Ως γνωστόν, ο Μελισσανιδης απεχθανεται να τον αδικουν. Και ποιος το θελει άλλωστε; Ασχημο πράγμα η αδικία.
Ετσι, όταν μέτρησε με τα δάχτυλα τα φάουλ της ΑΕΚ και του ΠΑΟΚ,τα βρήκε 12-2 υπερ του ΠΑΟΚ. Τι τα θες.Εξαλος. Ω΅γνωστόν δεν κάνει γραμμάριο πίσω σε τέτοια θέματα.
Δυο πράγματα τον βγάζουν απ’τα ρούχα του. Η αδικία και η ουρές στο ΙΚΑ. Παίρνει λοιπόν μαζι του τον “μεταφραστή” Παπαδόπουλο (ο διαιτητής ως γνωστόν ήτο Ελβετός) μπουκάρουν στα αποδυτήρια με μερικους αστυνομικούς παρατεταγμένους να κρατάνε ελληνικα σημαιακια στο διαβα των δυο αντρών καλοσορίζοντάς τους, πέφτουν μούρη με μουρη με τον τυρο-Ελβετό που βάλθηκε στο πρωτο ημιχρονο να ναρκοθετησει την υπερπροσπάθεια της ΑΕΚ και την καταρακτώδη απόδοσή της,έχοντας κλείσει “στα σχοινιά” τον αντίπαλο.
Και δικαιολογημένα-όσο και έντονα- του απευθύνθηκε εν εξάλω σχεδόν το διδυμο της ΑΕΚ. Ο “Δον Κιχώτης” και ο “Πάντσο Βίλα”.
“Δωσε και σε μας κανένα φάοουλ ρε. Τί είναι αυτά τα πράγματα; 12 οι άλλοι και 2 μόνο σε έμας”;
Οπως είναι γνωστό,τα φάουλ μοιράζονται ισόποσα. Ειναι σαν τις κρατικές επιχορηγήσεις. “.Τοσα γιδια τοσα γιούρω”.Αυτό λέει η δικαιοσύνη και η λογική. Δεν γίνεται να τελειώνει το ημίχρονο με 12-2. Που είμαστε; Στους μάο-μάο; Στη Μαδαγασκάρη; Στη Σομαλία;
Λογικό λοιπόν το ξεσπασμα του “εγγυητή” ( ο οποίος μας εγγυαται οτι δε κινδυνευουμε από τον ίδιο). “Εδώ είναι ΟΑΚΑ κύριε. Εντος έδρας και με παίζεις 12-2; Η ομάδα να τρώει σίδερα και να έπρεπε με βάση την εικόνα της να κερδίζει 3-0 και μου φρενάρεις,μου μποικοτάρεις την επένδυσή μου; Θα σε γαμίσω.
Εαν εσυ είσαι από τη Ζυρίχη,εγώ είμαι από την Κοκκινιά”. Και που να βρεις και κασκολ τέτοια εποχή. Τι να του πεις; “θα σε πνήξω με την κουλούρα και θα σου δώσω τα βατραχοπέδιλα να τα φας”; Δεν πάει.
Δεν υπάρχει σωσμός. Δεν ξέρω. Ο άνθρωπος ίσως να έχει πάθει μαλάκυνση εγκεφάλου…ίσως πάσχει από την νόσο των μουσείων. Αυτή που κατατρώγει τα εκθέματα. Σα σαράκι. Σαπίζει όρθιος πια.
