Xistorik apofasis

– Εγέρθειτω” λέγει η εισαγγελεύ στους ωσεί παρόντες κατηγορούμενους

“καταδικάζεσθε σε παύση  εκπροσώπησης από το ελληνικό κοινοβούλιο”

– Μα εσείς-δηλαδή η δικαιοσύνη, μας δώσατε το “Ο.Κ” από το Πρωτοδικείο ώστε να εκπροσωπήσουμε μέρος τού κόσμου και να φαινόμαστε περισσότερο άσχημοι Από τους ΓΑΠο ΣαμαροΒενιζέλους του “Τόξου” Και όλα αυτά,μόλις πριν λίγα χρόνια.Το 2012. Τί άλλαξε κύριοι δικασταί…”

– Αναδρομική δικαιοσύνη…δεν έχετε ακούσει π.χ. για τα “αναδρομικά των συνταξιούχων” που αφορούν προηγούμενες κρατήσεις που μελλοντικά κρίνονται αντισυνταγματικές και αποδίδονται σε μέλλοντα χρόνο;

– Μάλιστα

-Ε…αυτό συμβαίνει και τώρα. Δικάζεστε για μια διαδρομή από το 2012 και εντέυθεν,έστω και ετεροχρονισμένα. Αναδρομικά δηλαδή.

-Μα εμείς νομίζαμε ότι μας δικάζατε για συγκεκριμένες πράξεις και όχι για την-με τη βούλα σας- συμμετοχή μας εις τα κοινοβουλευτικάς πράξεις ως ΝΟΜΙΜΟ ΚΟΜΜΑ”.Δεν γνωρίζατε κύριοι ότι είμεθα Φασίστες; Δεν υπήρχαν κυβώτια ολόκληρα με στοιχεία που θα αναγνώριζε ακόμα και  ένα παιδί του Δημοτικού,τι “ρόλο” βαράμε;

-Κυριε χρυσαυγήτα το ρόλο του εισαγγελέως κατά του εαυτού σας,δεν μπορείτε να τον έχετε. Εμείς θα κατηγορούμε και εσείς θα αποδέχεστε. Λοιπόν: Ο Παύλος Φύσσας,είναι η αφορμή που ψάχναμε…όπως και η Αιγύπτιοι ψαράδες. Και οι αναποδογυρισμένοι πάγκοι στις λαϊκες…

-Δηλαδή αν δεν “έτρωγε” τον Φύσσα ο Ρoυπακιάς,θα ήμασταν νομιμότατοι;

– Φυσικά!

-Και θα συμμετείχαμε εις τα κατά χρόνους επόμενας εκλογάς;

-Φυσικά. Τί να σας κάνω; Ας προσέχατε τις “συμπτώσεις”.

-Τι να πούμε.Πραγματικά είμεθα άτυχοι. Δεν υπάρχει περίπτωση να δικάσετε τον Ρουπακιά και να αθωώσετε εμας τους υπόλοιπους; Ακροδεξιο εθνικο κόμμα είμεθα με σήμα τον μαίανδρο. Το πρωτοδικείο μας έδιδε άδεια συνεχώς και αδιαλήπτως ως “προχθες” και συμμετείχαμε σε σειρά εκλογικών αναμετρήσεων. Ολα αυτά τα χρόνια,δεν “βλέπατε” ότι είμαστε, πως το λέτε… “Ναζιστές”;

-Αλλο τότε κύριε. Μη συγκρίνετε μούσμουλα με τρόλεϋ. Τότε ήσασταν χρήσιμοι ως “άσχημοι”. Τώρα είστε άχρηστοι ως τέτοιοι… Η Δημοκρατία σας χρησιμοποίησε κύριε. Η οποία δεν έχει αδιέξοδα.Δεν το ξέρατε;

-Μα καλά…Και οι ψηφοφόροι μας,η “περιουσία” μας, ο κόσμος μας, τι θα απογίνει; 500.000 άνθρωποι,τί θα απογίνουν;

-Που πιστεύετε κυριε ότι βρίσκονται οι ψηφοφόροι σας σήμερα,αφού εσείς δεν τους εκπροσωπείτε; Εξαερώθηκαν; Κάνουν αποχή;

-Οχι προφανώς….Στη Νέα Δημοκρατία κυρίως, να φανταστώ.. Οπου ακριβώς είχαν βρει στέγη και  οι αμέτρητοι “φιλοχουντικοί” και φιλοβασιλικοί το ’74. Το κράτος μεριμνά για την στέγη του πολίτη.Το γνωρίζουμε. Γιατί το παν είναι το “κεραμίδι”.

