Κυριολεκτικά μιλάμε πλέον για “μέτρα” καθ ότι με τη μεζούρα θα βγουμε τα διποδα κατοικιδια από τα σπίτια που έχουν πλέον “φουσκώσει” από βρισίδια και αγανάκτηση αλλά και όρεξη για κεράτωμα.
“Μέτρα” λοιπόν αποστάσεων. Με τις μεζούρες στη κωλότσεπη και τη μάσκα στη μούρη.Τί, τζάμπα τα στήσαμε τα εργοστάσια;
Ανακοινώθηκαν λοιπόν,σταδιακα: Ατομικά πλέξιγκλασ-“τηλεφωνικοί θάλαμοι” για ατομική χρήση κατα την κυκλοφορία με τα πόδια. Την εν λόγω “πανοπλία” θα την αφήνουμε σε ειδικούς χώρους όταν πρόκειται να επιβιβαστούμε σε μεσα μεταφοράς, όπου θα αντιστοιχούν ενα λεωφορείο ανα τρία άτομα.
“πάρτε Ι.Χ” συστήνουν για μεγαλύτερη ασφάλεια. Να μη κονομήσουν οι εισαγωγείς και οι αυτοκινητοβιομηχανίες; Πάνω από όλα το περιβάλλον και τα μάτια μας τα οποία θα τσούξουν από το καυσαέριο. Οι μυριάδες που πέθαναν και θα πεθάνουν από αυτό-ή και το κάπνισμα-δεν λογιζονται καθ ότι πεθάινουν αργά και άρα προλαβάινουν “καλώς εχόντων των πραγμάτων” να φορολογηθούν για μερικές δεκαετίες. Μετά,μπορείς ελεύθερα να ψοφίσεις. Ακόμα και από κάποιο “κοβιντ”.
Προγραμματίζεται ήδη-με απευθείας ανάθεση φυσικα- η αγορά 500.000 λεωφορείων και τρόλεϊ. Το metro θα ενισχυθεί με 200.000 βαγόνια. Το πρώτο βαγόνι του κάθε συρμού θα βρίσκεται στον Πειραιά και το τελευταίο στην Πλακεντία. Ετσι δεν θα χρειάζεται να μετακινείται το ίδιο και άρα θα έχουμε και οικονομία στο ρεύμα.
Απαγορεύονται τα λουριά σκύλων άνω των δύο μέτρων. Οσα κατοικίδια ερωτοτροπούν υπό την αμέλεια των συνοδών τους θα σφάζονται επί τόπου και θα μοιράζονται σε δομες φιλοξενίας προσφύγων.
Επιτρέπεται υπο απαγόρευση η κυκλοφορία ατόμων άνω του 1.82 ύψους και ομάδας άιματος ρέζους θετικό.
Από 4 Μαϊου θα επιτραπεί το άνοιγμα των καταστημάτων με πλακάκια “ασπρο-μαύρο” και με εμβαδόν 13Χ32 επί 3 διαιρουμένου του υπολοίπου που τεκμαίρεται από το πηλίκο υπολογίζοντας την τετραγωνική ρίζα της κάσας της εξώπορτας επί του αριθμού των παγοκύβων που θα εβρίσκονται εντός της κατάψυξης κατά την ημέρα της υπογραφής της ΠΝΠ.
Ομως: Απαγορεύεται ακόμα και υπό όρους η μη κυκλοφορία ανθρώπων που μετακινούνται σε μονότροχα τύπου τσίρκου καθώς και όσοι καταναλώνουν μαλί της γριάς 8 μέτρα από την προκυμάια φορώντας καρό πουκάμισο.
Δεν επιτρέπονται μέχρι να μην απογορευτούν πλήρως ως την απελευθέρωσή τους από 11 Μαίου ως τέλος του προηγούμενου του επόμενου δεύτερου μηνα του τρίτου τριμήνου του τρέχοντος έτους οι εξής δραστηριότητες: Σαλαμέμποροι, κάτοχοι νταν, βιδωτές λαμπτήρων και κάτοχοι γλαστρών περιφέρειας άνω των 80 εκατοστών.
Από 15 Μαίου και υπό την αίρεση πως η θερμοκρασία εκείνη την ημέρα θα είναι κατα την 12η μεσημβρινή μεταξύ 20 και 21 βαθμών κελσίου θα απελευθερωθούν οι εξής ΚΑΔ: ΖΣΤω ΒΓΚΛο ΤΡ%^Ν ΤΥ&* $ΡΒΓΗ και ΗΝΞ^*Μ.
Από 22 Μαϊου, όσοι αλειείς δεν έχουν τυλήξει ακόμα με τα δύχτια τους τα λιόδεντρα τους,θα μπορούν να ρίχνουν παραγάδια,υπό την προυπόθεση ότι κανείς τους δεν θα αλιεύσει ψάρι κάτω από 2,5 μέτρα. Οσοι συλληφθούν,θα πνίγονται επί τόπου.