Να χαρώ εγώ “μεγιστάνες”! 70 χρόνων με άσπρα μαλλιά τρυγύρω της κεφαλής,συνοδευόμενος από ένα συνοδό “Νταβέλη” να κουτρουβαλάς στα αποδυτήρια του ΟΑΚΑ να βρεις τον ξενόφερτο διαιτητή να του πεις ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ; Εσεις δεν συναινέσατε και δεν προτείνατε ξένους διαιτητές στα ντέρμπυ; Τι ζητάτε τώρα;
Τι να του πεις ρε μαλακαντρέα; Επρεπε να γράφει 0-3 το κοντέρ στο ημίχρονο. Αθλια εμφάνιση,μονοτερμα,με κλασσικες ευκαιρίες ο άλλος,με τον Κωστένογλου σε άλλο πλανήτη και με τα παικτάκια που έχεις κουβαλίσει να μη μπορούν να αλλάξουν μπαλιά. Τι σου φταίει ο διαιτητής βρε μπουζουκοκέφαλε; Με τα φάουλ τα έβαλες; Τι είναι τα φάουλ για να στα μοιράσει “50-50”;
Καρπούζια είναι να στα κοψει στη μέση,ή ποσοστά μετοχών; Από που και ως που,θες τα ίδια φάουλ με τον αντίπαλο, οταν εκεινος μονιμα επιτίθεται για σχεδόν 45 λεπτά και εσύ μονιμα τρέχεις ξωπίσω του να τον ανακόψεις;
Μαλάκες που θέλετε και ισόποσα φάουλ και “50-50”. Με τι ομάδα ρε κατσαπλιάδες ζητάτε τα ρέστα;
Αρκουδόγυφτοι που βγήκατε στην ποδοσφαιρικη “Αιόλου” και με τα πανέρια στα χέρια ψάχνετε για ευκαιρίες κέρδους και κορόιδα του “πεντάλεπτου”. Με τέτοια εικόνα ομάδας κανονικά -αν τα είχες “400” -που πολύ αμφιβάλω πλέον- θα έπρεπε να μπουκάρεις στα αποδυτήρια της ΑΕΚ και να αρπάξεις τον μαλάκα τον Κωστένογλου που εσύ έφερες από το λαιμό,όπως και να τα σούρεις στους παίκτες που ο ίδιος κουβάλησες.
Αλλά πως να κοιταχτεις στον καθρέφτη. Αντε και κοιτιέσαι.Τι να δεις; Το νόμιμο ή το ηθικό; Μπερδεύουν τα ειδωλα. Οπότε παμε στην εύκολη λύση. Βουτάμε αλα μπρατσέτα έναν-δύο μπράβουςκαι “ντου” στην απέναντι πόρτα ( στο γήπεδό σου,παρουσία αστυνομίας και πας με μπράβους στα αποδυτήρια; Τοσο μάγκας πια;)
Και καλά κάνουμε σαματά.Και καλά “διαμαρτυρόμαστε”, “αναζητάμε το δίκιο μας” σα χαροκαμένες πουτάνες, και καλά “είμεθα “υπολογήσιμο μέγεθος”.Και καλά “μου σηκώνεται ακόμα” και δεν είμαστε τα ξερατά της Φυσης. Και καλά υπάρχουμε ακόμα ,είτε ως πρώην φυλακόβιοι με ένσημα,είτε ως μελοθάνατοι σε “λευκή κόλλα”.
Δεν κοιτάτε τα χάλια σας εκεί πέρα, να πάρτε κανένα παίκτη,να βουλώστε καμια τρύπα να μη γελάει ο κόσμος με τα χάλια σας,παρά κάνετε “μπούκες”. Ξεφτυλισμένοι. Κάντε καμιά οριστική μπούκα στο γηροκομείο Αθηνών μπας και ησυχάσουμε.
Αδικο εχει ο Προεδρος?
Νομίζω πως το πρόβλημα του προέδρου ήταν το σοκ απο την άθλια εμφάνιση της ομάδας, η οποία στάθηκε τυχερή με το χαμένο μπέναλτ αλλιώς θα έσπαγαν ρεκόρ την Κυριακή το βράδυ.
Και μην έχοντας που να ξεσπάσει τα έχωσε στον διαιτητή. Δηλαδή αυτά που κοροϊδεύουμε στους άλλους τα κάνουμε και εμείς, αλλά τα δικά μας δεν είναι καραγκιοζιλίκια, μόνο των άλλων. Είμαστε “διαφορετικοί” αφού.
Για να μην πιάσει απο το λαιμό τους παίκτες πήγε και τα έχωσε στον διαιτητή ο οποίος τον κοιτούσε άναυδος, αφού δεν έχει συνηθίσει να του την πέφτουν στα αποδυτήρια του γηπέδου με την αστυνομία απλό παρατηρητή.
Να την πέσει δηλαδή σε ποιόν? στον Κωστένογλα που ούτε ο ίδιος πίστευε τον εαυτό του για μόνιμο και τσάτρα-πάτρα τον ανακοίνωσαν για να μην ξοδέψουν λεφτά για κανονικό προπονητή?