-Μπράβο! Καταφέραμε λοιπόν και “σώσαμε” το εκλογικό σώμα” κύριε από μια ασθένεια την οποία εμείς δημιουργήσαμε.  Ευτυχώς και δόξα τω Θεώ, τους “σώσαμε” από τον κίνδυνο που -αναγκαστικά για να σωθούμε μνημονικά- δημιουργήσαμε.

-Πολύπλοκα μου τα λέτε. Οταν λάβαμε άδεια από ΕΣΑΣ, την δικαιοσύνη, για σύσταση κόμματος,δεν μας τα είχατε πει αυτά. Και τώρα μας κατηγορείτε για σύσταση συμμορίας; Οι “συστάσεις” σας δεν είναι σοβαρές τελικά. Και για το “ευχαριστώ” που ως “σκιάχτρα” βοηθήσαμε τους μνημονιακούς να φαίνονται απαραίτητοι και επαναφορτώθηκε το “σύστημα” με δισσεκατομμύρια νέα δάνεια,μας βάζετε στη Φυλακή…;

-Ποια “φυλακή” κύριε…; Μερικά χρονάκια καλής διαγωγής,εργασίας εντός Φυλακών και “τσούπ”, έξω. Θα ξαναγυρίσετε -οσοι ακομα μπορείτε-στις προηγούμενες “δραστηριότητές” σας. Μπράβοι, πορτιέριδες κλπ. Μια καινούρια ζωή σας ξανοίγετε μπροστά,με την ευεγενική χορηγία των πλυντηρίων “Evelpidex”.

-Α…άμα είναι έτσι,αλλάζει. Νόμιζα ότι με τον κατα λάθος ήρωα Φύσσα,άλλαξε κάτι στις σχέσεις μας και στις ισορροπίες ανάμεσα στο κράτος και το παρακράτος. Αν είναι έτσι, κακώς κολλάνε “δημοκρατικά ένσημα” εξω στο δρόμο με τους διαδηλωτές ο Τσίπρας ο Κουτσούμπας και η Φώφω. Τζάμπα σχίζουν τα ρούχα τους;

-Οχι κύριε. Το κράτος έχει συνέχεια και το παρακράτος συνέπεια. Αμα έτσι με το παραμικρό,γιατί κάποιος βρέθηκε την “λάθος” ώρα στο “λάθος” μέρος,να ανατρέπονταν σχέσεις δεκαετιών,τότε θα είχαμε διαλυθεί ως “παρακράτος”. Θα είχαμε γίνει κράτος κανονικό. Οπως αυτά τα κακέκτυπα που βλέπετε στην Δυτική Ευρώπη. Αν είναι δυνατόν!

-Ωραία. Οπότε λοιπόν, να συνεχίσουμε την ακροαματική διαδικασία.Να “αποφανθείτε”  αμερόληπτα ως “καταπέλτες” και να πέσει ο πέλεκυς της αδεκάστου Δικαιοσύνης εις τας κεφαλάς υμών.

-Το “ημών” γράφετε με “η” κύριε. Μη μπερδευτούμε εδώ μεσα…

-Το “γράφετε” γράφεται με “ε” και όχι με “αι” κύριοι της εδρας. Θα μας τρελάνεται;

-Με “αι” όχι. Και είναι “της Εδρας” και όχι “της έδρας”. Γιατί το δεύτερο σημαίνει κάτι άλλο.

-Δεν είναι και βέβαιο ότι σημαίνει κάτι άλλο. Τέλος πάντων. Αρα μάλλον ο Ρουπακιάς την πληρώνει… Οπως..όπως ό..

-Σωστά! Οπως ο Ακης Τζοχατζόπουλος από την “άλλη” μεριά κύριε Χρυσοαβγήτα.

-Μία σου και μία μου δηλαδή! Τρομερό πράγμα η Δημοκρατία.Και πολύ περισσότερο η Δικαιοσύνη. Λοιπόν! Κύριοι δικασταί.Κύριοι ένορκοι. Ω άνδρες Αθηναίοι… Εμείς  πάμε για να τη σκαπουλάρουμε και εσείς για να τα κουκουλώσετε. Ποιος από τους δυο μας  εξυπηρετήθηκε  καλύτερα, μόνο ο Θεός γνωρίζει.

 

Connect

Κατηγορία άρθρου Άρθρο. Βάλτε Bookmark το μόνιμο σύνδεσμο.

