστε και θαυμαζει το Μιζοβιτς το κολλητο του. Ιδιοι μυρωδιαδες ειναι και οι 2.
    Μπαλλα ενοουμε τα βασικα του ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ποδοσφαιρου, οχι τα κατσαπλιαδικα της Ελλαδας.
    Οταν λεμε για μπαλλα μιλαμε για οργανωση ποδοσφαιρικου τμηματος.
    Μελλισανιδης και οργανωση ειναι οι 2 πολοι ενος μαγνητη.Ειναι 2 παραλληλες γραμμες. ΠΟΤΕ δε θα συναντηθουν.

    Ο Μελ ειναι καλος οσο εχει αναμπουμπουλα με ΕΠΟ-ΕΠΣ-διαιτητες και φασαριες. ΕΚΕΙ ΔΙΑΠΡΕΠΕΙ. Οταν καθεται η σκονη και πρεπει να παιξεις μπαλλα: αστα βραστα.
    Για να παιξεις μπαλλα – σε ολα τα μαγαζια- θες πλανο, προκαθορισμενο πλανο, προκαθορισμενο budget, να ξερεις ΠΟΥ ΣΤΟΧΕΥΕΙΣ, τι θες για να το πετυχεις σε χρονο χρημα και ανθρωπινη προσπαθεια.
    Να ξερεις τον ανταγωνισμο σου, να ξερεις ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ που εισαι αδυναμος και τι πρεπει να κανεις για να δυναμωσεις. Που να κανεις στη ακρη και να βαλεις ενα τυπο να σου κανει τη δουλεια και ποτε να επεμβεις.
    Ειτε αυτο λεγεται σεντερ φορ ειτε εμπορικος διευθυντης ειτε ο τυπος που βαζει παραγγελιες σωβρακα για το e-shop.

    Ο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ BILL SHANKLY ο ανθρωπος που (μαζι με τον Paisley) εκαναν τη Liverpool το θρυλλο που ειναι ειχε πει:
    Η ομαδα αποτελειται απο την αγια τριαδα, τους φιλαθλους τους παικτες και τους προπονητες. Η διοικηση ειναι εκει ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΕΠΙΤΑΓΕΣ

    Ενας αλλος κανονικος μεγιστανας -ισως στην ελλαδα ο Νο1 Η Νο2 σε ισχυ- μας ειχε πει πριν πολλα χρονια, μπορει και 25: ο καλος manager πινει καφεδες, πηγαινει σε δειπνα, κανει PR και διαβαζει report.
    Γιατι ΟΛΑ τα αλλα τα κανουν οι ικανοι που εχει προσλαβει απο κατω του…

    Η σοβαροτητα ενος μαγαζιου ειναι ΣΕ ΟΛΑ τα επιπεδα. Το project γηπεδο παει ρολοι γιατι ο Ανδριοπουλος ειναι ενας σοβαρος manager, εμπειρος και ΕΥΤΥΧΩΣ ο Μελ τον εχει αφησει στην ησυχια του.
    Οι οποιες καθυστερησεις ειναι γραφειοκρατια για πολιτικους λογους και δεν εχουν να κανουν ΤΙΠΟΤΕ με το project.
    Στα αλλα που ανακατευεται ειδαμε τα χαηρια του.

    Ομαδα με πενταροδεκαρες, με αζητητα και με παικτες απο τα πανερια που τους περνουμε επειδη κατι πρεπει να παρουμε με το στανιο ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
    Ομαδα με προπονητη που δε κλεινει εξαμηνο οπου εχει παει ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ.
    Ομαδα που αλλαζει ροτα καθε εξι μηνες στο τι θελει να κανει, στο τι ποδοσφαιρο θελει να παιξει, δεν υπαρχει.
    Μεσα σε 2 χρονια ειχες τον Poyet που επαιζε αυτο που επαιζε καλο η κακο. Πηγες στο Τιμουρ που αναθεμα και αν ηξερε τι ηθελε
    Μετα στον Μοραις που εκανε πειραματα ετσι γενικα, μετα στο σαχλαμαρα που επαιζε οτι του κατεβαινε στη κεφαλα, μετα στον αλλο σαχλαμαρα που νομιζε οτι ειναι ο Γκουαρδιολα του Πανθρακικου για να γυρισεις παλι πισω και μετα καπακι να ξαναπας σε ενα τυπο που αναθεμα και αν ξερει τα ΒΑΣΙΚΑ του ποδοσφαιρου. Οτι δηλαδη δεν ξαμολας 11 χαβαλους στις 4 γωνιες του γηπεδου να πιανουν ποστο.
    Τα ιδια με τους παικτες. Πανε ερχωνται Ισπανοι-Πορτογαλοι-Ισλανδοι- Σουηδοι-Αλβανα –Κροατες και οτι αλλο κατσει χωρις καμμια λογικη. Μονο να ειναι τσαμπα-δανεικοι με ταβανι κανα 500αρικο οι 2 ακριβοι και κανα 200αρι οι αλλοι.
    Ψαχνεις μπακ 6 χρονια – απο το 2013- και δε μπορεις να βρεις! Ειναι πραγματικα απιθανο.
    ΜΠΑΚ ψαχνεις οχι το νεο Μεσι και δε μπορεις να βρεις. Στη Σκωτια και στην Ιρλανδια να πας (ασε τη Λ.Αμερικη) βρωμαει μπακ της λογικης Βρανιες δηλαδη βαραμε οπου βρουμε, ειμαστε μεν ταγαρια αλλα τιμια ταγαρια δε θα περασει ο αντιπαλος..
    Εσυ εδιωξες ενα ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ χρησιμο και φθηνο παικτη το Γκαλο για να φερεις τον Παουλινιο! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!
    Εχεις κολλησει σε 3 μαλακες και τον εναν τον εχεις κανει αρχηγο με το στανιο, τον αλλον το τρελλαρα τον πας και τον φερνεις γιατι λεει τον γουσταρεις. Λες και η ομαδα ειναι γκομενα σου και τη πεφτεις σε οποια γουσταρεις.

    Επειδη ο ανθρωπος στα κοντα 70 του ΔΕΝ αλλαζει, μην περιμενετε τιποτε. Λυμπεροπουλους και Ολιβειρες θα βλεπετε. Ουτε τα τσιμεντα θα παιξουν μπαλλα ουτε θα αλλαξει κατι.
    Το μονο που θα αλλαξει ειναι οταν τελειωσει το γηπεδο -ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΠΡΩΞΕΙ ΟΛΟ ΜΑΖΙ- να φερει 4-5 λιγο πιο κανονικους απο τους σημερινους επειδη θα μενουν 5 δραχμες στο ταμειο παραπανω.
    Να δεις δηλαδη κανα Γιοχανσον κανα Μπισεσβαρ κανα Μιλιβογεβιτς, μεχρι εκει. Παικτικα μιλωντας.

    Η ΑΕΚ απο το 2013 που ανελαβε ο μπαλλαδοφατσας εχει φερει σε 6 χρονια ΠΑΝΩ ΑΠΟ 130 ΠΑΙΚΤΕΣ.
    Φετος το ταμειο γραφει ΜΕΙΟΝ 700 χιλιαρικα. 1εκκ ο Ιταλος Πλατελας, 400 ο Σιμαο, εδωσε 700 το Μπακασετα. ΟΛΟΙ οι αλλοι ειναι τσαμπα.

    Η ΑΕΚ απο το 2013 που ανελαβε ο μπαλλαδοφατσας εχει αλλαξει 10 φορες προπονητες!

    Εχει στεριωσει μονο ο Μανταλος. Αυτο τα λεει ολα…

    Sent from my iPhone.

  19. Ο/Η Ο Παρατηρητής λέει:

    Aφού του αρέσουν οι “πρώην” γιατί δε δοκιμάζει να ξαναφέρει τον Gus..
    Ο Μαστροκώστας δηλαδή καλύτερος είναι? 😛

  20. Ο/Η ΓΙΑΝΝΗΣ Κ. λέει:

    Η ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ ΞΕΚΑΘΑΡΑ. ΜΕ ΓΡΗΓΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ. ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΕΛΠΙΔΕΣ.
    ΤΟ ΚΑΚΟ ΜΕ ΤΙΣ ΓΡΑΦΙΚΟΤΗΤΕΣ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ. ΕΑΝ ΛΕΓΟΝΤΑΝ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΟΠΩΣ ΟΤΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ Τ0 2021 ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΗ ΜΠΑΛΑΣ 60%-70% ΣΕ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΥΛΙΚΟ ΘΕΛΕΙ 1 ΜΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ 3 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΒΡΩ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ. ΤΟΥ ΧΘΕΣΙΝΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΠΟΙΝΗ ΚΕΚΛΕΙΣΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΘΥΡΩΝ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ.(Ο ΜΟΝΟΣ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΟΜΑΔΑ.) ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΤΟΧΗ ΜΠΑΛΑΣ 54%.ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΑΙΟΒΑ ΕΙΧΑΜΕ 52%. ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΝΤΟΣΟ ΤΩΡΑ. ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ Η ΦΕΡΝΕΙΣ ΤΟΝ ΜΑΝΟΛΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ: ΔΙΩΧΝΕΙΣ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΜΕ ΟΣΗ ΔΥΝΑΜΗ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝ ΓΙΝΕΙΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΤΗΝ ΔΙΝΕΙΣ ΔΕΞΙΑ ΣΤΟΝ ΓΚΑΛΟ (ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΑΛΛΟΥ) ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΓΙΟΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΛΗ ΠΕΡΙΟΧΗ!!! ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΔΕΛΛΑΣ. ΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΧ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΜΕΓΕΙ ΠΡΟΒΑΤΙΝΕΣ ΑΛΛΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΣΤΑ ΕΛΑΦΡΥΝΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΥ ΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΛΟΠΕΣ ΒΡΑΝΙΕΣ(ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ) ΣΒΑΡΝΑΣ ΟΛΙΒΕΙΡΑ ΖΕΡΑΛΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1 ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ, Ο ΖΕΡΑΛΔΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 25 ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ ΤΗΣ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΒΕΡΝΤΕ ΣΙΜΑΟ ΠΑΟΥΛΙΝΙΟ ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΠΕΡΣΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10 ΜΑΤΣ ΒΑΣΙΚΟΙ. ΟΙ ΒΕΡΝΤΕ ΚΑΙ ΖΕΡΑΛΔΕΣ ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΘΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΑΛΜΠΑΝΗ. ΕΙΔΙΚΑ Ο ΖΕΡΑΛΔΕΣ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟΝ ΗΛΙΑ ΤΣΕΛΙΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΕΡΓΟΤΕΛΗ. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΡΝΤΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ 2 ΠΑΙΧΤΕΣ ΣΑΙΤΕΣ ΓΙΑ ΑΜΥΝΤΙΚΟΥΣ ΧΑΦ. ΟΙ ΑΡΓΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΟΙ ΑΡΓΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΠΛΕΟΝ. ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΤΡΙΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ. Η ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΛΕΩ ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΡΝΑΓΑΝΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΣΑΝ ΝΑ ΗΤΑΝ ΜΑΤΙΑΣΜΕΝΟΙ. ΟΙ ΑΡΓΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ. ΤΕΛΟΣ!!! ΟΠΩΣ ΟΙ ΒΟΥΒΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ. ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΙ ΠΙΣΩ. ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ. ΟΙ ΑΡΓΟΚΑΡΟΥΤΕΣ ΣΙΜΟΕΣ ΣΙΜΑΟ ΚΡΙΣΤΙΣΙΤΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΜΟΡΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΜΑΔΕΣ Γ ΕΘΝΙΚΗΣ. ΔΙΩΞΑΜΕ ΤΟΝ ΑΙΝΤΑΡΕΒΙΤΣ ΚΑΙ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟΝ ΚΡΙΣΤΙΣΙΤΣ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΔΗΛΑΔΗ. ΔΕΝ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΑΡΓΟΥΣ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ. Ο ΠΑΟΚ ΤΟΠΙΑΣΕ ΝΩΡΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΟΝΟ ΓΡΗΓΟΡΟΥΣ. ΑΝ ΕΧΕΙΣ 3 ΠΑΙΧΤΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΘΕΣΗ ΠΡΕΠΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ 30 ΓΡΗΓΟΡΟΙ (ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ) ΚΑΙ 3 ΑΡΓΟΙ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ
    ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ Η ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΖΕΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΔΕΚΑΛΕΠΤΟ. ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΕΝΕΝΗΝΤΑΛΕΠΤΟ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΧΡΟΝΟ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΠΛΕΙ ΟΦ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΤΕΡΜΠΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΙΚΡΟΥΣ. Η ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ Η ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΧΙΜΕΝΕΘ Η ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΑΝ ΤΟ ΧΙΜΕΝΕΘ….
    ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΠΡΟΣΛΑΒΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΕΣΑ ΣΕ 2-3- ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΑΡΓΟ ΡΟΣΤΕΡ ΜΕ ΤΑΧΥΤΑΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ.
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝΕ ΣΥΝΟΧΗ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΦΑΙΝΟΝΤΑΝ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΡΙΣΤΙΣΙΤΣ ΚΑΝΕΙ ΤΑ 100 ΜΕΤΡΑ ΣΕ 40 ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ Ο ΜΑΥΡΟΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑΣ ΣΕ 11. ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΑΡΓΟΚΑΡΟΥΤΕΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΕΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΜΥΝΑ Ο ΕΝΑΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΠΙΑΣΜΕΝΟΙ ΧΕΡΙ ΧΕΡΙ…
    ΤΕΛΕΙΩΣΑΝΕ ΠΡΙΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΟΙ ΑΡΓΟΚΑΡΟΥΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ!!!!
    !!!ΤΕΛΕΙΩΣΑΝΕ!!!!