Να την πέσει στο πουλέν το Μάνταλο? Μόλις προχτές τον στείλανε να κάνει προμόσχιον σε ενα διαφημιστικό της ΠΑΕ με τα iphone. Τι άλλο θέλετε να κάνει ο άνθρωπος δηλαδή.
Να την πέσει στο άλλο το πουλέν το Λιβάια πάνω που ηρέμησε και βάζει κανα γκολ? Τώρα που ψάχνουμε κορόιδο μπας και τον σμπρώξουμε? Τι λέτε ρε. Αμα νευριάσει θα κρεμάσει τον κώλο του ως τον Απρίλιο και άντε πούλα τον μετά.
Να την πέσει στο άλλο το πουλέν τον γρηγορογαμούλη το Βράνιες? και να πάρει καμιά κόκκινη στο Β’ ημίχρονο να μας αφήσει με δέκα?
Δε γίνονται αυτά τα πράματα. Όταν θέλουμε να περάσουμε εικόνα ευημερίας και ευτυχίας δε μπορεί ο πρόεδρος να την πέφτει στην ομάδα την ωρα του αγώνος.
Έτσι λοιπόν πήγε να φωνάξει στον διαιτητή γιατί έδινε περισσότερα φάουλ στον παοκ ο οποίος βρισκόταν μόνιμα στην επίθεση.
Δεν έχει ξαναγίνει αυτό το πράγμα.. να κάνει τα πιο πολλά φάουλ αυτός που αμύνεται με νύχια και δόντια. Που ακούστηκε?
Ούτε με λάσο δεν τους έπιαναν τους παίκτες του παοκ.
Του έφταιγε λοιπόν ο γάιδαρος και πήγε να χτυπήσει το σαμάρι, για να δώσει τη σχετική γραμμή, διότι το κακό το’βλεπε να έρχεται και έλαβε μέτρα απο νωρίς.
Δεν είναι τυχαίο που εδω και 2 μέρες παίζει μόνο το αφήγημα της κακής διαιτησίας και αυτά που γράφει στο Instagram ο Γιόργκι.
Την ξέρει καλά την τέχνη ο πρόεδρος. Ξέρει με ποιούς έχει να κάνει.
Ήταν η πρώτη φορά την περασμένη Κυριακή που είδα ζωντανά τον παοκ. Δε έχω πει σε κανένα αεκ παοκ τα προηγούμενα δύο χρόνια.
Αυτό που βλεπεις και στο δικό μου μάτι δε ήταν εμφανές από την τηλεόραση είναι η μεγάλη διαφορά στο physical ανάμεσα στις δύο ομάδες. Μιλάμε οι παοκτζηδες είναι μποντιμπιλντεραδες μπροστά στα δικα μας καχεκτικα παιδάκια.
Αυτό νομίζω δικαιολογεί την ανισσοροπια στα φάουλ που δόθηκαν στο παιχνίδι.
Βέβαια ο Ελβετός για εμένα τα πήγε πολύ άσχημα στο παιχνίδι. Ακόμη πιο άσχημα τα πήγε ο varιστας σιδηροπουλος. Ο άνθρωπος μου φαίνεται ότι διαθέτει αρκετά χαμηλό iq.
Προς koreas: Μα είναι φυσιολογικότατο να υπάρχει ανισορροπια στα φάουλ. Και εκτος αυτού-το πιο σημαντικο- κατεβαινεις στα αποδυτηρια για να διαμαρτηρηθεις για τα…φάουλ, με την ομαδα σου πελαγωμενη;Εκτος και αν έβλεπε τον διασυρμο και ήθελε να τρομαξει τον διαιτητη ωστε να μη βάζει τον αντιπαλο με στημενα στα καρε μας. Ειναι και αυτο μερος της τακτικης μιας ομαδας ξερετε. Δεν αρκει ο κοουτς ή τα ψηλα σέντερ μπακ. Παιζει μπάλα και η διοήκηση μιας ομαδας. Ολοι βάζουν ενα χερακι να βοηθησουν,εστω και από την κερκιδα. Λιγο οι φωνες των οπαδων,λιγο οι φωνες του προεδρου στα αποδυτηρια στην αναπαυλα.