16 Responses to Xistorik apofasis

  1. Ο/Η koreas λέει:

    έχεις καταλάβει γιατί καταδικάστηκαν οι χρυσαυγίτες;

    μήπως κατάλαβες γιατί τελικά κέρδισε η δημοκρατία από αυτή την απόφαση;

    η δικαιοσύνη πόσο τυφλή είναι τελικά σε αυτή τη χώρα;

    γιατί όλα τα κόμματα πανηγυρίζουν;

  2. Ο/Η Πίσσα και πούπουλα λέει:

    α) Καταδικάστηκαν για ξεκάρφωμα
    β) Ο κυνοβουλευτισμός κέρδισε. Δημοκρατία δεν υπάρχει.
    γ) Η δικαιοσύνη διορίζεται,αρα εκ των πραγμάτων είναι “όργανο”.
    δ) Ορθά όλα τα κόμματα πανιγυρίζουν αφού “κόλλησαν” ένσημα αντίστασης-ξανά κατά του “φιδιού”. Και φυσικά γιατί, αν δεν υπήρχαν οι “πανάσχημοι” και “επικίνδυνοι” “φασίστες”,πως τα ίδια θα φαίνονταν λιγότερο άσχημα και περισσότερο απαραίτητα.

  3. Ο/Η Stelathen λέει:

    Η ύπαρξη της έδωσε νόημα σχεδόν σε όλους. Καταρχήν στους ίδιους που από βλάκες πίστεψαν ότι μεταμορφώθηκαν σε σωτήρες της αγνότητας της ελληνικής φυλής (άσχετα αν είχαν στην δούλεψή τους Πακιστανούς και κάποιοι από αυτούς ήταν αλβανοι).τιμήθηκε η πιθηκοειδης αυτοπεποίθησή τους, τραμπουκιζοντας.

    έδωσε νόημα στην ύπαρξη της δημοκρατικής αντίδρασης των κομμάτων. Βοήθησε το συριζα να κυβερνήσει, να ψηφίσει, να δείξει ότι μπροστά στον τραμπούκο Πολάκη υπάρχει ο χειρότερος Κασιδιάρης.

    Βοήθησε τη νδ να αποβάλει τον χαρακτήρα του ακροδεξιόυ θύλακα από μέσα της (ίσως και βοηθοντας το να συντηρηθεί αν θυμηθούμε τις επαφές μπαλτακου).

    Οι αριστεριστές (οι επίσημοι, όχι οι fake συριζαιοι) βρήκαν ευκαιρία για φωνές και να δικαιολογήσουν την ύπαρξη τους.

    Ήταν οι χρήσιμοι ηλίθιοι. πάμε τώρα για τους επόμενους. Εύκολο θα είναι, υπάρχει πρόσφορο εδαφος

  4. Ο/Η koreas λέει:

    Bingo!

    λύσε μου και κάτι άλλο:

    Ένα περίεργο πράγμα είναι κάθε φορά που μπαίνει κάποιος φυλακή οι απλοί καθημερινοί άνθρωποι αγαπούν ξαφνικά τους παλιούς κρατούμενους και χαίρονται που θα “δείρουν” τους καινούριους. πόσα και πόσα σχόλια για βιασμούς, πεσμένα σαπούνια, κτλ. γιατί άραγε;

  5. Ο/Η ...Το φως του φεγγαριού... λέει:

    Προς Χρήστος : Εύγε αδερφέ, βγαλμένος από τα παλιά.

  6. Ο/Η Από το Πριγκηπατο..... λέει:

    Χρήστο, πόσο ανιαρό είναι το έργο,για μας τους μεγάλους.Τι να καταλάβει ο 20αρης-25αρης . Είναι ακριβώς όπως τα περιγράφεις,γιατί για συνοπτική περιγραφή πρόκειται όλων όσων προηγήθηκαν για να φτάσουμε εδώ.Άφησαν βέβαια κι έναν φεγγίτη ανοιχτό στο μέλλον,που ξέρεις ποτέ θα τους χρειαστείς πάλι. Πολυεργαλεια είναι και μάλιστα αξιοπιστα. Και για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους,με κάτι μαυρουκους τα έβαλαν,ψευτοτσαμπουκαδες με κάτι αναρχοαπλυτους έκαναν,και πήραν 7%. Αν είχαν τα αρχιδια να κρεμάσουν σε κάνα στυλό στο Σύνταγμα,κάποιον μνημονικό υπουργό ,κάνα Βενιζέλο , ίσα που έγραφε το κοντέρ 20-25%,και μετά οι “δημοκρατικοι” θα μαζεύαν τα χοντρά και τα ψιλά τους πανικόβλητοι. Αλλά δεν τόλμησαν,έκαναν και την χοντρομαλακια με τον Φυσσα,τελείωσε το έργο. Τωρα, να δουμε ποιοι θα παρουν την θεση των “βαρβαρων”…..

  7. Ο/Η alex λέει:

    Αψογο

  8. Ο/Η koreas λέει:

    χρήστο χωρίς να θέλω να σου χαλάσω το κείμενο θα ήθελα να αφιερώσω λίγες λέξεις για τους άλλους.
    για όλες εκείνες τις ξεχασμένες ψυχές των υψηλών ιδανικών, της προσφοράς στο συνάνθρωπο και την αδιαπραγμάτευτη αξία της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ.