  21. Ο/Η bandog λέει:

    ειναι πραγματικα κατορθωμα να πηγαινεις διαδοχικα απο τον γιοχανσον και τον αραουχο στον αλεφ και τον πονσε και ακολουθως στον σιμαο και τον ολιβεϊρα και ενω εχεις τσεπωσει 40 μυρια !!!

    μονο ο τιγρης αυτα !

    δεν εχει φυγει ο αυγουστος και μας λειπει ηδη ο μπακαστεας με τις χαφαρες που ηρθαν!

    ειναι πραγματικα εντυπωσιακο να φτιαχνεις το 2019 ομαδα πιο αργη απο τον σκαρταδο στα 38 του και με μεσο ορο υψους 1.70…

    και να ειναι στη θεση τους ακομη προπονητης, γυμναστης, τεχνικος διευθυντης…

    καλο κουραγιο σε οποιον πηρε διαρκειας.
    ειναι μεγαλος ηρωας!
    ή μεγαλος μαλακας…

    ΥΓ: τουλαχιστοιν ξερουμε τι δεν θα κανουμε τις κυριακες μας πλεον για να χανουμε την ωρα μας.

  22. Ο/Η Koreas λέει:

    Ειλικρινά δεν έχω να κάνω ούτε ένα σχόλιο. Εβλεπα χθες το παιχνίδι και δεν είχα όρεξη να σχολιάσω το παραμικρό. Τι να πεις;

    Τι αρνητικό σχόλιο να κάνεις; Γιατί;

  23. Ο/Η Akis λέει:

    Η ΑΕΚ, η διοίκηση της μάλλον, η καλύτερα ο Μελισσανιδης, κατάφερε να κάνει χειρότερη ομάδα από την περσινή. Αυτό θέλει μαγαλη τέχνη. Βρήκε για προπονητή τον Αλεφαντο της Πορτογαλίας, που θα παίξει ποδόσφαιρο κατοχής που θα ξεκινάει από το τέρμα με πρώτο στην υποδοχή το Σιμοες… Βρήκε δεξί μπακ που δε μπορεί ούτε να σεντραρει, ούτε να μαρκάρει. Βρήκε χαφ που είναι πιο αργό και από το Σταύρο το Σταμάτη… Βρήκε σέντερ φορ που έπαιζε championship και α σουλούπι φαίνεται σαν να έπαιζε στον Άγιο Ιεροθεο. Ίσως ο Άγιος Ιερόθεος να έχει και καλύτερο φορ. Επίσης, βρήκαν τον Ιταλό Πλατελλα και ίσως προσβάλω και το Βαγγελακη με αυτό… Σέντερ μπακ, έμειναν με ένα τρελό, ένα πολύ τραυματία, ένα πουθενά και ένα ερασιτέχνη… Τα είπαμε από τα φιλικά, η ομάδα είναι ανέκδοτο. Δεν ξέρουν ούτε τι παίζουν, ούτε θέσεις έχουν, γραμμές ανύπαρκτες, αυτή η κωμωδία όταν ξεκινάει επίθεση από το Μπάρκα με όλους να ανεβαίνουν μπροστά δεν υπάρχει ούτε σε πέντε επί πέντε… Και όλα είναι έργο Μελισσανιδη..Μπραβο τίγρη, έσπασες όλα τα ρεκόρ. Η χρονιά είναι χαμένη, και αν συνεχίσουν με αυτόν τον πουθενά στο πάγκο θα σπάσουμε και ρεκόρ στα ντέρμπι.. Που φέτος είναι και πολλά..

  24. Ο/Η Πίσσα και πούπουλα λέει:

    Το έδωσε το εναυσμα ο “εγγυητής” και ο Κετσετζογλου ήδη λέει: “πρέπει να παρθουν αποφάσεις ΑΜΕΣΑ”
    Αργησε λίγο. Θα μπορούσε να το γράψει από χθες,αλλά μάλλον ήταν απασχολημένος με το “χτένισμα” των σχολίων,ώστε όλα να ρίχνουν το ανάθεμα στον “αχρηστο Πορτογάλο” αλλά ΟΥΤΕ ΕΝΑ εναντιον του αφεντικού του Πορτογάλου αλλά και του ιδίου.

    “Αν και στα φιλικα πηγαινε καλα,απο το δευτερο ημιχρονο με την Κραιόβα ως χθες (δηλαδη ενάμιση ματς) η κατάσταση είναι πρωτόγνωρα τραγική…” είπε, για να δικαιολογήσει τις μαλακίες που έγραφε ως χθες.
    Και δεν ξέρει κανεις τι να πρωτοθαυμάσει. Το συνονθύλευμα εντος αγωνιστικού χώρου,ή το συνονθυλευμα των δημοσιογλυφτων που γυροφέρνουν ενεκα μεροκάματου την ΠΑΕ; Ποιοι είναι χειρότεροι; Δυσκολη η απάντηση.

    “Ηλεκτροσοκ” λοιπον και καλο θα είναι να συμβει πριν την ρεβανς. Για να μην έχουμε κανένα σκορ που θα κάνει την Παναγια της Τραπεζούντας να δακρύσει.

    Αντε να βρεις τον Χιμένεθ τώρα, ή να ψάχνεις το Δέλλα σε ποια παραλία είναι αραγμένος. Πρόβλημα.
    Παρτε το “Κετσε” μωρέ υπηρεσιακό στο πάγκο,μεχρι να βρεθει αντικαταστάτης. Αλλωστε στην υπηρεσία είναι.
    Αρθρογράφος-κόουτς. Και μέχρι να ξαναπιάσει δουλειά ο Λυμπερόπουλος με νεο προπονητη,δώστε του μια τσουγκράνα κσι στείλτετον εθελοντη δασοπυροσβέστη τώρα που πιάσαν και τα επικίνδυνα μελτέμια και έχει ανάγκη η χώρα από “χέρια”.
    Κοντά είναι ο Γενάρης. Και τον “τζόκερ” στείλτετον στην στατιστική υπηρεσία της ΟΥΕΦΑ. Για μετεκπαίδευση.
    Σε μια κουταλία νερό πνήγεστε.

  25. Ο/Η Koreas λέει:

    Διαβάζω για αλλαγή προπονητή και για μανολο για τραιανο για πογετ.

    Αν ο μελ έχει όντως αρχιδια, κι είναι όντως μεγιστάνας φέρνει το λουτσεσκου αύριο το πρωί. Μπορείς;

    Ps. Για όσους βιαστουν δεν αναφέρομαι στο υιο, αναφέρομαι στον πατήρ μιρτσεα.

  26. Ο/Η Ο Παρατηρητής λέει:

    Αν και το πιθανότερο είναι να καταλήξει σε κάποιον απο τους γνωστούς πρόθυμους (Δέλλα, Κωστένογλου κλπ) μου κάνει εντύπωση που για πρώτη φορά οι στοιχηματικές βάζουν και το όνομα του Πογιέτ έστω ως outsider.

  27. Ο/Η conpater λέει:

    Μαλλον βαρεθηκαν και οι στοιχηματικες να βλεπουν αυτο το “πραμα” με τις λοξες τις ριγες που θυμιζουν το πισω μερος εσκαφεα, και το γραφουν μπας και γινει καμια στραβη και τον παρουν τηλεφωνο…

  28. Ο/Η Ο Παρατηρητής λέει:

    Υποτίθεται πως ο πρόεδρος ψάχνει στελέχη που να μπορεί να τα εμπιστευθεί και έδιωξε τον μοναδικό που είχε το θάρρος της γνώμης και είπε αλήθειες, αφού πρώτα προσπάθησαν να τον αποδομήσουν όπως κάνουν με όλους.
    Και όταν ο Πογιέτ αντέδρασε γιατί δεν έχει ανάγκη κανέναν Μελισσανίδη, έστειλε να τον απολύσουν μες τη νύχτα για να μην προλάβει να πει κι άλλα.
    Ενω όλοι οι υπόλοιποι όταν απολύθηκαν δεν τόλμησαν να βγάλουν τσιμουδιά γιατί αλλιώς δε θα έβρισκαν δουλειά ούτε ως ντελιβεράδες στα Γρηγόρης μικρογεύματα.

  29. Ο/Η Δημήτρης Sweden λέει:

    Το αστείο είναι ότι πλέον θα μπορεί να λέει «τα βλέπετε, μια φορά πήρα όποιον μου πε ο προπονητής και είναι χάλια. Από δω κι πέρα μεταγραφπες ξανά μόνος μου»…

  30. Ο/Η bandog λέει:

    νταξ παιδια

    μη απογοητευομαστε τοσο νωρις.