Από 32 Μαϊου θα απελευθερωθούν σχεδόν πλήρως και υπό την αίρεση της άπαρσης της εν λόγω ετεροφερόμενης αμφιδρομης έκθεσης των υπηρεσιών υγειας οι κάτωθι επαγγελματικοί κλάδοι:
Ανεργοι, μη συνταξιούχοι, μαθητές άνω των 84 ετών, καθηγητές κάτω των 12 ετών (εξαιρείται ο Χριστός) γραβατοποιοί, σαλεπιτζίδες, και μασιτές μαστίχας.
Από αρχές Ιουνίου,απελευθερώνεται η κυκλοφορία όσων κατέχουν χρυσή γέφυρα μεταξύ γομφίου και τραπεζίτη,με την προυπόθεση να έχουν κάνει καθαρισμό το τρέχον έτος.
Στις 17 Ιουνίου και συγκεκριμένα μεταξύ 12 και 28 του εν λόγω μηνός, έχει προγραμματιστεί ο εκτροχιασμός των αμαξοστοιχίών της ΤΡΕΝΟΣΕ και η αντικατάστασή τους με ποδήλατα τύπου Velamos.
Τέλος Ιουνίου,επίσης, έχει οριστεί η τελική αναδιάταξη των μπαξέδων όλης της επικράτειας, προκειμένου να φυτευτούν σε διάταξη “ψαροκόκκαλου” εναλλάξ μαρούλια και κουνουπίδια. Υπό τον όρο ότι δεν μιλάμε για κοκκινόχωμα και ότι δεν θα υπάρχουν σε απόσταση τουλάχιστον 50 μέτρων γαλοπούλες άνω των τριών κιλών έκαστη (υπολογίζοντας μαζί και το φτέρωμα).
Από αρχές Ιουλίου-είναι νωρίς για να κάνει σενάρια το επιτελείο της κυβέρνησης- υπολογίζεται ότι θα αρθούν οι επιτρεπόμενες απαγορεύσεις στις κάτωθι δραστηριότητες:
Οικοι ανοχής με τουλάχιστον μία υψίφωνη ιδιοκτήτρια και μια ή έναν μπασοβαρύτονη “τσατσά”. Η κατοχή όμποε είναι προαιρετική. Αρκεί το χρώμα των εξωτερικών τοίχων να μην αντανακλούν στα φωτα των φαναριών και ξυπνούν τα περιστέρια.
Και: Κάτοχοι τρίτροχων και πεντάτροχων αυτοκινήτων. Ζυγαριές ηλεκτρονικές. Επίσης θα επιτραπεί η κυκλοφορία όσων μεταναστών η πλαστή κάρτα παραμονής λήγει εντός του μήνα,προκειμένου να την ανανεώσουν απρόσκοπτα στις υπηρεσίες που τις εξέδωσαν.
Απαγορεύεται εντός του Ιουλίου να φυτρώσει η χλόη πάνω από 11 εκατοστά. Επί του θέματος έχει επιληφθεί ο ίδιος ο Πρωθυπουργός.
Εφ εξής, οι μάσκες θα εξοπολιστούν με φερμουάρ,ούτως ώστε να γινεται πρακτικότερη η εφαρμογή του μέτρου ακόμα και σε δράσεις όπως: κατά την διάρκεια του φαγητού και του ποτού. Πεοληχίας η αιδιοληχίας,λήψεις υγρών, και φυσικά καπνικών μέσων. Ετσι θα είναι προσκολημένες συνέχεια στο πρόσωπο δίχως της ενοχλητική διαδικασία του βάλε-βγάλε.
Τέλος θα αρθεί η απαγόρευση ούρησης στις σκοτεινές γωνίες κατά τις ώρες 00:01 έως και 08:00 το πρωί,αρκεί εκεί κοντά να μη βρίσκεται χαλασμένο συρματόπλεγμα σε απόσταση 3 μέτρων και 57 εκατοστών.
Αυτά τα ολίγα εν όλιγης μέτρα όπου εξήγγέλθησαν από την επιτελική κυβέρνηση. Επιτελικά,σίγουρα,ξεκάθαρα,με απόλυτους ορίζοντες και δίχως καμια ανάγκη άλλων διευκρινίσεων. Αν τόσο ξεκάθαρα και σταράτα,με βάση την σιγουριά και τη γνωση,δούλευε το κράτος αυτό και όλα τα προηγούμενα χρόνια, τότε άνετα θα μπορούσαμε να το πιστέψουμε ότι είναι όντως αλήθεια και πως όχι άδικα βρισκόμαστε μια ανάσα από τον εορτασμό των 200 χρόνων από την απαρχή των νεότερων δανείων,των οποιων το σκύλεμα ονομάζεται διακριτικά “νεότερη ιστορία του ελληνικού κράτους”.