    Κείνο το βράδυ στη χαράδρα…
    Δεν το ξεχνάω φίλε
    Είχανε σπάσει δυο μπαμπού
    στα κόκαλά μου…
    Η ανανδρία θυμάμαι
    τα ‘βαλε με τη λεβεντιά
    κείνο το βράδυ.
    Μα το νεράκι πού το βρήκες
    σύντροφέ μου;
    Τώρα που πέρασαν οι πόνοι
    σε βλέπω αδύνατο κι ωχρό
    να σεργιανάς
    Κι είπα να σου ‘δινα το χέρι
    για να ξοφλήσω τη δροσιά
    κείνης της νύχτας.
    Μα το νεράκι πώς το βρήκες
    το νεράκι
    σ’ εκείνο τ’ άνυδρο το ρέμα…

    Ποίημα του Μάνου Κατράκη για τη Μακρόνησο…

  9. Ο/Η Πίσσα και πούπουλα λέει:

    Προς Stelathen: Λίγοι θα μπορούσαν να διαφωνήσουν με αυτά που λες.

  10. Ο/Η Πίσσα και πούπουλα λέει:

    Προς Koreas: Καθόλου δεν χαλά το κείμενο. Τί είναι; Τούρτα; Ισα-ίσα το συμπληρώνει.
    Οι-κάθε είδους-εξουσίες,για να λειτουργήσουν ως τέτοιες και να επιβληθούν στην άμορφη μάζα,χρειάζονται δύο πόλους: Χρήσιμους ηλίθιους και πονηρούς καιροσκόπους. Δηλαδη και αυτούς που κρατούν καδρόνια έτοιμοι για κανονισμένους σαματάδες και αυτούς που κρατούν στυλό έτοιμοι για-παντός είδους- υπογραφές.(Είναι γνωστό άλλωστε το: “όπου δεν πίπτει λόγος,πίπτει ράβδος) Στο “διάβα”τους αφήνουν θύματα.Είτε ξεψυχάς σε κάποιο μπουντρούμι,ή σε κάποιο ξερονήσι,απόρροια κάποιου “ακροδεξιού γύψου” είτε στην κρεμιέσαι στην αυλή του σπιτιού σου απόρροια κάποιου δημοκρατικού μα αναγκαίου οικονομικού μέτρου,είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ.
    (δεν είναι τυχαίο άλλωστε που και οι “μεν” και οι “δε” χρησιμοποιούν ιατρικούς όρους.Για κάποια ανάγκη “θεραπείας” μιλούν). Είτε σε δέρνει ο Παττακός “για να σε κάνει “Ελληνα” είτε σε δέρνει ο μνημονιακός όλεθρος με τη βούλα του “Συνταγματικού τόξου για να σε κάνει “Ευρωπάιο” είναι ακριβώς το ίδιο.

    Κάποια από αυτά τα θύματα συμβολοποιούνται εσκεμένα από την εξουσία και χρησιμοποιούνται είτε ως “φάροι” στη στροφή του όρμου, είτε ως “εκκλησάκια” στη στροφή του δρόμου. Οι φάροι “προειδοποιούν” και τα εκκλησάκια “υπενθυμίζουν”. (άσχημο πράγμα η ανάγκη ηρώων σε μια χώρα.Είναι ένα “χρηματηστήριο” δυστυχίας. Οσοι περισσότεροι υπάρχουν τόσο το χειρότερο για τη μοίρα των πολλών.)
    Και είναι δύο “ειδών”: εκείνοι που εν γνώση τους βουτάνε στη φωτιά ( π.χ. Παναγούλης) και οι “κατα συνθήκη” “ήρωες” της πλάκας (π.χ. Φύσσας)

    Σε κάθε περίπτωση, ως χώρα μικρά το δέμας, ηναγκασμένη να την επιλέγουν και όχι να επιλέγει, έχει μάθει να παίζει “δίπορτο” για να επιβιώσει. Κατά μία έννοια,-αν κρίνει κανείς από τις μοίρες άλλων “μπανανιών” και τί έχουν τραβήξει (π.χ. Λατινική Αμερική, Κεντρική Αφρική) είμεθα σε καλή κατάσταση. Τα τελευταία 40 χρονάκια τη περνάμε “κοτσάνι”. Δεν χρησιμοποιούν αι προστάται μας “βαριά” μέσα και εξαιρετικά βίαιες μεθόδους. Ευτυχώς όχι. Τη βγάζουμε “καθαρή” με μερικές εκλάμψεις βίας,ένεκα προτέρου “κλασσικού βίου”.
    Αν σκεφτείς ότι σε μόλις έκατό χρόνια έχουμε περάσει τρεις τέσσερις εθνικούς διχασμούς, δυο τρεις αιματηρότατους εμφυλίους,μια μικρασιατική καταστροφή, καναδυό χούντες,δυό παγκοσμίους πολέμους,έναν βαλκανικό και όλα με απίστευτες απώλειες,τοτε μπορούμε να πούμε ότι το μεταπολιτευτικό τόξο μας έχει “στα πούπουλα”. Θα καούν δυο-τρεις σε μια τράπεζα από δω, θα μαχαιρωθεί κανας ράπερ από κει. Μπορεί να πάρουν τα “σκαγια” κανένα “Γρηγορόπουλο” ή καμιά “Κούνεβα”,αλλά δεν βαριέσαι. Είναι ανεκτά αυτα τα ποσοστά θανάτων επί των ζωντανών,σε απόλυτους αριθμούς. Ομως,Δημοκρατία έχουμε.Μην ειμεθα και πλεονέκται…
    Αφεριμ!