    μπαρκας ,
    μπακακης,τσιγκρινσκυ, βρανιες, χουλτ
    γαλανοπουλος , μανταλος,λοπεζ
    αλμπανης, λιβαγια, κλωναριδης

    θα δουμε κατι πιο ομοιογενες και γρηγορο απο το χαλι που βλεπουμε τωρα και θα παλεψουμε σοβαρα για την τριτη θεση…

    τιγρη , προλαβαινεις να φερεις δυο αραπηδες σκυλια για κεντρο και αμυνα μπας και γλυτωσεις τη φετινη ξεφτιλα.
    δεν θα ξοδευτεις. με ενα βυτιο πετρελαιο παιρνεις δυο μαυρους απο την αφρικη απλως να τρεχουν , να παρουν κουραγιο οι υπολοιποι….

    να ηταν ο χοντρος στη θεση σου θα επαιρνε 2-3 παικτες να σωσει τη χρονια αλλα αυτος φοραγε φουρο και ειπε μαμα 20 χρονων. δεν ξερει….

    εσυ ριξε κανα παιανα στα αποδυτηρια απο αυτους τους κολοκοτρωνεϊκους που ειναι το φορτε σου !

  31. Ο/Η conpater λέει:

    Και λεμε και ξαναλεμε για τον Πογιετ,αφου ηταν οτι πιο αξιολογο περασε απο τον παγκο τα τελευταια χρονια. Οπως και να το κανεις ,ειναι σημειο αναφορας αναλογικα με τα υπολοιπους που εκαναν τον προπονητη.
    Σε αυτη την ομαδα,μεταφερουμε παντα το παρελθον στο παρον.Ειμαστε μοναδικοι στο ειδος. Το να φερουμε εναν προπονητη που δεν εχει ξαναπερασει απο δω δεν γινεται. Και μιλαμε για σοβαρο προπονητη.Δεν λεω να εχει κατσει σε Ρεαλ, Μπαγιερν και αλλες λοιπες υπερδυναμεις,λεω να ειναι κατι αξιολογο απο Ισπανια ,Ιταλια,Γαλλια,Αργεντινη….
    Αλλα οταν δεν ξερεις τι ποδοσφαιρο θελεις να παιξεις φερνεις οτι να`ναι. Ανοιξαμε την φαμπρικα με τους Πορτογαλους και δεν λεει να κλεισει. Πορτογαλος να ειναι κι ας ηταν σε β`εθνικη τους. Λες κι εχουν κανα πρωταθλημα γαμηστερο,2 αντε 3 ομαδες πρωταγωνιστουν και οι υπολοιπες ειναι για να κλεισει η λιστα.
    Και κουβαλανε μαζι τους την σαρα και την μαρα,που σου μενουν αμανατι μετα και δεν ξερεις τι να τους κανεις. Ηρθαν καποτε δανεικοι ο Ασουνσαο με τον Μπρουνο Αλβες ,ειχαμε πισαει το τζοκερ τοτε, και νομιζαν οτι ολοι ειναι σαν κι αυτους.
    Ο Γκαμαρα Παραγουανος ειναι ,και ακομα λειπει απο την ομαδα. Δεν υπαρχουν αλλες χωρες να ψωνισεις? Περου.Ισημερινος, Κολομβια, Αργεντινη,Παραγουαη,εκτος κι αν δεν ξερεις που πεφτουν αυτες οι χωρες. Στοιχιζει κατι παραπανω να πας και να`ρθεις, αλλα εκει θα βρεις παιχτακια τζαμπα που ισως τους πουλησεις μετα. Ερχεται ο καθε τυχασπαρτος εδω και κανει το κομματι του. Εφερες πισω τον Βρανιες,γιατι ησουν ανικανος να πας να βρεις εναν αλλον. Οταν ο αλλος εχει Καρεμπε εσυ εχει Λυμπεροπουλο.Αυτο αρκει για να κανει την διαφορα.
    Λεμε για τους ελεεινους στο λιμανι,πως με τα εκατομμυρια του CL αγοραζουν ,πουλανε ,ξεπλενουν,και παντελονιαζουν χρημα ,χαρις στα καλπικα πρωταθληματα. . Πιστεψε κανεις τα 22 εκ. του Ρετσου? Η μαλακας πρεπει να εισαι η γαυρος η και τα δυο μαζι που ειναι για αυτοκτονια. Φερνει ομως παιχτες που παιζουν μπαλα, μισθοφοροι ειναι που πληρωνονται καλα για να κανουν την διαφορα και να την κανουν σε ενα δυο χρονια για κανα καλο διχρονο-τριχρονο συμβολαιο. Πουλανε και λιγο σοτο για την καλυτερη ομαδα ,το μπιμπερον τους ειχε το σημα του gay , και ειναι ολα μια χαρα. Πανε ομως το ψαχνουν,κοιτανε,ρωτανε,εχουν επαφες. Απο το τηλεφωνο δεν γινεται δουλεια. Εμεις αν ηταν δυνατο να ειχαμε cb αντι τηλεφωνου στα μεσαια να πιανουμε μεσω παρακτιων να γλιτωναμε τους λογαριασμους.
    Εφερε τον Μαρτινς ,που προσωπικα δεν μου γεμιζε το ματι,ηταν κατι μεταξυ τυφλα Βελγου απο την μπυρα και ταβερνιαρη ,και την ομαδα του την παει μια χαρα. Κανει βεβαια κι αυτος τις μαλακιες του αλλα λογω καλων παιχτων ΚΑΙ στον παγκο μπορει και τις καλυπτει.
    Μια ζωη ειχαμε μπλεξει με τους Γιουγκοσλαβους γιατι εμεις ημασταν οι μαγκες. Μας βγηκε απο το πουθενα ενας Σαβεβσκι,ενας Σαμπα και μετα οποιου το ονομα τελειωνε σε -ιτς θα περνεγε μια βολτα εστω, απο την Αεκ. Εχει δωσει ενα σκασμο λεφτα ο χοντρος αλλα τα χει παρει πισω με το παραπανω.Ο δικος μας δεν εχει παρει τιποτα.Σε επιπεδο αγοραπωλησιας παιχτων εννοω.
    Απορω,πως ολοι αυτοι οι σιχαμενοι δημοσιογραφοι της ΑΕΚ, δεν εχουν αναφερει ακομα την επιστροφη του Κασαπη ,του Ντομπος, του Σαββιδη,η ακομα και του Βαιου Καραγιαννη. Εγω παντως εχω κρατησει το τηλεφωνο του Οκονσκι ,αν το χρειαστουν εδω ειμαι.
    Θα μου πεις εχει γενικο αρχηγο τον Δημητριαδη,γιατι κερδισε την καρδια του προεδρου οταν στην μεταγραφη του ειπε “προεδρε βαλε εσυ το νουμερο στην επιαγη”… Ο αλλος ο ανεκδιηγητος ο Λυμπεροπουλος οταν ηρθε στην ΑΕΚ, στο παιχνιδι με την Γκρασχοπερς στην Λεωφορο,βγαζει στο τελος την φανελα και την δινει στον προεδρο… Δεν ξερω αν γινονται αλλου αυτα ,παντως και στα Βανουατου εχουν εξελιχθει καπως απο οτι μαθαινω….

  32. Ο/Η Ο Παρατηρητής λέει:

    Ο γαύρος είναι πλυντήριο αλλά φέρνει και καλούς παίκτες. Βγάζει το κατιτίς του, κάνει και το κομμάτι του στην πιάτσα.
    Έχει Καρεμπέ – Μοντέστο που ξέρουν καλά την αγορά της Γαλλίας. Εκτός του οτι ο Καρεμπέ έχει άλλο ειδικό βάρος σαν παρουσία στο Ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο.
    Του έφεραν τσάμπα κάτι Σισέδες και Καμαράδες με συμβόλαια 200 χιλιάρικα.
    Όμως όπου χρειάστηκε τα έχωσε. Πήρε τον φυλακόβιο Σεμέδο, πήρε τον Σα που κόλλησε με την ομάδα ως δανεικός.
    Πήρε τον Βαλμπουενά και κοντά σ’αυτούς βελτιώνονται κάτι μετριότητες που έχουν, αποκτούν υπεραξία. Φέτος είχε 11-0 γκολ στα προκριματικά και είναι για 15 παιχνίδια αήττητος.
    Ομάδες που μπροστά στην ΑΕΚ μοιάζουν μεγαθήρια τις είχαν για πρωϊνό.
    Κάποτε λέγαμε για τα μούφα πρωταθλήματα που τον έβαζαν σε όμιλο. Τώρα έχει 2 χρόνια που δεν πήρε ούτε κούπα του καφέ όμως παρόλα αυτά άλλαξε ολη την ομάδα και περνάει προκριματικά όπως όλοι.
    Εμείς πέρυσι που πήραμε τα λεφτά των ομίλων τι τα κάναμε? χέστρες και νεροχύτες στην Αγιά Σοφιά.
    Κάποτε είχαμε ΤΔ τον γάτο τον Ίβιτς που (στα πρώτα του βήματα ως ΤΔ) κουβάλησε Τσιρίλο Σορεντίνο κλπ κλπ και μας έκανε μάγκες με ψίχουλα.
    Διότι ο Ίβις όπου έπαιξε μπάλα έφτιαξε την πιάτσα του για μελλοντική χρήση ως μάνατζερ, έκανε τα κονέ του.
    Ο Λυμπερόπουλος όπου έπαιξε έκανε μόνο κουτσομπολιό. Τόσα χρόνια μάνατζερ και ΤΔ σε ΑΕΚ, ζέλα και ξανά ΑΕΚ παρέμεινε το ίδιο κούτσουρο.
    Εγω απορώ πώς αυτός ο άνθρωπος κέρδισε την εμπιστοσύνη του Μελισσανίδη σε τέτοιο βαθμό.

  33. Ο/Η The Snitch λέει:

    ΔΕΝ πιστευω στις δευτερες θητειες στο ποδοσφαιρο. Ο Poyet –και μονο αυτος- εχει ενα μικρο‘πλεονεκτημα’ μιας και δε πηρε ουτε καν πρωτη, ηρθε σε μια ομαδα-ρακος Γκουαρδελλας γαρ, και με μεταγραφη τον …..Πεκχαρτ εκανε οτι εκανε. Στο τελος η γνωστη κλικα ΜΑΝΤΑΛΟΣ-ΜΠΑΚΑΚΗΣ-ΚΟΛΟΒΕΤΣΙΟΣ-ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ καθωταν και εβαζε τα αυτογκολ (2 με το Κομποτιακο) για να ΄φυγει’. Ο λογος ηταν απλος, ο Poyet παρεδωσε μια λιστα και ειχαν συμφωνησει προφορικα σε budget μεταγραφων οπως ειχαν ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΟΙΒΗ ΤΟΥ που ηταν 600 χιλιαρικα/ετος. Με 250 ηρθε στο εξαμηνο και ζητησε ενα 20% αυξηση- 600 το χρονο κατι που ειναι και λογικο αλλα εγινε και αμεσα δεκτο απο το Μελ.