Μα δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ. 70 χρόνων άνθρωπος και κουτρουβαλιεται σα τη Μαλάμω στα καντούνια του ΟΑΚΑ για να βρει τον διαιτητη να του πει ΤΙ; Τα κάλαντα; Τι στο διάολο; Δεν θα κατανοήσει ποτέ πως πέρασαν τα χρόνια και άλλαξαν αναγκαστικα τα πράγματα; Κοτζάμ μαλακας να τραβιεται στα τσιμέντα με τους επόπτες και τους παρατηρητές; Ελεος πια. Μούμια κατάντησε.
@πίσσα και πούπουλα
κι εσύ πάντως του έχεις μια αδυναμία!!!
δε μου κάνει εντύπωση το μπουκάρισμα στα αποδυτήρια, ούτε θεωρώ ότι έγινε βάση κάποιας στρατηγικής. κάποτε λέγανε ότι “πρώτα φεύγει η ψυχή και μετά το χούι”. άλλωστε από ποιόν κινδυνεύει από την ελληνική δικαιοσύνη, από την έπο, από τον ΤΕΙτση τοπογράφο υπερυπουργό; ….αστεία πράγματα.
προβλέπω ότι στη συνέχεια του πρωταθλήματος θα δούμε πολλές τέτοιες “συμπεριφορές” και από τους δικούς μας, κι από τα ξαδέρφια μας επάνω κι από τους γαύρους. κοντή γιορτή, ας πούμε το σκ έχει εμάς στον κούγια, τον παοκ στη τρίπολη και το γαύρο στου χαριλάου.
λόγω του var θα χάσουν αρκετούς βαθμούς, εκτός κι αν το μακελεύσουν
Καλά ,εδώ ήρθαν τα μπαόκια στην έδρα μας ,μας πήγαν πίπα -πρωκτό (κάτι που παλιότερα ούτε στον ύπνο τους δεν τόβλεπαν σε Φιλαδέλφεια κι οακα),από συμπτώσεις το κοντέρ δεν έγραψε τάληρο,κι εμείς κοιττάμε το βαρ και τον ιστορικό λεχρίτη που σε κάθε ευκαιρία προβάλλει την καταγωγή -χαβούζας που έχει…
Τελικά τι έγινε η μεμβράνη ολοκληρώθηκε;
Άσε το άλλο που βρέθηκαν -μια με το σμπρώξιμο του σαλιο σαιτ365 του τσανακογλύφτη,μια με τις διθυραμβικές ζμπρωξιές κ στριγγλιές της ψώρας -να πάνε 45000 πρόβατα ν’ απολαύσουν ποδοσφαιρική τσόντα άνευ τελικής ολοκλήρωσης…
Κάτι δείχνει κι αυτό για τις αβάντες εκκίνησης και πεπραγμένων του αντιπρόσωπου της μιτσούκο…
@πισσα και πουπουλα μπορείς να βοηθήσεις;
Πραγματικά ποτέ δεν καταλαβα τι σημαίνει η λέξη απεργία. Ποτέ δε μπόρεσα να καταλάβω πως διεκδικείς και πως βελτιώνεις τους όρους εργασίας σου μέσω της απεργίας. Αναφέρομαι φυσικά στο σημερινό μεταμοντερνο κόσμο, κι όχι στην εποχή της βιομηχανίκης επανάστασης που εκεί οι συνθήκες εργασίας ήταν απανθρωπες κι οντως η απεργία ήταν απαραίτητη και αναγκαία.
Ας πούμε ότι ένα δημόσιος υπάλληλος απεργει. Κατά ποιανού; Κατα του κράτους που είναι ο εργοδότης του; κι αν ναι το κράτος ποιος είναι;
Και μαζί με την απεργία, τι σημαίνει κλείνω το δρόμο ως μέσο πίεσης, τι σημαινει ένα επάγγελμα γραφείου ως βαρεο ή ανθυγιεινο, τι σημαίνει απεργία πείνας, κτλ
Προς koreas:Κάποτε -οπως λες- είχε νοημα-και αποτέλεσμα- εφόσον ο εργάτης ετσι εξεβιαζε τον εργοδοτη του εφοσον η παραγωγη εξαρτωνταν σε μεγαλο ββαθμο απο τον ιδιο.