  11. Ο/Η Πίσσα και πούπουλα λέει:

    Προς Από το Πριγκηπάτο:Κατά βάση ο νεοέλλην είναι φασιστάρας και καραδεξιός. Οπως και φασιστάρας καρααριστερός. Απλά οι πρώτοι είναι περισσότεροι αριθμητικά, εξ ου και τα ποσοστά στις εκλογές. Οι άλλοι είναι “καλύτεροι” ( το “ηθικόν πλεονέκτημα ντε). Είναι μονίμως ηττημένοι (“η νίκη έρχεται μετά από απανωτές ήττες”) αλλά κατα βάση εκει κλείνουν γόνυ οι κεντροδεξιοί εξουσιαστές. Εκεί βρίσκεται η “κολυμβήθρα του Σιλωάμ”.

    Από τον Στουρνάρα ως τον Θεοδωρικάκο, Από τον Σημιτη ως τον Ψαριανό,από τον Πάγκαλο στη Γεροβασίλη από τον Χρυσοχοίδη,στον Τατσόπουλο…και και και. Ολα, ένα τσιγάρο δρόμος. Ενσημα της ΚΝΕ συμπληρωσαν.Ολοι τους με χλαμύδα αντιστασιακού ενδεδυμένοι. Ολοι με κάποια αντιφασιστική “δράση”: Αλλος γιατί λέει έφαγε μια φάπα από “μπάτσο” και του έκατσε το πατατάκι στο λαιμό με κίνδυνο να πνηγεί, άλλος γιατί αφισσοκολούσε νύχτα και με κρύο σε στραβές κολώνες,άλλος αναγκάστηκε από την “επάρατο” να φάει φασόλια και να φορά στενό τζιν για τρεις μέρες,άλλος γιατί αναγκάστηκε από κάποιο αστυνομικό όργανο να κάνει γλυφομούνι σε αξύριστη ΚΝίτισσα,(αυτός πραγματικά αξίζει την σημερινή βουλευτική αποζημείωση,να τα λέμε αυτά) άλλος λέει γιατί τον εξανάγκασαν να κοιμηθεί σε κραβάτι χωρίς στρώμα,άλλος γιατί έκανε λάθος στο γνωστό σύνθημα και αντί για “ψωμί” έγραψε στον τοίχο “ψωλή”,τον τύληξαν σε δύχτι ψαρέματος και τον κρέμασαν σε μια συκιά να σιτέψει…Ξέρω γω τέτοια πραγματα. “Ηρωες” όλοι τους. Περνάνε από κόμμα σε κομμα και από πολιτικό συνδυασμό από δω και από κει με τη χάρη της Κομανέτσι. Εχουν γίνει τα έδρανα της βουλής,σκάματα για τριπλούν. Από πάνω πέρνάνε. Οπου υπάρχει “μαρούλι” τρέχουν.Τέλος πάντων.