    Αυτα που γραφει ο χοντρος ειναι ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ που βγηκαν μετα για να βγαλουμε τρελλο τον ανθρωπο, συνηθης τακτικη του Δηματου που ελεγε τη μια παπατζη το Μανωλη και μετα ετρεχε και τον αγκαλιαζε μπροστα στις καμερες. Ο Gus –αν θυμαμαι σωστα- αλλωστε υπεγραψε με αυτα τα λεφτα 600 η 800 στη Μπετις μια εβδομαδα-10 μερες μετα. Το να παρεις 200 χιλιαρικα παραπανω απο ενα συλλογο της Ισπανιας σε σχεση με εναν Ελληνικο νομιζω οτι ειναι απλο και επισης φυσιολογικο.

    Αρα ο ανθρωπος ουτε τρελλος ειναι ουτε ξαφνικα απο εκει που ζηταγε 2εκκ (ετσι μας ελεγαν) επεσε κατω απο τα μισα. Το κασε του τοσο ηταν εξ αρχης και μπορεις να τον γουσταρεις η οχι, μπορει να ειναι καλος-κακος-ομορφος-ασχημος, να παιζει καλη μπαλλα η κλοτσοσκουφι, να εχει 1000 καλα η 1000 κακα, αλλα το ΜΟΝΑΔΙΚΟ που δεν μπορεις να πεις ειναι οτι ειναι παραμυθας. Μια χαρα πραγματιστης ειναι ο ανθρωπος.

    Παρενθεση: Η λιστα ειχε μεσα παικτες και ποσα που ηθελε ο Gus αλλα ειχε και ποιοι ΠΡΕΠΕΙ να φυγουν. Δηλαδη Η ΚΛΙΚΑ. Ειτε για αγωνιστικους λογους ειτε για αλλους. Πρωτος πρωτος φιγουραρε ο αρχηγος της φαπας. Ο Μανταλος με διαφορα απο το δευτερο ηταν ο πιο αχωνευτος οχι επειδη ειναι τεμπελης και προκαλει προβληματα συνεχεια στο αγωνιστικο κομματι με τις γκρινιες του και τις εμφανισεις του αλλα γιατι ειναι ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ και κανει κλικες με οσους μπορει. Γι αυτο αλλωστε ειναι και το ‘αγαπημενο’ παιδι του προεδρου- εχει τη ταση ο Μελ να μαζευει κολογλυφτες και ρουφιανακια διπλα του. Δηματος-Δημητριαδης-Λυμπεροπουλος-Αρκαδη-Καρα-μ-ουζας, Κεφτετζογλου, Τσακιρης και παει λεγωντας- κλεινει η παρενθεση.

    Εχω ξαναπει: υπαρχει λογος που χωριζεις την πρωτη φορα. Αυτος ο λογος ΔΕΝ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ με τη παροδο του χρονου.Πραγμα που σημαινει οτι το οποιο θεμα-προβλημα παραμενει και απλα αναμενει την ωρα που θα ξανασκασει και μαλιστα με μεγαλυτερο μπαμ. Ειναι γνωστο απο τα γραπτα μου χρονια οτι τον Gus τον γουσταρω και σα τυπο αλλα και σαν τον ΜΟΝΑΔΙΚΟ προπονητη εδω και δεκαετιες που μπηκε και δε μασησε ξερωντας και τι σαπακια εχει στην ομαδα αλλα και τι λακο του σκαβουν οι διαφοροι εντος και εκτος χορτου. Δε ξερω τι εκανε πριν, δε ξερω τι εκανε μετα, δε ξερω τι μπορει να εκανε αν εμενε παραπανω, και λιγο με ενδιαφερει. Εμενα με νοιαζει τι εκανε οσο ηταν εδω. Και εδω τους πηγε ΟΛΟΥΣ ορθοπεταλια. Τα υπολοιπα ειναι θεωριες, αν αμα και ισως.

    Θεωρω ομως οτι ΔΕΝ πρεπει να ξαναγυρισει. Ασε που επειδη δεν ειναι κολοτουμπακιας Μανωλης το βλεπω δυσκολο να το κανει, μετα τα puta κλπ που εχωσε στον ιδιο το Μελισσανιδη- κατι που ΚΑΝΕΙΣ δεν εχει τολμησει καν οχι να το κανει αλλα να το σκεφτει. Το εβρεξε το σλιπακι ο τιγρης γι αυτο και δεν εμφανιστηκε ΠΟΥΘΕΝΑ στο θεμα της απολυσης Gus. Οχι για να μετρηθουμε με μπραβους φυσικα αλλα γιατι ο αλλος ειναι τρελλαρας Ουραγουανος και δε θελει πολυ να σε κανει ρομπα σε ολη την Ευρωπη με μια συνεντευξη τυπου. Οπως εκανε ρομπα το Μιζοβιτς στη ρεσεψιον του Sofitel που τον φωναζε lap dog και εκανε ρομπα το συλλογο αποκαλωντας το αφεντικο ΨΕΥΤΗ ΚΑΙ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑ λεγωντας οτι αλλα υποσχεθηκε και αλλα εκανε. Κατι που ΟΥΔΕΠΟΤΕ διαψευστηκε απο τη ΠΑΕ.

    @ Ban
    Ισως παιξουν λιγο καλυτερα αυτοι.Δυσκολο αλλα ισως. Αλλα αυτο που λες δε θα γινει ποτε μιας και αφηνεις εξω ολα τα ‘αστερια’ που απεκτησες στυλ Ζεραλδες, και φυσικα ολα τα πορτογαλακια. Θυμασαι τι ελεγα πριν κανα διμηνο? Οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να πας να ψωνιζεις απο μια αγορα μιση ντουζινα παικτες? Ποσο μαλλον ιδιας χωρας με το προπονητη! Ποσους Γερμανους εχει ο Klop? KANENA. Ποσους Ισπανους ο Πεπ? 2 ο ενας ηρθε φετος. Ποσους Ιταλους ειχε ο Κοντε και ο Σαρι στη Τσελσκυ? Απο ποτε η εθνικοτητα του προπονητη ειναι το βαρομετρο αποκτησης παικτων απο τη χωρα του? Μονο στην ΑΕΚ του Μιζοβιτς γινωνται αυτα τα ευτραπελα.

    Λεω εδω και χρονια: θες να δεις ποσο δυνατος εισαι? Κατσε και δες ποιοι παικτες σου θα πηγαιναν με μεταγραφη και θα επαιρναν τις θεσεις σε αυτους που εχει ο αντιπαλος σου. Η ΑΕΚ αυτη τη στιγμη εχει ΜΟΝΟ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ. Κανενας- κανενας ομως- αλλος δε μπορει να παιξει στον ανταγωνισμο. Ο Λιβαδιας ειναι κυριακη χαρα δευτερα λυπη. 2 σαιζον καθε χρονο παιζει κανα τριμηνακι οριακα και μετα ψαχνεις να τον βρεις. Για ποιο λογο η τριτη χρονια να ειναι διαφορετικη απο τις 2 προηγουμενες? Αυγουστο εχουμε. Πριν τα Χριστουγεννα θα τον ψαχνεις εδω θα ειμαστε.Γι αυτο αλλωστε ξεκινησε ελπιδοφορα στην Ιντερ και κατεληξε στα 23 του στη ΑΕΚ.

    Το οτι το 2019-2020 μιλαμε για το Κλωναριδη δειχνει ΠΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ. Για να μη παμε μακρια σε δεκαετια 90, πιστευει κανεις οτι ο Κλωναριδης θα ηταν στο ροστερ του Φερερ η του Μακη τοτε το 2003-04? Μιλαμε για το παικτη που ΕΠΕΛΕΞΕ την εθνικη Βελγιου αντι της Ελλαδας. Ο Κλωναριδης δηλαδη πιστευει (οντως το πιστευει!) οτι εχει πιθανοτητα να πεταξει εξω παικτες επιπεδου Αζαρ- Ντε Μπρουνε- Οριγκι κλπ για να παιξει, σε σχεση π.χ με τον Μπακασετα και τον Μπουχαλακη της εθνικης Ελλαδας! Και εγω πιστευω οτι αμα πετυχω το Marc Márquez θα του ριξω γυρο (με απ’ ολα) αρκει να εχω φροντισει να του κλεψω τουλαχιστον μια ροδα πιο πριν, καλυτερα τη πισω. Γιατι με τη μπροστιμη και σουζα ΧΑΛΑΡΑ με περναει σε στροφη..

    Μονο ο Μπαρκας παει στο ΖΜΠΑΟΥΓΚ που εχει αυτο το ΓΕΛΟΙΟ τυπο που ρουφαει ολα τα απιστευτα-ειδες τι εφαγε προχθες με τους Σλοβακους. Κανενας αλλος δε παει ουτε καν στο ζελα.

    Αντε και ο Σιμοες σε ενα ορθολογικο σχημα- οπως επαιξε ο γαυρος προχθες- που κραταει το σχηματισμο του και ζητα συγκεκριμενα πραγματα απο τη καθε θεση.

    Ο ΣΙΜΟΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΥΝΤΙΚΟ-ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΤΕΧΝΙΚΗ-ΧΑΦ. ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΒΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑΝ ΑΝΑΛΟΓΟ ΠΑΙΚΤΗ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟ ΧΩΡΟ. ΕΝΑ ΠΕΙΘΑΡΧΗΜΕΝΟ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΗ ΛΕΙΠΕΙ ΟΠΩΣ Ο ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΝΑ ΓΙΟΧΑΝΣΟΝ ΕΝΑ ΖΗΚΟ ΕΝΑ ΑΣΟΥΝΣΑΟ (μιας και το θυμηθηκαμε). ΤΙ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ?

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΣΤΟΠΕΡ ΟΥΤΕ ΟΚΤΑΡΙ ΟΥΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΧΑΦ ΟΥΤΕ ΕΞΤΡΕΜ. ΠΟΤΕ ΕΠΑΙΞΕ Ο ΖΗΚΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΣ Η ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΠΑΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΡΜΑ? ΤΙ ΔΙΑΟΛΟ ΟΝΕΙΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ?
    Ο ΣΙΜΟΕΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΣΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΡΙΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΟΥΤ. ΚΟΦΤΗΣ – ΤΡΕΧΑΛΑΤΖΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ.

    Ο ΣΙΜΟΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΥΝΤΙΚΟ-ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΤΕΧΝΙΚΗ-ΧΑΦ. ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΒΕΙ. ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ Η ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΓΡΑΨΩ?

    Ποιος παικτης της Referee united μπορει να μπει στο ροστερ της Liverpool? ΚΑΝΕΙΣ. Ουτε για παγκο. Αυτος ο Μαρσιαλ που ειναι το αστερι τους δε μπαινει σε μας ουτε αποστολη. Μη παμε σε Πογκμπαδες και Λιντελοφ που δε περνανε καν την πορτα του Melwood (προπνητικο) οχι να μπουν στο Anfield. Καναμε μια κινηση για το Μαγκουαιρ με 35εκκ για να παει στο παγκο- βασικοι ειναι το THE WALL και ο Gomez, τριτος θα ηταν αυτος με το Matip ΑΝ εφευγε η Λοβερνια, και ειπαν οχι. Ε πηγε ο κωστενογλου της Νορβηγιας και εδωσε 80εκκ και ειναι η βασικη μεταγραφη του καρναβαλλιου. 80εκκ για το Μαγκουαιρ ΕΛΕΟΣ! και να χτιζεις την ομαδα σου λεει στο Χαραλαμπο. Τσιμπα το χηναρι-καλημερα απο τη Wolves και που σαι ακομη. Αυτα παθαινεις αμα πας και μαζευεις τα λιμα απο τους αλλους.