Καλημέρα όλη μέρα, μας έφτιαξες την διάθεση. Το πηγαίο χιούμορ σου έγινε μηχανή παραγωγής ευφυούς σάτιρας .
Αγαπώ Velamos.
Καλημέρα σου. Είχα και εγώ ένα τέτοιο,μικρός. Θρυλικό.
ο κούλης – μωυσής ευχαριστεί τους έλληνες γιατί όσα πετύχαμε δεν ήταν αυτονόητα.
Κράτος – Πρότυπο η Ελλάδα για μερίδα του γερμανικού τύπου.
Ο ντόκτορ Φάουστ(ι) αποδίδει τα εύσημα κι αυτός σε αυτό τον απόλυτα πειθαρχημένο λαό καθώς και στο κράτος πρότυπο που έχει δημιουργήσει.
– Κυρία πόσο χρονών είστε;
– Νικόλα δεν είναι του παρόντος να ασχοληθούμε με το πόσο χρονών είμαι εγώ.
– Καλά κυρία εγώ δεν έχω πρόβλημα ο μπαμπάς ρωτάει.
Ο διάλογος είναι πραγματικός και συνέβει ανάμεσα σε δασκάλα και μαθητή στο πλαίσιο του προγράμματος σύγχρονης εκπαίδευσης των δημοτικών σχολείων του κράτους πρότυπου με τους απόλυτα πειθαρχημένους και επιτυχημένους πολίτες του.
PS. κι εγώ λατρεύω τα velamos, και τα ατέλειωτα όμορφα καλοκαίρια των παιδικών χρόνων στην ελληνική επαρχία….να σαι καλά που τα θυμήθηκες.
3 στα 3 velamos.Ομολογώ ότι δεν είχα συγκρατήσει ποτέ το ονομά τους γιατί το δικό μου ήταν universal.Ιδια γραμμή ο σκελετός με μια πιο κομψή σέλα.Στον κύκλο μου δε πέτυχα ποτέ κανέναν με το ιδιο.Ασπρα φτερά ,σιέλ σέλα ,χρώματα σκελετού δεν θυμάμαι.Να είστε καλά που μου το θυμίσατε.
Tο ποδήλατο-γενικά-είναι “χαραγμένο” σε όλους μας στα παιδικά χρόνια. Για να μη πούμε πως οι λέξεις “παιδί” και “ποδήλατο” είναι σχεδόν ταυτόσημες. Τα Velamos ειδικά είναι ερωτεύσιμα. Προέκταση των άκρων μας ήταν.
Δεν ήταν μόνο οι βόλτες,η εξερεύνηση,οι κόντρες η φιγούρα.
Ήταν και όλη η διαδικασία της συντήρησής του.Να το διατηρείς καθαρό,να τεντώνεις και να λαδώνεις την αλυσίδα,να μπαλώνεις η να αλλάζεις τη σαμπρέλα κλπ.Τις σημαίες στις ρόδες και στο τιμόνι που τις βάζεις.
Απο τότε κυμάτιζε ο δικέφαλος σε περίοπτη θέση.
Τέλος πάντων .Νιάτα μου νιάτα μου …..που λεν και στο χωριό μου.
εγώ πέρα από τη συντήρηση, θυμάμαι σα χθες, πως τα άδεια πακέτα από την κόκκινη κασετίνα sante σκέτο του παππού μου μετατρέπονταν σε σκληρά φύλλα για να πιαστούν επιδέξια με ξύλινα μανταλάκια και να συναντούν τις ακτίνες του πίσω τροχού ώστε το “όχημα” όταν κινείται να δημιουργεί θόρυβο από όπου περνούσε. επίσης θυμάμαι την κόντρα στο πίσω λάστιχο καθώς επίσης και την αναζήτηση λίγου χώματος πάνω στην άσφαλτο για να γίνει με την κόντρα η περίφημη ‘κωλιά” πάνω στο χώμα, η περίφημη φρεναρισιά όση και το πλάτος του πίσω λάστιχου. και στο βάθος κάποιος μεγαλύτερος να γκρινιάζει για το κίνδυνο του ατυχήματος.
το περίεργο είναι ότι χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά ποδήλατο, αφενός με γιατί η γειτονιά που τώρα μένω μου το επιτρέπει αφετέρου δε οι μακρυνές βόλτες μέσα στη φύση με ποδήλατο είναι ευλογία θεού…το δε ποδήλατο τελευταία λέξη της τεχνολογίας. παρόλα αυτά τα συναισθήματα για το πρώτο velamos αξεπέραστα.