    Ο σημερινός 20άρης-25άρης,δεν είναι ανάγκη να καταλάβει και πολλά. Ζει τρυφιλά και “ξένοιαστα”. Μονο βασικό άγχος-όπως ακούμε-είναι η εύρεση εργασίας. Με τη Δημοκρατία δεν έχουν θέμα. Εϊναι εξασφαλισμένη,αφού την εδρέωσαν οι πατεράδες τους. Φυσικά κόστισε αυτό καμιά 500 αριά δισσεκατομμύρια. Προσφάτως 3-4 μνημόνια, οικονομική ξεραίλα.Αλλά τί να γίνει. Μη τα θέμε και όλα δικά μας. Η δουλειές και στέρηση ελευθερίας,ή δημοκρατία και ανεργία συν φτωχοποίηση. Βέβαια και εδώ περί έλειψης ελευθερίας πρόκειται,αφού απένταρος και-κυρίως-δίχως πολλά όνειρα και σχέδια είσαι ως φυλακισμένος. Αλλά δεν “φάινεται” και πολύ. ( Οπως λέει και ο Γ. Σαρανταρης σε μια απστροφή κάποιου ποιήματός του.:”…Στο παλτό μου έχω έναν λεκέ,αλά είναι καλό που δεν τον βλέπω…”
    Αντί για LSD “φτιάχνεται” με Playstation,τα μαλλιά και τα μούσια επέστρεψαν ως μόδα,αντί παντελόνια-καμπανες,φορά κάτι που είναι σαν χεσμένα πεφτοβράκια και αντί για Μάταλα γυμνός με λουλούδια,ψάχνει θέση για ξαπλώστρα ώστε να είναι σε τέτοια θέση που οι πατούσες του χοντρού της πίσω σειράς να είναι σε ίση απόσταση με τον κώλο της μπροστινής,στη διάταξη της αμμουδιάς. Κοινωνικά δηλαδή να βρίσκεσαι σε τέτοια θέση ώστε να σε απωθεί η φτώχια των “πίσω” και “κάτω” και να σε έλκει ο γρήγορος νεοπλουτισμός και η φιγούρα των “μπροστά” και επάνω”. ΜΕ σκοπό να φτάσεις στην “κορυφή” Σε κλίμακα ξαπλώστρας ας πούμε,σα να θέλεις να ξαπλάρεις πρώτη μούρη και τα πόδια σου να βρέχονται από το κατουρόλυμα της ακροθαλασσιάς.

    Η ατέρμονη αυτή διαδρομή προς το “άπειρο τίποτα” μου θυμίζει-λένε ότι είναι πραγματικό γεγονός-μια ιστορία που ακούγοταν πριν αρκετά χρόνια για ένα μπαρ κάπου στη Κόρινθο. Το οποίο γίνόταν “after”. Αλλά τί “after”. Πολυ “prive after”. Οπου εκεί μέσα τις προχωρημένες ώρες και πριν φέξει,εκστασιασμένα μέλη της καλής κοινωνίας της περιοχής,ξεβρακώνονταν,την “έχωναν” ο ένας στον κώλο του άλλου.Στη σειρα.Ορθιοι και έτσι έκαναν το “τρενάκι” και έφερναν βόλτες στο χώρο. Γνωστό και ως “Το τραινάκι του Mordilo” (έτσι λεγόταν το μαγαζί) “τσαφ-τσουφ τσαφ-τσουφ” λοιπόν να κάνουν ριγώντας και γελώντας. Και να φωνάζει ο τελευταίος στον πρώτο: ΚΑΝΤΕ ΚΥΚΛΟ! ΚΑΝΤΕ ΚΥΚΛΟ!

  12. Ο/Η Απο το Πριγκηπατο... λέει:

    Αληθινή πέρα για πέρα,με κάποιους “μηχανοδηγους” να είναι εν ζωή και κάποιους τώρα να είναι στα 70 .. Τι μου θύμισες ρε φίλε…Τριάντα χρόνια και,με πηγές πίσω. Στο σήμερα, η αποχαύνωση είναι στο φόρτε της,και ευρεση εργασίας όπως την εννοούσαμε εμείς τουλάχιστον δεν υπάρχει στο μυαλό του 25αρη. Δεν υπάρχουν και δουλειές βέβαια,η μάλλον υπάρχουν .Αυτές που θα πάει ο Αλβανός η ο λαθρο,που δεν κάνει “import-export” ακόμα,και που θα φέρει και όλο του το σόι στο μαγαζί,μέχρι στο τέλος να πάρει και το μαγαζί του μαλακά που νομίζει ότι τους έπιασε μαλακές όταν τους έπαιρνε στη δουλειά.Ούτε λόγος για αντίδραση στα όσα του χουν φορτώσει, οπότε ας πάρουμε έναν φρέντο,τσιγάρα,καμάκι από το smartphone,κι εχει ο Θεος….

  13. Ο/Η koreas λέει:

    Εδώ και χιλιάδες χρόνια οποιαδήποτε δραστηριότητα της ελληνικής καθημερινότητας είναι συνυφασμένη με τη διχόνοια, τον κατακερματισμό και την έλλειψη εμπιστοσύνης.

    Ο έλληνας είναι εξ’ ορισμού διαλυτικός.

    Σε αυτό τον τόπο δεν υπάρχει δημιούργημα, προσπάθεια, κίνηση, σκέψη, ελληνική που να μην κινδυνεύει με μεγάλη πιθανότητα διάλυσης. Ένας μηχανισμός τόσο βαθιά ριζωμένος μέσα μας σχεδόν ταυτόσημος με το ελληνικό dna.