    Και η ΑΕΚ μαζευει ΛΙΜΑ. Πας τωρα με ενα CF που τον πετανε δεξια και αριστερα ομαδες της Β’ Αγγλιας να κανεις προκοπη. Τα ιδια και με αυτον τον Ζεραλδες που παει δανεικος και αγυριστος καθε χρονο. Με 700 χιλιαρικα μεταγραφες/χρονο οχι ποδοσφαιρικη ομαδα αλλα ουτε ενα μεσαιου μεγεθους super market δεν ανοιγεις. Τα νοικια και τα ραφια σε ενα μαγαζι 3500 μετρα, χωρις εμπορευμα, ειναι ακριβοτερα-πανω απο μυριο.

    ΥΓ Γρηγορο ανεβασμα για το ματς. Τα κανονια ειναι δεμενα φετος ΔΕΝ θα ειναι ευκολο απογευμα, καμμια σχεση με τη περσυνη ομαδα. Βεβαια αν γκαζωσουν τα 3 πολυβολα μπροστα δε θα εχουμε θεμα as usual. Adrian make the switch. Bobby γλεντα το Σωκρατη που εβγαλε και γλωσσα. ΕΔΩ σωκρατακο ΔΕΝ ειναι Γερμανια. Περσυ σε ειχε κανει αλογο ο αλλος, ολοι ξαπλα πεφτατε. Τις ξεχασες τις σακουλες?

    https://www.youtube.com/watch?v=wbCjqXcv5U4

    We are Liverpool.

    YNWA

    Sent from my iPhone.

  34. Ο/Η akis λέει:

    Καλησπερα snitch…η ερώτηση απευθύνεται τόσο σε σενα οσο και στον Steve…
    Λογικά ο καθηγητής μας χαιρετά,τι έχουμε για μετά πιστεύετε;
    Η λογική Μελισσανίδη λέει από Κωστένογλου,μέχρι επιστροφή Δέλλα αλλα ελπίζω ακομα μήπως και δούμε Gus,τον πήγαινα με…χίλια και για κάποιο λόγο θεωρώ πως μπορεί να ταιριάξει με τον οργανισμό ΑΕΚ και να δώσει πράγματα,αρκει να τον αφήσουν βέβαια… (πολύ δύσκολο βέβαια)
    Επίσης υπάρχει ελπίδα με Μέλ να δούμε σοβαρο τεχνικό διευθυντή σε αυτήν την ομάδα;

  35. Ο/Η bandog λέει:

    @snitch

    συμφωνω στα περισσοτερα.

    ο σιμοες φυσικα ειναι το χαφ που περιγραφεις αλλα εδω και 1 χρονο και σε αυτο το ρολο ακομη ειναι κακιστος…
    οταν ενας γενικα καλος σου παικτης παρουσιαζει τοσο κακη εικονα κατι φταιει.
    συνηθως η καλυτερη θεραπεια ειναι να βαλεις εναν παικτη διπλα του που θα τον ξυπνησει.
    φαντσου τον μποιυχαλακη χωρις γκιλιερμε δλδ , να ειχε πχ διπλα του τον σιμαο….
    αλλα τα ειπα και πιο πριν.
    οταν φευγει ο γιοχανσον και φερνεις αλεφ , φευγει ο αλεφ και φερνεις σιμαο , μιλαμε για επιτελικο downgrade συστηματος !

    παικτης κλωναριδης προφανως δεν υπαρχει για μια φανελα των δεδομενων της αεκ αλλα δεν παυει να ειναι ο πιο γρηγορος επιθετικος σου σε μια στιγμη που ο γρηγοροτεοος της ενδεκαδας ειναι πιο αργος απο τον τσαρτα στα 35 του.
    αυτο ηταν και το βασικο χαρακτηριστικο του κλωβναριδη που σε εβαλε στο τσουλου περσι…
    γιατι εννοειται οτι η τεχνικη ειναι ενα ζητουμενο αλλα αν το 2019 δεν κανεις τα 100 μετρα σε 12 δευτερα, δεν εισαι για να μπαιζεις μπαλα….

    περι σωκρατη και επειδη γνωριζω προσωπικα τον ιδιο και την οικογενεια του , θα σου πω οτι του εχει φυγει η μαγκια στην αγγλια !
    δυο ταχυτητες πανω απο γερμανια σε πιεση και ταχυδυναμη.

    σημερα δινουμε ενα δυσκολο ματς απεναντι σε μια φρεσκια φρεσκια και φιλοδοξη αρσεναλ.

    ποτε ομως δεν φοβηθηκαμε τα δυσκολα…

    ΥΓ: επειδη το πδοοσφαιρο σημερα ειναι χρημα ας ανοιξουμε καποαι μερα το θεμα για τα εξοδα της ομαδας.

    διαβαζω για εξοδα κοντα στα 30 μυρια εκ των οποιων μονο 8-9 ειναι συμβολαια προπονητων και παικτων.

    το βεβαιο ειναι οτι ως αεκτζηδες δεν θελουμε ουτε να γινουμε το πληντηριο που ειναι ο γαυρος , ουτε οι νεοπλουτοι μαλακες που ειναι οι γαυροι του βορα.

    θελουμε ενα σοβαρο προτζεκτ με ισοσκελισμενους ισολογισμους που θα βασιζεται στα εσοδα του και στην παραγωγη παικτων (ναι καλα…)
    το ζητουμενο του εμπορικου τμηματος (εδω γελανε) ειναι να αυξησει τα τακτικα εσοδα και να μειωσει τα παγια εξοδα ωστε να υπαρξει αυξηση του αγωνιστικου μπατζετ.

    απαιτειται σοβαρη επενδυση στις ακαδημιες και το σκαουτιν . ενα σημαντικο εξοδο που μεσοπροθεσμα θα σου αποφερει εσοδα και οφελη.

    επισης επιβαλλεται να καθοριστει το οικονομικο υψος του ροστερ σε βαση κλιμακας με εμφαση σε καλο προπονητη με ενσημα στο αθλημα και παικτες αξιας στον αξονα..

    πχ ενα αγωνιστικο μπατζετ 10 μυριων με :

    1 μυριο για προπονητη+τιμ
    3 μυρια για 4 παικτες αξονα
    5 μυρια για 10 παικτςς 18αδας
    1 μυριο για 10 παικτες αναπληρωματικους κατα προτιμηση νεαρους

    σε αυτο το προτζεκτ εννοειται οτι οταν εχεις εναν μανταλο των 300Κ και σου ζητησει 600Κ , δεν τον ανανεωνεις αλλα τον πουλας και φερνεις τον επομενο των 300….

    διαβασα και κατι αλλο και εφριξα…
    μας κοστισε ο γιαννωτας συνολικα 600Κ ??????

  36. Ο/Η Ο Παρατηρητής λέει:

    Τώρα που είπες για ακαδημίες.. εκείνο το έργο “Ο Σαράντης επενδυτής ακαδημιώνε και δωρητής στην Αγιά Σοφιά” μάλλον μας τελειώνει όπου να’ναι ε..χωρίς λεφτά εννοείται.

  37. Ο/Η AkisT21 λέει:

    Εντάξει, το έργο πάει όπως πάντα.. Δίνουμε πίστωση χρόνου στον Καρντοσο, να μείνουμε και εκτός πρωταθλήματος νωρίς νωρίς, τον απολυουμε στη διακοπή, και από πρώτη Σεπτέμβρη, που θα έχουν λήξει οι μεταγραφές, φερνουμε κάποιον άλλον. Τόσοι υπάρχουν στα κυβικά του προέδρου και του τεχνικού διευθυντή. Κωστενογλου, Δελλας, Τσιωλης, Τεννες, ίσως και Άγγελος Αναστασίαδης. Τώρα που είναι στην ΑΕΚ ο ευεργέτης του πατριάρχου, ίσως τον αφήσει ο πνευματικός του να έρθει στην ΑΕΚ. Τίποτα δε θα αλλάξει, γιατί για να αλλάξει πρέπει να φύγουν όλοι σχεδόν, Λυμπεροπουλοι, Δηματοι, Αγγελικουλες και λοιποί… Ποιους θα βρούμε μετά να κάνουν υποκλισεις στον εγγυητη;; Άρα με τις υγείες μας και ας ελπίσουμε το κοντέρ στα ντέρμπι να μην γράψει πολλά.
    Υγ. Επειδή βλέπω ότι υπάρχει και άλλος συνονόματος που γράφει στο blog, θα προσθέσω κάτι στο Akis για να μην μπερδευομαστε.

  38. Ο/Η ...Το φως του φεγγαριού... λέει:

    Προς ολους: Δηλαδή ο Πετρακης, δεν παίζει?

  39. Ο/Η The Snitch λέει:

    Απλό πράγμα το ποδόσφαιρο.
    3-0 στο 60 τους gunners και φρένο με αλλαγες να λήξει το ματς με 3-1 στο 89.
    Εντάξει το έχουν πάρει απόφαση πλεον και καλα αντέξαν μέχρι το 40.
    Ο σωκρατης τα είδε ολα πάλι, σε μια φαςη ο Bobby του σκάει μια γυριστή με πέταγμα της μπαλλας ανάποδα ακούστηκε ενα ΟΟΟΟΟ απο ολο το γηπεδο. Και τους gunners..

    Στη μαχη της ουράς ο Κωστένογλου της νορβηγιας εχαςε 1-2 και απο τη palace μεςα στο κοτέτσι των ονείρων. Αφου ΞΑΝΑΠΗΡΕ ΠΕΝΑΛΤΥ ΤΡΤΙΟ ΣΕΡΙ ΣΕ ΤΡΙΑ ΜΑΤΣ- Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΟΜΑΔΑ στο πρωτάθλημα..

    ΥΓ Αντε ALI γυρνά γιατι δεν ειναι αυτος για αυτο το επίπεδο. Για δεύτερος οκ αλλα μέχρι εκει.
    Ο Πέπε εκανε μια μαγκιά στο 5’ φόρτωσε ο Βιργίλιος ( φόρτωσε ομως) και τα επόμενα 85 και καθυστερήσεις του δάγκωσε το λαρύγγι. Καρότσι το πήγε. Καλές κινήσεις ο μικρος αλλα θέλει δουλεια ακόμα.
    Καλο που έπαιξε ο Ads ( η αγάπη μου) θελω να δω και το Brewster σε επίσημο ματς.

    ΑΕΚ αύριο παμε για μπυρες, πρώτη φορα για φέτος μια χαρα το τριμπαλλο.

    Sent from my iPhone.