Σημερα,δεν εχει κανενα νόημα(οπως καθε ειδους διαμαρτηρια σε πλατειες,δρομους κλπ-εφοσον ειναι ως μεσο παρωχημενο και αρα αναποτελεσματικο. Περα απο αυτό, οι εργαζομενοι, με την ολοενα και περισσοτερο ψηφιοποιημενη εποχη,πετιωνται στο δρομο,εκει από οπου ξεκινησαν-προ 200 χρονων δηλαδη.
Συμβολικο χαρακτηρα εχει πια και ουδεμια οχληση η αλλη πασης φυσεως δυσκολια νοιωθει ο εργοδοτης (ελαχιστοι οι τομεις που ακομα εξαρτωνται σε μαγαλο μερος απο το κεφαλαιο-εργατης,δηλαδη το ξερο κορμακι του μεροκαματιαρη) Το να απεργεις για “κανονικο οκτάωρο” σημερα,που η φυσικη παρουσια ολοενα και αχριστευει, και οι παραγωγικοι χρονοι εχουν “συμπυκνωθεί”-ελεω τεχνολογιας-ειναι και άτοπο και ηλιθιο. Καλο θα ηταν να διαμαρτυρονται για λιγοτερες οσο γινεται απολυσεις,(πραγμα εξ ορισμου αδυνατον)λιγοτερες εστω ώρες εργασιας-όσες απεμειναν- και λιγοτερες εθελουσιες εξοδους,δηλαδη βελουδινες κλωτσιες απ΄τα παραθυρα. Εσυ μπορεις να απεργεις. Ο Η/Υ, ο server και τα μυριαδες προγράμματα,ποτέ. Ποιος θα νικησει λες;
Ενα απολίθωμα ειναι η απεργία.Σαν τον “ριζοσπαστη”, που υποτιθεται “σπάει ριζες”,αλλα ο ιδιος εχει κατι ριζες σαν πλατανος. Τουλάχιστον στη μορφη που εως σημερα τη γνωρισαμε.Μια πραξη μιμησης ειναι πλεον και εις αναμνησην προηγουμενων μεγαλων “αγωνων”-ειδικα εδω στη χωρα της απλας και ξαπλας. Δυσκολες εποχες και για εργαζομενους-απο τους οποιους πλεον ολοενα και περισσοτερο απεξαρτωνται οι εταιρειες,αλλα και για τους συνδικαλισταραδες δυσκολες μερες ξημερωνουν πλεον. Διχως αντικειμενο θα μεινουν αυτοι οι “Ϊανοι” που παριστανουν τους απεργους και τους απεργοσπαστες ταυτοχρονα,λειτουργωντας κυριως ως τσιρακια της εργοδοσιας η οποια ολοενα και λιγοτερο εχει αναγκη των “υπηρεσιων” τους. Τι θα απογινει αυτο το υπο εξαφανιση ειδος δεν ξερω. Ισως να τους πάνε σε κανεναν υδροβιοτοπο,μαζι με κορμορανους και φλαμιγκο.
Πλεον οι απεργιες ειναι κατι σαν την τσικνοπεμπτη η την 25η Μαρτιου. Ξερει κανεις από όσους χλαπακιαζουν κρεατα για ποιο λογο ακριβως “τσικνιζουν” η για ποιο λογο τρώνε ανημερα του Ευαγγελισμου μπακαλιάρο; Οχι. Δεν εχει καμια σημασια ομως.Ειναι εθιμα αυτα.Σαν τις απεργιες.
Φυσικα-γενικα μιλωντας- ο άνθρωπος αν ειχε μυαλο θα έπρεπε να διαμαρτυρεται και να απαιτει ολοενα και ΛΙΓΟΤΕΡΗ εξαρτηση απο την δουλεία της δουλειάς,και να αποζητα την απεξαρτηση του-με την βοηθεια και της τεχνολογιας πλεον- ολοενα και περισοτερο απο την τυρρανικη ζωη του “εργαζομενου” “σκλάβου” και να λαχταρα την ελευθερια του δηλαδη την επανακτηση του Ελευθερου του Χρονου. Του μεγάλου αυτου ανεπίστρεπτου αγαθου. Δεν ειναι “μαγκια”-πλέον- να δουλευεις από το πρωι ως το βράδυ. Κάποτε ήταν ανάγκη. Σημερα ειναι καταντια.
Αλλα αυτό είναι μια άλλη κουβέντα που σηκώνει χώρο και χρόνο. Ισως κάποια άλλη φορά,πουμε περισσοτερα.