    Ένας μίτος άρρηκτα συνδεδεμένος χρονικά με τους αρχαίους μας προγόνους. Άλλωστε αυτή η δύναμη για διχασμό και χάος ήταν που δημιούργησε εν μέρει και το αρχαίο ελληνικό πνεύμα.
    Υπάρχουν στιγμές που κατανοώ πλήρως τις «μεγάλες δυνάμεις» στον τρόπο που μας διαχειρίζονται. Είμαστε ικανοί να διαλύσουμε όλα όσα σχεδιάζουν και θα τους τα διαλύσουμε.

    Ο ταχυδρόμος πέθανε λοιπόν…

  14. Ο/Η Πίσσα και Πούπουλα λέει:

    Προς Korea’s : Μα ποτέ δεν υπήρχε συμπαγες και ενιαίος χώρος με την έννοια της κρατικής οντότητες ο ελληνικός χώρος. Πάντα ήταν μια “παλαιστρα”. Από αυτήν ξεπήδησαν οι τόσοι και τόσοι “πυγχμαχοι”. Ένας χώρος τάξης, ηρεμίας και εξ αρχής οργανωμένος, δεν μπορεί να δώσει νέες ανατρεπτικές ιδέες, όπως και δεν μπορεί να δώσει μεγάλες μορφές οι οποίες συνεχώς ανατρέπουν, ζητούν την αλλαγή με στόχο τη συνεχή βελτίωση μέσω της συνεχούς πάλης.

    Η “διαλυση” η συνεχής αμφισβήτηση,
    και η ανάδειξη του νέου μέσω της κατάργησης του προηγούμενου, είναι αναγκαίες προϋποθέσεις. Απότοκο φυσικά είναι ο αλληλοσπαραγμός και η φαγωμάρα. Είναι δηλαδή το τίμημα που πληρώνει μια κοχλαζουσα κοινωνία, που ζητά να πορεύεται προς τα μπροστά αναζητώντας το κάθε φορά νέο.
    Φυσικά όλα αυτά είχαν νόημα μέχρι τα ελληνιστικά χρόνια. Από εκεί και ως σημερα-και ειδικά από την περίοδο της τουρκοκρατίας και εντευθεν, η διάλυση και η αλληλοεξοντωση δεν έχουν τα θετικά απτελεσματα του ανώτερου παρελθόντος. Κάποτε οι Έλληνες “σκοτωναν”το καλό αναγκαστικά για να έρθει το καλύτερο. Σήμερα, εδώ και πάρα πολλά χρόνια δηλαδή, σκοτώνουν κάθε καλό που υπάρχει η προσπαθούν να αναλυθούν, χωρίς να διαφαίνεται κάτι καλύτερο. Είναι μόνο η ικανοποίηση να “πεθάνει η κατσίκα του γειτονα”χωρις να υπάρχει η ανάγκη να αποκτησουμε εμείς ένα βόδι στη θέση της. Απλά να μην έχει και ο άλλος αυτό που δεν μπορούμε να έχουμε εμείς.
    Η διχόνοια αυτή δεν είναι προσθετικου τύπου δηλαδή, δεν είναι η αναγκαστικά προοδευτική του μακρινού παρελθόντος, παρά είναι μια διχόνοια τελείως κενή και συμπλεγματική που σκοπός της -η απότοκο της- είναι η καθυστέρηση, η γενική εξομοίωση, Ο ορισμός της μετριότητας. Η
    γενική καθίζηση.

    Από λαός λεόντων λοιπόν που “σκοτωνονταν” μεταξύ τους, για την αρχηγία, μετατράπηκε συν το χρονο,σε λαό κουτοπονηρων πτωματοφαγων υαινων που ζουν από τα αποφάγια τρίτων.
    Τόσο απλά.

  15. Ο/Η koreas λέει:

    Φαντάσου πόσο διαλυτικός λαός είμαστε που η ρώμη η οποία θαύμασε, υιοθέτησε και προσαρμόστηκε 100% στον ελληνισμό ( γλώσσα, παιδεία, φιλοσοφία, τρόπος σκέψης, δωδεκάθεο, φιλοσοφία, κτλ) δεν έχρησε ούτε έναν αυτοκράτορα έλληνα. κοίταξε τους ρωμαίους αυτοκράτορες μέχρι τον ηράκλειο ( ο ηράκλειος σηματοδοτεί τη μετάβαση από την αρχαιότητα στον μεσαίωνα) και θα δεις ότι δεν υπάρχει ούτε ένας έλληνας, γιατί άραγε; βέβαια και στη βυζαντινή εποχή αν εξαιρέσεις κάτι μακεδόνες και κάτι παλαιολόγους μη νομίζεις κυρίως αρμένηδες , ιλλυριοι ήταν η καταγωγή των αυτοκρατόρων,τυχαίο;

    οι έλληνες φίλε μου συνέχισαν να μεγαλουργούν επί οθωμανών. μην έχεις καμιά αμφιβολία για αυτό. όλοι αυτοί οι μεγάλοι ευεργέτες από που προήλθαν; ο μογγόλος έβαλε το κράτος, κράτος δυνατό, αξιόπιστο και οι έλληνες πάλι το πνεύμα, ακριβώς όπως και με τους ρωμαίους. γιατί νομίζεις οι οθωμανοί άντεξαν τόσο πολλά χρόνια; ο καραμανλής έλεγε, οι τούρκοι να βάλουν το κράτος κι εμείς όλα τα άλλα.