  40. Ο/Η Κώστας λέει:

    Ο Πετράκης είναι και γνώστης της ελληνικής πραγματικότητος άλλωστε. Σε εμάς καλά τα πήγε, έτσι και αλλιώς από χωριάτη πρόεδρο φεύγει σε χωριαταραίο πηγαίνει.. Φαντάζεσαι τα μούτρα αυτών των οπαδογράφων που θα πρέπει να δικαιολογήσουν την επιλογή;

  41. Ο/Η conpater λέει:

    Τον Πετρακη του ΠΑΣ εννοεις? ειλικρινα,τον θεωρω πολυ σοβαρο ανθρωπο αλλα και προπονητη για να ερθει αυτη στην στιγμη στην ΑΕΚ.
    Κι αλλο ΠΑΣ αλλο ΑΕΚ. Αν τον παρεις,πετας λευκη πετσετα για την σαιζον,αλλα ισως βαλεις ταξη στην ομαδα .Και θα σου φτιαξει κι ενα συνολο υποφερτο να παιζει καλη μπαλιτσα.Μια διευκρινηση,μπορει να το βλεπεις πραο,χαμηλων τονων,αλλα αν στραβωσει με κατι θελει 10 Gus στην καθισια του.Και δεν στραβωνει μονο με οσους ειναι “κατω” απο αυτον , στραβωνει και μαλιστα ασχημα και με τους “πανω”….Ειπαμε , ειναι σοβαρος πρωτα σαν ανθρωπος και με τον πρωτο που θα φαγωθουνε θα ειναι αυτη η γλιτσα ο Λυμπε….

  42. Ο/Η Dimitris λέει:

    Ξευτέλισαν το VAR με την πρεμιέρα του. Λαμία και Καραΐσκάκη. Ας δείχνει ό,τι θέλει η οθόνη. Ο κόραξ θα σφυρίξει αυτό που γουστάρει. Ντροπή ρε τομάρια. Ούτε μια διαγωνιστική ποδοσφαιρική διαδικασία 16 ομάδων δεν μπορεί πλέον να διοργανωθεί σ΄αυτή τη χώρα.

  43. Ο/Η Ο Παρατηρητής λέει:

    Οχι που νόμιζαν πως με VAR θα είναι ολα αγγελικά πλασμένα.
    Ποιός θα τολμήσει να γυρίσει τη φάση πίσω εκεί μέσα ρε.
    Δουλευόμαστε
    Τι είμαστε Αγγλία?

  44. Ο/Η AkisT21 λέει:

    @Steven
    Πετρακης ε;;; Σωστά. Εγώ θα έλεγα και Σουλης Παπαδόπουλος. Παιδί της Κοκκινιάς, θα τα βρίσκει με τον εγγυητη στο “παιχτε μπάλα με ψυχή”

  45. Ο/Η Dimitris λέει:

    @Παρατηρητής
    Δεν είναι μόνο το Καραΐσκάκη.
    Μαντάρα στη Λαμία και μάλιστα live παραγγελία σουβλάκια. Στο Χαριλάου φωνάζουν οι Ρούληδες για κάποιο πέναλτυ….
    Εύγε. Ενίσχυση αξιοπιστίας. Πρεμιέρα VAR με 3 πιθανές αλλοιώσεις αποτελεσμάτων. Τρία στα τρία δηλαδή.
    Εύγε Πάμε κι ένα τέσσερα στα τέσσερα σήμερα με αλλοιώσεις, για να ολοκληρωθεί ο θρίαμβος και για ν΄αποδειχθεί για ακόμη μια φορά οτι των ποδοσφαιρανθρώπων ο τράχηλος ζυγόν δεν υπομένει….

  46. Ο/Η Ο Παρατηρητής λέει:

    Οι άλλοι δε μπορούσαν να καθήσουν ενα δίωρο χωρίς σουβλάκια και παρήγγειλαν την ωρα του αγώνα.
    Δηλαδή περιμένεις απο αυτούς να διορθώσουν το λάθος του διαιτητή ενω είναι πασαλειμμένα τα στόματά τους με τα λάδια και τις πατάτες.
    Αλήθεια, ποιός ελέγχει ποιοί μπαίνουν και ποιοί βγαίνουν απο εκεί μέσα?
    Η πιο αστεία χώρα του κόσμου.

  47. Ο/Η The Snitch λέει:

    @ Akis

    Πραγματικα δεν εχω ιδεα τι ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ οτι θελει να κανει. Εδω δεν εχει αυτος θα εχω εγω?

    +130 παικτες, +10 αλλαγες προπονητων και 4 τεχνικων διευθυντων σε μια πενταετια (2014-2019) σου δειχνουν εσενα οτι ξερουν τι θελουν? ΙΔΕΑ δεν εχουν. Οτι κατσει και οτι μας βρει το ξημερωμα. Το πλανο αλλαζει πιο γρηγορα απο ανεμομυλο στη Μυκονο τον Αυγουστο. Εδω μεσα σε 8 μηνες προπερσι –για να καταλαβεις για τι χαβαλεδες μιλαμε- ειχαν τον Poyet που επαιζε αυτο που επαιζε. Ας πουμε- για χαρη λογου- ενα Λατινο-Αμερικανικο στυλ: δυναμη παθος κλωτσια αποτελεσμα. Μετα αποφασισαν να πανε σε ‘γαλλικο’ στυλ και εφεραν εκεινο τον απιθανο που ηρθε-ειδε και απηλθε. Μπορει μεν να μην εκατσε αλλα ειχαν αποφασισει οτι αυτο θελουν, σωστα? Μετα ειπαν να πανε στο Γεωργιανο μοντελλο για 4 ματς, μετα βρηκαν τον αλλο προφεσορα απο την Αφρικη, και κατεληξαν στο Μανωλη. Και ολα αυτα τα παντρευαν με το ιδιο ροστερ απο το Μαιο στον Ιανουαριο. Ο καλος ο μυλος ολα τα αλεθει. Οτι ναναι πραγματικα. Ειναι σα να πεις θελω να παρω ενα αμαξι και κοιταω κατι αναμεσα σε διθεσιο σπορ , σε SUV , σε αγροτικο και σε οικογενειακο. Καταληγεις να παρεις μια Porsche, υπερυψωμενη, με καροτσα και 5 πορτες. Bloody marvellous!

    Μη περιμενεις ΚΑΝΕΝΑ σοβαρο να συνεργαστει με το Μελλισανιδη. Αμα μπορουσα να γραψω ιστοριες- ακομη και φετεινες ασχετες με την ΑΕΚ, του καλοκαιριου- θα καταλαβαινες. Δεν εχω καμμια ορεξη- πραγματικα τον βαρεθηκα, ειναι μονο για να γελαμε. Οπως εχω ξαναπει απο εδω και περα θα τρωει ΜΟΝΟ ΚΡΑΞΙΜΟ. Για την ομαδα παντα. Για τα αλλα, αναλογα, εχω πει 1000 μπραβο και του βγαζω το καπελλο. Αλλα η ΑΕΚ πρωτα ειναι Ανωμυνη ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ Εταιρεια και μετα ολα τα αλλα. ΟΚ μια εταιρεια θελει και υποδομες και οικονομικο ελεγχο και αλλα πολλα, αλλα επειδη ειναι και αυτο το ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ενδιαμεσα, ε θελει και λιγο μπαλλα.

    Τι να κανει ο τεχνικος διευθυντης σε μια ομαδα που ξοδευει 700 χιλιαρικα τη σαιζον? 700 φετος, 900 περσυ, 900 προπερσυ, 600 και 150 τις αλλες χρονιες. 5 σαιζον μεταγραφικες (και αλλες 5 τον Ιανουαριο) παλευει το εκατομμυριο και δε το φτανει, 650 μεσο ορο εχει. Στα κανονικα λεφτα λεμε οχι αυτα τα ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ οτι ο Σερβος κανει 2,5εκ! 200 χιλιαρικα πηρε το παιδι και ηρθε να κανει τις διακοπες του.

    Τσαμπα το μισθο του θα δωσεις. 3 μεταγραφες εκανε φετος. Το πλατελλα, το Σιμαο και τη παλταδουρα το λευκο Κρισαντους. Οι αλλοι τσαμπα ηρθαν τσαμπα εφυγαν. Σιγα το δυσκολο που θες και ‘διευθυντη’ να το κανει. Τη κυρα Μαρια που καθαριζει να βαλεις ενα χρονο 3 μεταγραφες τις κανει. Θα βρισκει δηλαδη ενα παικτη το τετραμηνο. Αυτο δεν ειναι το αποτελεσμα της ‘δουλειας’ τους? Δε μας κουβαλησε και το Firmino, το δε στριβω ουτε με γερανο σου εφερε. Γι αυτο και ειναι κεντρο διερχομενων το μαγαζι. Οποιος δει φως μπαινει. Αρκει να μη ζηταει πολλα.

    @ Ban

    Θα σου πω μερικα πραγματα.

    Α) Μια απο τις αγαπημενες ατακες του Πανουτσου- που ειναι τρομερος τυπος και απολαυση να μιλας με ‘Βρεττανικη’ κουλτουρα και πολλες γνωσεις- ειναι εδω και χρονια: Και η σκυλα μου η Μαριγω (εχει πεθανει πλεον) τρεχει, αλλα δεν την βαλαμε δεξι εξτρεμ. Δεν υπαρχει Κλωναριδης ειναι αστειο να το συζηταμε καν. ΕΚΑΣΤΕ μια φορα και εβαλε 2-3 γκολ. Ενδιαμεσα εχει χασει 300. Και ο Κρισαντους ειχε βαλει 12 αν θυμαμαι.

    Β) Αυτα που λες ειναι μια χαρα. Εδω π.χ κοιταμε μια δουλεια κανα εξαμηνο και εχω κανει +30 ραντεβου, εχω αφιερωσει εκατονταδες εργατοωρες σε ολα αυτα που χονδρικα αναφερεις. Εξοδα, εσοδα, OPEX, cash flow, ΟΤΙ (κυριολεκτικα) μπορεις να φανταστεις και ειναι δεκαδες πραγματα πιστεψε με. Ολα αυτα ΠΡΙΝ βαλουμε μισο ευρω. Για να ειμαστε –οσο γινεται- σιγουροι ΤΙ-ΠΩΣ-ΠΟΤΕ μπορει να γινει. Και προσεξε: ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ. Παμε με συγκεκριμενα βηματα με συγκεκριμενους στοχους. Εδω ο αλλος τρεχει μια ομαδα 6 χρονια και γινεται του κουτρουλη ο γαμος. Δες την απαντηση στον Ακη. Τι οργανωση μου λες τωρα για το Μελλισανιδη μιλας.

    Γ) Σιγα μην εχει 30 μυρια εξοδα η ΑΕΚ! Αν ξεπερνα τα 13-15 ειναι ιδιαιτερα δυσκολο. Αμα ειναι 8-9 η ομαδα να ειναι αλλα 2 τα δοικητικα (μισθοι-OPEX-κλπ)? Να ειναι και αλλα 2 τα ενοικια και οι λειτουργιες (ΟΑΚΑ-γραφεια-Σπατο-μετακινησεις-διαμονες κλπ)? Πια 30? Αυτα που γραφουν στα χαρτια? Δηλαδη θελουν να μας πουν οτι για να εισαι μια η αλλη στη χρονια με τους Σβαρνες και τους Κριστισιτς πρεπει να παιζεις CHL καθε χρονο? Αλλιως τι? Πληρωνει ο Μελλισανιδης τα 25 που λειπουν καθε χρονο- πλην μιας χρονιας- στη πενταετια? Ευθυμησαμε…

    ΥΓ Δεν υπαρχουν ακαδημιες. Πηγε να κανει κατι κουλα ο αλλος στον Σαραντη και γελαγανε οι πετρες περσυ. Ενα camp με ποσοστα ειναι ολο και ολο, γι αυτο και δε παραγει τιποτε. Μηδεν απο μηδεν ισον μηδεν. Τη πλακα του κανει ο κολονιας (και τη ματαιοδοξια του) εχει πολυ πιο σοβαρα πραγματα να ασχοληθει με το μαγαζι του που παει σφαιρα.

    ΥΓ2 Το ‘ελλληνικο’ VAR ειναι απλα η μουφα σφραγιδα σε ενα παραποιημενο εγγραφο μιας μαιμου οργανωσης. Για να παρει επισημοτητα το πραγμα οτι δεν ειμαστε κατσαπλιαδες ετσι χυμα αλλα εχουμε και πιστοποιηση. Εδω εχει χορηγο το πρωταθλημα, εταιρεια ιδιοκτητη ομαδας, η πιο ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΗ αποδειξη διαφθορας: ΠΛΗΡΩΝΩ στο πρωταθλημα που συμμετεχω!!!! και εσεις κολλησατε στο …. VAR.

    Sent from my iPhone.

  48. Ο/Η Κώστας λέει:

    @the snitch Επιστροφή στην κανονικότητα με ArsenalFan TV…. Άρχισε το γιατρικό εναντίον της κατάθλιψης..

  49. Ο/Η akis λέει:

    Από την μια σκεφτομαι snitch το ποδόσφαιρο που παρακολουθείς στην Αγγλια live κιολας, κι είναι μονο…κάτι αιώνες μπροστα, από την άλλη πλευρά σκεφτομαι την ”super league” που εχουμε και var πλεον (με πιτογυρα και σουβλακια στα εξτρα) κι ως φυσική συνέπεια με πιανει σχεδόν κατάθλιψη….
    Θα ρωτήσει ο άλλος ευλογα και γιατι δεν το κόβεις ρε φίλε αφου δεν…
    Εχουμε κολλήσει ”μικρόβιο” με αυτη την ομαδα,η απαντηση μου και μάλλον ειμαι μλκς,τι αλλο να πω…

    Μιας κι εισαι φανατικος Λιβερπουλ εχω να σου προτείνω ανταλλαγή,αν δεχεστε βέβαια…
    Σας δίνουμε Μέλ ,μας δινετε John Henry ? 😉

    Ευχαριστω για την απάντηση btw,να γράφεις πιο συχνα,οποτε έχεις την ευκαιρια τουλάχιστον….

    Yγ. Ευχαριστω τον δευτερο Ακη για την…ευελιξία που εδειξε όσον αφορα το ονομα ωστε να μην μπερδεύονται τα…ποσταρίσματα.

  50. Ο/Η bandog λέει:

    το ζητησατε και εφυγε ο προπονητης με εμφανιση ποσρνοσταρ ταινιων του μαριο σαλιερι !

    το ζητησατε και ερχεται (?) ο γουσταβος πογιετ !

    βεβαια φαγητο στα μικροκυμματα παντα φερνει μουρμουρα στο τραπεζι.

    θα μεινω στα θετικα του χθεσινου αγωνα :

    α) χασαμε εστω για εναν αγωνα τον ζεραλδες

    β) εφυγε το διδυμο της καταστροφης ΤΔ-προπονητης

    γ) βαλαμε ενα ωραιο γκολ συνεργασιας που δειχνει οτι καποιες δυναοτητες τις εχει αυτη η ομαδα και αυτο που χρειαζεται ειναι ενας γυμναστης και ενας προπονητης να της δωσουν τσαγανο και αγωνιστικο πλανο.

    παμε τραπεζουντα με νικολα κωστενογλου τωρα !

    οχι που θα εχανε αυτος τσαμπα εκδρομη στην παναγια σουμελα !!!

  51. Ο/Η Ο Παρατηρητής λέει:

    Ναι ρε Gus ναι ρε αγόρι μου επιτέλους, τόσα χρόνια το λέμε

  52. Ο/Η DNAEK λέει:

    Δηλαδή αν ερθει ο Gus ο Πετράκης μπαίνει ψυγείο η σκύβει το κεφάλι και παίζει εκεί που θέλει ο προπονητής.To puta madre ξεχνιέται για το καλό της ομάδας ή θα υποβόσκει και με την πρώτη ευκαιρία θα ελθει ξανα στη επιφάνεια;
    Τα Καρδοσοπαίδια τι θα απογίνουν;
    Ποιον τεχνικό διευθυντή θα εμπιστευτεί ο Μελ;Υπάρχει αλλος Ντούσαν;
    Ο Κατσουράνης που ακούγεται είναι μια απο τα ιδια.
    Υπάρχει έλλειψη ικανων στελεχών και αξια εμπιστοσύνης του προέδρου .
    Δύσκολη δουλειά για τον Μελ γιατί ο Gus θα ερθει, αν έρθει,με απαιτήσεις και εγγύσεις.Θα δείξει.

  53. Ο/Η The Snitch λέει:

    Επιστροφη Ελλαδα σημερα να κανουμε και καμμια δουλεια και διαβαζω τα ‘νεα’ στο Heathrow πρωινιατικα. Τι νεα δηλαδη, κανα μηνα πριν τα γραψαμε ολα, αλλα αντε να περναει η ωρα:

    Ειπαμε μετα το φιλικο εδω η το πρωτο ματς με τους κλεφτοκοτεσκου τους Ρουμανους δε θυμαμαι ακριβως: Δε βγαζει αγιασμο ο ‘προπονητης’. Τελικα ειναι και επιτευγμα που εβγαλε τη φωτογραφιση. Αν ειχε κανα προκριματικο παραπανω -οπως ο Ατρομητος πχ- ουτε αυτη δε θα προλαβαινε και αντε μετα απο καποια χρονια να σε πιστεψουν οτι εκανες και ‘περατζαδα’ απο την Ελλαδα.

    Στην ΑΕΚ καθιερωθηκε πλεον νεα μοναδα μετρησεως προπονητη. Τοσα χρονια ειχαμε τις παρελασεις για αν θα τη βγαλει καποιος η οχι. Επειδη ομως πλεον τα παιχνιδια εχουν ερθει νωριτερα απο τον Σεπτεμβριο των 70’s-80’s και επειδη ειναι αλλιως να εισαι ΑΕΚ, καθιερωνουμε ΠΡΩΤΟΙ τον αγιασμο στα σχολεια. Οταν ο γαυροβαζελος προπονητης θα σου λεει εχω τουλαχιστον 3 μηνακια μπας και στριψω ο υπαλληλος του Μελ θα σκεφτεται οτι μπορει ανετα να προλαβει να κανει και εκεινα τα μπανακια Αυγουστο που εχασε στη ‘προετοιμασια’ με τους ταβλαδορους.

    Για τους παικτες τα εχω πει. Μη τα ξαναλεμε. Διαβασα οτι το τανκ χθες εχασε μια κεφαλια που απλα δε τη χανει παικτης εραιτεχνικου. Εγινε και σκορερ βεβαια. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. Ελα ρε λευκε ΠΙΟΥ παικταρα! Σκισε διχτυα στο 90 με τη Ξανθη! Θα παρεις μπρος και μετα ποιος σε σταματαει με τον ΟΦΗ εντος εδρας..

    Να δω τωρα που εφυγε ο προφεσορας, τι θα κανετε ολα αυτα τα παλτα της πορτογαλικης παροικιας που μαζεψατε. Ακου εκει 5-6 παικτες απο την ιδια χωρα. Και εμεις εχουμε 3 αλλα ειναι ο Ali το καλυτερο τερμα στο πλανητη, ο Fabo-εξαφανιζω οτι υπαρχει στα στοπερ σε επιπεδο ΜΕΣΙ- και ο Bobby το 9αρι της Βραζιλιας που σε κανει βλακα πριν καταλαβεις τι εγινε. Ρωτηστε το Σωκρατη 2 μερες μετα με αντιβιοση ειναι ακομα.

    Ευκαιρια για τον ‘πατερ’ να προσκυνησει τη Παναγια Σουμελα. Κοντα ειναι. Δε μπορεις να πεις παντως ο Μελ μπορει να ειναι ΜΥΡΩΔΙΑΣ απο ποδοσφαιρο αλλα οσο μεγαλωνει στα ‘εκκλησιαστικα’ γινεται εξπερ. Πατερ-κατανυξη-χαμενες ‘πατριδες’-πατριαρχεια- γη των ‘προγονων’, εχουμε να ακουσουμε ΣΑΧΛΑΜΑΡΑ αυτη την εβδομαδα που θα παει συννεφο. Εχουμε να δουμε Ποτρογαλους-Κροατες-Σουηδους, καθολικους δηλαδη, κατανυκτους που θα παει συννεφο. Ο ΜΟΝΟΣ που κολαει στο σκηνικο ειναι ο καλογερος. Προσοχη μη μας μεινει εκει μονο: διπλα στην Ουκρανια ειναι, το παρουσιαστικο το εχει, μπαλλα ετσι κ αλλιως μια παιζει δεκα καθεται, δε θελει πολυ να το ψησει κανας τραγος εκει να μας τον ‘κλεψει’ και να τον δουμε με κανα ρασο να ψελνει.

    Εφυγε και ο Φιλιατρας με το καρω σακακι υπερπαραγωγη- ως αλλος McCloud. Ειναι να μη παρει φορα ο προεδρος. Αμα παρει δε μασαει, ξηλωνει ολους αυτους που τους ειχε βαλει μπροστινους να καλυπτουν τις ανοησιες του. Αλλωστε αυτη δεν ειναι η δουλεια τους? Θα βρει αλλους ανετα. Απο νουμερα εχει μπολικα..

    Αμα θελετε να γελασετε-πραγματικα να γελασετε- μπειτε στο ΧΟΝΤΡΟ και καντε μια αναδρομη οχι πριν 2 χρονια αλλα πριν 2 μηνες μεχρι πριν μια εβδομαδα σε κειμενα του. Τι πλανο, τι καθηγητης, τι ομαδα με φιλοσοφια, τι δουλεια που γινωταν στο Κελτσε, τι αποτελεσματα που αρχιζουν και φαινωνται, μεχρι και ενα γκολ της πλακας (το ειχε γραψει ο Stevie) το ειχε βγαλει αποτελεσμα δουλειας. Τι παικταρας ο Πιου τι μπαλαδορος ο αλλος ο Ζεραλδες τι χαφαρα ο Πλατελας, ΥΜΝΟΙ (και σαλια στο προεδραρα που τους κουβαλησε) καθημερινα. Τωρα ο ιδιος προεδραρας πρεπει να (ξανα)κανει το σωστο, να (ξανα) παρει τη κατασταση στα χερια του και λοιπα γλυψιματα κολοτουμπας.