    οι περίοδοι που οι έλληνες δεινοπάθησαν και δεινοπαθούν ήταν οι δύο φραγκοκρατίες. η φραγκοκρατία του 1204 κι όσο διήρκησε και η φραγκοκρατία του νεότερου ελληνικού κράτος από τον όθωνα μέχρι σήμερα, η οποία καλά κρατεί.

    (ένας ακόμη λόγος που κράτησαν τόσο πολύ οι οθωμανοί είναι κι η ταλαιπωρία από την λατινοκρατία, ο φόβος των ρωμιών μήπως οι φράγκοι ξαναπάρουν την πόλη).

  16. Ο/Η Πίσσα και πούπουλα λέει:

    Προς Koreas: Μα δεν αναφέρομαι στους-υπερχρήσιμους- Ελληνες που απάρτιζαν την διοικητική “ραχοκοκαλιά” των επόμενων μετά τον Μ.Αλέξανδρο αυτοκρατοριών.
    Δϊχως αυτούς φυσικά και δεν έστεκαν στα πόδια τους οι Ρωμαικές και Βυζαντινές μα ΚΑΙ Οθωμανικές κυριαρχίες. Hταν-και παραμένουν σε μεγάλο βαθμό- το Know-how.

    Εγώ αναφέρομαι στην εντός του Ελλαδικού χώρου “παλαίστρα”. Η οποία,αφού κατακτήθηκε εξ αρχης απ τους Ρωμαίους και κατόπιν από μια ντουζίνα άλλους,έπαψε να είναι τέτοια. Μάλλον μετετράπει σε θερμοκοιτίδα. ΣΧεδόν ότι άξιο έπαιρνε το δρόμο της ξενιτιάς-δηλαδη πήγαινε στις “αγκαλιές” των κατακτητών και εδώ μέσα έμενε ότι χειρότερο,ότι πιο μέτριο,ότι πιο άθλιο.
    Με εξαιρεσεις φυσικά. Προς Θεού. Αλλά τί να το κάνεις.Εϊναι τόσο λίγοι και τόσο “απέξω” οι άξιοι,που πραγματικά ο αγώνας ενάντια στον υπεράριθμο “πούστη” “ρέμπελο” είναι άνισος και μάλλον χαμένος.

    Η “διάχυση” ελληνικών μυαλών προς την Δϋση -και όχι μόνο-είναι συνεχής. Αιώνες τώρα.
    Και αυτό ακόμα,μπορείς να το δεις ως μια ακόμα προσφορά του Ελληνισμού προς την ανθροπότητα.
    Δεν δρουν από την μητέρα πατρίδα,-η οποία τους μισεί θανάσιμα-αλλά δρουν εκτός έδρας. Αιώνες τώρα. Το ίδιο και σήμερα.
    Μόνο τα τελευταία 10 μνημονιακά χρόνια-τελευταίο παράδειγμα- έχει αποχωρήσει ο “ανθός” της γνώσης και της δημιουργίας. “Σφουγγάρισαν” οι φίλοι μας οι Ευρωπαίοι, οτιδήποτε χρήσιμο και καθαρό υπήρχε εντος Ελλάδος-αφού με κοπο και χρήμα μορφώθηκε και σπούδασε,με αποτέλεσμα να απολαμβάνουν οι ίδιοι την τρομερή υπεραξία στην “επένδυσή” τους οι φίλοι μας οι δανειστές. Και φυσικά, για να γεμίσει το κενό που άφησαν εδώ, φόρτωσαν ζόντιακ και σαπιοκάϊκα εξ ανατολών με σκούρους “φουκαράδες” “πρόσφυγες” και “μετανάστες”, που χρίζουν ανάγκης περίθαλψης,στέγασης, κονδυλίων, μάθησης κλπ-κλπ.
    Και έτσι αριθμητικά ξαναισορροπίσαμε. Είδες η “ΔΕΗ”;
    Ποιοτικά υπάρχει ένα μικρό “θεματάκι” αλλά δεν βαριέσαι…
    Αλλωστε είμαστε “όλοι ίσοι”. Ετσι δεν μας λένε;

    Υ.Γ.:Αλήθεια,αφού είμαστε όλοι ίσοι,γιατί δεν είμαι “ίσος” με τον Σουηδό,ή τον Ελβετό;. Αντε γαμηθείτε πούστιδες.