    Οπως εχω ξαναπει: ΑΠΟΡΩ πως τοσο ΧΟΝΤΡΟΣ ανθρωπος κανεις τετοιες κυβιστισεις χωρις προβλημα. Απο την αλλη με τοσο ΛΙΠΟΣ δε σε αγγιζει τιποτα. Αρκει να πεφτει το μεροκαματο. Απο ζωντανα που σε πιστευουν και αναπαραγαγουν τα γραπτα σου για παικταραδες και ομαδαρες που ΘΑ παρουν κατσαρολια, το μαντρι να ειναι καλα. Η πλεον το μοναστηρι. Δε κανει και διαφορα μεγαλη. ΠΡΟΒΑΤΑ εχουν και τα δυο. Και για να μη νομιζεις οτι εισαι μονος σου ο Τσακιρης ειναι ακομη χειροτερος γλυφτης απο σενα. Πιο επισημος. ΑΕΚαρας και αυτος… τρομαρα του.

    ΥΓ Ο GUS το καλοκαιρι ηταν εδω. Δεν εγραψα τυχαια μετα απο 2 χρονια το ονομα του πριν 2 μηνες ουτε τον θυμηθηκα απο το πουθενα καλοκαιριατικα.

    Αρχες Ιουλιου συγκεκριμενα.
    Στη Βουλιαγμενη συγκεκριμενα.

    Εκει που μια χαρα τα ειπαν οχι τυχαια αλλα OVER DINNER επι προσκλησεως ΜΑΣ. Για να σπασει ο παγος εγινε το φαι, αρχικα. Ζηταει κατι περιεργα (για Ελλαδα) ο τρελλος παντως. Για μενα απο τη αλλη ειναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ, δηλαδη ΒΡΕΤΤΑΝΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ. Να το ξερετε αυτο. ΑΝ ερθει θελει Premier. Η εκκαθαριση ξεκινησε.

    Ενα προβλημα βεβαια αν πανε να του βαλουν το πατερ διπλα θα υπαρχει. Ο τυπος ριχνει τετοια καντηλια-ευαγγελια και οτι αλλο υπαρχει σε 2 γλωσσες (Ισπανικα-Αγγλικα) που ο κωστε θα παθει ανακοπη.

    Κλεισμενη δουλεια ειναι με το Poyet. Θα τη τρεναρουν στα σανο-σαιτ για τα προβατα ως μεγαλο στοχο και κουραφεξαλα. Για να υμνηθει ο προεδρος και να παρει και τα ευσημα οτι τα καταφερε- σε αντιθεση με τον Φιλιτρα που μας κουβαλησε-ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ- το καθηγητη. Σε ολα τα εχουν βρει. Ο μονος τροπος να μην γινει ειναι να βρει κανα πειναλα με τα μισα ο Μελ (ικανο τον εχω) η να κανει κολοτουμπα στα λογια του οπως παλιοτερα. ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ θα εμαθε οτι στο Loco δε περνανε αυτα.

    Αμα ‘στηριζεις’ τις επιλογες σου αλλα προπαντων αν εισαι σοβαρος το δειχνεις καθημερινα. Ε ΜΕΛ?

    Καλημερα

    Sent from my i-Phone

  54. Ο/Η Savvi λέει:

    Καλημέρα και να ευχηθούμε και καλή χρονιά στην ομάδα.

    Όπως αρκετός κόσμος έτσι και εγώ θεωρώ ότι ο Πογιέτ παρουσίασε έργο στην ΑΕΚ και μου είναι συμπαθής. Η ανακύκλωση ποτέ δεν μου άρεσε, όταν ανοίγει ένας κύκλος πρέπει να κλείνει και να προχωράς μπροστά. Από εκεί και πέρα θεωρώ ότι αν καταλήξουν σε συμφωνία η επιλογή Πογιέτ είναι υψηλού ρίσκου!

    1)Δεν ξέρεις αν θα είναι ο ίδιος για να επιβάλει στον Μάνταλο το 8 και να λυθεί ένα τεράστιο πρόβλημα και να εξορθολογηστεί η ομάδα.

    2)Κατά πόσο είναι διατεθειμένο το παρεάκι να συμμορφωθεί.

    3)Κατά πόσο η διοίκηση είναι έτοιμη να τον στηρίξει για να γίνουν τομές οι οποίες έπρεπε να έχουν γίνει εδώ και 4 χρόνια.

    Γιατί κακά τα ψέματα αν δείτε τον Μάνταλο ξανά ετρέμ(να ξέρετε ότι συμβιβάστηκε) μην περιμένετέ και πολλά….νύκτα θα φύγει ξανά.

  55. Ο/Η The Snitch λέει:

    Οι Βρεττανοι ως εφευρετες του αθληματος ειναι παντα πρωτοι στη βελτιωση του.

    Οταν εβαλαν το 3 point system (3 η νικη- 1 η ισοπαλια- 0 η ηττα) το 1981 απο τον Jimmy Hill ΟΛΟΣ ο πλανητης το κοροιδευε. Φυσικα ηταν ΤΡΟΜΕΡΗ ΙΔΕΑ μιας και ανταμοιβει την ομαδα που παιζει μπαλλα και προσπαθει να νικησει αντι να τζογαρει για ενα ποντο παραπανω. Ολοκληρα πρωταθληματα, οπως το περσυνο εδω κριθηκαν σε ενα ποντο, μια ισοπαλια, μια νικη παραπανω.

    Ποδοσφαιρο= θεαμα= γκολ=διασκεδαση.

    Αυτο ΚΑΝΕΙΣ εκτος Βρεττανιας δε μπορει ακομη και σημερα να το κατανοησει. Για το Βρεττανο το γηπεδο, οι μπυρες πριν και ΟΛΟ αυτο το Σαββατο 1 η ωρα (που ισχυε +100 χρονια πριν μπει η TV και το Marketing) ειναι κοινωνικη υποχρεωση, ειναι τροπος ζωης. Ειναι παραδοση και οποιος τους ξερει η παραδοση ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ.

    Πηρε 14 χρονια στην UEFA (1995) να καταλαβει ποσο μπροστα ειναι οι ανθρωποι.

    Οταν ο Αγγλος εβαλε τριτη αλλαγη τα ιδια. Οταν ο Αγγλος εβαλε goal line technology τα ιδια. Οι τυποι απλα ειναι κατι δεκαετιες μπροστα απο ΟΛΟΥΣ.

    Και σαν τετοιοι εχουν Manager και ΟΧΙ προπονητη.

    Πρωτος Manager στην ιστορια φυσικα ο Bill Shankly της Liverpool πισω στα 60’s.

    Για να μη ξεχναμε τι σημαινει να εισαι μπροστα απο ολους κατι δεκαετιες.

    Εχει κανει και αλλα ΠΟΛΛΑ ο Bill αλλα δεν ειναι της παρουσης. Ειναι πχ ο πρωτος που καθιερωσε το τερμα-μπακο να παιζει με τα ποδια και εκτος περιοχης. Αυτο που εκανε ο Tommy Lawrence (The Flying Pig) στα μεσα της δεκαετιας του 60 τα ειδε ο κοσμος απο το Νοιερ 50 χρονια μετα και νομιζε οτι εβλεπε κατι νεο!

    Ε ρε κουνια…

    Ο Manager ειναι αφεντικο στο ποδοσφαιρικο τμημα. Εχει λογο σε ολα, απο ποιος θα ερθει, ποτε θα ερθει, ποσα θα δωσει, ποτε θα τα δωσει: Ο Kloppαρος ηθελε τον VVD. Το λεγαμε ενα χρονο ΠΡΙΝ ερθει: θα ερθει ο Ολλανδος και θα δειτε αλλη ομαδα. Οποιος θελει κανει ενα search και τα βρισκει.

    Τον περιμενε το καλοκαιρι- δεν ηρθε και τον πηρε 75εκκ το χειμωνα. Ειχε πει θελω αυτον, ειχε τα λεφτα στη γωνια και απλα περιμενε. Τοσο απλα. Ο VVD επαιξε σε 2 τελικους CHL, πηρε τον εναν, πηγε τελικο Nations League, βγηκε καλυτερος παιτης στη PL περσυ, αν και αμυντικος και ειναι υποψηφιος για χρυση μπαλλα! Κατι που την αξιζει πιστευω. Την ιδια ωρα αυτος ο γελοιος ο Σωτηρακοπουλος (υπαρχει on line η δηλωση) μας ελεγε οτι ειναι πεταμενα λεφτα και ο Klopp δε ξερει. Ενω ξερει ο ΓΛΙΤΣΑΣ ο Χρησταρας που βραζει μπαλλα μπας και παρει χαμπαρι τι σχημα εχει.

    Ο Manager επιλεγει βοηθους, γυμναστες κλπ. Εχει ενα στατιστικολογο, ενα αναλυτη για τους αντιπαλους. Ο Klopp σπανια προπονει την ομαδα. Ουτε καν τακτικη δε κανει, τη κανουν οι βοηθοι του. Αμα εχει πχ 3 ωρες ‘προπονηση’ θα κατεβει μιση ωρα κατω και αμα.

    Ο Manager- τα ειπαμε και προχθες- επιλεγει ανθρωπους που του κανουν τη δουλεια του. Θα μιλησει φυσικα στο ροστερ, θα κοουτσαρει το ματς, θα δειξει 5 πραγματα αλλα μεχρι εκει. Η δουλεια του Klopp ειναι proactive κατα 95%. Προετοιμασια δηλαδη, ικανοτητα διαχειρησης, καταμερισμος ευθυνων και τμηματων και εναλλακτικες αναλογα με το πως παει το πραγμα.

    Αλλος για εκγυμναση, αλλος τακτικη, αλλος φυσιο, αλλος επιθεση, αλλος αμυνα (ναι εχει 2), αλλος για αναλυση, αλλος για διαχειρηση παγκου (ναι υπαρχει!) και αλλα πολλα που η ΑΕΚ δεν μπορει να κανει. Ο τυπος απο περσυ εχει παρει προπονητη εκτελεσης πλαγιων αουτ! Φετος εκανε συνεργασια με σερφαδες (σωστα διαβαζετε με σερφαδες) στην Αμερικη για καλυτερη διαχειρηση αναπνοης και ισσοροπιας.

    Και εμεις τωρα λεμε το Καρντοζο καθηγητη..

    Η ΑΕΚ και η Ελλαδα φυσικα και δε θα φτασει ποτε εκει. Μπορει ομως να εχει μια τετοια δομη με μετρησημα αποτελεσματα και να σταματησει το μπαλακι δε φταιω, εγω αυτους βρηκα, ο αλλος τους πηρε, οχι δεν ειχα λεφτα τι να κανω και αλλες ελληνικες ΜΠΟΥΡΔΕΣ.

    MANAGER. BRITISH VERSION. Ενα αφεντικο, ενας υπολογος. Γι αυτο σας πηραν τα βρακακια οι Αγγλικες ομαδες στην Ευρωπη και η Premier ειναι κατι εκκατομυρια μιλια μπροστα απο το δευτερο πρωταθλημα.

    Δεν ειπαμε να ανακαλυψετε το τροχο. Να αντιγραψετε μεχρι εκει που μπορειτε ειπαμε.

    ΚΟΠΥ ΠΑΣΤΕ που ελεγε και ο γιδοβοσκος. ΧΙΒ. Μυτιληνη-Λεσβος. ΑΙΝΤΕ!

    2020 εχουμε σε 3 μηνες, περασε το 1992 που μπουκαρες στα αποδυτηρια με τους φουσκωτους να σε φοβηθουν.

    ΞΥΠΝΑΤΕ!

    Sent from my i-Phone